معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد؛

آمادگی هزار و 180 خودرو برای روزهای برفی

عصر خودرو- معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استقرار و آمادگی هزار و 180 خودروی ویژه برف روبی در روزهای زمستان خبر داد.

Sunday 03 December 2017 - 11:30:00

آمادگی هزار و 180 خودرو برای روزهای برفی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، مجتبی یزدانی در حاشیه مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما از چند ماه قبل برنامه ریزی هایمان را برای زمستان آغاز کرده و هماهنگی هایی را با پلیس راهور و بخش های مختلف انجام داده ایم.

وی با اشاره به آمادگی هزار و 180 خودرو در مناطق مختلف تهران گفت: این خودروها آمادگی دارند تا در زمان بارش برف برای برف روبی اقدام کنند. ضمن اینکه ما در همه مناطق تهران ستادهایی را برای رفع مشکلات مستقر کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ما همچنین سه سایت پشتیبانی را در سه نقطه شمالی، جنوبی و غربی تهران مستقر کردیم تا در صورت بارش سنگین برف آمادگی لازم را داشته باشیم.

یزدانی با اشاره به مکانیزه شدن خودروهای برف روبی گفت: سال قبل 9 درصد ماشین آلات ما مکانیزه بودند اما امسال این عدد به 44 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین ما امسال با توجه به مصوبه شورای شهر تهران و آسیب های نمک برای محیط زیست و آسفالت شهری مصرف نمک را 30 درصد کاهش داده و مواد جایگزین برای آن انتخاب کردیم.

وی افزود: امسال جدا از افزایش تجهیزات و مکانیزه شدن آنها یک درخواست هم از مردم داریم و این است که مردم نیز خود را در زمان بارش ها مسئول بدانند و مشارکت لازم را داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین با اشاره به برگزاری جلسات با ستاد هواشناسی تهران گفت: هماهنگی لازم صورت گرفته است و ما با توجه به پیش بینی های هواشناسی از چند روز قبل خود را برای هر نوع بارشی آماده می کنیم.

برچسب ها

برف پاک کنخدمات شهری شورای شهر تهران
Back to top