نگاهی به‌ هاچ‌بک‌های خوش‌دست و پر فروش در بازار ایران؛ مظنه و ویژگی‌ها

عصر خودرو- هاچ‌بک‌ها یکی از محبوب‌ترین مدل‌های خودرو در دنیا هستند؛ این ماشین‌های جمع‌وجور به‌عنوان خودروهای شهری برای رانندگی در مسیرهای پرترافیک و پرپیج‌وخم و پارک راحت در خیابان‌های شلوغ جان می‌دهند.

Sunday 01 December 2019 - 11:31:00

نگاهی به‌ هاچ‌بک‌های خوش‌دست و پر فروش در بازار ایران؛ مظنه و ویژگی‌ها

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، از دیگر مزایای این خودروها که باعث شده در سرلیست محبوب‌ترین‌ها قرار گیرند، وزن کم آنهاست که باعث شتاب بسیار بالاتر در رانندگی می‌شود. علاوه بر این‌ امتیازات، مصرف سوخت پایین آنها هم باعث شده خودروهای هاچ‌بک به‌عنوان خودروهای اقتصادی در جوامع مختلف شناخته شوند. اگر قصد خرید یک خودرو هاچ‌بک را دارید گزارش پیش‌رو را از دست ندهید.

خودروهای هاچ‌بک ظاهر خاص به خودشان را دارند؛ طراحی نمای عقب این مدل خودروها با سایر مدل‌ها متفاوت است و به اعتقاد بسیاری از مشتریان و هواخواهان این ویژگی هاچ‌بک‌ها، شخصیت خاصی به آنها می‌بخشد. امروزه ماشین‌های هاچ‌بک طرفداران زیادی در اقصی مختلف دنیا دارند که البته عمده طرفداران آن‌ها از میان نسل جوان‌اند.

از سوی دیگر خودروهای نوع هاچ‌بک به‌دلیل ویژگی‌هایی همچون جمع‌وجوری و اشغال فضای کم، خودرویی مناسب برای استفاده روزمره شهروندان امروزی که عموما در کلان‌شهرها زندگی می‌کنند به‌شمار می‌روند. با داشتن یک خودرو هاچ‌بک دیگر نگران پیدا کردن یک جای پارک وسیع در شهر نخواهید بود و به‌راحتی می‌توانید مکانی برای پارک کردن در شلوغی‌های شهر پیدا کنید.

حال اگر بخواهیم وضعیت این خودروها را در ایران مورد بررسی قرار دهیم، ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که تا پایان سال 96 هاچ‌بک‌های برندهای معروف کره‌ای و ژاپنی مانند هیوندا و میتسوبیشی قیمت متعادلی داشتند و افراد بیشتری توان خرید این خودروها را داشتند. اما از اوایل سال 97 با وجود تورم‌ و افزایش نرخ دلار، قیمت این مدل خودروها ناگهان به‌شدت افزایش یافت و به‌طبع تعداد افرادی که قدرت خرید این خودروها را داشتند هم کمتر شد.

به‌همین دلیل بازار خودروهای هاچ‌بک عموما به دست چینی‌ها سپرده شد. در حال حاضر سهم بزرگی از خودروهای هاچ بک اقتصادی در ایران متعلق به برندهای چینی است. در ادامه این گزارش قصد داریم هفت خودرو هاچ‌بک محبوب در بازار ایران را معرفی کنیم.

ارزان‌ترین هاچ‌بک گروه

تیبا 2 یا مدل هاچ بک خودروی تیبا از محصولات شرکت سایپا است. این خودرو به دلیل قیمت مناسب توانسته محبوبیت زیادی در بین اقشار مختلف جامعه و از جمله جوانان به دست آورد. تیبا 2 ظاهری ساده و قدیمی دارد و نمی‌توان جذابیت یا خصوصیت خاصی را در آن مورد اشاره قرار داد. اما خودروی مناسب و کاربردی برای انجام امور روزمره درون‌شهری محسوب می‌شود. این خودرو دارای موتور 4 سیلندر 8 سوپاپه با حجم 1503 سی سی است. این موتور می‌تواند حدأکثر قدرت 187 اسب بخار و حدأکثر گشتاور 128 نیوتن متر را تولید کند. شرکت سایپا تجهیزاتی از قبیل آینه‌های جانبی برقی، بالابرهای برقی شیشه‌های عقب، ریموت کنترل، تهویه خودکار و رینگ آلومینیومی را به عنوان آپشن‌های سفارشی این خودرو تعیین کرده است که با پرداخت هزینه‌های بیشتر می‌توانید آنها را تهیه کنید.

