بررسی روند تولید خودروهای تجاری در بهار 1396

دوران خوشی و ناخوشی تجاری‌سازها

عصر خودرو- خودروسازان ایرانی در سه‌ماهه نخست سال 1396 شاهد رشد آرامی بودند و درمجموع با افزایش تولید 15درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش، آغازی کند در قیاس با سال گذشته را تجربه کردند. وضعیت تجاری‌سازها اما متفاوت بود؛ از یک‌سو در بخش تجاری‌های مسافری شاهد افزایش تولید بالای 40 درصد بودیم و از سوی دیگر در بخش باری روند تولید با شیبی کند، کاهشی بود.

Saturday 05 August 2017 - 11:33:00

دوران خوشی و ناخوشی تجاری‌سازها

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این مطلب مروری بر آمار تولید تجاری‌سازها در بهار گرم 1396 خواهیم داشت.

مینی‌بوس و میدل‌باس
در مدت مورد بررسی، تولیدکنندگان در این بخش موفق به تولید 200 دستگاه انواع محصولات شدند که نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد 44.9درصدی را نشان می‌دهد که به شکل قابل‌ملاحظه‌ای بالاتر از رشد عمومی صنعت خودروسازی است و این مسئله را می‌توان به فال نیک گرفت به‌ویژه آنکه فراموش نکنیم تولیدکنندگان در این بخش، سال گذشته هم شاهد افزایش تولید بوده‌اند و به نظر می‌رسد با روند فعلی می‌توان امید داشت به‌مرور رونق به این بخش از صنعت بازگردد.


البته نگاه دقیق‌تر به آمار نشان می‌دهد این افزایش تولید به شکل یکنواختی پخش نشده ‌‌و بار اصلی رشد در این بخش یکسره بر دوش بهمن دیزل است چراکه از 5تولیدکننده در این بخش 3 شرکت با کاهش تولید مواجه شده‌اند اما بهمن دیزل شاهد رشد تقریبا 5 برابر بوده ‌و توانسته افت دیگر شرکت‌ها را جبران کند.
در مدت مورد بررسی بهمن دیزل 117 دستگاه مینی‌بوس تولید کرده‌ که نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد 485درصدی را نشان می‌دهد. تمامی این افزایش تولید بر دوش تنها مینی‌بوس گروه بهمن، محصولی بر پایه مینی‌بوس‌های ایسوزو است و به نظر می‌رسد بهمن همچنان با کمک شریک قدیمی‌اش می‌تواند حضور موفقی در بازار خودروهای تجاری کشور داشته باشد. بهمن البته معمولا وضعیت تولید متوسطی در بخش مینی‌بوس‌ها داشته ‌اما سال گذشته شاهد رکود در این شرکت بودیم به‌گونه‌ای که در پایان سال 1395، پرونده تولید مینی‌بوس در شرکت بهمن با کاهش تولید 13درصدی نسبت به سال پیش بسته شد و به همین دلیل افزایش تولید در این شرکت می‌تواند نشانه مثبتی باشد. بازار مینی‌بوس در کشور البته همچنان بازاری بی‌رونق است و در نبود طرح‌های جایگزینی (که اصلی‌ترین مشوق خریداران برای خرید مینی‌بوس به شمار می‌رود) عمده خریداران این خودروها را ارگان‌های دولتی و نظامی تشکیل می‌دهند و به همین دلیل چنین رشدهایی نمی‌تواند پایدار باشد اما در صورت پایدار ماندن این روند، بهمن به‌راحتی می‌تواند به تولید بیش از 500 دستگاه مینی‌بوس در پایان سال نیز امیدوار باشد و این یعنی رقمی دو‌برابر سال 1394. بهمن البته غیر از مینی‌بوس ایسوزو که با نام داخلی سحر به فروش می‌رسد، امسال برنامه عرضه ون بزرگ مکسوس را دارد که عرضه آن می‌تواند باعث افزایش نرخ تولید مینی‌بوس در این شرکت شود.
پیشرو دیزل آسیا دومین شرکت با روند حرکتی مثبت در بازار مینی‌بوس و میدل‌باس است. این شرکت همچنین تنها تولیدکننده میدل‌باس در کشور است و در سه‌ماهه نخست سال هم 4دستگاه میدل‌باس را (مشابه آمار سال پیش) به تولید رساند. اصلی‌ترین پیشرفت این شرکت، افزایش تولید مینی‌بوس‌های ایویکو است تا درمجموع با تولید 35 دستگاه در سه‌ماهه نخست سال، شاهد رشد 84درصدی باشد.
