فرانسه متعهد به کمک به خودروسازان در زمینه حذف خودروهای دیزلی شد

عصر خودرو- وزیر دارایی فرانسه گفت که دولت این کشور قبل از پایان سال جاری میلادی طرحی را برای کمک به صنعت خودرو این کشور به منظور مقابله با افزایش مالیات خودروهای دیزلی ارائه خواهد داد.

Wednesday 27 September 2017 - 21:04:00

فرانسه متعهد به کمک به خودروسازان در زمینه حذف خودروهای دیزلی شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از رویترز، دولت فرانسه به دلیل نگرانی درباره آلودگی هوا، سعی دارد که تعداد خودروهای دیزلی را در این کشور کاهش دهد؛ کشوری که تا همین اواخر بیشتر خودروهایی که در آن فروخته می شد، دیزلی بودند.

پیش نویس بودجه سال 2018 فرانسه که امروز ارائه شد خواستار افزایش سالانه مالیات سوخت دیزل به میزان 2.6 به ازای هر لیتر به مدت چهار سال است که باعث کاهش محبوبیت خودروهای دیزلی نزد مشتریان خواهد شد.

لو مایر طی سخنانی در کمیته دارایی پارلمان فرانسه در روز چهارشنبه بدون اشاره به جزئیات گفت: برنامه صنعت خودرو حفاظت از عرضه کنندگان فناوری دیزل و هزاران شغل وابسته به آن است که افزایش مالیات این خودروها روی آنها تاثیر خواهد گذاشت.

برچسب ها

خودروهای بنزین سوز و دیزلی
مطالب مرتبط بیشتر
آلایندگی؛ مشکل شماره یک دیزل‌ها اتمام حجت کلانتری در مورد دیزلی‌ها خودروهای سواری دیزلی شماره‌گذاری می‌شوند؟ مهر استاندارد بر سوخت خودروهای دیزلی یک استاد دانشگاه : سازمان محیط زیست در مورد دیزل‌ها محافظه‌کارانه برخورد نکند به جای توقف تولید سواری دیزلی، کیفیت سوخت را افزایش دهیم تاکید مجدد بر مخالفت محیط زیست با تولید سواری دیزل افزایش تولید ذرات معلق در صورت تولید سواری‌های دیزلی خودروهای الکتریکی ارزان‌ترند یا بنزینی و دیزلی؟ فروش خودروهای بنزینی و دیزلی در سوئد ممنوع شد "فیلتر دوده" قطعه لوکس نیست عرضه‌ افزودنی نانو برای کاهش آلودگی خودروهای دیزلی جهان به سوی خودروهای دیزلی بدون دوده می‌رود ممنوعیت خودروهای بنزینی در دانمارک پورشه تولید خودروی بنزینی را متوقف می کند راه برای ممنوع شدن تردد خودروهای دیزلی در آلمان هموار شد سوخت های گوگردی ، سیستم FBR خودروهای دیزلی را نابود می کند دود از دیزل بلند می‌شود! آغاز طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل خودروهای دیزلی درون شهری در سنندج حذف آلودگی دیزل‌ها در گروی نصب فیلتر دوده شب‌های تهران با اگزوز دیزلی ها سیاه می ‌شود تردد خودروهای بنزینی و دیزلی ممنوع می‌شود خودروهای دیزلی باید از چرخه حمل و نقل خارج شوند ممنوعیت فروش خودروهای گازوئیلی و بنزینی در بریتانیا باور غلط استفاده از روغن موتور دیزلی در پیشرانه‌های بنزین‌سوز! پافشاری آلمان بر استفاده از خودروهای دیزلی آلمان خودروهای بنزینی و دیزلی را کنار می‌گذارد فروش خودروهای بنزینی و دیزلی در اروپا ممنوع می‌شود رشد خودروهای برقی؛ چالشی پیش روی تقاضای نفت فروش خودروهای بنزینی و گازوئیلی در ایتالیا متوقف می شود ایران به «مسیر سبز» خودروسازی می‌پیوندد؟ ممنوعیت استفاده از خودروهای بنزین سوز و دیزلی در هلند تا سال 2025
Back to top