خوش‌فروش‌ترین هاچ‌بک

هاچ‌بک پژو 206 یکی از خودروهای محبوب بازار ایران است؛ این خودرو در میان نسل جوان محبوبیت بالایی دارد. گرایش جوانان ایرانی به این خودرو به دلیل کیفیت بالاتر و ظاهر زیباتر آن نسبت به خودروهایی مانند پراید و تیبا است. طول این خودرو 3835 میلیمتر و عرض آن 1652 میلیمتر است که همانطور که انتظار می‌رود فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. خودرو 206 تیپ دو از موتور TU3A با حجم 1360 سی سی استفاده می‌کند. حداکثر توان این موتور 8 سوپاپه 75 اسب بخار و حدأکثر گشتاور آن 118 نیوتن متر است. می‌توان پژو 206 هاچ‌بک را به‌عنوان یکی از گزینه‌های مناسب و خوش‌فروش هاچ‌بک‌های 100 میلیون تومانی طبقه‌بندی کرد.

207 رقیب 206

تولید پژو 207 برای مدت 4 سال در ایران متوقف شده بود، اما بالاخره در سال 1395 تولید این خودرو از سر گرفته شد. در دور جدید تولید پژو 207 تجهیزات جدیدی از جمله صفحه نمایش لمسی، دوربین و سنسور عقب، لامپ‌های روشنایی در روز، کروز کنترل و … به آن اضافه شد. این خودرو هم از محبوبیت خاصی در بازار خودرو کشور برخوردار است و مشتریان زیادی در بین نسل جوان دارد. پژو 207 از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1587 سی سی استفاده می‌کند. این موتور می‌تواند حداکثر قدرت خروجی 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور خروجی 142 نیوتن متر را تولید کند. به این ترتیب قادر است حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت را تولید و در مدت زمان کمتر از 12 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر برسد. اما با افزایش غیر معقول قیمت خودرو در ایران امروزه باید خودرو 207 را در میان خودروهای بالای 100 میلیون طبقه‌بندی کرد.

رنو ساندرو

یکی دیگر از هاچ‌بک‌های محبوب بازار، رنو ساندرو است. این خودرو برای اولین بار در سال 1394 به ایران وارد شد. ساندرو محصول مشترک شرکت فرانسوی رنو و زیرمجموعه رومانیایی آن (به‌نام داچیا) است، به‌همین دلیل در اروپا به‌نام داچیا ساندرو شناخته می‌شود. ساندرو مانند سایر محصولات رنو در ایران فروش خوبی داشته است. موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه این خودرو دارای حداکثر قدرت خروجی 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 140 نیوتن متر است. حداکثر سرعت ساندرو 170 کیلومتر در ساعت است و شتاب گیری صفر تا 100 کیلومتر را در در مدت زمان کمتر از 12 ثانیه انجام می‌دهد.

پیکانتو شیک

کیا پیکانتو، محصول شرکت کیا موتورز کره‌جنوبی است. این خودرو از ظاهری متفاوت و مدرن برخوردار است. چراغ‌های بزرگ نمای جلو خودرو و هماهنگی کاملی با خطوط کمانی و تیز روی کاپوت و سپر خودرو دارند. طراحی خشن و تهاجمی این خودرو نظر هر جوان ایرانی را جلب می‌کند. از تجهیزات و امکانات رفاهی پیکانتو می‌توان به صندلی‌های تاشوی عقب، سانروف، امکانات تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی و 6 کیسه هوا اشاره کرد. موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه این خودرو دارای حجم 1248 سی سی است. این موتور می‌تواند حدأکثر قدرت 85 اسب بخار و حدأکثر گستاور 121 نیوتن متر را تولید کند. شتاب صفر تا 100 کیا در 11 ثانیه انجام می‌گیرد و حدأکثر سرعت آن 171 کیلومتر بر ساعت است.