در میان دیگر شرکت‌های این لیست باید به ایران‌خودرو اشاره کرد؛ شرکتی که پس از 2 سال روند با‌ثبات که با تولید مینی‌بوس آرین (بر مبنای مینی‌بوس‌های هیوندای) به دست آمده بود، امسال نزول 80درصدی را در تولید تجربه کرد. این شرکت درمجموع سال 95، با تولید 295 دستگاه مینی‌بوس، بزرگ‌ترین تولیدکننده این رده بود اما امسال با تولید تنها 6 دستگاه مینی‌بوس در سه‌ماهه نخست سال، وضعیت مطلوبی ندارد. سروش دیزل مبنا که ون‌های بزرگ هیوندای را تولید می‌کند نیز هرچند شاهد کاهش تولید بود اما همچنان روند طبیعی کاری خود را حفظ کرده ‌و افت 12درصدی را نمی‌توان نشانه‌ای از نزول فعالیت‌ها در این شرکت دانست به‌ویژه آنکه سال گذشته به دنبال قراردادهای دولتی، روند تولید در این شرکت به‌عنوان یک شرکت تازه‌وارد به‌شدت مثبت بود. هرچند روند فعالیت‌های این شرکت به ‌سرعت سال گذشته نیست و شاید نتواند همچون سال پیش، در میان بزرگان جای گیرد.

اتوبوس
اتوبوس‌سازان کشور در مدت مورد بررسی با تولید 316دستگاه، رشد 58.8درصدی را نسبت به مدت مشابه سال پیش ثبت کردند و جالب آنکه در کل سال 1395 نیز شاهد همین درصد رشد نسبت به سال 1394 در این بخش بودیم و به این ترتیب به نظر می‌رسد رشد تولید در این بخش توانسته به ثبات برسد. البته از این نظر شاید بتوان وضعیت تولید اتوبوس در کشور را مناسب دانست اما بررسی جزئی‌تر تولیدات نشان می‌دهد مشکلات در این بخش از صنعت بیش از سال گذشته است و عدم تولید در 3 شرکت و کاهش تولید در 4شرکت از 6 شرکت فعال در بازار نشان‌دهنده اوضاع نامناسب تولیدکنندگان در این بخش است. اصلی‌ترین برنده بازار اتوبوس‌های کشور همچون سال‌های اخیر عقاب‌افشان است؛ شرکتی که با تولید اتوبوس‌های اسکانیا و در غیاب‌ رقبای اصلی اروپایی توانسته یکه‌تاز بازار باشد و فعلا یکسره بر تولید اتوبوس‌های بین‌شهری تمرکز کرده است تا جایی که به‌تنهایی سهمی بیش از 74درصد از تولیدات اتوبوس در کشور را از آن خود کرده است. عقاب‌افشان همچون سال گذشته به‌طور کامل بر تولید اتوبوس بین‌شهری متمرکز شده ‌و خط تولید اتوبوس‌های شهری این شرکت عملا تعطیل است. افزایش تولید در عقاب‌افشان می‌تواند خبر خوبی برای مدیران آن باشد چراکه ‌این شرکت در سال گذشته هم شاهد افزایش تولید بوده و به این ترتیب یکه‌تازی عقاب‌افشان بر بازار اتوبوس‌های کشور به‌ویژه در بخش شهری ادامه پیدا خواهد کرد. در سه‌ماهه نخست امسال عقاب‌افشان با تولید 235دستگاه اتوبوس بین‌شهری اسکانیا توانست رشد 155درصدی را به نام خود ثبت کند ضمن آنکه بیشترین آمار تولید نیز متعلق به این شرکت بوده است. محصولات اسکانیا فعلا در بازار اتوبوس‌های بین‌شهری ایران رقیبی ندارند چراکه ایران‌خودرو دیزل مدت‌هاست تولید اتوبوس‌های مرسدس بنز را متوقف کرده ‌و فعلا هم خبری از آغاز تولید ولوو در رانیران نیست. تنها رقیب اروپایی اسکانیا محصولات MAN آلمان هستند که در سه‌ماهه نخست سال تولید آنها متوقف شده ‌و به این ترتیب اسکانیا فعلا می‌تواند با قدرت به راه خود ادامه دهد.


