اختصاصی «عصرخودرو»

10 دلیل برای خرید کیا پیکانتو؛ کوچک دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها در بازار ایران

عصر خودرو- شاید اگر چند سال پیش ایده فروش خودروهای هاچ‌بک جمع‌وجور شهری را در ایران مطرح می‌کردید، بسیاری پیش‌بینی شکست این خودروها را می‌کردند اما وضعیت در حال حاضر تغییر کرده است؛ ترافیک سنگین شهرها، معضل یافتن جای پارک و مسائل دیگر باعث شده بازار این خودروها در ایران گرم باشد و کیا پیکانتو، خودروی کوچک و دوست‌داشتنی کیا در ایران اصلی‌ترین رقیب این بازار است.

Tuesday 26 December 2017 - 09:43:00

10 دلیل برای خرید کیا پیکانتو؛ کوچک دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها در بازار ایران10 دلیل برای خرید کیا پیکانتو؛ کوچک دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها در بازار ایران10 دلیل برای خرید کیا پیکانتو؛ کوچک دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها در بازار ایران10 دلیل برای خرید کیا پیکانتو؛ کوچک دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها در بازار ایران10 دلیل برای خرید کیا پیکانتو؛ کوچک دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها در بازار ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این خودرو که اکنون با شرایط متنوع نقدی و اعتباری از سوی اطلس خودرو در بازار کشورمان عرضه می‌شود، هنوز هم توانسته محبوبیت خود را حفظ کند و علاقه‌مندان زیادی را به‌سوی خود بکشد. شاید به نظر برسد خریداران این خودرو، پیکانتو را به‌عنوان خودرو دوم و خودروی شهری انتخاب می‌کنند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این خودرو برای بخش قابل‌توجهی از خریدارانش به‌عنوان خودرو اصلی است و شاهد سفرهای بین‌شهری با آن هم هستیم. در این بخش مروری کوتاه بر قابلیت‌های مهم این خودرو خواهیم داشت.

ابعاد جمع‌وجور: رانندگی در شهرهای شلوغ ایران یک دردسر واقعی است و‌ این مسئله به‌ویژه در زمان راندن یک خودرو بزرگ بیشتر هم می‌شود اما پیکانتو دقیقا برای چنین مواقعی طراحی شده است‌. این خودرو به لطف ابعاد بدنه جمع‌وجورش به‌راحتی می‌تواند در ترافیک‌ها حرکت کند و از این نظر استرس کمتری به راننده وارد می‌شود. با طول 3.6 متر، یک هاچ‌بک جمع‌وجور واقعی است و با عرض 1.4 متر نگرانی چندانی برای عبور از کوچه‌های تنگ و از میان خودروها نخواهید داشت. مزیت بزرگ دیگر این خودرو پارک‌کردن آسان است. یافتن جای پارک در شهرهای بزرگ ایران این روزها به یک معضل جدی تبدیل شده اما نه وقتی سوار بر پیکانتو باشید؛ چراکه به لطف ابعاد جمع‌وجور و البته سیستم کمکی پارک به‌راحتی می‌توانید در فضاهای محدود پارک کنید.
فضای داخلی مناسب: هرچند پیکانتو یک هاچ‌بک جمع‌وجور است اما طراحان کیا موفق شده‌اند با طراحی مناسب این خودرو، فضای داخلی قابل قبولی را در آن ایجاد کنند. برای این منظور، چرخ‌های این خودرو تا حد امکان به گوشه‌ها منتقل شده است تا فضای داخلی خودرو بیشتر شود. به‌علاوه ارتفاع سقف خودرو هم مناسب است و به این ترتیب 4 نفر بزرگسال به‌راحتی می‌توانند داخل پیکانتو جای گیرند و حتی در مسافت‌های کوتاه می‌توان برای نفر پنجم هم جا باز کرد. به این ترتیب پیکانتو توانسته ترکیبی مناسب را در این زمینه ایجاد کند. فضای داخلی این خودرو آنقدر هست که حتی بتوان آن را برای یک مسافرت دو یا سه نفره هم استفاده کرد تا این هاچ‌بک کوچک غیر از کاربردهای شهری، بتواند در نقش خودرو خانواده هم حاضر شود.
توان موتور: روی کاتالوگ وقتی به حجم موتور این خودرو نگاه کنید شاید غافلگیر شوید چراکه پیشرانه 4 سیلندر آن تنها 1.25 لیتر حجم دارد اما وقتی نوبت به توان موتور می‌رسد، پیکانتو توانایی‌های خود را نشان می‌دهد چراکه از این پیشرانه کم حجم می‌تواند 85 اسب بخار قدرت و 120 نیوتن‌متر گشتاور بگیرد تا به این ترتیب توانی در حد و اندازه‌ موتورهای 1.5 لیتری داشته باشد. قدرت این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رسد که تعویض دنده‌های نرمی دارد. با این توان و البته در نظر گرفتن وزن کمتر از 900 کیلوگرمی پیکانتو، حتی با وجود سرنشینان هم احساس ناتوانی در این خودرو نخواهید داشت و به‌راحتی می‌تواند در ترافیک‌ها پا به پای دیگر خودروها حرکت کند.
مصرف سوخت اقتصادی: برای خریداران هاچ‌بک‌های جمع‌وجور غیر از ابعاد بدنه و راحتی در پارک‌کردن، مصرف سوخت پایین هم یکی از اولویت‌هاست. مهندسان کیا توانسته‌اند موتور این خودرو را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که در کنار توان مناسب، مصرف سوخت پایین هم داشته باشد. این خودرو در آزمون‌های عملی و در شرایط واقعی توانسته به مصرف سوخت جاده 4.5 لیتر در ‌100 کیلومتر برسد و در شهر و تحت فشار کامل مصرف سوخت آن در محدوده 7 لیتر بوده است تا به این ترتیب مصرف سوخت ترکیبی 5.6 لیتر برای آن ثبت شود. این خودرو به سیستم Eco هم مجهز است که با فشردن آن می‌توانید در مصرف سوخت خودرو صرفه‌جویی کنید.
