استفاده از خودروی دولتی درساعات غیر اداری ممنوع

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: استفاده ازخودروهای دولتی بدون داشتن مجوز و برگ ماموریت در ساعات غیر اداری ممنوع و خلاف مقررات است.

Wednesday 29 November 2017 - 13:26:00

استفاده از خودروی دولتی درساعات غیر اداری ممنوع

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: برابرقانون خودروی دولتی وسیله نقلیه است که برای اجرای وظایف مشخص و معین در هر وزارت خانه و یا شرکت و موسسه دولتی مورد استفاده قرارمی گیرد و به پست سازمانی و مقام معینی اختصاص ندارد.

وی گفت: درقانون به صراحت آمده است استفاده از اتومبیل های دولتی درساعات غیراداری منحصرا برای انجام ماموریت های اداری مجاز است و بایستی با صدور برگ ماموریت وثبت در دفتر مخصوص از طرف مقام مجاز با قید زمان و تعداد همراهان صورت گیرد.

وی افزود: همانطوریکه بعضی اوقات ملاحظه می شود به رغم صراحت و تاکید قانون درخصوص ممنوعیت استفاده شخصی ازخودروهای دولتی متاسفانه بارها شاهد استفاده غیرقانونی کارکنان ادارات و شرکت های دولتی از وسایل نقلیه سازمان متبوع خود دروزهای درروزهای تعطیل وساعات غیراداری درحالیکه حامل اعضا خانواده اند، هستیم.

سرهنگ ناصری تصریح کرد: اخیرا تصویری ازیک خودرو با پلاک دولتی که در جلوی منزل شخصی پارک شده بود در فضای مجازی منتشرشده است و برخورد جدی با این دسته از افرادی که ازبیت المال سوء استفاده می کنند به یک خواسته و مطالبه عمومی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: به رغم اینکه بارها مدارک این افراد قانون شکن توسط ماموران اخذشده و مراتب به سازمان ها ونهادهای مربوطه منعکس شده اماتاکنون شاهد برخوردی درخور از سوی مسولان مربوطه که مانع تکرار این رفتار غیرقانونی شود صورت نگرفته است.

 

برچسب ها

خودرو دولتی
Back to top