وضعیت شارژ و صدور کارت بلیت خبرنگاران پیگیری می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان حمل و نقل، ترافیک شهرداری تهران از پیگیری کارت بلیت خبرنگاران برای افرادی که دریافت نکرده اند خبر داد.

Wednesday 04 January 2023 - 11:16:00

وضعیت شارژ و صدور کارت بلیت خبرنگاران پیگیری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، مجتبی شفیعی مدیرعامل سازمان حمل و نقل، ترافیک شهرداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل شارژ مجدد کارت بلیت خبرنگاران و صدور کارت بلیت برای برخی از آنها گفت: لیست خبرنگاران در اختیارمان نیست اما این لیست را در اختیار می‌گیریم تا نسبت به آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به چرایی نبود اسامی خبرنگاران در لیست ارسالی به مترو و اتوبوسرانی گفت: این که چرا اسم برخی از خبرنگاران در لیست وجود ندارد موضوعی است که باید توسط روابط عمومی و مرکز ارتباطات شهرداری تهران مورد پیگیری قرار گیرد و هماهنگی لازم برای آن انجام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: قطعاً این موضوع که چرا اسامی برخی در لیست نبوده را بررسی می‌کنیم و نتیجه اعلام خواهیم کرد.

برچسب ها

خبرنگارکارت بلیت رایگان خبرنگاران
مطالب مرتبط بیشتر
چند نفر برای دریافت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران ثبت نام کردند؟ هنوز بسیاری از خبرنگاران کارت بلیت مترو نگرفته‌اند ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری از فردا کارت بلیت مترو خبرنگاران از اول بهمن شارژ می‌شود شرایط شارژ کارت بلیت‌های مترو خبرنگاران اعلام شد کارت بلیت خبرنگاری شارژ می‌شود؟ ودیعه بیدود برای دانشجویان وخبرنگاران رایگان شد خبرنگاران برای خرید دوچرخه تسهیلات می‌گیرند آخرین وضعیت کارت بلیت‌های خبرنگاری 2000 خبرنگار کارت بلیت رایگان مترو دریافت می کنند ارسال پیامک‌های "کارت بلیت خبرنگاری"از فردا آغاز ثبت‌نام مجدد کارت‌بلیت خبرنگاری از امروز توزیع کارت بلیت اعتباری خبرنگاران آغاز شد توزیع کارت بلیت 400 هزار تومانی خبرنگاران از هفته آینده توزیع کارت بلیت خبرنگاران از هفته آینده ارسال سه مدل " پیامک " به متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری از شنبه تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری نحوه ثبت نام «کارت بلیت مترو خبرنگاران» ابهام در صدور کارت بلیط خبرنگاری برای تعدادی از خبرنگاران توزیع کارت بلیت خبرنگاری از سر گرفته شد صدور کارت بلیت خبرنگاری تا اطلاع ثانوی متوقف شد مبلغی در مصوبه شورا برای کارت بلیت یکساله خبرنگاران دیده نشده بود سردرگمی خبرنگاران این بار با کارت بلیت های یکساله مترو شارژ 150 هزار تومانی کارت بلیت یک ساله مترو خبرنگاران کارت تردد رایگان برای خبرنگاران دروغ بود؟ بازگشایی مجدد سایت ثبت نام کارت بلیت خبرنگاران از امروز آغاز توزیع مرحله نخست کارت بلیت رایگان به خبرنگاران صدور 3 هزار کارت بلیت یک ساله مترو برای خبرنگاران آئین نامه آرم طرح ترافیک خبرنگاران نهایی شد تعرفه اعلام شده برای طرح ترافیک خبرنگاران گمان زنی است مردی که تمام انگلیس را فقط با اتوبوس شهری سفر کرده است+تصاویر
Back to top