خودرویی زیبا با درهای دیدنی

عصر خودرو-درهای خودکشی یکی از نوستالژیک‌ترین و در عین حال جالب‌ترین درهای عرضه شده در تاریخ صنعت خودروسازی هستند که همچنان برخی از برندهای مطرح جهان خودرو مانند رولز رویس از آن در طراحی و ساخت خودروهای به روز خود استفاده می کنند.

Thursday 20 December 2018 - 11:20:00

خودرویی زیبا با درهای دیدنیخودرویی زیبا با درهای دیدنیخودرویی زیبا با درهای دیدنیخودرویی زیبا با درهای دیدنیخودرویی زیبا با درهای دیدنیخودرویی زیبا با درهای دیدنیخودرویی زیبا با درهای دیدنی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین ، درهای خودکشی اصطلاحی است که برای درهای قدیمی خودروها به کار برده می شد؛ همان درهایی که لولای آنها به‌ جای قرارگیری در ستون جلوی خودرو، در ستون عقب قرار گرفته و اگر این درها به‌هنگام حرکت خودرو کمی باز شوند، به‌دلیل نحوه قرارگیریشان مانند یک بادبان عمل کرده و پس از مدت کوتاهی به‌طور کامل باز یا حتی از جای خود کنده می‌شوند. به همین دلیل هم نام این درها را «خودکشی» گذاشته اند.

گرچه مدل درهایی چون پروانه ای و لامبو طرفداران بیشتری دارند اما چندین سال است که شرکت خودروسازی آمریکایی لینکلن بر آن شده که کمی به درهای در حال فراموشی رجوع کند و با به کار بردن درهای خودکشی در سری کانتیننتال خود بار دیگر بر سر زبان ها بیفتد.

شرکت لینکلن با ارائه ی طرحی از کانتیننتال 80، 80 امین سالگرد نخستین استفاده از نام کانتیننتال برای سری لوکس خود را جشن می گیرد. مدل 80 که در سال 2020 میلادی ساخته خواهد شد از ویژگی های قابل توجهی از جمله درهای باشکوه خودکشی برخوردار خواهد بود. به طور کلی این مدل 6 اینچ کشیده تر از مدل استاندارد است تا امکان باز شدن درها تا  90 درجه فراهم شود و سوار و پیاده شدن از آن سهل تر و زیباتر شود. این مدل نیز مانند سایر کانتیننتال ها مجهز به یک موتور دو توربوشارژر 3 لیتری v6 است که توانایی تولید قدرتی در حدود 400 اسب بخار و گشتاوری در حدود 542 نیوتن در متر دارد.

برچسب ها

لینکلنکانتیننتال
مطالب مرتبط بیشتر
بررسی نسل جدید لینکلن نویگیتور مدل 2020 + تصاویر 9 خودرویی که در 2020 از بازار حذف می‌شوند این خودرو 500 بار در ثانیه جاده را اسکن می‌کند + تصاویر قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019 آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن ارسال بسته پستی با سگ های روباتیک خودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویر کدام خودروی لوکس "راحت‌ترین رانندگی" ارائه می دهند؟ رویارویی لوکس ها پروازی لوکس همراه با تکنولوژی نقاب و نام تازه برای کراس‌اوور لوکس آمریکایی معرفی جایگزین لینکلن MKX با جلو پنجره و نامگذاری جدید قصر متحرک جاده ها را بشناسید +عکس آشنایی با بنتلی کانتیننتال + تصاویر لینکلن کانتیننتال؛ هوشمند، زیبا، بااصالت +تصاویر معرفی شارژرهای بدون سیم برای خودروهای الکتریکی جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) سیستمی که به اسپیکر نیاز ندارد+تصاویر حذف بلندگوها در سیستم صوتی جدید خودرو صندلی خودرو « اس یو وی» با 30 حالت تنظیم رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک تولید شاسی بلندهای لوکس لینکلن در چین شورش در شهر با آرامش اونتاریو میزبان تست 3 خودروی خودران می‌شود پیشرفته ترین خودروهای سال 2017 +عکس نگاهی به لینکلن Continental AWD مدل2017 +تصاویر نگاهی به لینکلن Continental Reserve مدل2017 +تصاویر وقتی یک خودرو لوکس آمریکایی در ایران فقط 300 هزار تومان قیمت داشت! لینکلن در صدر شاخص رضایت مشتری لاستیک های هوشمند چگونه اند؟ بازگشت باشکوه پرچم‌دار لینکلن ملاقات با «لینکلن کانتیننتال 2017» بلوغ سدان لوکس لینکلن با طراحی کُپی شده از بنتلی پرفروش‌ترین مدل لینکلن صاحب چهره جدید شد به دنبال جوینت ونچر شدن با کروز هستیم کودک چموش لینکلن ماشین لینکلن MKX را ببینید صندلی‌های لینکلن کانتیننتال با قابلیت تنظیم در 30 جهت شاسی بلند لینکلن آپدیت شد قیمت نسل دوم لینکلن MKX کاهش یافت تقلُب بی‌شرمانه لینکلن از روی دست بنتلی!
Back to top