ابهام در صدور کارت بلیط خبرنگاری برای تعدادی از خبرنگاران

عصر خودرو- در حالی ششمین ماه از سال 97 را سپری می‌کنیم که هنوز کارت بلیط خبرنگاری برای تعدادی از خبرنگاران در رسانه‌های مختلف صادر نشده است و مسئولان در این زمینه پاسخ مناسب و شفافی ارائه نمی‌کنند.

Friday 31 August 2018 - 14:08:00

ابهام در صدور کارت بلیط خبرنگاری برای تعدادی از خبرنگاران

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ،  معاونت حمل و نقل شهرداری تهران پس از مصوبه شورای شهر تهران درخصوص توزیع کارت بلیط رایگان به خبرنگاران مکلف شد تمهیداتی را برای صدور این کارت بلیط‌ها در دستور کار خود قرار دهد.

معاونت اشاره شده پیرو اطلاعیه‌ای از خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواست تا با مراجعه به سامانه مای تهران، مشخصات خود را ثبت و در نهایت کارت بلیط خود را از دو جایگاه مد نظر در ایستگاه مترو و یا از طریق اداره پست دریافت کنند.

در همین زمینه ثبت‌نام از خبرنگاران آغاز اما این ثبت‌نام نیز همانند ثبت‌نام در طرح ترافیک خبرنگاری با مشکلاتی روبرو شد به طوریکه تعدادی از خبرنگاران در ششمین ماه از سال 97 هنوز نتوانسته‌اند کارت بلیط خود را دریافت کنند. ضمن اینکه علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته این معاونت پاسخ صحیح و درستی را در این خصوص ارائه نکرده است.

محسن پورسیدآقایی معاونت حمل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چرا تا به امروز هنوز برخی از خبرنگاران نتوانسته‌اند کارت بلیط رایگان دریافت کنند گفت: بخشی از این کار از عهده معاونت حمل و نقل ترافیک خارج است و باید از طریق سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران پیگیری شود.

وی تصریح کرد: ما اسامی ثبت‌نام‌کنندگان را در سامانه مای تهران بررسی کردیم و این اسامی را در اختیار این سازمان قرار داده‌اند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مابقی خبرنگاران نیز کارت بلیط رایگان دریافت خواهند کرد گفت: بر اساس پیگیری‌های ما باید 3 هزار نفر از خبرنگاران کارت بلیط رایگان دریافت کنند که امیدواریم عملی شود.

علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته کارت بلیط‌های اشاره شده هنوز برای تعداد قابل توجهی از خبرنگاران صادر نشده است و خبرنگارانی که به سامانه مراجعه می‌کنند با جمله «کارت شما در مرحله صدور است» مواجه شده‌اند.

 

 

برچسب ها

کارت بلیت متروکارت بلیط الکترونیککارت بلیت یک ساله مترو خبرنگارانکارت بلیت رایگان خبرنگاران
مطالب مرتبط بیشتر
کارت بلیت یکپارچه برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی انهدام باند کپی و فروش «کارت مترو» آخرین جزئیات کارت بلیت متروی خبرنگاران اعمال نرخ جدید بلیت‌های مترو از امروز هنوز بسیاری از خبرنگاران کارت بلیت مترو نگرفته‌اند کارت بلیت مترو خبرنگاران از اول بهمن شارژ می‌شود شرایط شارژ کارت بلیت‌های مترو خبرنگاران اعلام شد شرایط دریافت کارت المثنی مترو خبرنگاری اعلام شد پرداخت یارانه بلیت مترو به شهرداری تهران بابت صرفه‌جویی سوخت اهدای کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به سربازان کارت بلیت خبرنگاری شارژ می‌شود؟ نقص فنی در سامانه صدور کارت بلیت الکترونیک شهرداری تهران ودیعه بیدود برای دانشجویان وخبرنگاران رایگان شد خبرنگاران برای خرید دوچرخه تسهیلات می‌گیرند 12 میلیون نفر در پایتخت دارای کارت بلیت فعال الکترونیک هستند آخرین وضعیت کارت بلیت‌های خبرنگاری آیا 400 تومان از کارت بلیت مسافران مترو به‌عنوان ورودی کسر می‌شود؟ 2000 خبرنگار کارت بلیت رایگان مترو دریافت می کنند ارسال پیامک‌های "کارت بلیت خبرنگاری"از فردا آغاز ثبت‌نام مجدد کارت‌بلیت خبرنگاری از امروز توزیع کارت بلیت اعتباری خبرنگاران آغاز شد شرط دریافت تخفیف 25 درصدی بلیت مترو توزیع کارت بلیت 400 هزار تومانی خبرنگاران از هفته آینده جزییات توزیع کارت بلیط خبرنگاری + میزان شارژ کارت بلیت خبرنگاری باید بدون مبلغ باشد! توزیع کارت بلیت خبرنگاران از هفته آینده نحوه ثبت نام «کارت بلیت مترو خبرنگاران» واکنش سخنگوی دولت اصلاحات به بلیت 10 هزار تومانی مترو شارژ کارت بلیت در ازای "تحویل مواد بازیافتی" در استانبول توزیع کارت بلیت خبرنگاری از سر گرفته شد صدور کارت بلیت خبرنگاری تا اطلاع ثانوی متوقف شد مبلغی در مصوبه شورا برای کارت بلیت یکساله خبرنگاران دیده نشده بود سردرگمی خبرنگاران این بار با کارت بلیت های یکساله مترو شارژ 150 هزار تومانی کارت بلیت یک ساله مترو خبرنگاران کارت تردد رایگان برای خبرنگاران دروغ بود؟ بازگشایی مجدد سایت ثبت نام کارت بلیت خبرنگاران از امروز آغاز توزیع مرحله نخست کارت بلیت رایگان به خبرنگاران بلاتکلیفی خبرنگاران برای ثبت نام کارت بلیت رایگان جزییات ثبت‌نام کارت‌بلیت خبرنگاران عقب ماندگی شهرداری در صدور کارت بلیت یک ساله مترو خبرنگاران صدور 3 هزار کارت بلیت یک ساله مترو برای خبرنگاران ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت کارت بلیت مترو به‌زودی انجام می‌شود آغاز واگذاری کارت‌ بلیت رایگان یک ساله به خبرنگاران + جزئیات نحوه دریافت 12 میلیون کارت بلیت در دست تهرانی‌‎ها تصمیمی برای کارت بلیت مترو خبرنگاران نگرفته‌ایم فعلا درباره ارائه بلیط‌ مدت‌دار مترو به خبرنگاران تصمیم نگرفته‌ایم ثبت‌نام کارت بلیت مدت‌دار مترو از اول اردیبهشت آغاز می‌شود قیمت بلیت شناورهای دریایی در جزایر جنوبی نرخ بلیت مترو 1397 در فرمانداری تصویب شد اهدا کارت بلیط الکترونیک به خبرنگاران برای استفاده از حمل و نقل عمومی واگذاری صدور کارت بلیط الکترونیک به بانک شهر رونمایی از دستگاه‌های ایزی شارژ با حضور اعضای شورای شهر کارت بلیت مترو را بدون پول نقد شارژ کنید
Back to top