نمایشگاه خودرو شیراز (3)

آغاز رونمایی محصولات جدید شایان دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز

عصر خودرو- شایان دیزل خودرو ساز جوان تجاری، پس از مدتها انتظار قصد رونمایی محصولات جدید خود را در بیستمین نمایشگاه بین الملی خودرو شیراز دارد.

Thursday 04 May 2023 - 12:14:00

آغاز رونمایی محصولات جدید شایان دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز

به گزارش خبرنگار «عصر خودرو»، شایان دیزل سه محصول جدید تجاری را در اولین نمایشگاه خودرو ایران در سال 1402 که اواخر خرداد در شیراز برگزار خواهد شد  را رونمایی می کند .

محمد مرتضایی مدیر عامل شایان دیزل در همین رابطه اعلام  کرد که در سال 1402  پنج خط تولید جدید جهت تولید انواع خودرو های تجاری و همچنین خودرو سواری در این گروه صنعتی افتتاح  خواهد شد . مرتضایی افزود : در حال حاضر سایت های تولید ،  احداث شده و در حال نصب تجهیزات هستیم و با شروع فعالیت تولید، امکان استخدام  2000 نفر بصورت مستقیم ایجاد خواهد شد.
مرتضایی خاطرنشان کرد امسال به تدریج در نمایشگاه های خودرو سراسر ایران 9 محصول جدید تجاری و سواری را رونمایی کرده و روانه بازار خودرو خواهیم کرد .
گفتنی است شایان دیزل بزرگترین خودروساز جنوب کشور است و زیر مجموعه گروه صنعتی شایان که در منطقه ویژه اقتصادی و آزاد و همچنین شهرک  صنعتی بزرک  شیراز سایت های تولیدی خود را گسترش می دهد .
نمایشگاه خودرو شیراز از 23 خرداد به مدت چهار روز برگزار خواهد شد .

برچسب ها

نمایشگاه قطعات خودرو شیرازشایان دیزل
مطالب مرتبط بیشتر
بازدید آیت الله معلمی نماینده مردم در مجلس خبرگان و فرماندار قائمشهر از غرفه شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مازندران دافران های رنگارنگ در مشهد کارخانه شایان دیزل 2 ساله شد حضور قدرتمند شایان دیزل در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل اصفهان حضور پرقدرت سایپا در نمایشگاه خودرو و قطعات شیراز 365 روز سال و 24 ساعته آماده ارائه خدمات به محصولات شایان دیزل هستیم معرفی دو محصول جدید شایان دیزل تا پایان سال به دنبال تبدیل شدن به قطب تولید خودروهای تجاری هستیم روزانه 6 تا 8 کشنده دافران به تولید می رسد یکه‌تازی شایان دیزل با دافران H7 حضور پررنگ شایان دیزل با دافران H7 در بزرگترین رویداد خودرویی کشور فاز دوم توسعه شایان دیزل استارت خورد محمد مرتضایی سُکان هدایت گروه صنعتی شایان دیزل را بدست گرفت شایان دیزل پرقدرت به نمایشگاه خودرو تهران می آید شایان دیزل با کشنده جدید به نمایشگاه خودرو تهران می آید پیش فروش جدید شایان دیزل هفته آینده اعلام می شود آغاز پیش فروش جدید ترین کشنده بازار ایران با تسهیلات 800 میلیون تومانی کلیه قطعات اصلی کشنده دافران اروپایی است مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت شایان دیزل آغاز به کار نمایشگاه قطعات خودرو در شیراز نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در شیراز برپا می‌شود درخشش جی‌آی‌اس‌پی در شیراز
Back to top