ناتوانی در ساماندهی پارک حاشیه‌ای

عصر خودرو- دبیر کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با انتقاد از نحوه ساماندهی پارک حاشیه ای گفت:قرار داد یکی از مناطق برای ساماندهی پارک حاشیه ای منجر به ورود مجددپارکبان می شود .

Thursday 04 July 2019 - 12:25:00

ناتوانی در ساماندهی پارک حاشیه‌ای

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمدعلی کرونی  با انتقاد از وضعیت ساماندهی پارک حاشیه‌ای در پایتخت گفت: علی رغم مصوبه شورای شهر تهران در سال 96 مبنی بر ساماندهی و مکانیزاسیون فضاهای پارک حاشیه‌ای با به کارگیری تکنولوژی نوین، شاهد این مساله هستیم که معاونت حمل و نقل شهرداری تهران به صورت منطقه‌ای و غیر هماهنگ در کل سطح شهر تهران، اقدام به واگذاری مکان‌های پارک حاشیه‌ای آن هم در غالب قراردادی غیره مکانیزه و به وسیله ثبت تصاویر توسط اپراتورهای انسانی کرده است.

وی ادامه داد: این در حالیست که در بسیاری از شهرهای جهان و حتی کلان شهرهای ایران، با استفاده از روش‌های کنترل مکانیزه پارک حاشیه‌ای و با تکیه بر توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان به مدیریت پارک در معابر پرداخته می‌شود.

کرونی تاکید کرد: از منظر آسیب شناسی، قرار دادی که در حال حاضر در یکی از مناطق شهرداری تهران در جریان است، منجر به ورود مجدد پارکبان‌ها و عوارض مترتب بر حضور آنها در سطح معابر خواهد بود که مطابق تجربه گذشته اعتراضات مردمی را در بر خواهد داشت. به عنوان مثال با توجه به وظیفه پارکبان مبنی بر ثبت تصاویر در فواصل 40 دقیقه‌ای و امکان ثبت یا عدم ثبت تخلف خودروها با انتخاب پارکبان، این امر خود زمینه ساز بروز اخلال و مفسده در امر پارک حاشیه‌ای خواهد شد. و این پروژه نیز به زودی شکست خواهد خورد.

کرونی اضافه کرد: متأسفانه روال امور در معاونت حمل و نقل از سبک و سیاق تخصصی و علمی خارج شده و تبعات مالی و فنی اقداماتی از این قبیل طی سالیان آتی مشخص خواهد شد که عدم توصیه پذیری کارشناسی و پافشاری‌های شخصی بر ادامه مدیریت ناصحیح حوزه حمل و نقل چگونه منافع شهر و شهروندان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
 

برچسب ها

سیستم هوشمند پارک حاشیه‌ایپارک حاشیه ای
مطالب مرتبط بیشتر
واریز 100 درصدی درآمد پارک هوشمند حاشیه‌ای به حساب دولت نحوه محاسبه نرخ عوارض پارک هوشمند حاشیه‌ای در پایتخت تشریح جزئیات ساماندهی هوشمند پارک حاشیه‌ای 32 هزار فضای پارک حاشیه ای هوشمند در تهران تخلفات شهرداری در اجرای پارک حاشیه‌ای هوشمند اجرای طرح هوشمند پارک حاشیه‌ای در پایتخت از خرداد ماه انتقال 4500 موتورسیکلت توقیفی 10 سال گذشته به راهور تخصیص 5 درصد درآمد عوارض پارک حاشیه‌ای سال 99 به پلیس راهور توجه به ساماندهی مکان‌های پارک حاشیه‌ای در سال آینده پایان بررسی پیشنهادات لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای شاهکار شهرداری منطقه 2 تهران طرح پارک حاشیه‌ای به حاشیه رفت پارک حاشیه‌ای هوشمند در راه 4 منطقه دیگر از پایتخت + جزییات مخدوش کردن پلاک مانع دریافت عوارض پارک حاشیه‌ای نمی‌شود جریمه پارک حاشیه‌ای هوشمند چقدر است؟ خودروهای گشتی جایگزین نیروی انسانی در پارک حاشیه ای می‌شوند اجرای کامل پارک حاشیه‌ای هوشمند تا سه سال دیگر در پایتخت قفل پارک حاشیه‌ای در تهران باز شد طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در تهران آغاز شد در آمدهای حاشیه ای برای شهرداری حاشیه ساز شد انتقاد رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر از عدم ساماندهی پارک حاشیه‌ای آغاز طرح هوشمندسازی پارک حاشیه‌ای در تهران جزئیات آغاز پارک حاشیه‌ای هوشمند در منطقه 2 تهران روش جالب شهرداری تهران برای درآمدزایی از پارک حاشیه ای بی برنامگی در ساماندهی پارک حاشیه‌ای جزئیات کامل طرح هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو پولی شدن معابر منطقه 2 تهران برای پارک خودروها + جزییات و اسامی خیابان‌ها اختصاص پنج درصد از درآمد پارک حاشیه‌ای به پلیس راهور ساماندهی پارک حاشیه ای از سال آینده 120 هزار پارک حاشیه ای هوشمند می شود سیستم هوشمند پارک حاشیه‌ای در کرمان راه‌اندازی می شود
Back to top