ایران‌خودرو دیزل دیگر برنده بازار اتوبوس‌های ایران است و فعلا در غیاب محصولات مرسدس بنز، با برند یوتونگ توانسته خطوط تولید خود را سرپا نگه‌دارد. قسمت غمبار ماجرا اما تعطیلی تولید در شرکت‌های شهاب خودرو، یاوران خودرو شرق و آکیا دویچ است. شهاب خودرو مدت‌هاست با وضعیت ناگواری دست‌وپنجه نرم می‌کند و به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان باسابقه اتوبوس در کشور وضعیت مناسبی ندارد و بعید نیست به‌زودی شاهد تعطیلی آن باشیم. آکیا وابستگی زیادی به تولید اتوبوس‌های شهری دارد و این مسئله با توجه به لزوم خرید اتوبوس از سوی دولت برای استفاده در حمل‌ونقل عمومی باعث شده این شرکت نتواند پیوستگی تولید خود را حفظ کند. یاوران خودرو اما می‌توانست در بازار موفق باشد؛ شرکتی که پشتیبانی MAN آلمان را دارد و محصولاتش هرچند نه با قدرت اسکانیا اما مورد توجه بازار بوده هرچند به نظر می‌رسد مشکلات برای این شرکت هم آغاز شده ‌و عدم تولید در سه‌ماهه نخست سال نشان می‌دهد با وجود رشد در بازار اتوبوس‌ها و به‌ویژه اتوبوس‌های بین‌شهری، MAN در حال جا ماندن از غافله است.

کامیونت، کامیون و کشنده
اگر بخواهیم تنها سه‌ماهه نخست امسال را معیار قضاوت قرار دهیم، می‌توان گفت تولیدکنندگان خودروهای تجاری باری نیمه‌سنگین و سنگین در حال ورود به دوران رکود هستند و این مسئله شاید شروع یک بحران باشد. تولیدکنندگان در این بخش در حالی که سال پیش رشد بیش از 51درصدی را به نام خود ثبت کرده بودند و البته در شرایطی که تولیدکنندگان خودرو در کشور به‌طور متوسط شاهد رشد 15درصدی بوده‌اند، کاهش تولید را تجربه کردند. میزان این کاهش هرچند در محدوده کمتر از 2درصد است و از این نظر شاید جای نگرانی نباشد اما وقتی در نظر بگیریم این بخش همیشه در میان تجاری‌سازها پیشرو بوده است شاید وضعیت کمی متفاوت باشد.
با توجه به آنکه تولید کامیونت در کنار کامیون و کشنده به‌صورت یکپارچه سنجیده می‌شود، همان‌گونه که قابل پیش‌بینی بود اصلی‌ترین بازیگر این بخش بهمن دیزل است. بهمن دیزل با تولید کامیونت‌های ایسوزو مدت‌هاست یکه‌تاز بازار است و با توجه به شرایط بازار و رقبا به نظر نمی‌رسد به این زودی شرکت دیگری بتواند جایگاه این برند را در بازار از آن خود کند. اصلی‌ترین محصول گروه بهمن کامیونت NPR است که به‌تنهایی 565 دستگاه تولید داشته ‌و همین عدد کافی است تا از تمامی کامیونت‌سازان کشور جلو باشد. این کامیونت که در نسل پیشین خود هم خودرو موفقی بود، اکنون در سری 75 توانسته روند موفقیت‌های پیشین خود را تکرار کند و افزایش تولید بیش از 40درصدی نیز تاییدی بر این موضوع است. بهمن البته غیر از کامیونت‌های ایسوزو، کامیونت شیلر را نیز در طیف تولیدات خود دارد که هنوز تا رسیدن به دیگر محصولات این شرکت باید راه درازی را طی کند ضمن آنکه آمار تولید سه‌ماهه نخست سال حکایت از توقف تولید کامیون 18 تن ایسوزو دارد؛ خودرویی که با وجود برتری‌های فنی بیش از هر چیز به دلیل قیمت بالا و تعدد رقبا هیچگاه چندان موفق نبود و فعلا هم به نظر می‌رسد از خط تولید کنار گذاشته شده است.
بهمن دیزل، سیبا موتور را هم در کنار خود دارد؛ شرکتی که‌ روی تولید محصولات FAW تمرکز کرده ‌و فعلا با تولید کامیونت، وضعیت مناسبی دارد. تولید کامیونت در این شرکت عملا از سال گذشته رونق گرفته ‌و به 180دستگاه در سه‌ماهه نخست سال رسیده تا به این ترتیب کاهش تولید کشنده‌های FAW را جبران کند و به این ترتیب حکمرانی گروه بهمن در بازار خودروهای تجاری با تولید مجموع 1.144 دستگاه محکم‌تر شود.
