دئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکس

عصر خودرو- دئوس اتومبیلز نام یک کمپانی نوپا(تاسیس 2020) در صنعت خودرو است که دفتر مرکزی آن در اتریش قرار دارد. این کمپانی یک محصول جدید با نام دئوس وایان را در برنامه تولید قرار داده است.

Tuesday 19 April 2022 - 15:19:00

دئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکسدئوس وایان؛ شروع قدرتمند برای اتریش در صنعت خودرو! +عکس

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، ابرخودروی مذکور تنها محدود به 99 دستگاه خواهد بود و براساس اطلاعات موجود مجموعه خروجی پیشرانه الکتریکی آن نیز برابر با 2200 اسب بخار است!

البته دئوس وایان فعلا در مرحله طرح قرار دارد و برای نتایج واقعی روی جاده باید منتظر ارائه نمونه اولیه آن بود. از منظر طراحی نیز شباهت هایی با سوپر اسپرت های مک لارن و لوتوس قابل مشاهده است. البته اگر در تاریخ صنعت خودرو عقب تر برویم می توانیم از شباهت های وایان با لامبورگینی میورا نیز صحبت کنیم.

با چنین آماری در رابطه با پیشرانه، انتظار می رود وایان طی 1.99 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست یابد. بیشینه سرعت نیز حدود 400 کیلومتر برساعت پیش بینی شده است.

البته چنین ادعاهایی در صنعت خودرو چندان سناریو جدیدی نیستند و پیش از این نیز استارت آپ های مختلفی موارد مشابهی را مطرح کرده اند و بیشتر آنها به هیچ نتیجه کاربردی ختم نشده اما خبر خوب در رابطه با دئوس این است که کمپانی مذکور تنها نیست و برای توسعه وایان با کمپانی انگلیسی WAE (Williams Advanced Engineering) فعال در زمینه توسعه پلتفرم های فناورانه خودرویی و همچنین استودیو طراحی معروف ایتال دیزاین همکاری دارد.

گفتنی است کمپانی انگلیسی WAE در ارتباط با تیم فرمول 1 مشهور ویلیامز است.

براساس اطلاعات ارائه شده از دئوس، تحویل 99 دستگاه وایان از سال 2025 آغاز می شود.

برچسب ها

ابرخودرو‌صنعت خودرو اتریشدئوس وایان
مطالب مرتبط بیشتر
ابرخودرویی با سابقه 200 میلیون ساله! ابرخودروی فلینو با موتور 700 اسب بخاری در راه است تولید ابرخودروی استرالیایی با موتور 500 اسب بخاری ابر خودرو SSC Tuatara از خواب زمستانی بیدار می‌شود! ابرخودروی جدید استون‌مارتین معرفی شد ابرخودروی برقی با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت رونمایی شد خودرو نیم میلیون دلاری در ژنو خودرو‌هایی مناسب برای آخرالزمان! آستون مارتین ابرخودروی 2.5 میلیون پوندی می سازد احیاء دوباره میراث فرمولاوان خودرویی که با الهام از پرنده شاهین ساخته شد ابرخودروی تایوانی رقیب تسلا شد ابرخودرو کوربلاتی را در ژنو ببینید اَبَرخودروهای فراموش شده ابرخودروی الکتریکی ژاپنی با 430 اسب بخار ساخته شد ابرخودرویی با سرعت 500 کیلومتر برساعت رونمایی می شود یادبود مک‌لارن برای یک راننده افسانه ای آپولو Intensa Emozione؛ ابرخودرو 2.6 میلیون دلاری آپولو ابرخودروی لبنانی رونمایی شد +عکس رونمایی از یک ابرخودروی برقی ATS GT؛ همزاد ایتالیایی یک ابرخودرو انگلیسی؟! ابرخودروی گران‌قیمت ایتال‌دیزاین هم آمد+تصاویر این خودرو 1020 اسب بخار قدرت دارد ابرخودرو جدید "رضوانی" زیر 100 هزار دلار قیمت خورد+تصاویر قدرتمندترین خودروهای تولیدی جهان (+عکس) گرانترین خودروهای 2017 کدامند؟ لامبورگینی سنتناریوی 9.6میلیاردی با پلاک 666666 در خیابان‌های پاریس و لندن GT96؛ یک ابرخودرو به معنای واقعی کلمه ابرخودرو 1000 اسب بخاری مرسدس 4.5 میلیون دلار قیمت دارد ابرخودرو آینده اوپل +عکس هیولای پست‌مدرن Vuhl 05RR ابرخودرو کوچک رقابت با نیمی از اصالت! هیولای 838 اسبی از سرزمین ژرمن ها! فورد GT ابرخودرو محبوب نژادی کمیاب از افعی‌های آمریکایی! برخی از بهترین ابرخودروهای معرفی شده در سال 2015 ابرخودرو اینفرنو دوزخ مکزیکی پرواز با نژادی تازه از ابرخودرو‌ها!
Back to top