محمد مرتضایی سُکان هدایت گروه صنعتی شایان دیزل را بدست گرفت

عصر خودرو- شرکت شایان دیزل تولید کننده انواع محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین با مدیریت و تجربه محمد مرتضایی و با بهره گیری از متخصصین این حوزه در صدد است به قطب صنعتی تولید انواع خودرو در جنوب کشور تبدیل شود.

Saturday 07 May 2022 - 11:38:00

محمد مرتضایی سُکان هدایت گروه صنعتی شایان دیزل را بدست گرفت

به گزارش پایگاه خبذی «عصرخودرو»، در حال حاضر محصول دافران مدل H7  این شرکت توانسته تمامی استانداردهای 85 گانه را پاس کرده و یکی از با کیفیت ترین خودروهای کشنده 4x2 در کشور باشد.

محمد مرتضایی فارغ التحصیل کارشناسی مکانیک طراحی جامدات در ایران، MBA از دانشگاه لولئو سوئد, ارشد کارآفرینی و کسب و کار جدید از ایران، دانشجوی DBA دانشکده مدیریت تهران است.
وی فعالیت خود در صنعت خودرو را از شرکت خدمات فنی رنا  (Volvo)در حوزه های فروش و بازاریابی آغاز کرده است و پس از آن 5 سال در رنو تراکس فرانسه در عنوان هایی همچون مدیر فروش و بازاریابی، معاون شبکه نمایندگی و معاون خدمات پس از فروش این شرکت فعالیت داشته است.
مرتضایی با آغاز تحریم ها و پیش از بسته شدن دفتر رنوتراکس از سوی گروه صنعتی ماموت جذب می شود و در این شرکت نیز طی 5 سال با سمت های معاون شبکه نمایندگان در فروش و خدمات و قائم مقام خدمات پس از فروش، نقشی کلیدی در بازاریابی و توسعه شبکه نمایندگان در رابطه با خودروهای تجاری برعهده داشت. سپس با سمت معاون توسعه کسب و کار در گروه صنعتی زمزم ZSCO Group و مدیرعامل سانگ یانگ نقش بسزایی در توسعه تجارت آن شرکت در خارج از کشور ایفاد کرد.

برچسب ها

شایان دیزل
مطالب مرتبط بیشتر
دافران های رنگی در اصفهان خودنمایی کرد بازدید آیت الله معلمی نماینده مردم در مجلس خبرگان و فرماندار قائمشهر از غرفه شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مازندران دافران های رنگارنگ در مشهد کارخانه شایان دیزل 2 ساله شد حضور قدرتمند شایان دیزل در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل اصفهان 365 روز سال و 24 ساعته آماده ارائه خدمات به محصولات شایان دیزل هستیم معرفی دو محصول جدید شایان دیزل تا پایان سال به دنبال تبدیل شدن به قطب تولید خودروهای تجاری هستیم روزانه 6 تا 8 کشنده دافران به تولید می رسد یکه‌تازی شایان دیزل با دافران H7 حضور پررنگ شایان دیزل با دافران H7 در بزرگترین رویداد خودرویی کشور فاز دوم توسعه شایان دیزل استارت خورد شایان دیزل پرقدرت به نمایشگاه خودرو تهران می آید شایان دیزل با کشنده جدید به نمایشگاه خودرو تهران می آید پیش فروش جدید شایان دیزل هفته آینده اعلام می شود آغاز پیش فروش جدید ترین کشنده بازار ایران با تسهیلات 800 میلیون تومانی کلیه قطعات اصلی کشنده دافران اروپایی است مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت شایان دیزل
Back to top