پس از این شرکت و البته با اختلاف زیاد، سایپا دیزل ایستاده است؛ شرکتی که رشد 164درصدی را به نام خود ثبت کرده‌ تا یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در این بازار باشد. یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت سایپا دیزل، رشد تولید کشنده‌های ولوو در این شرکت است به‌گونه‌ای که سری FH500 به‌تنهایی رشد بیش از 280درصد را تجربه کرده است. در کنار این، سایپا دیزل در بازار کامیونت هم موفق ظاهر شده است. روند موفقیت کامیونت‌ها در این شرکت از سال پیش آغاز شده و امسال هم کامیونت‌های فوتون به‌ویژه نمونه‌های 6 تن این برند (که در سه‌ماهه سال پیش هنوز روی خط تولید نرفته بودند) عملکرد موفقی داشتند به‌گونه‌ای که دو کامیونت فوتون رشد تولید 390 درصدی را به نام خود ثبت کردند و البته با آمار تولید 250 دستگاهی بیش از 40درصد از تولیدات سایپا دیزل را شامل می‌شدند.
بازنده بزرگ بازار تجاری‌های در سه‌ماهه نخست امسال ایران‌خودرو دیزل است؛ شرکتی که افت سنگین 96درصدی را ثبت کرده ‌و با تولید تنها 10 دستگاه انواع خودروهای تجاری باری یکی از ضعیف‌ترین دوران کاری چندساله اخیر خود را پشت سر گذاشته است و این در حالی است که این شرکت سال گذشته شاهد رشد نزدیک به 90درصدی بوده است. ایران‌خودرو دیزل محصولات پر‌فروشی همچون کامیون‌های بنز 2624 و 1924 را در لیست محصولات خود دارد اما به‌طور عجیبی شاهد توقف تولید در این شرکت هستیم به‌گونه‌ای که از میان تمام محصولات خط تولید این شرکت تنها 3 دستگاه کامیونت مرسدس بنز (به‌عنوان نمونه)، 6 دستگاه شاسی باری 1924 مرسدس بنز و 1 دستگاه از کشنده فراز تولید شده است.
در این بخش ماموت دیزل به‌عنوان یکی از بزرگان بازار هرچند روندی نسبتا یکنواخت داشته است اما به نظر می‌رسد تا حدی جایگاه خود را در مقابل رقبای اروپایی و به‌ویژه ولوو از دست داده‌اند چراکه در مقابل تولید 350 دستگاه کشنده‌های FH ولوو، تنها 70 دستگاه انواع کشنده اسکانیا تولید شده است.

برچسب ها

ایران خودرو دیزلبهمن دیزلپیشرو دیزل آسیاسروش دیزل مبناآمار تولید خودروتولید مینی بوستولید اتوبوستولید خودروهای تجاری
مطالب مرتبط بیشتر
پیش‌فروش ویژه محصولات ایران خودرو دیزل به‌مناسبت دهه مبارک فجر تحویل هزار دستگاه کامیونت آرنا پلاس به وزارت کشور سروش دیزل با رنو-سامسونگ به نمایشگاه تهران می آید فورس 6 و 12 تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد ایران خودرو دیزل با صعود 30 رتبه‌ای در رتبه 39ام صد شرکت برتر ایران قرار گرفت ایران خودرو دیزل رتبه سوم در بیشترین رشد فروش شرایط فروش وانت کارا به روش لیزینگ اعلام شد شرایط فروش نقدی انواع کامیون و کشنده بهمن دیزل اعلام شد بهره برداری از مینی بوس های یورو 5 تولیدی شرکت پیشرو دیزل آسیا جزئیات فروش نقدی انواع کامیون و کشنده بهمن دیزل اعلام شد بهمن دیزل نشان اقتصادی مقاومتی را کسب کرد شرایط پیش فروش کامیون کمپرسی 1924 ایران خودرو دیزل با قیمت قطعی معامله 40 دستگاه کامیون در بورس کالا شرایط خرید کامیون امپاور و کامیونت فورس ابلاغ شد تفاهم‌نامه با 13 تولیدکننده داخلی برای تامین اتوبوس منعقد شد لوکس‌ترین مسافربر تولید داخل ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل معرفی شد محصولات گروه بهمن به نمایشگاه لجستیک تهران می‌رود آغاز پیش‌فروش اینترنتی کامیون کشنده آتامان پیش‌فروش اینترنتی کامیون کشنده فوتون H4 ایران خودرو دیزل کدام کشنده موجود در ایران، کروز کنترل تطبیقی دارد؟ تولید سالانه هزار و 500 دستگاه اتوبوس با یک شیفت کاری کامیون باری و ون مسافری برقی در راهند مجلس از ثبات مدیریت در خودروسازان حمایت می کند اولین خط تولید انبوه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل افتتاح شد افتتاح خط تولید انبوه اتوبوس برقی اولین خط تولید انبوه اتوبوس برقی کشور در ایران خودرو دیزل افتتاح می شود فروش انواع کامیون، کشنده و مینی‌بوس از طریق عاملیت‌ها شرایط فروش نقدی محصولات بهمن دیزل ویژه آذر ماه 1402 پیش‌فروش اینترنتی ون وانا ایران خودرو دیزل فروش کامیون‌های باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل قیمت جدید و نهایی محصولات بهمن دیزل اعلام شد آغاز سری جدید طرح پیش فروش کامیون کشنده H5 با استاندارد ADR شرایط فروش کامیون کشنده H4 با قیمت قطعی اعلام شد نگاه سهام داران شرکت بهمن دیزل توسعه‌ای با ایجاد زیر ساختارهای موثر است بهمن دیزل اولین خودروساز با 3 سال گارانتی تولید 643 هزار دستگاه خودرو در نیمه اول سال جاری سری جدید پیش‌فروش اینترنتی ون وانا و پیکاپ دوکابین دیزلی ایران خودرو دیزل نخستین نمایش نسخه آفرودی پیکاپ تانلند اتوماتیک عرضه کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 با استاندارد ADR فروش نقدی فوری محصولات بهمن دیزل فروش نقدی فوری محصولات بهمن دیزل در عاملیت ها پیش فروش ویژه محصولات بهمن دیزل اعلام شد فروش کامیون‌های باری و کمپرسی بنز شرکت ایران خودرو دیزل قرارداد خرید 40 دستگاه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل امضا شد دور جدید پیش‌فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران خودرو دیزل ابلاغ شرایط خرید کامیون امپاور و فورس در بورس کالا حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه مشهد عرضه های بهمن دیزل 14 شهریور 1402 آمادگی ایران‌خودرو دیزل برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی طی پنج سال آغاز فروش کامیونت باری جدید ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش کامیونت باری جدید آرنا پلاس شش تن ایران خودرو دیزل نحوه فروش نقدی فورس، توسط عاملیت‌ها اعلام شد پذیرش کامیون امپاور و فورس بهمن دیزل در بورس کالا طرح فروش کامیون های بنز ایران خودرو دیزل فروش کامیون‌های باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل پیش‌فروش اینترنتی کشنده فوتون H4 شرکت ایران خودرو دیزل کامیونت FORCE با قیمت پایه معامله شد تست درایو محصولات تجاری بهمن در مشهد برگزار شد بهترین دوران خرید محصولات تجاری بهمن در بورس کالا پیش‌فروش اینترنتی کامیون‌های کمپرسی 1924 و 2624 ایران خودرو دیزل افزایش سرمایه بهمن دیزل تصویب شد تحویل اولین سری کامیونت آرنا پلاس ایران خودرو دیزل به مشتریان رشد 32 درصدی تولید انواع خودرو در بهار امسال رشد 16 درصدی تولید اتوبوس و مینی‌بوس تا پایان خرداد تولید اتوبوس جوابگوی نیاز کشور نیست 120 دستگاه کامیونت و کامیون با قیمت پایه معامله شد شرایط فروش کامیون و کامیونت ابلاغ شد تحقق برنامه تولید و افزایش سهم بازار در دستور کار ایران خودرو دیزل روسیه خریدار اتوبوس‌های جدید برقی ایران فراز و فرود استانداردسازی خودرو‌های برقی استارت استاندارد خودروهای الکتریکی در ایران توسط اتوبوس E Atros اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل هم تراز با استانداردهای جهانی رشد 90 درصدی تولید بزرگ ترین تجاری ساز کشور درصد داخلی سازی اتوبوس های برقی افزایش پیدا کند ضرورت افزایش عمق داخلی سازی محصولات ایران خودرو دیزل تحویل اولین سری از کامیون باری و کمپرسی امپاورBD300 به مشتریان کامیون فورس 12 تن بهمن دیزل معرفی شد رونمایی از کامیون فورس F210 بهمن دیزل با ظرفیت 12 تن فروش فاو، امپاور و فورس در بورس کالا قله و دره تولید خودرو در 12 سال گذشته هر سهم خاور 4190 ریال کشف قیمت شد برنامه تولید 39 هزار