ایمنی بالا: هرچند پیکانتو یک خودرو کوچک است که بیشتر برای کاربردهای شهری طراحی شده اما این موضوع اصلا به معنای آن نیست که کیا ایمنی آن را نادیده گرفته است. پیکانتو در بخش‌های مختلف بدنه از فولاد بهره می‌برد که باعث می‌شود در زمان تصادف، شاسی خودرو به‌خوبی بتواند در مقابل ضربه مقاومت کند. به‌علاوه نقاط شکست بدنه آن به گونه‌ای طراحی شده که ضربه تصادف را مستهلک کند و مانع از رسیدن آن به اتاق خودرو شود. موتور و گیربکس نیز به گونه‌ای نصب شده‌اند که در تصادفات شدید به زیر خودرو می‌روند تا به اتاق و سرنشینان فشار نیاورند. با بهره‌گیری از این طراحی‌ها و البته امکانات ایمنی، این خودرو 4 ستاره ایمنی را از EuroNCAP دریافت کرده است.
امکانات ایمنی: هرچند بدنه و شاسی پیکانتو ایمن است اما کیا تجهیزات ایمنی کاملی را نیز ‌روی این خودرو نصب کرده که بعضی از آنها را تنها در خودروهای کلاس‌های بالاتر می‌بینیم. پیکانتو با سری کامل ایربگ‌ها عرضه می‌شود که شامل ایربگ‌های جلو، جانبی، پرده‌ای و حتی ایربگ زانو است که این آخری را تنها در خودروهای گران‌قیمت بازار می‌بینیم. البته همه اینها برای موقعی است که تصادفی رخ دهد اما مهندسان کیا به دنبال آن بودند که قبل از وقوع تصادف جلوی آن را بگیرند یا تا حد امکان شدت آن را کم کنند و به همین دلیل پیکانتو به‌صورت استاندارد به سیستم ترمز ضد‌قفل ABS، سیستم ترمز کمکی BAS، سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی HAC، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC و سیستم مدیریت پایداری خودرو VSM مجهز است.
امکانات رفاهی: ‌ کره‌ای‌ها در سال‌های اخیر در زمینه امکانات رفاهی خودروهایشان دست و دلباز عمل کرده‌اند و پیکانتو هم از این مسئله جدا نیست به‌ویژه که نمونه‌های عرضه‌شده در ایران با بالاترین سطح امکانات وارد کشور شده‌اند. این خودرو به‌صورت استاندارد سیستم ورود و استارت بدون کلید، سانروف، گرمکن صندلی‌های جلو و فرمان، تهویه مطبوع اتوماتیک، بلوتوث و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کروز کنترل، آیینه‌های جانبی با تنظیم و تاشو برقی، روکش چرمی فرمان، داشبورد دو‌رنگ، صفحه کیلومتر سوپرویژن، کنترل خودکار روشنایی، ورودی AUX و USB و کابل iPod و حافظه 800 مگابایتی سیستم صوتی، روکش فلزی پدال‌ها، نورپردازی داخلی و ... عرضه می‌شود تا از این جهت هم کمبودی را حس نکنید.
طراحی ظاهری:  طراحی یک خودرو جمع‌وجور هرچند در ظاهر ساده به نظر می‌رسد اما پیچیدگی‌های زیادی دارد چراکه باید در عین حال که خودرو در بیرون بدنه جذاب و البته جمع‌وجور است، فضای داخلی مناسبی داشته باشد. این مسئله به‌ویژه وقتی قرار است خودرو را در بازارهای جهانی عرضه کنید، سخت‌تر هم می‌شود چراکه رقابت در این کلاس به‌ویژه در قاره اروپا بسیار سخت است و با رقبای زیادی که در بازار هستند، کیا باید واقعا محصول جذابی را برای موفقیت عرضه می‌کرد. طراحی ظاهری پیکانتو قطعا توانسته همه اینها را ترکیب کند. چراغ‌های LED جلو، کشیدگی چراغ‌ها تا گوشه‌های خودرو، طرح چراغ‌های عقب و کاربرد گسترده LED در آنها و طراحی سپر بزرگ از جمله خصوصیاتی است که باعث می‌شود خودرو در نگاه اول بزرگ‌تر از آنچه هست، دیده شود. همه این عوامل باعث شده کیا پیکانتو بتواند جایزه معتبر طراحی RedDot را در سال 2012 از آن خود کند که تاییدی است بر طراحی و کاربردی بودن این خودرو.
فضای بار: طبیعتا نباید از یک هاچ‌بک کوچک شهری انتظار زیادی در زمینه فضای بار داشته باشیم اما پیکانتو در این زمینه فراتر از انتظار عمل می‌کند. در حالت استاندارد فضایی به اندازه 200 لیتر در صندوق عقب در اختیار خواهید داشت که فقط اندکی کوچک‌تر از فضای عقب هاچ‌بک‌های بزرگ‌تر از خود است. ابعاد این فضا به‌گونه‌ای است که حتی می‌توان یک چمدان را به همراه ساک دستی به‌صورت عمودی در آن قرار داد. چنین فضایی برای یک کاربرد شهری کاملا کافی است اما اگر می‌خواهید پیکانتو را به سفر ببرید و یا بارهای حجیم‌تر را با آن حمل کنید، کافی است صندلی‌های عقب (که به نسبت 40/60 تقسیم شده‌اند) را بخوابانید تا فضای بزرگی در اختیارتان قرار گیرد.
رانندگی راحت: ‌ پیکانتو برای یک رانندگی راحت در ترافیک شهری طراحی شده است و این مسئله در تمام بخش‌های آن دیده می‌شود. در کنار ابعاد جمع‌وجور که رانندگی در شهر را راحت‌تر می‌کند و البته سنسورهای عقب که دغدغه پارک‌کردن را کاهش می‌دهد، پیکانتو در کل هم خودروی نرم و راحتی است ضمن آنکه توان موتور آن باعث می‌شود به‌راحتی بتوانید پا به پای دیگران در ترافیک شهری برانید. فرمان خودرو برقی است تا به این ترتیب در سرعت‌های پایین کاملا نرم باشد و در سرعت‌های بالا برای حفظ تعادل سفت‌تر می‌شود. این فرمان یک ویژگی مهم دیگر هم دارد و آن هم عدم دریافت نیرو از موتور خودرو است چراکه نیروی کمکی فرمان به جای هیدرولیک از انرژی الکتریکی تامین می‌شود. دید اطراف خودرو به لطف شیشه‌های بزرگ، درب موتور کوتاه و البته آیینه‌های جانبی خوب است و دغدغه‌ای از این نظر نخواهید داشت.

