رئیس هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی:

حذف قیمت خودرو از آگهی اینترنتی، تاثیری بر بازار نداشت

عصر خودرو- اُلفت نسب گفت: درج قیمت در آگهی‌های خودرو و مسکن تاثیر منفی در جو بازار ندارد و معتقدیم این تصمیم بیشتر بازار را غیرشفاف کرد.

Monday 16 November 2020 - 16:35:00

حذف قیمت خودرو از آگهی اینترنتی، تاثیری بر بازار نداشت

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا اُلفت نسب، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی درباره درج قیمت آگهی‌های خودرو و مسکن در فضای مجازی،  اظهار کرد: مدتی است که به دستور دادستانی و مقامات قضایی کشور و به دلیل جلوگیری از تشدید جو روانی در بازار، درج قیمت در آگهی‌های خودرو و مسکن در بستر فضای مجازی ممنوع شده است.

وی افزود: متاسفانه این روند همچنان ادامه دارد و این موضوع برای خریداران مشکلاتی ایجاد کرده است، همچنین خرید‌هایی از این قبیل نسبت به گذشته از سهولت کافی برای فروشنده و خریدار برخوردار نیست.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی بیان کرد: در حال حاضر افرادی تحت عنوان دلال و سودجو در بازار‌های مسکن و خودرو فعالیت دارند که موجب گرانی شدند همچنین مسئولان مربوط آن طور که باید، برای حل این مسائل عمل نکرده اند.

اُلفت نسب ادامه داد: هم اکنون نیز بهتر است که نهاد‌های نظارتی و قضایی به دنبال جلوگیری از فعالیت این گونه افراد و  کنترل جو بازار باشند چرا که عدم درج قیمت خودرو آگهی تاثیری در جو بازار ندارد و آنطور که انتظار می‌رود قیمت‌ها را کنترل نمی‌کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریعتر نسبت به این موضوع اقدامی صورت گیرد و درج قیمت‌ به آگهی خودرو و مسکن بازگردد تا مشتریان نیز با خیال آسوده تری خرید کنند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی در پایان ابراز کرد: البته افرادی که ثبت آگهی و قیمت می‌کنند نیز باید در تعیین نرخ کالای خود بیشتر دقت کنند و از عرف بازار خارج نشوند.

برچسب ها

آگهی‌ فروش خودروفروش اینترنتی
مطالب مرتبط بیشتر
واگذاری حواله‌های ثبت نامی خودروها غیرقانونی است حذف قیمت خودرو از سایت‌های آگهی تاثیری بر بازار دارد؟ ممنوعیت درج آگهی خودرو شدنی است؟ ممنوعیت درج قیمت خودرو در پلتفرم آگهی اینترنتی آغاز فروش اینترنتی محصولات کرمان موتور 80 نفر قربانی شرکت جعلی فروش خودروی اقساطی هشدار رئیس پلیس راهور در مورد کلاهبرداری با عنوان" فروش خودروی خارجی با پلاک گذر موقت" ریزش کاربران پلتفرم‌های آگهی خودرو قیمت خودرو از بازار مجازی پرید حذف دوباره قیمت‌های املاک و خودرو از سایت‌های خرید و فروش با دستور دادستانی قیمت‌ها دوباره از بازار مجازی خودرو حذف شد، اما هست! گلایه سایت‌های آگهی از اتحادیه نمایشگاه‌داران چالش‌ ضوابط جدید قیمت‌گذاری خودرو در بازار مجازی بازگشت قیمت به سایت‌های آگهی + جزئیات سرنوشت قیمت گذاری خودرو در سایت‌ها مشخص شد تعیین سقف قیمت‌گذاری خودرو در سایت‌های آگهی 4 اقدام دیوار برای بازگشت آرامش به بازار خودرو و املاک برنامه‌ریزی برای حذف دلالان از سایت‌های آگهی شرایط جدید درج آگهی‌های خودرو و مسکن در سایت‌های خرید و فروش عدم حذف قیمت «خودرو» و «مسکن» از برخی سایت‌ها و واکنش پلیس "قیمت‌" به آگهی‌های خرید و فروش خودرو بازمی‌گردد آغاز فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران دوچرخ آگهی‌های عجیب و غریب برای فروش خودرو در فضای مجازی
Back to top