دستگاهی ایران خودرو دیزل در سال 1402 پیش‌فروش اینترنتی کامیونت آرناپلاس و کامیون باری 1924 گروه بهمن؛ صاحب مدرن‌ترین و به‌روزترین خط تولید کامیون در ایران است پیش‌فروش کشنده فوتون اتوماتیک H5 و کشنده فوتون H4 اولین عرضه کامیونت باری جدید آرناپلاس شش تن نمایش سه محصول پرطرفدار توسط بزرگ‌ترین تجاری ساز کشور لوح زرین برترین نوآوری ایرانی سال برای اتوبوس برقی e-Atros سرگذشت سنگین سازان جاده قدیم پیش فروش محصولات ایران خودرو دیزل از فردا تاریخ پیش‌فروش انواع محصولات ایران خودرو دیزل اعلام شد گلایه مدیرعامل ایران خودرو دیزل از بی مهری ها به تولید ملی پیش‌فروش کامیون‌های باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل به زمان دیگری موکول شد حضور ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو بوشهر توان تولید سالانه 4 هزار دستگاه اتوبوس در ایران خودرو دیزل 760 هزار دستگاه خودروی سواری تولید شد هشدار درباره تبلیغات جعلی فروش محصولات ایران‌خودرو دیزل رکورد شکنی ایران خودرو دیزل در فروش فوتون اتوماتیک G7 اولین عرضه پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک ایران خودرو دیزل کامیون های عرضه شده در بورس کالا فروخته شد محصولات ایران خودرو دیزل زیر چتر سیستم یک‌پارچه کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش پیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو دیزل با قیمت قطعی تانلند اتوماتیک؛ غول بی رقیب ایران خودرو دیزل حضور قوی‌ترین و مجهزترین پیکاپ بازار در تبریز+قیمت ایران خودرو دیزل با هفت محصول به تبریز می‌رود آغاز طرح فروش محدود پیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو دیزل رکورد تولید ماهانه تاریخ 60 ساله ایران‌خودرو دیزل شکسته شد رشد بیش از 600 درصدی تولید و تحویل روزانه در ایران خودرو دیزل فروش ویژه پیکاپ دیزلی ایران خودرو دیزل افزایش نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دیزل فوتون تانلند اتوماتیک G7، قدرتمندترین پیکاپ کشور رشد تولید خودرو با ماشین‌حساب صمت ایجاد ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه پیکاپ در ایران خودرو دیزل پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل وارد بورس کالا خواهد شد رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک فوتون در شرکت ایران خودرو دیزل فوتون تانلند اتوماتیک؛ قوی‌ترین بازیگر پیکاپ‌های کشور میزبانی بورس کالا از عرضه 728 دستگاه خودرو آمادگی ایران خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل باری و مسافری اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن ساخت اتوبوس در داخل کشور امکان پذیر است ون تاکسی‌های پایتخت نونوار می‌شوند پایان رقابت مشتریان حقیقی و حقوقی برای خرید امپاور در بورس کامیون‌های بهمن دیزل با رقابت فروخته شد دولت با پیش خرید محصولات خودروسازان کاهش مصرف انرژی را تضمین کند مزایای ون ایران‌خودرو دیزل با امکانات مناسب در شبکه تاکسی‌رانی اولویت شهرداری تهران تامین ناوگان حمل و نقل از سازندگان داخلی است عرضه امپاور برای مشتریان حقیقی و حقوقی در بورس کالا راه اندازی خط تولید اختصاصی ون در ایران‌ خودرو دیزل راهکارهای شش گانه مدیرعامل ایران‌خودرو برای بهبود ناوگان تاکسی‌رانی فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو دیزل از 28 آبان ظرفیت‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تجاری کشور ایران خودرو دیزل نیاز کشور به واردات اتوبوس و کامیون دست دوم را برطرف می‌کند ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت شرکت های داخلی نوسازی می‌شود دومین مرحله عرضه کشنده امپاور