ممنوعیت استفاده از خودروی شخصی برای دانشجویان در تاجیکستان

عصر خودرو- دانش آموزان و دانشجویان تاجیکستانی در صورت تردد به موسسات آموزشی با خودروهای شخصی در خطر اخراج قرار می گیرند.

Thursday 24 August 2017 - 17:43:00

ممنوعیت استفاده از خودروی شخصی برای دانشجویان در تاجیکستان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبر آنلاین ،مجلس نمایندگان تاجیکستان روز چهارشنبه طی یک جلسه فوق العاده برخی از تغییرات و قوانین پیشنهادی امامعلی رحمان رئیس جمهور این کشور را به تصویب رساندند.
در صورتیکه دانش آموزان و دانشجویان از خودروی شخصی برای تردد به مدارس و دانشگاه ها استفاده کنند، این افراد از موسسات آموزشی اخراج خواهند شد.
نورالدین سعید وزیر آموزش و پرورش تاجیکستان ضمن ارائه این لایحه به مجلس اظهار داشت؛ این اصلاحات برای ایجاد عدالت اجتماعی در نظام آموزشی  تربیتی کشور طرح شده.
وی افزود؛ مدارس، دانشگاهها و تمامی موسسات آموزشی جهت تعلیم و آموزش در نظر گرفته شده و مکانی برای خودنمایی نمی باشد.
این لایحه در تاریخ 28 اوت در مجلس نمایندگان به بحث گذارده خواهد شد.

برچسب ها

خودرو شخصی
مطالب مرتبط بیشتر
استفاده 60 درصدی تهرانی ها از خودروی شخصی 65 درصد زائران با خودروی شخصی سفر کرده‌اند خروج موقت خودروهای شخصی در نیمه دوم مهر ممنوع شد خروج خودروهای شخصی به مقصد عراق ممنوع شد تلاش برای کاهش استفاده از خودروی شخصی رونمایی سوئیسی‌ها از دوچرخه عجیب حمل بار هزینه ورود خودرو به قشم چقدر است؟ سواری‌های پلاک شخصی مجوز جابجایی مسافران بین شهری را ندارند استفاده شخصی از خودروهای اداری ممنوع است دستورالعمل ساماندهی سواری‌های شخصی در گلستان اجرا می‌شود سهم 85.5 درصدی وسایل نقلیه شخصی از تردد 9 ماهه جاده‌ای گلایه شهرداری از ورود خودروهای شخصی به خط ویژه با خودروی شخصی در معابر تهران تردد نکنید تاثیر سفر با خودروهای شخصی بر افزایش آلودگی هوا استفاده شخصی از خودروهای دستگاه‌های اجرایی ممنوع است ترجیح مردم برای استفاده از تاکسی و خودروی شخصی چیست؟ هزینه های ورود خودروهای شخصی به خاک عراق مشخص شد ضوابط سفر با خودروی شخصی به عتبات عالیات افزایش قابل توجه اقبال مردم به استفاده از خودروهای شخصی چند درصد ایرانی‌ها خودروی شخصی دارند؟ در تعیین قیمت بنزین، راه را اشتباه رفته‌ایم سنگین‌ترین ترافیک دنیا متعلق به کدام شهر است؟ خودداری از استفاده از خودروهای شخصی در هوای سرد زمستان کارگاه سفر و گردشگری با خودروی شخصی در سعدآباد برگزار می شود ورود خودروهای شخصی به مرز خسروی در اربعین امسال ممنوع می‎شود رانندگان سرویس مدارس باید مجوز کسب کنند جریمه 40 هزارتومانی برای مسافربری با خودرو شخصی هلیکوپتر و خودرو پوتین +عکس 40 تا 50 درصد زائران اربعین با خودروهای شخصی به مرزها آمده‌اند خودروهای مسافربرهای شخصی در چالوس ساماندهی شود زائران اربعین می‌توانند با خودروشخصی تا مرز مراجعه کنند
Back to top