نمایشگاه خودرو تبریز (4)

رخش خودرو به تبریز می‌آید

عصر خودرو- شرکت رخش خودرو دیزل به عنوان نماینده انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از روش محصولات کاماز روسیه قدر نمایشگاه خودرو تبریز حضور گسترده خواهد داشت.

Monday 02 January 2023 - 16:41:00

رخش خودرو به تبریز می‌آید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محصول جدید این شرکت که کشنده 1955 آکتروس است قدرتمند ترین محصول بازار به جحساب می آید.  این کشنده یورو 5 EEV جدید از موتور لیبهر ساخت مشترک آلمان و روسیه بهره می برد و به گیربکس 12 سرعته ZF Traxon مجهز شده است.  این موتور قدرتمند به وسیله یک گیربکس 12 سرعته ساخت شرکت ZF  نیرو تولیدی موتور را به چرخ های این کشنده منتقل می کند. این گیربکس که با کد ZF 12TX 2621TD   شناخته می شود به اینتاردر 5 زمانه نیز مجهز شده است.

کشنده 1955 آکتروس در محور عقب از سیستم Daimler hl6  استفاده می کند و ترمز های آن نیز ساخت شرکت Webco آلمان هستند. مخزن سوخت دیزل این کشنده 800+600 لیتر است و مخزن ادبلو آن نیز 100 لیتر گنجایش دارد. جعبه فرمان نصب شده بر روی این محصول از فرمان هیدرولیکی برقی با شعاع چرخشی 8 متر است که توسط شرکت XF طراحی و ساخته شده است.

از جمله مشخصات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به رادار خط خوان، رادار تصادف، مانیتور 8 اینچی لمسی مجهز به سیستم مالتی مدیا، کیلس استارتر،  صندلی‌های بادی مجهز به گرمکن، دو تخت خواب، بخاری درجا، پیش گرمکن موتور و سنسور هشدار دهنده ضخامت لنت اشاره کرد. علاوه بر این ها آکتروس 1955مجوز حمل مواد خطرناک (ADR) را نیز دارد. مواردی مثل کولر درجا و یخچال هم به صورت آپشنال و در صورت درخواست مشتری بر روی خودرو نصب می شود.

شرکت رخش خودرو دیزل به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه سرمایه گذاری دریک، در محل شهرک سرمایه گذاری خارجی واقع در جاده تبریز – صوفیان در سال 1382 ثبت شده و در زمینی به مساحت پانصد هزار متر مربع در مجاورت جاده اصلی و استراتژیک تبریز به مرز جلفا در بنا شده است. هدف از تاسیس آن تولید ، عرضه و فروش انواع کامیون ، کشنده ، اتوبوس ، مینی بوس ، سواری و دیگر محصولات مورد نیاز کشور با همکاری تکنولوژی شرکت های درجه اول دنیا و همچنین برقراری شبکه فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران است. این شرکت نماینده انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سنگین کاماز در ایران است.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو تبریزرخش خودرو دیزلبیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز
مطالب مرتبط بیشتر
بازدید خبرنگاران از کارخانه سیبا موتور در تبریز سایپا نیاز جامعه را ارزیابی و تولیدات خود را به سمت آن جهت داده است معرفی کارت طلایی سایپا یدک بازدید عوامل تیم تراکتورسازی از غرفه رخش خودرو دیزل حضور قدرتمند گروه بهمن در تبریز تقدیر از حضور قدرتمند گروه سایپا در نمایشگاه تبریز گزارش تصویری بیست و ششمین نمایشگاه خودرو‌ تبریز (1) طیف محصولات ویرا دیزل گسترده‌تر می‌شود افتتاح و آغاز به کار نمایشگاه خودرو تبریز نخستین حضور فردا دیزل با دو کشنده جدید هویت بصری جدید ویرا دیزل رسما رونمایی شد حضور قوی‌ترین و مجهزترین پیکاپ بازار در تبریز+قیمت راهکار مدیریت هوشمند و ناوگان حمل بار بزرگ‌ترین خودروساز تجاری ایران در کانون توجه آذری‌ها نمایش محصولات جدید زامیاد و سایپادیزل در نمایشگاه خودرو تبریز حضور پرقدرت گروه صنعتی فردا در نمایشگاه خودرو تبریز ایران خودرو دیزل با هفت محصول به تبریز می‌رود حضور تجاری سازان گروه سایپا در نمایشگاه بین المللی تبریز رویکرد سایپایدک در نمایشگاه تبریز حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری است رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید "ویرا دیزل" در نمایشگاه خودرو تبریز حضور قطعه سازان گروه سایپا در نمایشگاه قطعات تبریز رونمایی از کشنده آکتروس توسط رخش خودرو دیزل حضور شرکت رخش خودرو در نمایشگاه بین المللی مشهد 1401 برنامه همکاری مشترک با گروه بهمن را در دستور کار داریم عرضه جدیدترین محصولات بهمن در نمایشگاه تبریز حضور رخش خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری اصفهان حضور پرقدرت آذهایتکس در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز
Back to top