لینکلن کانتیننتال؛ هوشمند، زیبا، بااصالت +تصاویر

عصر خودرو: شرکت لینکلن‌موتور در سال 1917 توسط هنری ام لیلند و پسرش در میشیگان تاسیس و به‌دلیل علاقه‌ او به آبراهام لینکلن این نام را به خود گرفت.

Monday 25 September 2017 - 14:50:00

لینکلن کانتیننتال؛ هوشمند، زیبا، بااصالت +تصاویر11111لینکلن کانتیننتال؛ هوشمند، زیبا، بااصالت +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از جام جم آنلاین، شرکت لینکلن‌موتور در سال 1917 توسط هنری ام لیلند و پسرش در میشیگان تاسیس و به‌دلیل علاقه‌ او به آبراهام لینکلن این نام را به خود گرفت. پس از ورشکست شدن در دهه 20 قرن گذشته میلادی این خودروسازی به فورد واگذار شد و تاکنون زیر مجموعه آن فعالیت کرده و تنها عرضه کننده خودروهای لوکس است.

برای دهمین نسل از خودروی با اصالت لینکلن کانتیننتال پیشرانه 6 سیلندر توئین‌توربو 3 لیتری با آرایش V با 400 اسب‌بخار نیرو و 542 نیوتن‌متر گشتاور و 6 سیلندر تنفس طبیعی 3.7 لیتر با آرایش V و 6 سیلندر 2.7 لیتری توربو با آرایش V از گزینه‌های قابل انتخاب است.

همچنین در بحث ایمنی، این خودرو از سیستم‌های متنوع پیشگیری از برخورد همراه با شناسایی عابر پیاده، توقف خودرو در محدوده خطوط، کروز کنترل تطبیقی، دوربین 360 درجه، پارک خودکار و ترمز خودکار سود می‌برد.

نکته‌ای که در این خودروی زیبا جلب توجه می‌نماید فقدان دستگیره‌‌های باز کننده در خودرو است. لینکلن در کانتیننتال از سنسور‌های مخصوصی بهره گرفته که وظیفه باز کردن درها را بر عهده دارد و البته نواحی خاصی تعبیه شده تا سرنشین بتواند در را به سوی خود بکشد.

برچسب ها

لینکلن
مطالب مرتبط بیشتر
این خودرو 500 بار در ثانیه جاده را اسکن می‌کند + تصاویر قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019 آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن خودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویر خودرویی زیبا با درهای دیدنی رویارویی لوکس ها پروازی لوکس همراه با تکنولوژی نقاب و نام تازه برای کراس‌اوور لوکس آمریکایی معرفی جایگزین لینکلن MKX با جلو پنجره و نامگذاری جدید قصر متحرک جاده ها را بشناسید +عکس جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) صندلی خودرو « اس یو وی» با 30 حالت تنظیم رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک تولید شاسی بلندهای لوکس لینکلن در چین شورش در شهر با آرامش اونتاریو میزبان تست 3 خودروی خودران می‌شود پیشرفته ترین خودروهای سال 2017 +عکس نگاهی به لینکلن Continental AWD مدل2017 +تصاویر نگاهی به لینکلن Continental Reserve مدل2017 +تصاویر وقتی یک خودرو لوکس آمریکایی در ایران فقط 300 هزار تومان قیمت داشت! لینکلن در صدر شاخص رضایت مشتری بازگشت باشکوه پرچم‌دار لینکلن بلوغ سدان لوکس لینکلن با طراحی کُپی شده از بنتلی پرفروش‌ترین مدل لینکلن صاحب چهره جدید شد کودک چموش لینکلن ماشین لینکلن MKX را ببینید صندلی‌های لینکلن کانتیننتال با قابلیت تنظیم در 30 جهت شاسی بلند لینکلن آپدیت شد قیمت نسل دوم لینکلن MKX کاهش یافت تقلُب بی‌شرمانه لینکلن از روی دست بنتلی!
Back to top