ممنوعیت درج قیمت خودرو در پلتفرم آگهی اینترنتی

عصر خودرو- عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت: حکم دادگاه مبنی بر ممنوعیت درج قیمت خودرو‌ها در آگهی‌های اینترنتی از روز پنجشنبه عصر صادر شده و از آن زمان در حال اجرا است.

Saturday 09 May 2020 - 14:07:00

ممنوعیت درج قیمت خودرو در پلتفرم آگهی اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت: حکم دادگاه مبنی بر ممنوعیت درج قیمت خودرو‌ها در آگهی‌های اینترنتی از روز پنجشنبه عصر صادر شده و از آن زمان در حال اجرا است.

این قانون تمامی پلتفرم‌های درج آگهی را شامل می‌شود.

وی گفت: پیش از این نیز محدوده قیمتی برای آگهی خودروها مشخص شده بود و افراد در صورت اعمال قیمتی بالاتر از حد تعیین شده، قادر به انتشار آگهی نبودند.

در حال حاضر این قانون درج آگهی اتومبیل‌ها با ذکر قیمت را ممنوع می‌کند و این آگهی‌ها باید بدون قیمت درج شوند.

برچسب ها

خرید و فروش آنلاین خودروآگهی‌ فروش خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
حذف قیمت خودرو از آگهی اینترنتی، تاثیری بر بازار نداشت حذف قیمت خودرو از سایت‌های آگهی تاثیری بر بازار دارد؟ ممنوعیت درج آگهی خودرو شدنی است؟ رسوخ دلالان در سایت‌های خرید و فروش خودرو نقش مخرب سایت های اینترنتی خرید و فروش خودرو مردم مراقب خرید ‌و‌فروش‌هاى اینترنتى خودرو باشند 80 نفر قربانی شرکت جعلی فروش خودروی اقساطی هشدار رئیس پلیس راهور در مورد کلاهبرداری با عنوان" فروش خودروی خارجی با پلاک گذر موقت" ریزش کاربران پلتفرم‌های آگهی خودرو قیمت خودرو از بازار مجازی پرید حذف دوباره قیمت‌های املاک و خودرو از سایت‌های خرید و فروش با دستور دادستانی قیمت‌ها دوباره از بازار مجازی خودرو حذف شد، اما هست! گلایه سایت‌های آگهی از اتحادیه نمایشگاه‌داران چالش‌ ضوابط جدید قیمت‌گذاری خودرو در بازار مجازی بازگشت قیمت به سایت‌های آگهی + جزئیات سرنوشت قیمت گذاری خودرو در سایت‌ها مشخص شد تعیین سقف قیمت‌گذاری خودرو در سایت‌های آگهی 4 اقدام دیوار برای بازگشت آرامش به بازار خودرو و املاک برنامه‌ریزی برای حذف دلالان از سایت‌های آگهی شرایط جدید درج آگهی‌های خودرو و مسکن در سایت‌های خرید و فروش عدم حذف قیمت «خودرو» و «مسکن» از برخی سایت‌ها و واکنش پلیس "قیمت‌" به آگهی‌های خرید و فروش خودرو بازمی‌گردد آگهی‌های عجیب و غریب برای فروش خودرو در فضای مجازی
Back to top