در بورس کالا شرایط فروش ویژه جدید پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل اعلام شد شرایط خرید کامیون کشنده امپاور ابلاغ شد رشد 400 درصدی تیراژ تولید محصولات ایران خودرو دیزل فروش ویژه نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل رشد 10 درصدی تولید بزرگ‌های جاده مخصوص در نیمه نخست امسال چرخش ایران خودرو دیزل از زیان انباشته به سودآوری شرایط فروش نقدی امپاور اعلام شد طرح ثبت‌نام نقدی و اعتباری مینی بوس سحر پلاس اعلام شد شرایط فروش نقدی کامیون فورس اعلام شد رشد 62 درصدی خریداران سازمانی پیکاپ فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل خودروسازان به خود آمدند 50 دستگاه کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل در بورس کالا معامله شد شرایط خرید کامیون کشنده امپاور ابلاغ شد دومین کامیون کِشنده به بورس کالا می‌آید رکورد تولید سال گذشته در ایران خودرو دیزل شکسته شد پیام ویژه خطیبی به مدیران و کارکنان ایران خودرو دیزل ایران خودرو دیزل الگوی خروج از ورشکستگی و رکود تحویل و اعزام 100 دستگاه ون وانا برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی رشد تولید خودرو در جاده ناهموار و پرمانع ایران‌خودرو دیزل تولید 192 هزارمین کامیون خود را جشن گرفت واکنش ایران‌خودرو دیزل به ویدئو منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی آغاز تحویل کشنده فوتون H5 شرکت ایران خودرو دیزل واردات خودروهای دست دوم تحمیل بار اضافی بر دوش دولت است سبد رنگارنگ ایران خودرو دیزل استقبال بازدیدکنندگان از کامیونت آترین پلاس در نمایشگاه مشهد ایران‌خودرو دیزل با دست پر به مشهد می‌رود افزایش 238 درصدی تولید کامل خودروسازان آمادگی ایران خودرو برای ارایه خدمات به آمبولانس‌های وزارت بهداشت ظرفیت تامین و تولید سالانه 2100 دستگاه آمبولانس در ایران‌خودرو دیزل آتامان ایران‌خودرو دیزل وارد بازار روسیه می‌شود آغاز تولید انبوه کامیونت آترین پلاس از آبان ماه حذف تولید خودرو ناقص در ایران‌خودرو دیزل رونمایی از کامیونت آترین پلاس ایران‌خودرو دیزل کامیونت آترین پلاس رونمایی شد ارتقای کیفیت اتوبوس آتروس ایران خودرو دیزل دوپینگ آماری تولید خودرو لوح و تندیس واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن به بهمن دیزل رسید رشد 11.2 درصدی تولید خودروسازان بزرگ در بهار 1401 کارنامه خاکستری خودرو در بهار برنامه تولید 500 دستگاه کامیون کشنده آتامان در سال 1401 تولید کشنده آتامان نتیجه تحول مثبت در ایران خودرو دیزل امسال 15 هزار دستگاه خودرو صادر می‌کنیم نه «صمت» به انتشار آمار خودرویی اعلام شرایط فروش نقدی محصولات بهمن دیزل کشنده پرقدرت و مدرن امپاور تحویل مشتریان شد ظرفیت فروش امپاور و فورس پایان یافت فروش محصولات ایران خودرو دیزل با قیمت جدید عرضه 9 محصول جدید و تولید 6 هزار خودرو در سال 1401 شرایط فروش نقدی محصولات بهمن دیزل اعلام شد بهمن با اعلام قیمت‌‌های رقابتی، بازار خودروهای تجاری را شوکه کرد آمادگی کامل ایران خودرو دیزل برای نوسازی ناوگان حمل و نقل سنگین و نیمه سنگین کشور خودروسازان بزرگ 45 هزار دستگاه خودرو تولید کردند فروش محصولات 2 شرکت خودرویی افزایش یافت نخستین کشنده اتوماتیک ایران خودرو دیزل محصول H5 اولین کِشنده اتوماتیک کشور نیست تولید 7500 دستگاه کِشنده در برنامه امسال قرار دارد تولید 25 هزار دستگاه خودرو در برنامه امسال ایران خودرو دیزل دستاوردهای بهمن دیزل در سال 1400 آتروس؛ پاک، قدرتمند و مدرن رشد پنج برابری تولید همگن ایران خودرو دیزل در سال 1400 اتوبوس برقی گروه صنعتی ایران‌خودرو رونمایی شد صرفه جویی12 هزار میلیارد تومانی با ورود