با ابرخودرو 1 میلیون پوندی برابام آشنا شوید

احیاء دوباره میراث فرمولاوان

عصر خودرو - برابام 3 دهه میراث ارزشمند در فرمولاوان دارد و خیلی ها این نام ارزشمند دنیای موتوراسپرت را با فرمولاوان می‌شناسند. برابام سال 2014 و پس از یک دوره غیبت 22 ساله، با هدف ورود به سری رقابت هایی قهرمانی استقامت و 24 ساعته لُمان توسط دیوید برابام، پسر موسس این شرکت احیاء شد و حال، اولین ابرخودرو اگزاتیک خود را با نام BT26 معرفی می‌کند.

Tuesday 07 August 2018 - 15:01:00

احیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاواناحیاء دوباره میراث فرمولاوان

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، برابام BT62 ابرخودرویی مختص پیست است که از یک موتور V8 5.4 لیتری 700 اسب‌بخاری نیرو می گیرد. این خروجی شاید در دنیای امروز ابرخودرو های اگزاتیک، چندان به چشم نیاید، اما ترکیب آن با وزن بسیار کم (972 کیلوگرم) و آیرودینامیک حساب‌شده ای که در سرعت های بالا، ایجاد دانفورسی بالغ بر 1.200 کیلوگرم بر روی بدنه را ممکن می‌سازد، برابام BT62 را به اسلحه ای ویرانگر برای پیست تبدیل می‌کند.
برای یادبود هفتاد سال فعالیت های برابام، تیراژ تولید BT62 به تنها هفتاد دستگاه محدود خواهد بود که از این تعداد، 35 دستگاه اول با رنگ بدنه و طرح‌مایه ای مشابه با برابام های فاتح 35 گرن‌پری در فاصله دهه 1960 تا 1990 میلادی تولید خواهند شد. قیمت در نظر گرفته شده برای هر یک از BT62 های تولیدی نیز 1 میلیون پوند اعلام شده که البته شامل آپشن های قابل سفارش و مالیات های مربوطه نمی‌شود. لازم به ذکر است برابام برای تولید نسخه جاده ای BT62 نیز برنامه دارد.

برچسب ها

ابرخودرو‌برابامفرمولاوان
مطالب مرتبط بیشتر
عرضه ابرخودروی سفارشی هنسی برابام اتوموتیو؛ از فرمول 1 تا ابرخودروی "بی تی62" +تصاویر ابرخودرویی با سابقه 200 میلیون ساله! ابرخودروی فلینو با موتور 700 اسب بخاری در راه است تولید ابرخودروی استرالیایی با موتور 500 اسب بخاری ابر خودرو SSC Tuatara از خواب زمستانی بیدار می‌شود! ابرخودروی جدید استون‌مارتین معرفی شد ابرخودروی برقی با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت رونمایی شد خودرو نیم میلیون دلاری در ژنو خودرو‌هایی مناسب برای آخرالزمان! آستون مارتین ابرخودروی 2.5 میلیون پوندی می سازد خودرویی که با الهام از پرنده شاهین ساخته شد ابرخودروی تایوانی رقیب تسلا شد ابرخودرو کوربلاتی را در ژنو ببینید اَبَرخودروهای فراموش شده ابرخودروی الکتریکی ژاپنی با 430 اسب بخار ساخته شد ابرخودرویی با سرعت 500 کیلومتر برساعت رونمایی می شود یادبود مک‌لارن برای یک راننده افسانه ای آپولو Intensa Emozione؛ ابرخودرو 2.6 میلیون دلاری آپولو ابرخودروی لبنانی رونمایی شد +عکس رونمایی از یک ابرخودروی برقی ATS GT؛ همزاد ایتالیایی یک ابرخودرو انگلیسی؟! ابرخودروی گران‌قیمت ایتال‌دیزاین هم آمد+تصاویر این خودرو 1020 اسب بخار قدرت دارد ابرخودرو جدید "رضوانی" زیر 100 هزار دلار قیمت خورد+تصاویر قدرتمندترین خودروهای تولیدی جهان (+عکس) گرانترین خودروهای 2017 کدامند؟ لامبورگینی سنتناریوی 9.6میلیاردی با پلاک 666666 در خیابان‌های پاریس و لندن GT96؛ یک ابرخودرو به معنای واقعی کلمه ابرخودرو 1000 اسب بخاری مرسدس 4.5 میلیون دلار قیمت دارد ابرخودرو آینده اوپل +عکس هیولای پست‌مدرن Vuhl 05RR ابرخودرو کوچک رقابت با نیمی از اصالت! هیولای 838 اسبی از سرزمین ژرمن ها! فورد GT ابرخودرو محبوب نژادی کمیاب از افعی‌های آمریکایی! برخی از بهترین ابرخودروهای معرفی شده در سال 2015 ابرخودرو اینفرنو دوزخ مکزیکی پرواز با نژادی تازه از ابرخودرو‌ها!
Back to top