اهدای کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به سربازان

عصر خودرو- عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از اهدای کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به سربازان خبر داد.

Wednesday 20 November 2019 - 11:33:00

اهدای کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به سربازان

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، حجت نظری  درباره ارائه کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به سربازان اظهار داشت: براساس ماده 80 قانون خدمت وظیفه عمومی،  شهرداری‌ها موظفند تا با همکاری برخی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند، تسهیلاتی را برای استفاده رایگان سربازان از قطار، اتوبوس، ورزشگاه‌ها، گردشگاه‌ها، موزه‌ها، سینماها و ... پیش‌بینی کنند.

وی با بیان اینکه چندماه پیش طی تذکری که در صحن شورای شهر تهران داشتم پیشنهاد کردم تا به این ماده قانونی خدمت وظیفه عمومی توجه شود، گفت: از همکارانم در شورای شهر تهران خواستم که به این موضوع در بودجه سال آینده شهرداری تهران توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود:‌ در همین راستا نیز جلساتی با حضور رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا و  برخی مسؤولان شهری برگزار و در نهایت مقرر شد تا در فاز نخست تعداد 2000 کارت بلیت مترو به سربازانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت استفاده می‌کنند،‌ ارائه شود.

وی اضافه کرد: این کارت‌ها 300 هزار تومان اعتبار داشته و 80 درصد مبلغ آن از سوی مدیریت شهری تامین خواهد شد و مابقی آن را نیز نیروهای مسلح پرداخت می‌کند.

عضو شورای شهر تهران در مورد زمان اجرای این طرح نیز گفت: با تصویب نهایی این طرح، به زودی اعطای کارت بلیت رایگان به سربازان آغاز خواهد شد.

 برخی از مخاطبان فارس من با ثبت سوژه‌ای تحت عنوان «استفاده از مترو برای سربازان وطن رایگان شود» درخواست پیگیری این موضوع از مسؤولان شهری شدند.

 

برچسب ها

کارت‌ مترو و اتوبوسکارت بلیت مترو
مطالب مرتبط بیشتر
آیا 400 تومان از کارت بلیت مسافران مترو به‌عنوان ورودی کسر می‌شود؟ ارسال پیامک‌های "کارت بلیت خبرنگاری"از فردا شرط دریافت تخفیف 25 درصدی بلیت مترو واکنش سخنگوی دولت اصلاحات به بلیت 10 هزار تومانی مترو ابهام در صدور کارت بلیط خبرنگاری برای تعدادی از خبرنگاران سردرگمی خبرنگاران این بار با کارت بلیت های یکساله مترو بازگشایی مجدد سایت ثبت نام کارت بلیت خبرنگاران از امروز بلاتکلیفی خبرنگاران برای ثبت نام کارت بلیت رایگان جزییات ثبت‌نام کارت‌بلیت خبرنگاران عقب ماندگی شهرداری در صدور کارت بلیت یک ساله مترو خبرنگاران صدور 3 هزار کارت بلیت یک ساله مترو برای خبرنگاران ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت کارت بلیت مترو به‌زودی انجام می‌شود آغاز واگذاری کارت‌ بلیت رایگان یک ساله به خبرنگاران + جزئیات نحوه دریافت 12 میلیون کارت بلیت در دست تهرانی‌‎ها تصمیمی برای کارت بلیت مترو خبرنگاران نگرفته‌ایم فعلا درباره ارائه بلیط‌ مدت‌دار مترو به خبرنگاران تصمیم نگرفته‌ایم ثبت‌نام کارت بلیت مدت‌دار مترو از اول اردیبهشت آغاز می‌شود نرخ بلیت مترو 1397 در فرمانداری تصویب شد اهدا کارت بلیط الکترونیک به خبرنگاران برای استفاده از حمل و نقل عمومی اتوبوس‌ها کارتخوان نداشتند، کرایه پرداخت نکنید رونمایی از دستگاه‌های ایزی شارژ با حضور اعضای شورای شهر کارت بلیت مترو را بدون پول نقد شارژ کنید لیست قیمت بلیت‌های اعتباری مترو گردش مالی 171میلیارد تومانی کرایه تاکسی‌ها در هر ماه
Back to top