معاون خدمات پس از فروش ویرا دیزل اعلام کرد:

رضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزل

عصر خودرو: گفت‌وگو: روزبه نوروزیان | شرکت ویرا دیزل یکی از جوان‌ترین زیرمجموعه‌های گروه ماموت است که از سال 99 فعالیت خود را آغاز کرد و سه محصول تولیدی‌اش را در نمایشگاه خودرو تهران در سال 1400 به نمایش عمومی گذاشت. این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای مجرب و باسابقه در حوزه‌های مختلف توانست به‌سرعت در این بازار پیشروی کند. ویرا دیزل تاکنون چندصد دستگاه از محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه کرده است و با شرکت‌های معتبری همچون نفت سپاهان، شرکت ماهان مهاجر پیشداد و ... همکاری داشته است. اکنون‌که بیش از یک سال از نخستین تحویل خودروهای این مجموعه می‌گذرد، اهمیت خدمات پس از فروش بیشتر دیده می‌شود. به همین بهانه گفت‌وگویی با مهندس سردار توفیقی آذر معاون خدمات پس از فروش این شرکت داشتیم تا در خصوص روندی که شرکت ویرا دیزل برای ارائه خدمات پس از فروش در این بازه زمانی طی کرده است اطلاعات دقیق‌تری کسب کنیم. ویرا دیزل اکنون یک کامیونت 6 تن و یک کشنده 490 اسب بخاری را به بازار عرضه کرده و در سال آینده علاوه بر کشنده دماغ‌دار Z3 برنامه عرضه چند محصول تجاری دیگر در کلاس‌های مختلف را نیز دارد.

Saturday 17 February 2024 - 19:41:00

رضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزلرضایت مشتریان نخستین اولویت ویرا دیزل

شرکت ویرا دیزل در طول 2 سال گذشته شبکه خدمات پس از فروش خود را در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی(تبریز)، یزد، اصفهان، خراسان رضوی(مشهد) و فارس(شیراز) راه‌اندازی کرده است و در فاز دوم به سراغ شهرهای سنندج، اردبیل، اهواز، بندرعباس، بوشهر و سیرجان رفته است. توفقی آذر در توضیح این موضوع گفت: تیم خدمات پس از فروش شرکت ویرا دیزل با بررسی چند المان مهم مثل بررسی شاه‌راه‌های ترانزیتی کشور، بررسی تراکم خودروهای تجاری در استان‌های کشور و همچنین رصد پراکندگی شبکه خدمات پس از فروش دیگر شرکت‌های تجاری ساز کشور در استان‌های کشور به این نتیجه رسید که طی 4 فاز، شبکه خدمات پس از فروش خود را در استان‌های کشور راه‌اندازی کند. وی افزود: در تهران دفتر مرکزی و تعمیرگاه مرکزی این شرکت در جاده مخصوص کرج بناشده تا علاوه بر دسترسی راحت، در منطقه‌ای از تهران باشد که مشکل تردد کامیون در آن وجود نداشته باشد. این تعمیرگاه مرکزی که با مدرن‌ترین تجهیزات راه‌اندازی شده، پرسنل بسیار مجرب و آموزش‌دیده‌ای را برای ارائه بهترین و دقیقت ترین سرویس در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذب و تعلیم داده است.

معاون خدمات پس از فروش ویرا دیزل ضمن تأکید بر این موضوع که استاندارد آموزش، تجهیز و ارائه خدمت در هر نوع و سطحی در تمامی شبکه خدمات پس از فروش با نمایندگی مرکزی برابری می‌کند گفت: ابزار مخصوص خریداری‌شده از شرکت مادر(شاکمان)، آموزش پرسنل و همچنین تجهیزات و دستگاه‌های خریداری‌شده برای ارائه انواع خدمات پس از فروش اعم از سرویس‌های ادواری و یا تعمیرات مهم‌تر مثل موتور و گیربکس و ... همگی از یک منبع مشخص و با یک استاندارد یکسان خریداری‌شده‌اند. وی افزود: تمامی نیرو انسانی فعال در نمایندگی‌های سراسر کشور در دفتر مرکزی تهران و توسط اساتید و متخصصین این شرکت آموزش داده‌شده‌اند و ازنظر اطلاعات و توانایی عیب‌یابی باهم برابر هستند.
توفیقی آذر با اشاره به این موضوع که ویرا دیزل از ابتدا با این الگو فکری که مشتری نباید از تعمیرگاه ناراضی بیرون برود گفت: تا همین لحظه هیچ خودرویی از برند ویرا و شاکمان برای کمبود قطعه و بیا نبود دانش فنی در تعمیرگاه نمانده است. وی افزود: تمامی قطعات و لوازم پرمصرف به‌صورت دوره‌ای برای نمایندگی‌ها شارژ می‌شود و هر قطعه‌ای از هر بخشی از خودرو که در نمایندگی و موجود نباشد هم به‌سرعت و در کمتر از 24 ساعت به نمایندگی موردنظر ارسال خواهد شد.
وی با اشاره به این موضوع که ارائه خدمات پس از فروش در ویرا دیزل تنها وابسته به حضور فیزیکی نیست گفت: بخش عمده‌ای از مشتریان محصولات این شرکت، شرکت‌های حمل‌ونقل و فعالان لجستیک هستند و به همین منظور شرکت ویرا دیزل خدمت سرویس در محل را برای این شرکت‌ها فعال کرده است. به این صورت که نیروی متخصص با ابزار و قطعات موردنیاز در محل شرکت خریدار حاضر می‌شود و خودرو معیوب را در محل تعمیر می‌کند.
معاون خدمات پس از فروش ویرا دیزل همچنین اشاره کرد: در بعضی از موارد خودروها در طول شب‌کار می‌کنند و در طول روز راننده‌ها برای استراحت می‌روند، ویرا دیزل این خدمت را نیز به خریداران ارائه کرده که خودرو را در محل کارشان و در بازه زمانی که راننده در حال استراحت است تعمیر کند و یا اینکه اگر راننده در طول مسیر خود از نمایندگی مرکزی در می‌شود، در حین تعمیر می‌تواند در خوابگاه تعبیه‌شده در این مرکز به استراحت بپردازد تا پروسه تعمیر و یا سرویس خودرو به پایان برسد.

