پیکانتو دیگر فانتزی نیست

عصر خودرو- سری جدید هاچ‌بک‌های مینی‌سایز کیا را از این به بعد نمی‌توان محکوم به فانتزی بودن کرد. خودروساز کره‌ای در نظر دارد ویرایش منحصر به فردی از آن را فقط برای بازار اروپا به فروش برساند.

Friday 24 February 2017 - 10:22:00

پیکانتو دیگر فانتزی نیست

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، در واقع سری 2017 این پیکانتو با چهره‌ای وارد بازی شده که پیش‌تر روی نمونه‌های تیونینگ دیده بودیم. این خودرو با پیشرانه پایه یک لیتری سه سیلندر تقویت‌شده به قدرت 66 اسب‌بخار تولید خواهد شد. نسخه بهتر آن با پیشرانه 25/ 1 لیتری قدرتی 83 اسب‌بخاری را فراهم می‌کند. تولیدات جدید کیا با سمت و سو گرفتن به دنیای جی‌تی‌ها، بازار جدید خودروهای سایز کوچک اسپورت را از آن خود کرده‌اند. این حس جوان‌گرایی را حتی می‌توان داخل کابین نیز مشاهده کرد. جایی که صندلی‌های مسابقه‌ای با سیستم صوتی حرفه‌ای و یک نمایشگر لمسی 7 اینچی با سیستم عامل اندروید دیده می‌شود. کیا به‌شدت در پی آن است تا بتواند جایگاه سوزوکی سوئیفت را در بازار اروپای غربی به دست بیاورد.

برچسب ها

کیا پیکانتو
مطالب مرتبط بیشتر
خودرو‌های جذاب برای خانم‌ها کدامند؟ ( قسمت اول) کیا صفر چند؟ با چه بودجه ای کیا سواری کنیم؟ کیا صفر چند؟ معرفی خودرو کیا پیکانتو قیمت و ویژگی‌های جدیدترین پیکانتوی کیا کیا پیکانتو، صدرنشین جدول رضایت مشتریان از کیفیت محصول قیمت جدید محصولات کیا در ایران اعلام شد 10 دلیل برای خرید کیا پیکانتو؛ کوچک دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها در بازار ایران مقایسه هیوندای i10، کیا پیکانتو و میتسوبیشی میراژ به عنوان ‌هاچ‌بک‌های کوچک بازار؛ جدال بین کوچولوهای شرقی کیا پیکانتو X-Line 2018؛ قدرتمند‌ترین پیکانتو نسل 3 خرید هاچ‌بک محبوب کره‌ای با 40 میلیون تومان پیش‌پرداخت هاچ‌بک­‌های 60 تا 70 میلیونی بازار کدامند؟ کوچولوی بامزه کیا با نقابی تازه در راه ایران کوچولوی بامزه کیا با نقابی تازه در راه ایران از 70 سالگی فراری، تا ظهور پیکانتوی جدید درآخرین هفته خودرویی سال 95 (+عکس) جدیدترین مدل پیکانتو به ژنو می‌رود +عکس وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی سهم ارزان ترین محصول شرکت کیاموتورز از بازار ایران چقدر است؟ شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو
Back to top