شمارش معکوس تا شروع اولین نمایشگاه خودرویی قرن جدید (9)

حضور پررنگ شایان دیزل با دافران H7 در بزرگترین رویداد خودرویی کشور

عصر خودرو- چهارمین نمایشگاه خودرو تهران پس از سه سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا با حضور پررنگ و گسترده شایان دیزل به عنوان اسپانسر و حامی اصلی از 27 الی 30 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می شود.

Sunday 15 May 2022 - 19:36:00

حضور پررنگ شایان دیزل با دافران H7 در بزرگترین رویداد خودرویی کشور

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ شایان دیزل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین در جنوب کشور است و کارخانه این خودروساز حوزه تجاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز در استان فارس واقع شده است. محمد مرتضایی؛ مدیرعامل شایان دیزل در گفت و گو با خودرو امروز در زمینه محصول تولیدی این خودروساز گفت: ما با کشنده 4x2 دافران H7 حضور پررنگی در نمایشگاه خودرو تهران خواهیم داشت. وی افزود: این کشنده تنها محصول تجاری تولید ایران است که در حال حاضر تمامی استانداردهای 85 گانه را پاس کرده است.

مرتضایی در زمینه نقاط تمایز این کشنده در بازار گفت: دافران H7 از کولر درجای فابریک، سیستم خطار خروج از خط LDWS، رادار جلو با امکان تشخیص موانع و ترمز خودکار بهره می برد و همچنین به آخرین نسل گیربکس ZF ترکسن(TraXon) و ریتاردر هوشمند5 زمانه مجز شده است که استهلاک خودرو را به طرز محسوسی کاهش می دهد.
مدیرعامل شایان دیزل افزود: در سال 1401 همگام با شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی و تکیه بر نیروهای متخصص بومی کار، امیدواریم با رفع موانع تولید و حمایت مسئولان امر، نرخ تولید خود را بالا برده و محصولات جدید با کیفیت بالا را به بازار عرضه نماییم. در این خصوص خبر های خوبی برای هموطنان و صنعت حمل و نقل کشور داریم که در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.
چهارمین نمایشگاه خودرو تهران رویدادی بزرگ است که شایان دیزل به عنوان حامی این نمایشگاه حضوری پررنگ را در آن به نمایش خواهد گذاشت تا علاقمندان برای لمس بهتر امکانات و توانمندی های کشنده H7 بتوانند با این محصول از نزدیک ملاقات کنند و از نظرات و نکات مهمی که توسط متخصصان فنی ارائه می شود بهره مند شوند. ساعات بازدید این نمایشگاه از 11 الی 18 روزهای 27 تا 3 اردیبهشت ماه اعلام شده است.

 

برچسب ها

شایان دیزل
مطالب مرتبط بیشتر
دافران های رنگی در اصفهان خودنمایی کرد بازدید آیت الله معلمی نماینده مردم در مجلس خبرگان و فرماندار قائمشهر از غرفه شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مازندران دافران های رنگارنگ در مشهد کارخانه شایان دیزل 2 ساله شد حضور قدرتمند شایان دیزل در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل اصفهان 365 روز سال و 24 ساعته آماده ارائه خدمات به محصولات شایان دیزل هستیم معرفی دو محصول جدید شایان دیزل تا پایان سال به دنبال تبدیل شدن به قطب تولید خودروهای تجاری هستیم روزانه 6 تا 8 کشنده دافران به تولید می رسد یکه‌تازی شایان دیزل با دافران H7 فاز دوم توسعه شایان دیزل استارت خورد محمد مرتضایی سُکان هدایت گروه صنعتی شایان دیزل را بدست گرفت شایان دیزل پرقدرت به نمایشگاه خودرو تهران می آید شایان دیزل با کشنده جدید به نمایشگاه خودرو تهران می آید پیش فروش جدید شایان دیزل هفته آینده اعلام می شود آغاز پیش فروش جدید ترین کشنده بازار ایران با تسهیلات 800 میلیون تومانی کلیه قطعات اصلی کشنده دافران اروپایی است مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت شایان دیزل
Back to top