تولید ابرخودروی استرالیایی با موتور 500 اسب بخاری

عصر خودرو- شرکت خودروسازی بولول استرالیا مدل جدیدی از خودروی ناگاری را با الهام از مدل اولیه آن در دهه 70 میلادی تولید کرده که دارای موتور 500 اسب بخاری است که در سال 2020 عرضه می شود.

Wednesday 16 October 2019 - 12:01:00

تولید ابرخودروی استرالیایی با موتور 500 اسب بخاری

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، در مدل جدید خودروی ناگاری از موتور وی 8 استفاده شده و برای کاهش وزن این خودرو در بدنه آن از کامپوزیت سبک استفاده شده است.

موتور این خودرو از نوع 6.2 لیتری شورولت LS3 با قدرت 372 کیلووات یا 500 اسب بخار است. گیربکس این خودرو هم به صورت شش سرعته طراحی شده است.

شتاب صفر تا صد این خودرو کمتر از سه ثانیه اعلام شده که آن رابه رقیبی جدی برای تولیدات شرکت هایی همچون پورشه مبدل می کند. هنوز زمان عرضه و قیمت این خودرو مشخص نیست.ولی منابع مطلع می گویند این خودرو در اواخر سال 2020 به بازار می آید و قیمت آن احتمالا در حدود 130 هزار دلار خواهد بود.

برچسب ها

ابرخودرو‌
مطالب مرتبط بیشتر
عرضه ابرخودروی سفارشی هنسی ابرخودرویی با سابقه 200 میلیون ساله! ابرخودروی فلینو با موتور 700 اسب بخاری در راه است ابر خودرو SSC Tuatara از خواب زمستانی بیدار می‌شود! ابرخودروی جدید استون‌مارتین معرفی شد ابرخودروی برقی با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت رونمایی شد خودرو نیم میلیون دلاری در ژنو خودرو‌هایی مناسب برای آخرالزمان! آستون مارتین ابرخودروی 2.5 میلیون پوندی می سازد احیاء دوباره میراث فرمولاوان خودرویی که با الهام از پرنده شاهین ساخته شد ابرخودروی تایوانی رقیب تسلا شد ابرخودرو کوربلاتی را در ژنو ببینید اَبَرخودروهای فراموش شده ابرخودروی الکتریکی ژاپنی با 430 اسب بخار ساخته شد ابرخودرویی با سرعت 500 کیلومتر برساعت رونمایی می شود یادبود مک‌لارن برای یک راننده افسانه ای آپولو Intensa Emozione؛ ابرخودرو 2.6 میلیون دلاری آپولو ابرخودروی لبنانی رونمایی شد +عکس رونمایی از یک ابرخودروی برقی ATS GT؛ همزاد ایتالیایی یک ابرخودرو انگلیسی؟! ابرخودروی گران‌قیمت ایتال‌دیزاین هم آمد+تصاویر این خودرو 1020 اسب بخار قدرت دارد ابرخودرو جدید "رضوانی" زیر 100 هزار دلار قیمت خورد+تصاویر قدرتمندترین خودروهای تولیدی جهان (+عکس) گرانترین خودروهای 2017 کدامند؟ لامبورگینی سنتناریوی 9.6میلیاردی با پلاک 666666 در خیابان‌های پاریس و لندن GT96؛ یک ابرخودرو به معنای واقعی کلمه ابرخودرو 1000 اسب بخاری مرسدس 4.5 میلیون دلار قیمت دارد ابرخودرو آینده اوپل +عکس هیولای پست‌مدرن Vuhl 05RR ابرخودرو کوچک رقابت با نیمی از اصالت! هیولای 838 اسبی از سرزمین ژرمن ها! فورد GT ابرخودرو محبوب نژادی کمیاب از افعی‌های آمریکایی! برخی از بهترین ابرخودروهای معرفی شده در سال 2015 ابرخودرو اینفرنو دوزخ مکزیکی پرواز با نژادی تازه از ابرخودرو‌ها!
Back to top