رونمایی خودرو جدید فورد

پرفروش‌ترین مدل لینکلن صاحب چهره جدید شد

عصر خودرو- برند لینکلن فورد موتور چهره خودروهایش را تغییر می‌دهد و این کار را با پرفروش‌ترین مدل خود یعنی سدان ام کی زد، شروع کرده است.

Wednesday 18 November 2015 - 12:17:00

پرفروش‌ترین مدل لینکلن صاحب چهره جدید شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، فورد قصد دارد در نمایشگاه خودرو لس آنجلس مدل جدید لینکلن ام کی زد 2017 را رونمایی کند.

به روز رسانی شده مدل ام کی زد، نگاه داخلی جدیدی پیدا کرده است. تکنولوژی جلوگیری از تصادف یکی از مواردی است که در آینده به این خودرو اضافه خواهد شد و این خودرو هنگام نزدیک شدن یه یک جسم، سرعت خود را خود به خود کاهش می دهد و در ترافیک سرعت خودرو را کنترل می کند.

ام کی زد از نظر قیمت با خودرو های جنرال موتور کادیالاک ای تی اس، بی ام و سری 3 و مرسدس بنز سی کلاس و آئودی ای 4 که بین 36 هزار دلار تا 50 هزار دلار است، رقابت می کند.

این خودرو یک موتور توربوشارژ سه لیتری با قدرت 400 اسب بخار خواهد داشت. موتور شش سیلندر کنونی ام کی زد 300 اسب بخار قدرت دارد.

طراحی داخلی مدل جدید ام کی زد هم تغییر کرده است و فناوری اجتناب از تصادف و امکان حرکت تند و آهسته به طور اتوماتیک در ترافیک سنگین به صورت آپشن برای این خودرو عرضه می‌شود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها

لینکلن
مطالب مرتبط بیشتر
این خودرو 500 بار در ثانیه جاده را اسکن می‌کند + تصاویر قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019 آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن خودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویر خودرویی زیبا با درهای دیدنی رویارویی لوکس ها پروازی لوکس همراه با تکنولوژی نقاب و نام تازه برای کراس‌اوور لوکس آمریکایی معرفی جایگزین لینکلن MKX با جلو پنجره و نامگذاری جدید قصر متحرک جاده ها را بشناسید +عکس لینکلن کانتیننتال؛ هوشمند، زیبا، بااصالت +تصاویر جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) صندلی خودرو « اس یو وی» با 30 حالت تنظیم رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک تولید شاسی بلندهای لوکس لینکلن در چین شورش در شهر با آرامش اونتاریو میزبان تست 3 خودروی خودران می‌شود پیشرفته ترین خودروهای سال 2017 +عکس نگاهی به لینکلن Continental AWD مدل2017 +تصاویر نگاهی به لینکلن Continental Reserve مدل2017 +تصاویر وقتی یک خودرو لوکس آمریکایی در ایران فقط 300 هزار تومان قیمت داشت! لینکلن در صدر شاخص رضایت مشتری بازگشت باشکوه پرچم‌دار لینکلن بلوغ سدان لوکس لینکلن با طراحی کُپی شده از بنتلی کودک چموش لینکلن ماشین لینکلن MKX را ببینید صندلی‌های لینکلن کانتیننتال با قابلیت تنظیم در 30 جهت شاسی بلند لینکلن آپدیت شد قیمت نسل دوم لینکلن MKX کاهش یافت تقلُب بی‌شرمانه لینکلن از روی دست بنتلی!
Back to top