 

نویسنده: مهندس بابک وفائی

برچسب ها

کیاصنعت خودرو کره جنوبیکیا پیکانتو
مطالب مرتبط بیشتر
رونمایی از دو خودروی جدید کیا کیا و هیوندای فراخوان دادند تولید کیا در کره با اختلال مواجه شد جدیدترین شاسی بلند کیا رونمایی شد+ عکس سانتافه 2024 : جدیدترین اطلاعات و یک تریم آفرودی جذاب +عکس هیوندای و کیا فراخوان دادند فراخوان 91 هزار خودروی هیوندای و کیا در آمریکا به دلیل نقص فنی کیا پگاس و سراتو استاندارد گرفتند پیکانتو جدید معرفی شد+عکس شاسی بلند جدید کیا در راه است ریزش قیمت دوباره در تسلا ثبت اولین مازاد تجاری کره‌جنوبی در فروش خودرو پای شرکت هیوندای به دانشگاه باز شد سه راز کیا اسپورتیج جدید کره قطب تولید آینده رنوی برقی خواهد شد شوروم کوشاخودرو در انتظار کاپیتان سدان های کیا نگاهی به بزرگترین کراس اوور وارداتی کیا به ایران جنسیس جدید معرفی شد+عکس مزایا و معایب سراتو را بشناسید هیوندای کنا؛ این شاسی بلند زیبا، جدید و بسیار خوش قیمت! +عکس 6 محصول کیا با چه قیمتی به گمرک ایران رسیدند؟+جدول دو مهمان تازه کیا در شوروم کوشاخودرو کیا سول جی تی-لاین؛ یک مجموعه کامل و خوش قیمت کره ای! +عکس کیا Sportage و Ceed به شوروم کوشا خودرو رسیدند موفاسا شاسی بلند جدید هیوندای+ عکس غوغای هیوندای موتور در کره جنوبی جنسیس جی وی80 کوپه؛ نمایش یک شاسی بلند ماگمایی از برند کره ای! +عکس هیوندای ورنا جدید؛ ارزان اما باکیفیت و فناورانه +عکس سانگ یانگ تورس ئی وی اکس؛ دوران جدید خودروساز پرچالش کره ای! +عکس سدان‌های وارداتی کیا را بشناسید عملکرد ابرخازن‌ها در خودروهای برقی با نانوکامپوزیت بهبود یافت قلب های خانواده جدید کیا در ایران تسلا در کره جنوبی ارزان شد رشد فروش خودروهای الکتریکی هیوندای جهشی می‌شود بلند قامت‌ترین خودرو وارداتی کیا به ایران کاپیتان سدان های وارداتی کیا در ایران سانگ یانگ تورس؛ شاسی بلند جدید بین کوراندو و رکستون ظاهر شد! + عکس سال 2023، سال خوش برای شرکت‌های خودروسازی است؟ کارت قرمز کره جنوبی به تسلا ‌کراس‌اوور جمع‌و‌جور کیا در صف ورود به ایران کیاهای وارداتی به تهران رسیدند خودروهای وارداتی به تهران رسیدند سلتوس در کلاسی جدید به ایران می‌آید افتتاح 20 نماینده جدید کوشاخودرو در کلانشهرها تا پایان سال واردات خودرو بالای 20 هزار یورو به هیچ وجه امکان پذیر نیست نسل جدید هیوندای کنا معرفی شد+عکس کیا استونیک؛ کراس اوور کوچک کره ای که کمتر شناخته شده است! +عکس بازگشت هاچ‌بک شهری کیا به ایران جزئیات ورود اولین محموله خودرو به گمرکات جنوب کشور تا 2 هفته آینده آغاز اکران بیلبورد های واردات کیا توسط کوشاخودرو اتوبوس بدون راننده در خیابان‌های سئول تسلا برای سرمایه‌گذاری دست روی کدام کشور گذاشت؟ اعلام قیمت کیا EV6 مدل 2023 کارخانه جدید خودروهای برقی آمریکا سالی 500 هزار خودرو می‌سازد هیوندای موتور افول کرد افزایش تولید کارخانه جدید جنرال موتورز به نیم میلیون خودرو هیوندای آزرا جدید؛ خیلی جسور، خیلی متفاوت! +عکس هیوندای برای 53 هزار خودرو دارای نقص فنی فراخوان داد کیا نیرو هیبرید 2023؛ کراس اوور نسل دوم کره ای با کروز کنترل هوشمند+عکس مشتریان از دو خودروساز کره جنوبی به دلیل نداشتن امنیت شکایت کردند چالش تیک‌تاکی عامل افزایش سرقت خودرو در آمریکا فروش تراشه‌سازان کره‌ای کاهش یافت خودروسازان کره‌ای نباید در اولویت واردات باشند ازسرگیری روابط هیوندای و کرمان موتور هیوندای عامل ترقی در تولید خودروهای برقی آمریکا خواهد شد؟ ری(Ray)؛ خودروی کوچک 10 هزار دلاری کره ای +عکس اسپورتیج جدید کیا در کارخانه ژیلینا + عکس استارگیزر؛ جدیدترین محصول هیوندای معرفی شد+عکس 10 سال با 10 خودروی مهم هیوندای+عکس کیا کارناوال 2022 در مقابل کرایسلر پاسیفیکا 2021 هیوندای موتور برقی به کره‌جنوبی رسید پای خودروهای خودران به کره جنوبی باز شد به‌روزرسانی چشمگیر خودروی کره ای +عکس هیوندای و شهر 34 هزار نفری با همه امکانات؛ از کارخانه تا بیمارستان+ عکس خداحافظ سوناتا تولید سالانه 1.44 میلیون دستگاه خودروی الکتریکی در کره جنوبی هیوندای غیرقابل توقف‌ترین وسیله نقلیه را می‌سازد+ عکس نرخ ارز به داد هیوندای رسید! آرایش تازه شرقی فراخوان هیوندای برای هیدروژنی ها شاسی‌بلند برقی کیا در راه آمریکا جدیدترین محصول از پرچمدار خودروسازی کره جنوبی +عکس جدیدترین جزئیات از کیا EV6 GT 2022 برقی فاش شد گرند کرتا؛ شاسی بلند معمولی از هیوندای! +عکس افتتاح اولین کارخانه تولید خودروی الکتریکی در اندونزی باارزش ترین شرکت خودروسازی جهان نقره داغ شد اسپورتیج جدید برقی-بنزینی شد+ عکس کوچکترین شاسی بلند هیوندای زیر 12 هزار دلار +عکس هر آنچه نیاز است از کیا EV9 سال 2024 بدانید + تصاویر خط تولید بسیار پیشرفته کیا در هند مهم ترین خودروی کیا موتورز آماده فروش +عکس شروع تحقیقات در آمریکا به دلیل آتش گرفتن خودرو‌های هیوندای و کیا شاسی بلند جدید کیا موتورز معرفی شد +عکس سوناتا و کی5 را هزاران تکه کنید! خودروی جدید کره ای، حریفی جدی برای اس-کلاس مرسدس بنز! +عکس جدایی دانگ فنگ از کیا عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد+عکس تست تاکسی هوایی در کره‌جنوبی باتری هیوندای و باتری کیا را از کدام مرکز معتبری تهیه نماییم؟ سورنتو جدید؛ شاسی بلند جذاب کره ای با سابقه حضور در بازار ایران + عکس خودروی پرطرفدار کره ای با مدل 2022 + عکس هیوندای جدید 2022 و ابتکار شرکت کره ای برای شکست تویوتا +عکس خودروهای کیا در کشور همسایه چقدر قیمت دارند؟ + جدول نخستین شاسی‌بلند تمام‌برقی جنسیس به بازار می‌آید+ عکس خاص‌ترین نسخه کیا چه ویژگی‌هایی دارد؟ سورنتو پلاگین هیبرید 2022؛ محصول مطرح کیا موتورز با پیشرانه جدید معرفی شد+عکس جنسیس GV60؛ کراس اوور جدید کره ای با طراحی متفاوت و لوکس +عکس عرضه جنسیس جدید سورنتو 2021؛ بهترین نمونه‌ای که کیا تاکنون تولید کرده است اسپورتیج جدید؛ تغییرات جدی در طراحی و فناورانه هایی داخل اتاق! +عکس اولین تصاویر واقعی از کیا اسپورتیج 2022 منتشر شد+ عکس پرفروش ترین خودروهای کره ای در سال 2021 کیا سید؛ معرفی فیس لیفت جدید یکی از مهمترین محصولات کمپانی کره ای در بازار اروپا +عکس النترا 2022 جدید معرفی شد +عکس کیا سول 2022؛ ویژگی های مدل جدید خودروی جعبه ای کره ای+عکس از زبان طراحی جدید کیا چه می دانید؟ کیا اسپورتیج با ظاهری جدید رونمایی شد+عکس کیا K5 2022 پس از اولین رونمایی، با امکانات جدید معرفی شد کیا اسپورتیج 2023 در ژوئیه با طراحی جدید تولید می‌شود هیوندای موتور یکی از کارخانه های خود در پکن را می‌فروشد سفارشی‌ترین نسخه کیا سلتوس 2022 را بشناسید ایی ویی6(EV6)؛ برترین محصول کیاموتورز به آمریکا می رود+ عکس سدان کیا K9 با فیس‌لیفت جدید رونمایی شد برنامه 450 میلیارد دلاری کره برای ساخت بزرگترین پایگاه تراشه سازی جهان قلمرو کُره‌ای‌ها در سال 2022 با چه خودرو‌های برقی می‌توان رانندگی کرد؟ + تصاویر کدام شاسی بلند‌های برقی در سال 2021 به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر تغییر نام کیا فورته 2022 به K3 بازگشتی به یک محصول دهه 70 که هیوندای بدان افتخار می کند!+ عکس آلکازار 2021؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس یک خودروی شهری که سوپراسپرت ها را به چالش می کشاند! +عکس توقف تولید هیوندای در پی کمبود تراشه سورنتو جدید؛ هیبریدی با ظاهری متفاوت مشخصات هیوندای i20 جدید کیا EV6 اولین مدل کاملا الکتریکی کیا سریع ترین خودروی کیا موتورز با مدل 2022 و نسخه ویژه اسکورپیون برای بازار آمریکا +عکس کیا EV 6، 2022 با طراحی فوق خاص رونمایی شد استاریا؛ اولین تصاویر از مینی ون جدید هیوندای با طراحی مینیمال +عکس کیا 380 هزار وسیله نقلیه را برای خطر آتش سوزی فراخواند هیوندای از سانتافه 2021 رونمایی کرد+ عکس "آیونیک 5"خودروی مهم هیوندای وارد بازار خواهد شد هیوندای میسترا 2021؛ سدان ویژه بازار چین با طراحی جدید+ عکس هزینه 900 میلیون دلاری تعویض باتری خودرو برای هیوندای متفاوت ترین خودروی کیا موتورز در امارات! +عکس کیا K8؛ معرفی خودرویی که جایگزین کادنزا در کیا موتورز می شود +عکس کیا K8 یک سدان بزرگ با ظاهری زیبا آتش گرفتن خودروهای برقی، چالش جدید "هیوندای موتور" امکاناتی جدید به کیا اسپورتیج 2022 اضافه شد پایان تولید کیا K 900 و کادنزا برای سال 2021 تصاویر جدید از کیا نیرو مدل 2022 خودروهای برقی هیوندایی برای 2021 هاچ بک آتشین هوندا در نسخه تولید محدود 2021+ عکس کیا سورنتوی جدید پنج ستاره شد فراخوان هیوندای برای 129 هزار خودرو به دلیل نقص فنی در موتور خیز فروش کیاموتورز فراخوان‌ها رکورد شکستند رکستون 2021؛ فیس لیفت جدید از شاسی بلند آشنای سانگ یانگ در بازار ایران +عکس جنرال موتورز آمریکا مجبور به ترک کره شد آشنایی با کیا سورنتو جدید حضور یک محصول لوکس جدید در لیست فروش کیا موتورز +عکس خدمات تخصصی صافکاری و رنگ خودرو ویژه کلیه محصولات کیا کاهش فروش جهانی خودروسازان کره جنوبی در ماه اکتبر صادرات 9.3 میلیارد دلاری خودرو کره جنوبی در 3 ماه کاهش 59 درصدی سود کیا مقایسه هیوندای جنسیس با کیا کادنزا + مشخصات فنی سورنتو 2021 در نسل چهارم؛ فناورانه تر از همیشه با طراحی کاملا متفاوت+عکس رونمایی کیا از خودروی جدید هیبریدی سورنتو مسدود شدن دستمزدها در هیوندای توسان 2022؛ شاسی بلند محبوب هیوندای با ویژگی های جدید+تصاویر کیا پگاس؛ سدان کره ای 11 هزار دلاری در آسیا+تصاویر فراخوان هزاران هیوندای و کیا تغییرات خودرو کیا استینگر در سال 2020+ تصاویر چگونه لوازم یدکی اصل و تقلبی هیوندای و کیا را تشخیص دهیم؟ صادرات خودروی کره‌جنوبی برای چهارمین ماه متوالی افت کرد تولید هیوندای برقی در سنگاپور کیا k5 جدید 2021 را بیشتر بشناسید+تصاویر افزایش قیمت نسل جدید کیا سورنتو هیوندای و معرفی نایت ادیشن از کُنا +تصاویر طرح ویژه بازدید تابستانی محصولات کیا در سراسر کشور کیا تلورید چه ویژگی جدیدی را ارائه می‌دهد؟ فراخوان کیا سول برقی نگاهی به کیا سدونا مدل 2021 هیوندای از خودرو جدید خود رونمایی کرد+ تصاویر نرخ رشد فروش خودروهای برقی کیا و هیوندای مثبت شد بررسی فنی کیا پیکانتو فیس‌لیفت + فیلم سقوط سنگین فروش هیوندای به خاطر کرونا کره جنوبی چگونه ماشین‌ساز شد؟ نگاهی به کیا سلتوس 2021 به‌روزرسانی کیا ریو اولین تصاویر انتشار یافته از سانتافه 2021 + فیلم معرفی خودرو اسپورتیج رویکرد کره جنوبی برای استفاده بیشتر از خودروهای سازگار با محیط زیست نگاهی به سوناتای هیبریدی 2020 کیا ​اُپتیما تغییر نام می دهد پرفروش‌ترین خودرو هیوندای معرفی شد+فیلم تجهیز سورنتو به دوربین نقاط کور هاچ بک کوچک 10 هزار دلاری در بازار کره جنوبی +تصاویر ساخت شاسی‌بلند برقی کیا کیا از خودروی جدید موهاوی 2020 خود رونمایی کرد + تصاویر موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد تصاویر جدید کیا اسپورتیج 2020 + فیلم ضربه مهلک کرونا به فروش خودروهای هیوندای افت 39 درصدی فروش هیوندای موتورز در آمریکا رونمایی از اولین پیکاپ هیوندای 2021 + تصاویر چند دقیقه رانندگی با هیوندای سوناتا SEL پلاس جدید + فیلم تجربه رانندگی با کیا XCeed هیبریدی مشخصات فنی النترا 2021+ فیلم کرونا، هیوندای موتورز را از پا انداخت توقف چند روزه خط تولید کیاموتورز بخاطر کرونا مزدایی که تبدیل به پراید شد! هیوندای ولوستر N مدل 2020 معرفی شد +تصاویر خودروهای هیوندای در بنادر آمریکا منتظر خریدار هستند رونمایی از نسل جدید کیا سراتو + فیلم یک پنجم فروش کیاموتورز، خودروهای برقی بودند! فراخوان 45 هزار خودرو در کره جنوبی! بررسی فنی نسل جدید هیوندای i 30 + فیلم بهترین خودرو 2020 انتخاب شد کیا موتورز 3 کارخانه خود را در کره جنوبی تعطیل می کند معرفی نسل جدید کیا کادنزا خودروسازی کیا در چین ماسک تولید می‌کند صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات کیا سراتو هیوندای النترا 2021؛ متفاوت ترین نسل یک محصول پرفروش جهانی+تصاویر بررسی نسل‌های جدید اپتیما و سوناتا + فیلم نگرانی از هک گسترده خودروهای تویوتا، هیوندای و کیا افت 95 درصدی فروش خودروسازان کره‌ای! مقایسه خودرو رنو کولیوس جدید و کیا اسپورتیج QL کیا کادنزا فیس لیفت 2020 معرفی شد همکاری هیوندای و کیا برای ایجاد سامانه تغییر دنده! بررسی فنی جنسیس GV90 +مشخصات درس‌های سئول برای جاده مخصوص قیمت خودرو کره‌ای در بازار تهران + جدول قیمت خودرو کیا در بازار تهران+ جدول محبوب‌ترین خودروهای برقی در کره جنوبی نگاهی به‌ هاچ‌بک‌های خوش‌دست و پر فروش در بازار ایران؛ مظنه و ویژگی‌ها شاسی‌بلند جدید کیا برای بازار هند نگاهی به نسل جدید کیا اپتیما 2020 رنگین‌کمان‌های چهارچرخ فراخوان گسترده در کره‌جنوبی خروج نیسان از کره کره‌ای‌ها خرید خودروی ژاپنی را تحریم کردند ساخت احتمالی کیا وانت تحریم خودروهای ژاپنی در کره کیا "اکسید" 2020 معرفی شد +عکس جزئیاتی از هیوندای پالیسید، رقیب ارزان فورد اکسپلورر + تصاویر کیا اِستینگر GTS چه مشخصاتی دارد؟ هویتی ویژه و طراحی قوی در نسل جدید کیا اپتیما شاسی‌بلند جدید کیا در راه است "ایمجین" خودروی عجیب کیا وارد خط تولید می شود مقایسه "پروسید کیا" و "شوتینگ‌بریک" CLA بنز + تصاویر رونمایی از سوناتا 2020 در نیویورک لیموزین جنسیس G90 در تقابل با مرسدس می‌باخ کارخانه کیا موتورز کره در چین تعطیل می شود خودروهای چینی بازار خودروهای کره‌ای را کساد کردند! رونمایی گروه خودروسازی کیا از طرح مفهومی جذاب ترین خودرو الکتریکی 2019 اولین تصاویر لو رفته از شاسی بلند کیا هیوندای سوناتا را بشناسید هیوندای النترا 2018 را بشناسید + تصاویر انواع سواری کیا دست دوم چند؟ + جدول فناوری جدید‌ کیا برای درک احساسات رانندگان پیشی گرفتن کنای الکتریکی 2019 از رقبا + تصاویر سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید پیل هیوندای سوناتا LF فول بنزینی 2017 را بشناسید k900 کیا سوپرایز بزرگ خودروهای سدان‌ لوکس در جهان هیوندای آزرا 2018 را بشناسید انقلاب جنسیس در رونمایی از G90 های 2020 10 خودروی قابل اعتماد 2018 +تصاویر کیا صفر چند؟ کیا صفر چند؟ قیمت انواع سواری کیاموتورز در بازار تهران + جدول هیوندای سوناتا 2018 را بشناسید کیا سورنتو 2018 را بشناسید کیا صفر چند؟ کیا صفر چند؟ پنل های خورشیدی سقفی باتری خودرو را شارژ می کنند کیا سورنتو مدل 2017 را بشناسید کیا صفر چند؟ خودروهای کره ای در بازار چند؟ کیا صفر چند؟ برای خرید خودروی کیا در بازار چقدر باید هزینه کرد+ جدول استقبال از نخستین خودرو برقی هیوندای خودروی پسر آجری! کیا صفر چند؟ بررسی کشنده هیوندای Xcient، سفیر سنگین وزن کره ای ها خودرو‌های جذاب برای خانم‌ها کدامند؟ ( قسمت اول) کیا صفر چند؟ معرفی خودرو هیوندای النترا رونمایی کیا موتور از خودروی جدیدش افت شدید واردات خودرو به کشور کره جنوبی بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو به ایران کیا صفر چند؟ کیا سراتوی 2019، مجهز و زیباتر از قبل (+عکس) با چه بودجه ای کیا سواری کنیم؟ کیا صفر چند؟ مدل 2019 هیوندای النترا در راه است +عکس وانت سانتاکروز هیوندای هم می‌آید +عکس برای خرید سراتو چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول معرفی خودرو هیوندای النترا 2.0 تغییرات و امکانات اسپورتیج 2019 (+عکس) جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا +تصاویر معرفی خودرو کیا پیکانتو قیمت و ویژگی‌های جدیدترین پیکانتوی کیا قیمت، ویژگی و مدل های سانتافه 2019 (+عکس) کوراندوهای جدید سانگ‌یانگ تغییر قیافه می‌دهند نیروی الکتریکی کیا کیا یکی از محبوب ترین خودروهای خود را برقی کرد ایمن‌ترین کیا طرح جدید فروش نقدی کیا سراتو 2000 آپشنال با تحویل 45 روزه همه هزینه‌های پسرک شرور جنرال موتورز در کره ماندنی شد موفقیت‌های اطلس خودرو در المپیاد جهانی فنی کیا موتورز مدعی کره‌ای فلفل تیز و قد کشیده کیا AWD بر روی اپتیما، سدونا و نیرو کیا سول EV به سیستم شارژ وایرلس مجهز می‌شود حضور قدیمی‌ترین خودروساز کره در بازار ایران جایزه طراحی به کیا و هیوندای رسید کم‌مصرف‌ترین خودروهای سال 2018 نیم‌نگاه دوباره کیا به جایگاه بزرگان دسترسی خودروسازان آمریکا به بازار کره جنوبی گسترش یافت آن روی سبز کُره‌ای‌ها اسباب‌بازی ثروتمندان کیا سورنتوهای 2019 (+عکس) فروش سراتو 2000 آپشنال با تحویل 5 روزه ویژه نوروز 97 جنرال موتورز آمریکا در کره در آستانه تعطیلی قرار گرفت ریو در لباس فاخر آغاز فروش مدل 2018 محصولات کیا از سوی اطلس خودرو کیا Ceed 2019؛ نیم‌نگاه کیا به جایگاه حکمرانان نسل جدید Ceed، هاچبک اروپایی کیا ؛ نیم‌نگاه کیا به جایگاه حکمرانان ارزان‌فروش‌های موفق در صنعت خودرو روی مدار 100 کیا موتورز از فروش جهانی 205.126 دستگاه خودرو در ماه ژانویه خبر داد کیا پیکانتو، صدرنشین جدول رضایت مشتریان از کیفیت محصول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول بهترین فضای داخلی برندهای خودرویی در سال 2017 (+عکس) فرش قرمز برای ببر کره ای! ایمن‌ترین خودروها معرفی شدند توسعه تولید شاسی‌بلندها در کیا قیمت جدید محصولات کیا در ایران اعلام شد افزایش فروش خودروهای سبز در کره هیوندای برادر 2 قلوی توسان از نوع الکتریکی را معرفی کرد (+عکس) نقاب تازه سورنتو برای آمریکایی‌ها رونمایی از خودروی برقی کیا نیرو مجهز به 5G و اینترنت اشیاء در سی‌ای‌اس 2018 بررسی بلندمدت کیا ریو LS در بازار دست دوم؛ کره‌ای کوچک و بی‌آزار هدف‌گذاری فروش هیوندای در 2018 ردیابی الگوی ترکیه و کره در ایران مقایسه هیوندای i10، کیا پیکانتو و میتسوبیشی میراژ به عنوان ‌هاچ‌بک‌های کوچک بازار؛ جدال بین کوچولوهای شرقی سدان محبوب کیا با شرایط اقساطی و تحویل فوری سرنوشت متفاوت خودروسازی در کره جنوبی، ترکیه و ایران: چرا آنها پیش رفتند و ما عقب ماندیم؟ کیا پیکانتو X-Line 2018؛ قدرتمند‌ترین پیکانتو نسل 3 شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا اپتیما با تحویل فوری اعلام شد فروش 260هزار دستگاهی کیا موتورز در ماه نوامبر معرفی فیس‌لیفت کیا سورنتو 2019(+عکس) برگزاری طرح سرویس کلینیک زمستانه اطلس خودرو در آذر ماه 96 لیست قیمت محصولات Kia Motors 2017 در دبی ایران و کره جنوبی، خودرو مشترک تولید می‌کنند قطب‌نمای کره‌ای صادرات خودرو اعتصاب کارکنان کارخانه خودروسازی در کره جنوبی چرا کره‌ای‌ها خودروهای آمریکایی نمی‌خرند بررسی روند طراحی کیا استینگر؛ یک ببر وحشی معرفی 7 خودروی جان‌سخت در ایران خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول نگاهی به چند روش متداول تقویت پراید؛ گرگی در لباس میش نقطه جدایی خودروسازی کره از ایران خرید هاچ‌بک محبوب کره‌ای با 40 میلیون تومان پیش‌پرداخت شرایط فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات کیا +جدول با 24 میلیون چه خودروهایی می‌توان در خارج از ایران سوار شد! +عکس هیوندای کُنا را بیشتر بشناسید همنشینی خودروساز و قطعه‌ساز در