کوچکترین عضو چینی‌ها

این خودرو کوچک‌ترین عضو خانواده خودروهای چینی ام‌جی است. نمای خارجی این خودرو ساده، ولی در عین حال جذاب به نظر می‌رسد. ام‌جی 3 هم در میان هاچ‌بک‌های محبوب موجود در بازار کشور است. سادگی و جذابیت طراحی خارجی و امکانات کابین این خودرو موجب محبوبیت آن در میان نسل جوان کشور شده است. از تجهیزات و امکانات رفاهی این خودرو چینی می‌توان به سانروف، استریو مجهر به 6 بلندگو، 6 کیسه هوا، سیستم توزیع نیروی ترمز (EBD)، تنظیم دستی صندلی راننده به 6 روش و صندلی سرنشین جلو به 4 روش و صندلی‌های اسپرت ضد لغزش اشاره کرد. ام جی 3 از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1498 سی سی استفاده می‌کند. حداکثر قدرت موتور این خودرو 107 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 135 نیوتن متر. به این ترتیب ام‌جی می‌تواند در مدت زمان کمتر از 12 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر برسد و حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت را برای سرنشینان آن به ارمغان بیاورد.ام‌وی‌ام 315

یکی دیگر از هاچ بک‌های محبوب بازارهای خودرو ایران، ام وی ام 315 است. این خودرو دارای ظاهری زیبا و امروزی است. چراغ‌های بزرگ جلو و خطوط تیز آن، که از پایان چراغ‌ها جلو تا چراغ‌های عقب خودرو امتداد دارند، ظاهری تهاجمی به خودرو داده است. این خودرو نسبت به رقبای خود کابینی نسبتاً بزرگ‌تر و جادارتر دارد و امکاناتی از قبیل سیستم مدیریت پیمایش (نمایش مسافت طی شده، مصرف بنزین و …) و صفحه نمایش، آن را متمایز کرده است. ام وی ام 315 از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه استفاده می‌کند و حجم آن 1497 سی سی است. حدأکثر قدرت موتور این خودرو 109 اسب بخار و حدأکثر گشتاور آن 140 نیوتن متر است. به این ترتیب می‌تواند تا حدأکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد. فاصله محورهای خودرو 2527 میلیمتر است و خودروی مناسب برای استفاده‌های روزمره محسوب می‌شود. این خودرو همچنین از استاندارد آلایندگی یورو 5 پیروی می‌کند که از این نظر نسبت به بسیاری از رقبای خود پیشرفته‌تر است.

