در ششمین جایزه ملی انرژی:

نفت بهران تندیس نقره‌ای دو ستاره گرفت

عصر خودرو- شرکت نفت بهران موفق به اخذ تندیس نقره ای دو ستاره از ششمین جایزه ملی انرژی شد

Sunday 23 May 2021 - 15:24:00

نفت بهران تندیس نقره‌ای دو ستاره گرفت

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی شرکت نفت بهران، در همایش اختتامیه این تندیس که روز شنبه اول خرداد ماه در محل ساختمان شماره دو سازمان مدیریت صنعتی، با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های مرتبط با بیماری کرونا برگزار شد، از میان شرکتهای حاضر در فرآیند ارزیابی این جایزه، شرکت نفت بهران با قرار گیری در بازه امتیازی 750 تا 800 امتیاز موفق به اخذ تندیس نقره ای دو ستاره شد.

لازم به توضیح است که در این دوره از جایزه ملی انرژی هیچ یک از شرکت کنندگان موفق به اخذ تندیس طلایی نشده و شرکت نفت بهران بر حسب امتیازات کسب شده، بعد از پتروشیمی زاگرس مقام دوم را کسب کرد که برای اولین حضور در فرآیند ارزیابی جایزه رتبه بسیار مطلوبی بر شمرده می شود.

فرآیند حضور در این جایزه با از مهرماه سال 1399 با همکاری مدیریت انرژی و خدمات فنی پالایشگاه و مدیریت برنامه ریزی و امور سیستم‌ها و با توجه به اقدامات و دستاوردهای حاصل شده در حوزه مدیریت انرژی طی سال­‌های گذشته آغاز و شرکت نفت بهران به‌صورت رسمی در این جایزه ثبت ­نام کرد. در طی این فرآیند، کلیه فرم­‌ها ارسالی از طرف کمیته جایزه ملی مدیریت انرژی تکمیل و اطلاعات و مستندات مربوط به افزایش بهره‌وری ­انرژی، همچنین پروژه های بهبود انجام شده از سال­های 1396 تا 1398 مطابق با ساختار مدنظر این کمیته تهیه و ارسال شد.

پس از بررسی­‌های مقدماتی صورت پذیرفته توسط کمیته مذکور، شرکت نفت بهران واجد شرایط حضور در بازرسی­‌های تکمیلی قرار گرفت و این بازرسی در اسفندماه سال 1399 در محل پالایشگاه بهران طی دو روز کاری توسط بازرسان و ارزیابان منتخب کمیته ملی مدیریت انرژی صورت پذیرفت.

نتایج نهایی بازرسی و ارزیابی­‌ها در اردیبهشت­ ماه 1400 اعلام و شرکت نفت بهران با کسب امتیاز 750-800 از 1000 امتیاز موفق به اخذ تندیس نقره دوستاره شد. 

برچسب ها

نفت بهران
مطالب مرتبط بیشتر
رکورد شکنی بهران در ماه آخر بهران به عنوان صنعت سبز کشور معرفی شد بهران، برند پیشتاز ایران افزایش ظرفیت 50 میلیون لیتری پالایش شرکت نفت بهران رکورد تولید روغن پایه در شرکت نفت بهران شکسته شد رشد 115 درصدی صادرات شرکت نفت بهران رونمایی از محصول بهران اوج توسط معاون رئیس جمهور قرعه کشی چالش رانندگی بدون تخلف تصویب افزایش سرمایه 360 درصدی بهران شرکت نفت بهران برای سومین سال پیاپی به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان معرفی شد پارک 13هزار متری شهدای نفت بهران افتتاح شد بازدید مدیرعامل بانک ملت از پالایشگاه بهران امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت نفت بهران و پژوهشگاه صنعت نفت افزایش ظرفیت تولید انواع روانکار در شرکت نفت بهران بی نظیرترین سال بهران با رشد شاخص ها و ثبت سود 870 میلیارد تومانی خودکفایی ایران در تولید روغن های ترانس و هواپیما توسط شرکت نفت بهران تولید روغن‌ها موتور با استاندارد API-SP توسط شرکت ‌نفت «بهران» کدام شرکت بانی نخشتین سینمای خودرویی ایران پس از سال ها شد؟ شرکت نفت بهران استخدام می‌کند هدف ما خودکفایی کشور در تولید انواع روانکارها است سوپر رانا پلاس؛ همگام با کیفیت جهانی در شرایط تحریم توانسته ایم نیاز صنایع کشور به روانکارها را تامین کنیم شرکت نفت بهران به آخرین سطح تکنولوژی جهانی در عرصه روغن های موتور بنزینی دست یافت تایید افزایش قیمت روانکارها از سوی سازمان حمایت
Back to top