مدل کره‌ای مغز متفکر و اعجوبه کمپانی "هیوندای - کیا" را بشناسید 2017 BMW 540i vs 2017 Genesis G80 Sport؛ شاخ و شانه یک کُره ای برای ب‌ام‌و ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید پیش‌بینی کیا مبنی بر رشد بازار خودرو روسیه آیا کیفیت نسل جدید کیا سورنتو در حد و اندازه‌ای که باید باشد هست؟! توقف فعالیت هیوندای و کیا در آمریکا به دلیل طوفان "ایرما" کیا تصاویری از کانسپت "پروسید" را منتشر کرد+عکس انتشار تصویری از کانسپت جدید کیا رونمایی کیا از یک خودروی مفهومی (+عکس) طرح بازدید تخصصی خودروهای کیا، با تخفیف ویژه قطعات و خدمات کلید خورد رویکرد تازه هیوندای در بازار آمریکا هاچ‌بک­‌های 60 تا 70 میلیونی بازار کدامند؟ شرکت خودروسازی هیونوا کره جنوبی در مازندران کیا موتورز از فروش جهانی 232.370 دستگاه خودرو در ماه ژوئن خبر داد مینی شاسی بلند کیا رونمایی شد کیا موتورز شاسی بلند جدید معرفی می کند قدرت نمایی کیا با محصول کادنزا 2017 سول؛ خودروی عجیب‌ و غریب شرقی +عکس کوچولوی بامزه کیا با نقابی تازه در راه ایران کراس اوور کوچک با طراحی چشم‌نواز و قوی کیا موتور رقیب تویوتا CH-R و نیسان جوک را روانه بازار می کند (+عکس) محبوب اما گاهی نه چندان موفق! کوچولوی بامزه کیا با نقابی تازه در راه ایران رونمایی از جنسیس G80 اسپرت2018 +تصاویر سدان کیا برای بازار چین هدف کره‌ای‌ها در چین محقق نمی‌شود کیا ریو 2018؛ سواری بهتر و فضای بیشتر کابین نمایش خیره‌کننده کیا استینگر در زادگاه خود پیروزی سه گانه برای طراحی خودروهای کیا کیا موتورز از فروش جهانی 238.222 دستگاه خودرو در ماه مارچ خبر داد فروش نقدی و اقساطی محصولات کیا آغاز شد تاثیر تنش‌های سیاسی روی فعالیت خودروسازان کره ای در چین کارخانه خودروسازی هیوندای در چین تعطیل شد از 70 سالگی فراری، تا ظهور پیکانتوی جدید درآخرین هفته خودرویی سال 95 (+عکس) کیا در ماه فوریه بیش از 206 هزار دستگاه خودرو فروخت مدل شرقی برای خودروسازی ایران پیکانتو دیگر فانتزی نیست جدیدترین مدل پیکانتو به ژنو می‌رود +عکس کیا نسل دوم سدان لوکس K900 را عرضه خواهد کرد همکاری خودروساز با خودروساز؛ تجربه شکست خورده در چین و کره کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر جدیدترین کراس اوور کیا احتمالا نسخه تمام الکتریکی خواهد داشت امسال، 3 محصول هیوندای در ایران تولید و عرضه می شود انتشار تصاویر هاچ بک جدید کیا کیا استینگر با پیشرانه های مختلف عرضه می‌شود+تصاویر شرایط فروش متنوع نقدی و اعتباری نسل جدید کیا اپتیما وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی کره‌ای ها خودرو لوکس نمی‌خرند تازه وارد کره ای برقی می شود با کیا استینگر 2018 آشنا شوید+تصاویر خودرو استینگر GT، سورپرایز کیا برای سال 2017 سهم ارزان ترین محصول شرکت کیاموتورز از بازار ایران چقدر است؟ تلاش کره برای جبران عقب ماندگی در الکتریکی‌ها نبرد فیل و فنجان! خودروهای محبوب و منفور آمریکایی‌ها در سال 2016 +عکس شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو نسل سوم کیا پیکانتو در راه بازار+تصاویر سومین ویدئوی کیا GT منتشر شد انواع خودروهای وارداتی را با اقساط 36 ماهه بخرید بهترین خودروهای تولید شده در سال 2016+عکس ثبت رکورد گینس توسط کیا "نیرو"+تصاویر آشنایان ما در غرب فروش نقدی و اقساطی خودروهای هیوندای و کیا مدل 2017 افزایش قیمت 3 مدل از محصولات کیاموتورز توسط شرکت اطلس خودرو افزایش فروش جهانی کیاموتورز در ماه نوامبر کیا در پاکستان خودرو می‌سازد کیا Soul مدل 2017 را ببینید +تصاویر انتشار تصویر و جزئیات سدان جدید کیا+عکس شمارش معکوس برای رونمایی از جدیدترین سدان اسپورت کیا نمایش سدان اسپورت کیا با محرک چرخ‌های عقب (+عکس) فصل نامشترک خودروسازی ایران و کره "روح" جدید کیا هفته آینده رونمایی می‌شود+تصاویر خودروی عجیب کیا برای اسکی (+عکس) بهترین فصل سوم کیا رقم خورد رشد صنعت خودرو کره جنوبی با نوسازی خطوط قطعه سازی مینی ون کیا سدونا بالاترین نمره ایمنی آمریکا را دریافت کرد کره ‌ چگونه‌ خودروساز جهانی شد؟ هیوندای نسخه تیونینگ ولوستر را رو کرد قیمت برخی از خودرو های دست دوم شرکت کیا + جدول افتتاح دومین عاملیت مجاز اطلس خودرو در استان البرز هاچ بک داغ کیا در نمایشگاه پاریس (+عکس) مذاکره سایپا با کیا آغاز می‌شود کیا سریع‌ترین رشد پیش‌فروش را دارد کیا ریو شاسی بلند می شود (+عکس) هجوم شاسی‌بلندهای جدیدکیا و هیوندای در2017 (+عکس) جدیدترین قیمت خودروهای کیاموتورز +جدول کیا در جست‌وجوی محلی برای ساخت کارخانه تبلیغ کیا برای سول توربو 2016 قیمت انواع محصولات کیا در نمایندگی و بازار گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» ( 7 تیر 95) کیا 2018 GT را ببنید کیا در فکر رقابت با مزدا CX-3 است کیا بیش از 219 هزار دستگاه مینی ون سدونا را فراخواند دو‌راهی‌های خرید در بازار خودرو پوست انداختن سدان لوکس کره ای کیا اسپورتیج 2017 را ببینید +تصاویر کیا کادنزا جدید توسط کره ای ها رونمایی شد نظاره‌گر کیا Cerato 2017 باشید +تصاویر جهش سهم کره‌ای‌ها در بازار چین ایران دارای توان لازم برای توسعه صنعت خودرو است کیا در حال تست نسخه تولید انبوه GT شکار دوربین‌ها شد پاتک از نوعی کره ای! هیوندای و کیا هم SUV های ارزان می سازند فروش اقساطی خودروهای اپتیما و پیکانتو 2016 آغاز شد تفاهم‌نامه تولید اتومبیل های برقی بین ایدرو و ال‌جی اینترنشنال امضا شد شرط همکاری صنعت قطعه‌سازی ایران با کره هیوندای و کیا باید وارد حوزه مشارکت در تولید شوند فروش اقساطی انواع خودروهای کیا آغاز شد کیا بیش از 3 هزار K900 را فراخواند کیا K900V-6سال 2016 را ببینید کیا به دنبال تولید خودروهای اسپورت کوچک است فروش 100 میلیون خودرو کیا و هیوندای فروش اقساطی انواع خودروهای مدل 2016 کیاموتور کیا اسپورتیج 2017 بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد فروش اعتباری سراتو با پیش پرداخت های متنوع کیا K900 صاحب یک سیستم لوکس UVO می شود هیوندای و کیا 26 مدل خودرو برقی و هیبریدی خواهند ساخت مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان! کیا 2 میلیون دستگاه خودرو در آمریکا ساخت لشکر شهری کره‌ای‌ها! نسل جدید کیا کدنزا؛ می خواهد شیک‌تر باشد ... سانگ یانگ در حال بررسی عرضه یا آنسخه کروکی تیوولی است ریو ناجی کیا در روسیه طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل 2016 فروش استثنایی کیا ریو سدان به مدت محدود کیا بیش از 10 هزار فورته را فرخواند جدیدترین قیمت انواع خودروهای کیا فروش اقساطی خودروهای کیا آغاز شد کیا نسخه استیشن اپتیما را هم رو کرد+تصاویر با خودرو جدید «کیا» آشنا شوید فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل 2016 کیا نیرو رونمایی شد کیا نسل آینده ریو را در مدل GT نیز عرضه خواهد کرد دو خودروساز بزرگ کره ای برای بازار ایران چه خواب هایی که ندیده اند خودروسازان کره‌ای با حمایت دولت سئول وارد بازار ایران می‌شوند پیش‌نمایشی از نسل آینده کیا موهاوی! کیا برای ب ام و سری 3 رقیب می‌آورد تبلیغ رسمی اپتیما 2016 رونمایی شد هیوندای و کیا مشترکا یک وانت می سازند نسل جدید کیا کادنزا 2016 تلاش هیوندای و کیا برای بازگشت به ایران ریو هاچ بک GTI 180 اسب بخار قدرت دارد+تصاویر بهترین‌ها و بدترین‌های نمایشگاه بین‌المللی دیترویت خودرو کیا Forte5 را ببینید رُخ تازه کیا سراتو، این بار برای آمریکایی ها فروش اعتباری محصولات هیوندای و کیا آغاز شد تصاویر نیروی کیا منتشر شد کیا با عرضه فورته 2017 برای رقبا شمشیر کشید کیا تلوراید امکانات یک مطب پزشکی را دارد افزایش قیمت محصولات کیا و هیوندای در راه است کیا با پرینتر سه بعدی SUV ساخت کانسپت جدید کیا "کیت سلامتی" دارد تا سال 2030 خودروی بدون راننده می سازیم پیش‌ بینی هیوندای و کیا برای کمترین میزان رشد فروش در 10 سال‌ آینده نسل چهارم کیا ریو زیر نقاب سوژه عکاسان شد هیوندای و کیا از دستیابی به برنامه فروش بازماندند تازه‌وارد 4 سیلندر یا پرفروش 6 سیلندر؟ "سول" خودرو تست فن آوری خودران کیا شد بهترین خودرو های اندازه متوسط 2016 خودروهای کره‌ای سبز می‌شوند شرایط فروش سوناتا و اپتیما به‌صورت نقدی و اعتباری شباهتی از جنس تفاوت! کیا قصد عرضه کراس‌اووری هیبریدی با نام Niro دارد کیا سراتو 2016 با چهره ای تازه آمد ژست لوکس تر و شیک تر کیا کدنزا در نسل جدید افزایش فروش خودروهای خارجی در کره کیا تصاویر جدیدی از کادنزا 2017 منتشر کرد دردسر اروپایی خودروسازان کره‌ای کیا 11 خودرو سبز می خواهد تا سال 2030 خودرو خودران می‌سازیم اولین تصاویر کیا "نیرو" 2017 منتشر شد مدلهای 2014 تا 2016 کیا soul و soul EV فراخوانده شدند تصاویری از کیا کادنزا 2017 منتشر شد و بالاخره یک کیای پیکاپ، البته مخصوص عکاسی! یک کیای پر هیبت، مخصوص ماجراجویی در طبیعت کیا یک شاسی بلند مفهومی رونمایی کرد تولد صنعت خودرو کره‌جنوبی با ساخت اتومبیل از ضایعات آهنی نحوه ارزش‌گذاری خودروهای کیا مدل 2016 اعلام شد ضرر 29 میلیون دلاری هیوندای و کیا کیا سیید مدل 2016 را ببینید رشد فروش جهانی کیا خودرو کیا سول 2016 را ببینید آغاز فروش پیکانتو و سراتو در بازار قیمت و میزان واردات خودرو کیا در نخستین ماه امسال تصاویر ماشین کیا نوو 2015 کیا سدونا 2015 ایمن شناخته شد ب ام و محبوب ترین خودرو وارداتی کره نام گرفت آغاز بازدید زمستانه خودروهای کیا و هیوندای
Back to top