حذف دوباره قیمت‌های املاک و خودرو از سایت‌های خرید و فروش با دستور دادستانی

عصر خودرو- قیمت‌های خودرو و املاک که چند روزی با دستورالعمل جدید به برخی سایت‌های خرید و فروش بازگشته بودند امروز بار دیگر با دستور دادستانی حذف شدند.

Saturday 18 May 2019 - 16:37:00

حذف دوباره قیمت‌های املاک و خودرو از سایت‌های خرید و فروش با دستور دادستانی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، در حالی که طبق تصمیم مشترک دادستانی، اتحادیه‌ کسب و کارهای اینترنتی، اتحادیه فروشندگان خودروی تهران و اتحادیه مشاوران املاک، دستورالعمل جدیدی برای درج قیمت املاک و خودرو در آگهی سایت‌های خرید و فروش تدوین شده بود و برای چند روزی قیمت‌های منطبق بر این دستورالعمل به برخی بازارهای مجازی بازگشته بودند، امروز بار دیگر قیمت‌های خودرو و املاک از سایت‌های خرید و فروش حذف شد.

احمد کیهانی مدیر توسعه کسب‌وکار یک سایت خرید و فروش در گفت وگو با خبرنگار فارس از حذف دوباره قیمت آگهی‌های املاک و خودرو از سایت‌های خرید و فروش با دستور دادستانی خبر داد و توضیح داد: اعلام شده که فعلا هیچ قیمتی نباشد و هنوز تصمیم جدیدی درباره بازگشت احتمالی یا شرایط بازگشت آنها اعلام نشده است.

به گزارش فارس، پس از التهاب  قیمت خودرو و املاک در بازارهای مجازی که بخش زیادی از آن ناشی از فعالیت سوداگران و دلالان بود، دادستانی دستور حذف قیمت‌های املاک و خودرو از این بازار‌ها را صادر کرد. چندی بعد دادستانی دستورالعملی داد که براساس آن اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی موظف شد با همکاری اتحادیه فروشندگان خودروی تهران و اتحادیه مشاوران املاک روشی را برای قیمت گذاری خودرو و ملک تدوین کند. در نهایت مقرر شد تا 3 درصد بیشتر از قیمت پایه اتحادیه‌ها امکان درج قیمت وجود داشته باشد و چند روزی قیمت‌های جدید در برخی سایت‌ها نمایش داده شدند که البته این روند طولانی نشد.

ایراداتی به هر دو روش قیمت‌گذاری املاک و خودرو وارد بود. فارس پیش تر در گزارش هایی با عنوان «چالش‌ ضوابط جدید قیمت‌گذاری خودرو در بازار مجازی/ جای خالی خودروی کارکرده در فهرست قیمت» و «اما و اگرهای دستورالعمل جدید ثبت قیمت املاک در سایت‌های خریدوفروش» به این موضوعات پرداخته بود.

 

برچسب ها

آگهی‌ فروش خودروسایت‌های آگهی
مطالب مرتبط بیشتر
حذف قیمت خودرو از سایت‌های آگهی تاثیری بر بازار دارد؟ ممنوعیت درج آگهی خودرو شدنی است؟ ممنوعیت درج قیمت خودرو در پلتفرم آگهی اینترنتی تعیین مرجعی برای قیمت خودرو در سایت‌ها واکنش معاون دادستان کل کشور به حذف قیمت خودرو از سایت‌های اینترنتی حذف قیمت خودرو از سایت‌ها اشتباه است "حذف قیمت خودرو" از سایتهای آگهی منوط به دستور مجدد مقام قضایی است 80 نفر قربانی شرکت جعلی فروش خودروی اقساطی فقدان امر نظارت بر فروش خودرو در فضای مجازی جزئیات بازگشت قیمت به سایت‌های آگهی خودرو بازگشت قیمت خودرو به سایت‌ها هشدار رئیس پلیس راهور در مورد کلاهبرداری با عنوان" فروش خودروی خارجی با پلاک گذر موقت" قیمت خودرو به سایت‌ها باز می‌گردد؟ ریزش کاربران پلتفرم‌های آگهی خودرو درخواست حذف قیمت از بازار مجازی موتورسیکلت ارائه شد سرنوشت مبهم قیمت‌گذاری در سایت‌ها کوچ فروشندگان مسکن و خودرو به بازارهای زیرزمینی قیمت‌ها برای همیشه از بازار مجازی خودرو حذف شود قیمت خودرو از بازار مجازی پرید قیمت‌ها دوباره از بازار مجازی خودرو حذف شد، اما هست! گلایه سایت‌های آگهی از اتحادیه نمایشگاه‌داران سایت‌های اینترنتی بازار خودرو را به هم ریخته‌اند چالش‌ ضوابط جدید قیمت‌گذاری خودرو در بازار مجازی دلالان به بازار مجازی خودرو بازگشتند بازگشت قیمت به سایت‌های آگهی + جزئیات سرنوشت قیمت گذاری خودرو در سایت‌ها مشخص شد تعیین سقف قیمت‌گذاری خودرو در سایت‌های آگهی جدیدترین اخبار از بازگشت قیمت‌ها به آگهی‌های فروش خودرو 4 اقدام دیوار برای بازگشت آرامش به بازار خودرو و املاک برنامه‌ریزی برای حذف دلالان از سایت‌های آگهی شرایط جدید درج آگهی‌های خودرو و مسکن در سایت‌های خرید و فروش عدم حذف قیمت «خودرو» و «مسکن» از برخی سایت‌ها و واکنش پلیس "قیمت‌" به آگهی‌های خرید و فروش خودرو بازمی‌گردد آگهی‌های عجیب و غریب برای فروش خودرو در فضای مجازی
Back to top