سردار توفیقی آذر در ادامه با اشاره به این موضوع که شرکت ویرا دیزل یکی از شرکت‌های تجاری‌سازی است که سرویس جاده‌ای به مشتریان ارائه می‌کند گفت: خریداران محصولات ویرا دیزل در طول بازه گارانتی می‌توانند با شماره‌گیری تلفن 37521000-021 درخواست امداد جاده‌ای خود را ثبت کنند. این شماره که به‌صورت 24 ساعته در کال سنتر این مجموعه آماده پاسخگویی است بلافاصله بعد از دریافت تماس از سوی راننده‌ای که خودرواش معیوب شده، مشاوره تلفنی را به راننده ارائه می‌دهد. وی افزود: با توجه به این‌که بخش اعظمی از راننده‌ها خودشان به بخش قابل‌توجهی از مسائل فنی خودرو مسلط هستند، بر اساس گزارشان حدود 70 درصد از ایرادهای رایج را با مشاوره تلفنی حل می‌کنند اما در بقیه موارد که به مشکل باراهنمایی کارشناس حل نشد، به‌سرعت نیروی امدادی یا از نزدیک‌ترین نمایندگی موجود و یا از دفتر مرکزی به محل حضور راننده در هر نقطه‌ای از کشور اعزام می‌شود.
توفیقی آذر بابیان این‌که سرعت ارائه خدمت به خودروهای کار بسیار اهمیت دارد گفت: به‌عنوان‌مثال چند وقت پیش یک خودرو دریکی از جاده‌های جنوب کشور معیوب شد و با ارائه مشاوره تلفنی مشکل ایجادشده برطرف نشد. بعد از مشخص شدن این موضوع که حل مشکل نیاز به حضور تعمیرکار در محل دارد، دو نفر از مهندسان نمایندگی مرکزی ساعت 2 بامداد با تجهیزات کامل به سمت خودرو معیوب حرکت کردند و فردای آن روز راننده با خودرو تعمیر شده به سفر خود ادامه داد.
معاون خدمات پس از فروش ویرا دیزل در انتها با اشاره به این موضوع که این شرکت هیچ‌گونه مشکلی در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان ندارد گفت: قطعات موردنیاز برای تعمیرات با تعداد زیاد خریداری‌شده و در انبارهای شرکت موجود است و به همین دلیل در 95 درصد موارد هیچ‌گونه کمبود و یا کسری در قطعات و لوازم وجود ندارد و در 5 درصد دیگر به اگر به مشکلی بربخوریم به‌سرعت از منابع مطمئن قطعه موردنظر را تهیه می‌کنیم. وی افزود: نمایندگی مرکزی ویرا دیزل ظرفیت پذیرش 50 دستگاه انواع کشنده و کامیونت را به‌صورت روزانه دارد و در 10 ایستگاه کاری مجزا انواع خدمات مکانیکی،برقی، ‌آپاراتی، ‌‌صافکاری و... را به مشتریان ارائه می‌کند.
تمامی محصولات ویرا دیزل 200 هزار کیلومتر یا 2 سال(هرکدام زودتر فرابرسد) شامل گارانتی می‌شوند و در خصوص گیربکس ایتون نصب‌شده بر روی کشنده نیز گارانتی ویژه 4 ساله بدون محدودیت کیلومتر به مشتریان ارائه‌شده است. علاوه بر این هر قطعه تعویضی 6 ماه و هر سرویس انجام‌شده بر روی خودرو تا 2 ماه شامل گارانتی مجزا می‌شود. این شرکت تا پایان سال 1403 با افتتاح نمایندگی های جدید خود در فاز های دوم و سوم در نظر داد تا تعداد نمایندگی ها فعال خود در سراسر کشور را به 12 عدد برساند.

برچسب ها

ویرا دیزل
Back to top