برچسب ها

پژو206هاچ بککیا پیکانتوام وی ام 315
مطالب مرتبط بیشتر
206 تیپ 3 با سقف شیشه‌ای به بازار می‌آید حذف تدریجی سمند و پژو 206 صدور زودهنگام دعوتنامه‌های 206 اکتیو تورر سری2؛ یک هاچ بک داغ یا استیشنی خانوادگی؟ +عکس خاص‌ترین نسخه کیا چه ویژگی‌هایی دارد؟ پژو 206 از خط تولید خودروسازان خارج شد؟ اوپل استرا 2022؛ یکی از زیباترین های کلاس هاچ بک در بازار جهانی +عکس چانا ES30؛ هاچ بک الکتریکی کوچک و ارزان قیمت +عکس افزایش ایمنی پژو 206 در برابر سرقت هاچبک اروپایی صفر فقط 3 میلیون تومان! توقف تولید پژو 206 صندوقدار و تیپ 5 در سال 1400 محصولات جدید مدیران خودرو در سال 1399 مشخصات هیوندای i20 جدید جِ ام سی E160؛ هاچ بک متفاوت چینی با مجموعه ای کامل از امکانات روز و قیمت رقابتی+عکس ارزان‌ترین خودرو در ایالات‌متحده کوییک تازه‌کار در برابر 206 کهنه‌کار رونمایی رنو از نسل جدید مگان ام‌وی‌ام 315 پلاس با جذابیت بیشتر به زودی در بازار بررسی فنی کیا پیکانتو فیس‌لیفت + فیلم هاچ بک کوچک 10 هزار دلاری در بازار کره جنوبی +تصاویر ام وی ام 315 ، هاچ بک ایمن و راحت هاچ بک محبوب و کم مصرف بازار با سیستم انتقال قدرت اتوماتیک می آید مقایسه پژو 206 تیپ 2 با کوییک آر هوندا به‌دنبال تولید مدل هاچ‌بک CITY 8 سال موفقیت برای ام وی ام 315 تجربه رانندگی با آئودی A3 جدید مدل 2020+ فیلم آغاز طرح فروش اقساطی بدون چک محصولات MVM طرح تبدیل ایران خودرو برای 206 صندوقدار و سمند دوگانه‌سوز آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از امروز پیش فروش پژو 206 تیپ2 و دنا آغاز شد ایران خودرو صبح یکشنبه چه خودروهایی را پیش فروش می کند ؟ + جدول پیش فروش عادی جدید ایران خودرو ویژه 5 و 6 بهمن ماه 98 +جدول پیش فروش پژو 206، پارس و سمند LX آغاز شد آغاز پیش فروش پژو 206، پارس و سمند LX از صبح دوشنبه قیمت انواع خودرو پژو دست دوم چقدر است؟ مظنه پژو دست‌دوم در بازار + جدول پیش فروش عادی سمند EF7 و پژو 206 تیپ 2 آغاز شد پیش فروش عادی سمند EF7 و پژو 206 تیپ 2 از فردا آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو از فردا قیمت خودرو پژو بعد از گرانی بنزین + جدول پیش‌فروش 4 محصول ایران خودرو آغاز شد تعمیرات خارج از شبکه ایران‌خودرو علت احتمالی نقص بخاری آغاز فروش 206 تیپ 2 و سه محصول دیگر از فردا آغاز طرح فروش 7 محصول ایران خودرو از فردا مرحله جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد جزییات پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه فردا فروش محصولات ایران‌خودرو آغاز شد فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد بهترین خودروهای هاچ‌بک 2019 طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو فردا آغاز می شود رنگین‌کمان‌های چهارچرخ طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو فروش اقساطی 7 محصول از خودروهای" ام وی ام "با اقساط بلند مدت ویژه مهر 98 فروش ویژه محصولات MVM با اقساط 60 ماهه آغاز شد پیش فروش محصولات ایران خودرو از 21 مهرماه آغاز می شود فروش ویژه محصولات ایران خودرو آغاز شد قیمت محصولات پرفروش ایران خودرو در بازار امروز 7 مهر پژو 207 اتوماتیک 156 میلیون تومان شد قیمت پژو، 206 تیپ 2 در بازار + جدول قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو 11 شهریور 98 آخرین فرصت برای استفاده از طرح فروش اقساطی و بدون بهره مدیران خودرو پراید و پژو 206 را در بازار آزاد چند بخریم؟ +جزئیات آخرین فرصت برای استفاده از طرح فروش اقساطی و بدون بهره مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی بدون بهره محصولات مدیران خودرو اعلام شد شرایط جدید فروش سازمانی محصولات مدیران خودرو اعلام شد دنا پلاس به جدول فروش فوری ایران‌خودرو برگشت فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو ویژه آغاز شد آغاز فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو ویژه مرداد پرفروش‌ترین خودروهای پژو کدامند؟ آغاز فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو قیمت جدید خودروهای ام وی‌ام منتشر شد "پژو206 تیب 2 " 82 میلیون تومان شد اِشکودا اِسکالا را بشناسید فروش فوری پژو 206 تیپ 2 و پژو پارس آغاز شد فروش فوری پژو 207 و پژو 206 آغاز شد شرایط فروش فوری پژو 207 و پژو 206 اعلام شد فروش فوری ٢ محصول محبوب ایران‌خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات مدیران‌خودرو + جدول فروش فوری ٢ محصول محبوب ایران‌خودرو آغاز شد شرایط فروش فوری ٢ محصول محبوب ایران‌خودرو اعلام شد فروش فوری پژو 206 تیپ 2 و پژو 405 آغاز شد بهترین خودروهای هاچ‌بک‌ با قابلیت حرکت 4 چرخ (آ‌ویل‌درایو ) 2019 در بازار قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 11 اردیبهشت 98 افزایش 2 تا 110 میلیون تومانی قیمت انواع پژو فروش فوری پژو 206 و پارس آغاز شد آغاز فروش فوری 2 محصول محبوب ایران‌خودرو قیمت انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول آغاز شرایط ویژه فروش فوری محصولات مدیران خودرو ویژه بهار 98 فروش اقساطی محصولات ام وی ام با تحویل فوری و اقساط 4 ساله خودروهای 70 تا 100میلیونی بازار تهران +جدول قیمت انواع پژو 206 صفر و کاکرده در بازار + جدول برای خرید 206 چقدر باید هزینه کرد؟ +جدول فروش فوری 4 مدل خودرو امروز آغاز می‌شود آغاز فروش نقدی پژو 206 صندوق دار و پژو 405 تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار آغاز طرح فروش فوری 3خودروی ایران خودرو با مدل98 +جدول قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول فروش نقدی مدل 98 محصولات مدیران خودرو با سود مشارکت آغاز شد ثبات قیمت در بازار خودروهای داخلی شرایط جدید فروش فوری 2 محصول ایران‌خودرو اعلام شد آغاز فروش فوری پژوپارس و 206 هفتمین روز از طرح فروش فوری ایران خودرو آغاز شد طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 11 اسفندماه فروش فوری پژو206 آغاز شد+ جدول فهرستی از بهترین هاچبک های چینی بازار خودروی ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 بهمن97 مرحله جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 بهمن97 ایران خودرو قیمت 6 محصول خود را کاهش داد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 بهمن97 ادامه سلطنت هاچ‌بک‌ها در اروپا قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 دی97 انواع سواری کیا دست دوم چند؟ + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 دی97 قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد با 70 میلیون تومان کدام خودرو را می‌توان خرید؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 دی97 قیمت محصولات ام وی ام و چری در بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 ی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 ی 97 قیمت جدید محصولات ایران خودرو منتشر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 ی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 ی 97 پژو 206 دنده‌ای را بشناسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 آذر 97 گردهمایی بزرگ 315 سواران پایتخت بررسی رایگان سلامت خودرو در گردهمایی 315 سواران شرکت مدیران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 آذر 97 با 50 میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 آذر 97 چرا محصولات ام وی ام ارزش خرید دارد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 آذر 97 بیشترین نوسان قیمتی در محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 آذر 97 فروش ویژه غیر‌نقدی MVM 315 با تخصیص 50 درصد وام از سوی شرکت واسپاری ملت قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آذر 97 افزایش قیمت 206 چقدر است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 آذر 97 ام وی ام 315 تازه نفس، جلو تر از رقبای غربی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آبان 97 قیمت انواع سواری کیاموتورز در بازار تهران + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آبان 97 پژو206 صندوق‌دار 72 میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 آبان 97 برای خرید پژو در بازار چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 آبان 97 محصولات صفر ام‌وی‌ام چند؟ خودروهای کره ای در بازار چند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آبان 97 شرایط فروش اقساطی MVM315 اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو6 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 آبان 97 با 60 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول شرایط فروش نقدی هاچ بک محبوب ام وی ام منتشر شد برای خرید خودروی کیا در بازار چقدر باید هزینه کرد+ جدول پ‍ژو206 تیپ 2 به مرز 29 میلیون تومان رسید آغاز پیش فروش ویژه مهر ماه ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 مهر 97 پژو206 تیپ 5 گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 مهر 97 قیمت جدید انواع خودرو پژو در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 مهر 97 خودرو‌های جذاب برای خانم‌ها کدامند؟ ( قسمت اول) قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 شهریور 97 مصدومیت 4 مسافر به دلیل واژگونی پژو 206 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 شهریور 97 خودروهای 70 تا 100 میلیون تومانی بازار کدامند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 شهریور 97 با 30 میلیون تومان صاحب 315H شوید برای خرید هاچ‌بک چقدر بودجه نیاز است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 شهریور 97 مظنه فروش پژو کارکرده در بازار چقدر است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 شهریور 97 کیا صفر چند؟ با 50 تا 100 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 شهریور 97 پژو 206 تیپ 2 را بشناسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 شهریور 97 با چه بودجه ای کیا سواری کنیم؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 شهریور 97 شرایط پیش فروش نقدی ام وی ام 315 اعلام شد کیا صفر چند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 شهریور 97 هاچ بک پرطرفدار دست دوم ایران خودرو چند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 شهریور 97 با 41 میلیون تومان صاحب ام وی ام 315H شوید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 شهریور 97 با 18 میلیون تومان 206 بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 شهریور 97 هاچ بک کره ای وارد لیگ بزرگان می شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 مرداد 97 ام وی 315H را با چه شرایطی بخریم قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 مرداد 97 برای خرید 206 چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 مرداد 97 با 21 میلیون تومان 206 سوار شوید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 مرداد 97 با 29 میلیون تومان 315H سوار شوید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 مرداد 97 شرایط فروش مرداد ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 مرداد 97 با 21 میلیون تومان 206 بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو7 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 مرداد 97 سلامتی فنی خودرو به چه قسمت‌هایی مربوط است؟ خودکفایی 206 به 90 درصد رسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 مرداد 97 آغاز طرح فیروزه‌ای فروش محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 تیر97 با 34 میلیون تومان صاحب 206 SD شوید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 تیر97 نگاهی به برخی گزینه‌های مناسب مصرف‌کننده‌های واقعی در بازار خودرو کشور قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 تیر97 آتش‌سوزی پژو 206 در بزرگراه آزادگان قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 تیر97 برای خرید 206 چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 تیر97 معرفی خودرو کیا پیکانتو MVM 315, a successful hatchback in the face of rivals ام وی ام 315 خودرویی موفق با شاخصه های برتر نسبت به رقبا قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 تیر97 قیمت و ویژگی‌های جدیدترین پیکانتوی کیا قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 تیر97 مصدومیت 2 دختر جوان در 206 واژگون شده قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 تیر97 سبقت 206 و 207 از گرانی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 تیر97 آغاز طرح فیروزه‌ای فروش محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 تیر97 گرانی 1 تا 3 میلیون تومانی خانواده پژو قیمت انواع محصولات ایران خودرو4 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 تیر97 18 محصول ایران خودرو گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 تیر97 اصلاحیه/مرحله جدید فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 خرداد 97 جدید‌ترین شرایط فروش MVM X33S و MVM 315 اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 خرداد 97 برای خرید خودروی 206 کارکرده چقدر باید هزینه کرد؟ شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 خرداد 97 آغاز فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر خانواده پژو 206 گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 خرداد 97 قیمت پژو 207 در بازار چقدر است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 خرداد 97 هاچ‌بکِ پرفروش‌ترین خودروی دنیا تا 2 ماه آینده می آید (+عکس) از نوک پیکان تا قله دنا MVM 315 را با 60 درصد تسهیلات خریداری کنید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 خرداد 97 آغاز طرح فیروزه ای محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 اردیبهشت 97 ام وی ام 315H را با تسهیلات 55 درصدی خریداری کنید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 اردیبهشت 97 برای خرید پژو 206 چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت جدید کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 اردیبهشت 97 دُم‌بُریده‌های بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 اردیبهشت 97 ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار +جدول تویوتا از کرولای هاچ‌بک 2019 رونمایی کرد (+عکس) قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 اردیبهشت 97 با 12 میلیون تومان صاحب 206 شوید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 فروردین 97 فروش اقساطی پژو 206 آغاز شد معرفی 5 هاچ‌بک 50 میلیون تومانی در بازار ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 فروردین 97 شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 فروردین 97 فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه فروردین 97 مقایسه 8 خودروی داخلی 40 تا 45 میلیون تومانی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 فروردین 97 محصولات ایران خودرو را با تخفیف ویژه بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 اسفند 96 فروش نوروزی پژو 206 تیپ 2 با تحویل فوری قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 اسفند 96 شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو با تخفیف ویژه قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 بهمن 96 تایید ایمنی MVM 315 از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و موسسه Applus+ IDIADA اسپانیا قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 بهمن 96 پیش فروش ویژه پژو 206 با 6 میلیون تومان پیش پرداخت قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 بهمن 96 ماشین هوادار خوش‌ذوق آبادانی در حمایت از صنعت نفت+عکس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 بهمن 96 با اقساط 36 ماهه MVM315 بخرید شرایط ویژه فروش قطعی و اعتباری تمامی محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 بهمن 96 راهنمای خرید خودروی پژو 206 دست دوم در بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 بهمن 96 کیا پیکانتو، صدرنشین جدول رضایت مشتریان از کیفیت محصول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 بهمن 96 جزئیات فروش ویژه بهمن ماه ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 دی 96 پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 دی 96 فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با مدل 97 جدید ترین شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه بهمن قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 دی 96 قیمت جدید محصولات کیا