نمایشگاه خودرو تبریز(12)

هویت بصری جدید ویرا دیزل رسما رونمایی شد

عصر خودرو-لوگو و هویت بصری جدید شرکت ویرا دیزل در نمایشگاه خودرو تبریز رسما رونمایی شد. حسین وفائی سرتیم طراحی این پروژه در جمع خبرنگاران توضیحاتی را در خصوص این طرح جدید ارائه داد.

Wednesday 04 January 2023 - 10:00:00

هویت بصری جدید ویرا دیزل رسما رونمایی شدهویت بصری جدید ویرا دیزل رسما رونمایی شدهویت بصری جدید ویرا دیزل رسما رونمایی شدهویت بصری جدید ویرا دیزل رسما رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت ویرا دیزل که برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران سال 1400 از محصولات خود رونمایی کرد تصمیم به تغییر و اصلاح لوگو و هویت خود کرده است. در طراحی این لوگو جدید از تلفیق دو المان کرگدن و نام ویرا استفاده شده است. حسین وفائی سرپرست تیم طراحی این پروژه در غرفه این شرکت که خودش ان را طراحی کرده بود در توضیح و تشریح دلیل انتخاب این طرح برای هویت بصری جدید شرکت ویرا دیزل گفت: شرکت ویرا دیزل شرکتی جوان با ایده‌هایی تازه در حوزه خودروهای سنگین است و زمانی که از من برای طراحی هویت بصری این شرکت دعوت شد به سرعت این درخواست را پذیرفتم‌ چرا که تیم این شرکت از مدیرعامل تا مدیران و معاونان حوزه بازاریابی نگاه بسیار روشنی دارند و پذیرای پیشنهادات جدید در این حوزه هستند.

وی افزود: سنت دیرینه گروه ماموت استفاده از هویت بصری حیوانات تنومند برای لوگو شرکت‌های تابعه اش است و در راستای همین رویکرد، طرح کرگدن برای هویت محصولات این شرکت انتخاب شد.

وفایی افزود: تلفیق چهره کرگدن از نمای روبه‌رو با حرف انگلیسی "V" که حرف ابتدایی نام ویرا دیزل است، هویت بصری جدید این شرکت را شکل داده است.

سرتیم طراحی هویت بصری ویرا دیزل در خصوص لوگوتایپ جدید این شرکت نیز گفت: استفاده از المان های مکعبی در لوگوتایپ جدید برگرفته از ظاهر جعبه‌ای شکل و مکعبی محصولات سنگین است. وی که پیش‌تر لوگو جدید شرکت کرمان موتور را نیز طراحی کرده در خصوص انتخاب این لوگوتایپ جدید افزود: بر خلاف لوگو کرمان موتور که به خاطر هویت خودروهای سواری، زوایای کج و تند داشت، در هویت تایپوگرافی ویرادیزل از المان های باکسی‌شکل و مکعبی استفاده شده چرا که هویت طراحی و ظاهری محصولات این شرکت همانند دیگر محصولات سواری سنگین به این شکل است.

وی با بیان این که تخصص اصلی‌اش طراحی خودرو است در انتها وعده داد که قرار است در نمایشگاه خودرو تهران، یک نمونه اولیه برای یک خودرو سنگین را در شرکت ویرا دیزل طراحی و در معرض دید عموم قرار دهد.

شرکت ویرا دیزل به عنوان نماینده رسمی تولید، فروش و خدمات پس از فروش برند شاکمان در ایران در حال حاضر چهار محصول متشکل از دو کامیونت Y9 با تناژ 5.5 و 6 تن، کشنده Y3 و کشنده دماغدار Z3 را برای ارائه به بازار آماده کرده است که در لیست تامین‌کننده‌های قطعات و ادوات فنی آن نام‌هایی چون کامینز، ایتون، فویت و وبکو دیده می‌شود.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو تبریزویرا دیزلبیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز
مطالب مرتبط بیشتر
کامیونت‌های شاکمن در راه بازار ایران تانلند اتوماتیک؛ غول بی رقیب ایران خودرو دیزل وعده راه اندازی دوباره محقق شده است مدیر عامل رخش سرویس مطرح کرد: پشتوانه قوی محصولات رخش در بازار ایران بازدید خبرنگاران از کارخانه سیبا موتور در تبریز سایپا نیاز جامعه را ارزیابی و تولیدات خود را به سمت آن جهت داده است معاون بازریابی و فروش شرکت ویرا دیزل گفت: کشنده دماغ‌دار Z3 بهار 1402 به بازار می آید معرفی کارت طلایی سایپا یدک بازدید عوامل تیم تراکتورسازی از غرفه رخش خودرو دیزل حضور قدرتمند گروه بهمن در تبریز تقدیر از حضور قدرتمند گروه سایپا در نمایشگاه تبریز گزارش تصویری بیست و ششمین نمایشگاه خودرو‌ تبریز (1) طیف محصولات ویرا دیزل گسترده‌تر می‌شود افتتاح و آغاز به کار نمایشگاه خودرو تبریز نخستین حضور فردا دیزل با دو کشنده جدید حضور قوی‌ترین و مجهزترین پیکاپ بازار در تبریز+قیمت راهکار مدیریت هوشمند و ناوگان حمل بار بزرگ‌ترین خودروساز تجاری ایران در کانون توجه آذری‌ها نمایش محصولات جدید زامیاد و سایپادیزل در نمایشگاه خودرو تبریز حضور پرقدرت گروه صنعتی فردا در نمایشگاه خودرو تبریز ایران خودرو دیزل با هفت محصول به تبریز می‌رود حضور تجاری سازان گروه سایپا در نمایشگاه بین المللی تبریز رخش خودرو به تبریز می‌آید رویکرد سایپایدک در نمایشگاه تبریز حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری است رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید "ویرا دیزل" در نمایشگاه خودرو تبریز حضور قطعه سازان گروه سایپا در نمایشگاه قطعات تبریز جعبه دنده های مدرن ایتون در کنار پیشرانه های کامینز نخستین محصول همکاری شاکمان و ویرا دیزل در راه بازار ایران "شاکمان" و "ویرا" در آستانه ورود به جاده‌های کشور برنامه همکاری مشترک با گروه بهمن را در دستور کار داریم عرضه جدیدترین محصولات بهمن در نمایشگاه تبریز فروش کامیونت ها و کشنده شاکمن از تابستان آغاز می شود در نشست خبری ویرا دیزل مطرح شد: سهم 10 درصدی شاکمن در نوستزی ناوگان حمل و نقل ویرا دیزل معرفی کرد؛ نخستین کشنده دماغ دار ایران بعد از سال ها آمد حضور پرقدرت آذهایتکس در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز
Back to top