استاندار گلستان:

استفاده شخصی از خودروهای دستگاه‌های اجرایی ممنوع است

عصر خودرو- استاندار گلستان با اشاره به اینکه استفاده شخصی از خودروهای دستگاه‌های اجرایی ممنوع است گفت: 130 دستگاه خودروی سنگین و سبک به دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان گلستان واگذار شد.

Monday 19 November 2018 - 12:56:00

استفاده شخصی از خودروهای دستگاه‌های اجرایی ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، سید مناف هاشمی صبح امروز در مراسم اهدای 27 خودرو به منابع طبیعی استان گلستان اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 130 دستگاه خودروی سبک و سنگین به ادارت و دستگاه‌های اجرایی مختلف در استان گلستان واگذار شده است.

وی تصریح کرد: این خودروها به حوزه شهری و روستایی، منابع طبیعی و شرکت توزیع برق استان واگذار شده و امروز هم 27 دستگاه به منابع طبیعی گلستان داده شد.

وی با اشاره به اینکه این خودروها در حوزه حفاظتی و امنیتی بکارگیری می‌شوند، خاطرنشان کرد :مسئولان باید بدانند این خودروها برای مردم و حفظ منابع طبیعی استان است که در مواقع خطرات مانند سیل و زلزله مورد استفاده قرار گیرند و برای مسائل شخصی نیست و لاشتفاده شخصی از این خودروها مطابق قانون، ممنوع است.

هاشمی اظهار داشت: امروز علاوه بر 27 دستگاه خودرو که برای 14 شهرستان در نظر گرفته شده، 40 دستگاه موتورسیکلت و 12 دستگاه تراکتور هم اهدا شد و در مجموع 40 میلیارد تومان برای این وسایل هزینه شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان هم در این مراسم گفت: استان گلستان با بیش از یک میلیون و 350 هزار هکتار عرصه‌های جنگلی، اراضی ساحلی دارای 13 اداره کل و 3 جنگلبانی و 3 ایستگاه بازرسی در ورودی و خروج استان است که از عرصه‌های منابع طبیعی حفاظت می‌کنند.

ابوطالب قزلسفلو با اشاره به اینکه پروژه‌های زیادی در اداره کل منابع طبیعی استان گلستان در حال انجام است، تصریح کرد: برای اجرای درست این پروژه‌ها و حفاظت از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی 27 دستگاه به ارزش بیش از 3 میلیارد و 450 میلیون تومان واگذار شد.

وی خاطر نشان کرد :این خودروها کمک دار بین 14شهرستان استان گلستان وستاد درراستای حفاظت وصیانت از عرصه های ملی تقسیم می شوند تا در ماموریت های این اداره کل مورد استفاده قرار گیرند.

مدیرکل منابع ملی و آبخیزداری گلستان با اشاره به اینکه به کمک مردم در امر حفاظت نیاز داریم، افزود: همیشه مردم در این امر به ما کمک کرده‌اند چرا که امر حفاظت بدون مشارکت و اطلاع‌رسانی به موقع مردم امکان‌پذیر نیست و امیدواریم با این واگذاری‌ها که در حال حاضر خودروهای ما به 94 خودرو می‌رسد به کمک مردم بتوانیم منابع ملی را حفظ کنیم.

 

برچسب ها

خودرو دولتیخودرو شخصی
مطالب مرتبط بیشتر
مهلت 3ماهه خریداران خودروی صفرکیلومتر برای فعال کردن گارانتی ممنوعیت استفاده از خودروهای شخصی در مبادی ورودی فرودگاه و بندرگاه کیش استفاده 60 درصدی تهرانی ها از خودروی شخصی 65 درصد زائران با خودروی شخصی سفر کرده‌اند خروج موقت خودروهای شخصی در نیمه دوم مهر ممنوع شد خروج خودروهای شخصی به مقصد عراق ممنوع شد تردد خودروهای سازمانی فاقد حکم مأموریت ممنوع شد تلاش برای کاهش استفاده از خودروی شخصی رونمایی سوئیسی‌ها از دوچرخه عجیب حمل بار هزینه ورود خودرو به قشم چقدر است؟ سواری‌های پلاک شخصی مجوز جابجایی مسافران بین شهری را ندارند استفاده شخصی از خودروهای اداری ممنوع است دستورالعمل ساماندهی سواری‌های شخصی در گلستان اجرا می‌شود پنج مقام دولتی در پرونده خودروهای وارداتی بازداشت شدند استفاده از خودروی سازمانی برای مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر ممنوع شد جلوگیری از تردد خودروهای دولتی فاقد برگه ماموریت در ایلام سهم 85.5 درصدی وسایل نقلیه شخصی از تردد 9 ماهه جاده‌ای طرح برخورد با استفاده کنندگان از خودروی دولتی بدون مجوز درایلام گلایه شهرداری از ورود خودروهای شخصی به خط ویژه با خودروی شخصی در معابر تهران تردد نکنید تاثیر سفر با خودروهای شخصی بر افزایش آلودگی هوا ترجیح مردم برای استفاده از تاکسی و خودروی شخصی چیست؟ ممنوعیت خرید خودرو خارجی توسط دستگاه‌های دولتی در سال 98+ سند هزینه های ورود خودروهای شخصی به خاک عراق مشخص شد ضوابط سفر با خودروی شخصی به عتبات عالیات فروش خودروهای لوکس دولتی در پاکستان+تصاویر افزایش قابل توجه اقبال مردم به استفاده از خودروهای شخصی برخورد پلیس راهور با تخلفات خودروهای دولتی استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری ممنوع است استفاده شخصی از خودرو دولتی ممنوع چند درصد ایرانی‌ها خودروی شخصی دارند؟ شوک جدید دولت به بازار خودرو؟ در تعیین قیمت بنزین، راه را اشتباه رفته‌ایم آماده‌ایم سنگال را به قطب خودروسازی در غرب آفریقا تبدیل کنیم سنگین‌ترین ترافیک دنیا متعلق به کدام شهر است؟ بررسی دقیق ماجرای خودروهای وارداتی طرح نوسازی ناوگان فرسوده سنگین کلید خورد خودداری از استفاده از خودروهای شخصی در هوای سرد زمستان میانگین عمر ناوگان موتوری ادارات دولتی اردبیل به 8 سال کاهش یافت کارگاه سفر و گردشگری با خودروی شخصی در سعدآباد برگزار می شود استفاده از خودروی دولتی درساعات غیر اداری ممنوع ممنوعیت استفاده از خودروی شخصی برای دانشجویان در تاجیکستان پلیس با خودروهای دولتی متخلف هم برخورد کند ورود خودروهای شخصی به مرز خسروی در اربعین امسال ممنوع می‎شود ممنوعیت تردد خودروهای دولتی در ایلام طی ساعت غیر اداری تردد خودروهای دولتی به پایانه مرزی مهران محدود می شود رانندگان سرویس مدارس باید مجوز کسب کنند جریمه 40 هزارتومانی برای مسافربری با خودرو شخصی هلیکوپتر و خودرو پوتین +عکس 40 تا 50 درصد زائران اربعین با خودروهای شخصی به مرزها آمده‌اند خودروهای مسافربرهای شخصی در چالوس ساماندهی شود زائران اربعین می‌توانند با خودروشخصی تا مرز مراجعه کنند استقرارسامانه جامع مدیریت خودروهای دولتی شکایت از بقایی به خاطر پس ندادن خودروهای دولتی شرایط خرید خودرو «پلاک قرمز» برای مدیران دولتی
Back to top