مدیرکل راهداری استان همدان:

سواری‌های پلاک شخصی مجوز جابجایی مسافران بین شهری را ندارند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: سواری‌های پلاک شخصی مجوز جابجایی مسافران بین شهری را ندارند.

Saturday 16 March 2019 - 14:54:00

سواری‌های پلاک شخصی مجوز جابجایی مسافران بین شهری را ندارند

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه در حال حاضر سواری‌های شخصی در همدان به معضلی جدی تبدیل شده است، اظهار داشت: باید از حمل مسافر توسط سواری‌های شخصی ممانعت شود.

وی با اشاره به فعالیت این خودروها در ایام نوروز تاکید کرد: هم اکنون در میدان سپاه (چراغ قرمز) همدان تردد مسافرهای پلاک شخصی زیاد است که موجب گره ترافیکی و مشکلات مختلفی شده است.

پناهنده با تأکید بر اینکه تردد با خودروهای ویژه بین شهری امنیت زیادی نسبت به شخصی دارد، یادآور شد: این خودروها بیمه دارند، صورتحساب پرداخت می‌کنند و در هرکدام از راه‌های ارتباطی کنترل می‌شوند اما این موارد برای سواری‌های غیرمجاز مسافرکش وجود ندارد.

مدیرکل راهداری استان همدان تأکید کرد: این رانندگان همچنین با شرکت‌های حمل و نقل مسافر قراردادهای جابجایی مسافر بین شهری دارند و باید مسافران نیز به این موضوع توجه جدی داشته و از تردد با خودروهای شخصی خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری سایر ارگان‌های ذیربط اقداماتی برای ساماندهی و رفع این معضل شهری در دستور کار است، بیان کرد: واحدهای گشت برای کنترل تردد مسافران بین شهری باید در سطح شهر فعال شده و تخلفات را ثبت و موارد قابل مشاهده را جریمه کنند.
 

برچسب ها

خودرو شخصیمسافرکشی
مطالب مرتبط بیشتر
تشدید برخورد پلیس با خودرو‌های پلاک شهرستان استفاده 60 درصدی تهرانی ها از خودروی شخصی 65 درصد زائران با خودروی شخصی سفر کرده‌اند خروج موقت خودروهای شخصی در نیمه دوم مهر ممنوع شد خروج خودروهای شخصی به مقصد عراق ممنوع شد تلاش برای کاهش استفاده از خودروی شخصی رونمایی سوئیسی‌ها از دوچرخه عجیب حمل بار هزینه ورود خودرو به قشم چقدر است؟ استفاده شخصی از خودروهای اداری ممنوع است دستورالعمل ساماندهی سواری‌های شخصی در گلستان اجرا می‌شود سهم 85.5 درصدی وسایل نقلیه شخصی از تردد 9 ماهه جاده‌ای گلایه شهرداری از ورود خودروهای شخصی به خط ویژه با خودروی شخصی در معابر تهران تردد نکنید تاثیر سفر با خودروهای شخصی بر افزایش آلودگی هوا استفاده شخصی از خودروهای دستگاه‌های اجرایی ممنوع است ترجیح مردم برای استفاده از تاکسی و خودروی شخصی چیست؟ هزینه های ورود خودروهای شخصی به خاک عراق مشخص شد ضوابط سفر با خودروی شخصی به عتبات عالیات ماجراهای خودرویی بهنام بانی افزایش قابل توجه اقبال مردم به استفاده از خودروهای شخصی مسافرکشی با وام اشتغال، تجربه تلخ سال‌های دور! چند درصد ایرانی‌ها خودروی شخصی دارند؟ مسافرکشی، شغل اجباری برای جویندگان کار در تعیین قیمت بنزین، راه را اشتباه رفته‌ایم سنگین‌ترین ترافیک دنیا متعلق به کدام شهر است؟ خودداری از استفاده از خودروهای شخصی در هوای سرد زمستان کارگاه سفر و گردشگری با خودروی شخصی در سعدآباد برگزار می شود ممنوعیت استفاده از خودروی شخصی برای دانشجویان در تاجیکستان ورود خودروهای شخصی به مرز خسروی در اربعین امسال ممنوع می‎شود رانندگان سرویس مدارس باید مجوز کسب کنند جریمه 40 هزارتومانی برای مسافربری با خودرو شخصی هلیکوپتر و خودرو پوتین +عکس 40 تا 50 درصد زائران اربعین با خودروهای شخصی به مرزها آمده‌اند خودروهای مسافربرهای شخصی در چالوس ساماندهی شود زائران اربعین می‌توانند با خودروشخصی تا مرز مراجعه کنند
Back to top