در ایران اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 دی 96 محصولات ایران خودرو با مدل 97 وارد بازار شدند قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 دی 96 10 دلیل برای خرید کیا پیکانتو؛ کوچک دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها در بازار ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 دی 96 هزینه انتقال سند مدل‌های پژو 206 در دفاتر اسناد رسمی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 دی 96 مقایسه هیوندای i10، کیا پیکانتو و میتسوبیشی میراژ به عنوان ‌هاچ‌بک‌های کوچک بازار؛ جدال بین کوچولوهای شرقی شرایط فروش اقساطی منعطف محصولات ایران خودرو شرایط جدید فروش نقدی فوری محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آذر 96 پژو 206 همچنان محبوب قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 آذر 96 کیا پیکانتو X-Line 2018؛ قدرتمند‌ترین پیکانتو نسل 3 بررسی هاچ‌بک اقتصادی «چانگان بنی»؛ آیا این چینی جایگزین پراید می‌شود؟ افتخاری دیگر برای لکسوس CT200h از شرایط ویژه فروش MVM315 بهره مند شوید قیمت 206 صندوقدار در بازار + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 آذر 96 فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه آذر آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آذر 96 طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه آذر ماه آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 آبان 96 خرید هاچ‌بک محبوب کره‌ای با 40 میلیون تومان پیش‌پرداخت پژو 207 اتوماتیک 1 میلیون تومان گران شد+ جدول قیمت‌ها قیمت انواع محصولات ایران خودرو10 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آبان 96 پیش فروش محصولات ایران خودرو همراه با تخفیف خرید محصول ایرانی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 مهر 96 پژویی که در ایران ساخته نشد (عکس) قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 مهر 96 قیمت جدید کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 مهر 96 پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه مهر قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 مهر 96 با 30 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 مهر 96 عملکرد کلید سه ‌وضعیتی کولر پژو 206 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 مهر 96 206 تیپ2 و پژو پارس گران شد + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 شهریور 96 چند راهنمایی کوچک درباره پژو 206 اِس‌دی! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 شهریور 96 شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 شهریور 96 افزایش قیمت چند خودروی داخلی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 شهریور 96 علت مصرف سوخت بالای پژو 206 تیپ 5 چیست؟! آیا کوبش جعبه‌دنده خودکار پژو 206 و 207 راه حلی دارد؟! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 شهریور 96 فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه شهریور آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 شهریور 96 خرید لاستیک پژو 206 چقدر آب می خورد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 شهریور 96 فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه شهریور شرایط پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 مرداد 96 محصولات ایران خودرو را با اقساط 24 ماهه بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 مرداد 96 پژو 206 تیپ 2 را با اقساط 24 ماهه بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 مرداد 96 بازار یخ‌زده خودرو در فصل گرم سال پاشنه‌بلنـــد‌پوشان قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 مرداد 96 شیر یا خط 50 میلیونی کاهش و افزایش قیمت چند خودروی داخلی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 مرداد 96 واژگونی خودرو در جاده چوپانان چهار مصدوم بر جای گذاشت قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 مرداد 96 فروش نقدی پژو 206 تیپ 5 ویژه مردادماه هاچ‌بک­‌های 60 تا 70 میلیونی بازار کدامند؟ پژو 206 و 207 گران شد مظنه خودرو پژو در بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 مرداد 96 فروش فوری محصولات ایران خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 مرداد 96 وضعیت قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 مرداد 96 قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در مرداد 96 اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 مرداد 96 ایران، سکوی جهش پژو شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 مرداد 96 با 25 میلیون‌تومان 206 صندوقدار بخریم یا رانا؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 مرداد 96 پژو 206 تیپ 2 را با اقساط 24 ماهه بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 مرداد 96 5 خوش فروش 30 تا 50 میلیون تومانی بازار ایران کدامند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 تیر 96 شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 تیر 96 شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 تیر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 تیر 96 با 6 میلیون تومان پژو 206 بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 تیر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 تیر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 تیر 96 DS3 صاحب برترین موتور سال 2017 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 تیر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 تیر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 تیر 96 داغ شدن موتور تولید خودرو در پسابرجام پژو 206 را با پیش پرداخت 6 میلیونی بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 تیر96 پر فروش ترین خودروهای جهان در ایران پژو 206 تیپ 2 را با اقساط 24 ماهه بخرید قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و 206+جدول فروش اقساطی 206 تیپ 5 بدون نیاز به ضامن کوچولوی بامزه کیا با نقابی تازه در راه ایران پژو 206 اتوماتیک و 207 اتوماتیک وارد بازار شدند! + قیمت خرید 206 تیپ 2 کارکرده چقدر پول می‌خواهد؟