خودروهای گشتی جایگزین نیروی انسانی در پارک حاشیه ای می‌شوند

عصر خودرو- رئیس سازمان فاوا شهرداری تهران گفت: در سیستم پارک حاشیه‌ای جدید خودروی گشت‌زنی اقدام به ثبت زمان پارک می‌کند.

Monday 29 July 2019 - 10:53:00

خودروهای گشتی جایگزین نیروی انسانی در پارک حاشیه ای می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران    با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی پارک حاشیه‌ای گفت: پروژه‌ای که در حال اجرای آن هستیم جزء پیشرفته‌ترین مدل‌های پارک‌های حاشیه‌ای در دنیا است.
رئیس سازمان فاوای شهرداری با بیان اینکه در طرح جدید تصویر پلاک خودروها پردازش می‌شوند، اظهار کرد: این تجربه در خیلی دیگر از نقاط دنیا اجرا شده و پاسخ مثبت گرفته است، زیرا در این مدل خودرو پارک می‌کند و دیگر نیاز به  هیچ کاری نیست و اگر حساب شهروندی فرد شارژ داشته باشد از آن کسر می‌شود.

وی افزود: در این سیستم یک خودروی گشت‌زنی به صورت مرتب در طول خیابان حرکت می‌کند و از پلاک خودروها عکس می‌گیرد و به میزان توقف آن‌ها از اعتبار حساب شهروندیشان کم می‌کند.

فرجود خاطرنشان کرد: کلیه اطلاعات مربوط به تاریخ و ساعت توقف به همراه مکانی که خودرو در آن پارک شده بود به صورت شفاف بر روی حساب شهروندی افراد قابل مشاهده است.

رئیس سازمان فاوای شهرداری تصریح کرد: در خیابان‌هایی که امکان تردد خودرو سخت باشد از نیروی انسانی استفاده می‌شود که در این مدل هیچ تعاملی بین نیروی انسانی و شهروندان وجود ندارد زیرا نیروی انسانی با استفاده از یک دستگاه فقط اقدام به اسکن پلاک خودرو می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح جدید شهروندان می‌توانند بر روی  نقشه ببینند که در کجا امکان پارک برای آن‌ها وجود دارد.

 

برچسب ها

پارک حاشیه ای
مطالب مرتبط بیشتر
نحوه محاسبه نرخ عوارض پارک هوشمند حاشیه‌ای در پایتخت تشریح جزئیات ساماندهی هوشمند پارک حاشیه‌ای 32 هزار فضای پارک حاشیه ای هوشمند در تهران تخلفات شهرداری در اجرای پارک حاشیه‌ای هوشمند اجرای طرح هوشمند پارک حاشیه‌ای در پایتخت از خرداد ماه انتقال 4500 موتورسیکلت توقیفی 10 سال گذشته به راهور تخصیص 5 درصد درآمد عوارض پارک حاشیه‌ای سال 99 به پلیس راهور توجه به ساماندهی مکان‌های پارک حاشیه‌ای در سال آینده پایان بررسی پیشنهادات لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای شاهکار شهرداری منطقه 2 تهران طرح پارک حاشیه‌ای به حاشیه رفت پارک حاشیه‌ای هوشمند در راه 4 منطقه دیگر از پایتخت + جزییات جریمه پارک حاشیه‌ای هوشمند چقدر است؟ اجرای کامل پارک حاشیه‌ای هوشمند تا سه سال دیگر در پایتخت قفل پارک حاشیه‌ای در تهران باز شد طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در تهران آغاز شد ناتوانی در ساماندهی پارک حاشیه‌ای در آمدهای حاشیه ای برای شهرداری حاشیه ساز شد انتقاد رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر از عدم ساماندهی پارک حاشیه‌ای آغاز طرح هوشمندسازی پارک حاشیه‌ای در تهران جزئیات آغاز پارک حاشیه‌ای هوشمند در منطقه 2 تهران روش جالب شهرداری تهران برای درآمدزایی از پارک حاشیه ای بی برنامگی در ساماندهی پارک حاشیه‌ای جزئیات کامل طرح هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو پولی شدن معابر منطقه 2 تهران برای پارک خودروها + جزییات و اسامی خیابان‌ها اختصاص پنج درصد از درآمد پارک حاشیه‌ای به پلیس راهور ساماندهی پارک حاشیه ای از سال آینده 120 هزار پارک حاشیه ای هوشمند می شود
Back to top