+جدول رنو مگان هاچبک RS در راه است +تصاویر کوچولوی بامزه کیا با نقابی تازه در راه ایران انتخاب‌هایی برای شهــر ارتباط فرانسوی به سبک ایرانی! فروش نقدی 206 V8 با تحویل فوری قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول پژو 206 تیپ 2 را با اقساط 48 ماهه بخرید با 40 میلیون تومان چه ماشین‌هایی می‌توانیم بخریم ؟ فروش اقساطی 206 تیپ 5 بدون نیاز به ضامن با تحویل 10 روزه برای خرید پژو چقدر باید هزینه کرد قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول با 15 میلیون تومان 206 صندوقدار بخرید فروش نقدی 206 V8 با تحویل فوری با 50 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ با 12 میلیون تومان 206 بخرید یک کشته و 4 زخمی بر اثر ریزش کوه در جاده ونایی از 70 سالگی فراری، تا ظهور پیکانتوی جدید درآخرین هفته خودرویی سال 95 (+عکس) کدام تیپ از 206 بهتر است ؟ با 6 میلیون تومان 206 بخرید پیکانتو دیگر فانتزی نیست جدیدترین مدل پیکانتو به ژنو می‌رود +عکس قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول سریع‌ترین خودروهای هاچ‌بک جهان کدامند؟ +عکس قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول برای خرید یک خودروی هاچ بک دست دوم چقدر باید پول داشته باشیم؟ +جدول وقتی هاچ‌بک‌ها صندوق‌دار می‎شوند! فروش ویژه پژو 207 دستی به مناسبت دهه فجر انتشار تصاویر هاچ بک جدید کیا 206 تیپ 5 را اقساطی و باتحویل 30 روزه بخرید وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی 206 مدل 96 را با 6 میلیون پیش پرداخت بخرید داستان پدران گمنام سمند و رانا سهم ارزان ترین محصول شرکت کیاموتورز از بازار ایران چقدر است؟ قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول چگونه پژو 206 اقساطی بخریم؟ شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو پژو 206 تیپ 2 را اقساطی بخرید با 6 میلیون 206 صندوق دار بخرید قیمت قطعات خودرو پژو 206 صندوق دار v8 در بازار +جدول تفاوت ها و شباهت های فنی پژو206 و تندر 90 قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول فروش اقساطی پژو206 با تسهیلات 22 میلیون تومانی قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول پژو 206 سه ستاره شد قیمت انواع خودروهای هاچ بک در بازار قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول با 6 میلیون تومان صاحب 206 شوید پژو 206 صندوقدار سه ستاره شد قیمت انواع قطعات خودرو پژو 206 تیپ 2+جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول محصولات ایران خودرو هیچ افزایش قیمتی نداشته است ایران خودرو افزایش قیمت پژو 206 و سمند را دوباره به نمایندگی‌ها ابلاغ کرد قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول "پژو" دست دوم در بازار چند؟ +جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول قیمت انواع قطعات خودرو 206 صندوق دار + جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول فروش ویژه 206 با شرایط متنوع رانا بخریم یا 206 اس دی؟ پژو 206 بهتر است یا تندر 90؟ قیمت انواع قطعات پژو 206 تیپ 2 در بازار + جدول فروش فوری 206 تیپ 5 از سوی ایران خودرو قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول طرح جدید فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2 قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول قیمت انواع قطعات پژو 206 تیپ 2 فروش اقساطی انواع پژو از سوی ایران خودرو قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول شرایط فروش اقساطی پژو 206 اعلام شد پیش فروش بلندمدت پژو 206 و 405 آغاز شد 206 هم دیگر رند بازار نیست قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول پژو 206 صندوق‌دار بخریم یا تندر 90 ؟ ال90 سلطان بازار ایران است بچه اژدها یا شیـر‌خسته؟ انواع پژو مدل 95 در بازار چند؟ +جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول ایران خودرو پژو 206 صندوق دار را با چه شرایطی می فروشد؟ انواع پژو مدل 95 در بازار چند؟ +جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول با چه شرایطی از ایران خودرو 206 بخریم؟ قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول بازگشت رسمی پژو از تیر ماه تست تصادف پژو 208 و 206 +عکس از پدربزرگ تا نوه خودرو 206 در سمنان طعمه حریق شد پژو 206 با بیش از 49 میلیون ریال خلافی در اصفهان متوقف شد تغییرات قیمت پژو 206 به روایت 3 نمودار تندر سفارشی با ارزان‌ترین قیمت! وانت‌سازی به سبک پراید‌! لوکس‌سواری با پژو 206 هر‌چه قدیمی‌تر با‌کیفیت‌تر‌! عموزاده‌های جدید «206»و«405» در اروپا اما و اگرهای رقیب پژو 206 که تابستان وارد بازار می‌شود افزایش58 درصدی تولید خودروهای دوگانه ‌سوز در ایران آغاز تولید پژو 206 و 207 در آذربایجان شرقی از سال 90 سمند، پژو پارس، 405 و 206 تیپ2 ارزان شد
Back to top