اتوبوس برقی به بازار واکنش هوشمندانه بازار به امپاور: امپاور در یک ساعت اول فروخته شد متقاضیان از 20 استان کشور موفق به ثبت نام کشنده امپاورBD500 بهمن دیزل شدند اتمام فروش مرحله اول انلاین کشنده امپاورBD500 با استقبال مشتریان بهمن فروش نقدی کشنده مدرن و پرقدرت امپاور ویژه اسفند ماه شرکت بهمن دیزل باعث افتخار استان است معرفی کشنده 490 اسب بخاری امپاور + قیمت شرایط پیش فروش کامیون شیلر بهمن دیزل ویژه بهمن ماه کامیون امپاور بهمن برای اولین بار دیده شد بهمن دیزل کامیون پیشرفته و پرقدرت امپاور BD500 را روانه بازار می کند آغاز تولید وانت کارا در قزوین برای ساخت خودرو با کیفیت ابتدا باید پرسنل با ایمان و اعتقاد به کیفیت داشته باشیم طرح فروش ویژه انواع کامیون و کشنده ایران خودرو دیزل حرکت خصوصی‌ها در جاده برفی رشد تولید جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین شرکت بهمن دیزل موفق به کسب رتبه A موسسه اعتباری (پایا) شد فروش فوری کامیون شیلر6 تن بهمن دیزل ویژه دی ماه ظرفیت تولید سالانه هزار دستگاه اتوبوس برقی خودروسازان در آبان ماه چه تعداد خودرو فروختند و چه تعداد ناقص ماند؟ توانمندی های گروه بهمن سرمایه ملی به حساب می آیند سری جدیدکامیونت های جدید بهمن‌دیزل (فورس)معرفی شد قیمت کامیونت فورس اعلام شد خریداران مثل خانواده بهمن هستند کامیونت فورس محصول جدید بهمن دیزل به بازار عرضه می شود شرایط فروش فوری کامیونت شیلر بهمن دیزل اعلام شد عبور از رکورد تولید یک سال گذشته ایران خودرو دیزل در 9 ماه کامیون‌های ایران خودرو دیزل مجهز به موتور ساخت داخل کامیون NPR75M بهمن‌دیزل به جمع خودروهای تجاری 5 ستاره پیوست آماده کمک به ایران خودرو هستیم رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به‌زودی ایران خودرو دیزل در هر شیفت 4 اتوبوس تولید می‌کند افزایش بیش از 1600 درصدی سهام ایران‌خودرو دیزل تولید 1.6 میلیون دستگاه خودرو در 1401 شدنی است؟ خضری مدیرعامل بهمن دیزل و محمدی مدیرعامل سیبا موتور شد ظرفیت تولید روزانه 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس اتوبوس آمبولانس می تواند ثانیه‌ای، جان انسان ها را نجات دهد بخش عمده رشد تولید خودروهای تجاری مربوط به ایران خودرو دیزل است خودروسازان در نیمه نخست 1400 چند دستگاه خودرو تولید کردند؟ بیش از 10 هزار دستگاه از تولیدات شهریور خودروسازان تجاری نشد آسیب به صنعت و اشتغال کشور با واردات کامیون های دست دوم اروپایی محصولات بهمن دیزل در اوج کیفیت قرار گرفته اند اتوبوس آتروس در مسیر دریافت پنجمین ستاره کیفی لوکس‌ترین اتوبوسی که دنیا به خود دیده است+ عکس ایران خودرو دیزل، 43 درصد سهم بازار تجاری سازان را کسب کرد ایران خودرو دیزل با دنده سنگین از دوران زیان گذشت تولید اتوبوس آمبولانسی ایرانی با نصف قیمت خارجی خودرو عقب نشست شرایط فروش فوری نقدی و نقدی اعتباری محصولات بهمن دیزل اعلام شد فروش خودروهای بنزینی و دیزلی از سال 2035 ممنوع می‌شود بهمن دیزل همچنان پیشتاز کسب پنج ستاره کیفی در گروه خودروهای سنگین لوح وتندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان قزوین به بهمن دیزل اعطا شد رشد 55 درصدی تولید محصولات بهمن دیزل فروش نقدی اعتباری محصولات بهمن دیزل تا پانزدهم تیر ادامه دارد عرضه 5 هزار میلیارد ریال اوراق صکوک مرابحه برای بهمن دیزل تولید انبوه انواع کامیونت در سال پیش رو دو پیام افت تولید پرتیراژها داخلی‌سازی بدون توقف افزایش 1800 درصدی سرمایه ایران خودرو دیزل در سال جاری حمله امپاور به بازار خودروهای تجاری تولید 8200 دستگاه خودروی تجاری در ایران خودرو دیزل برنامه فروش 7500 میلیارد ریالی در سال 1400 1000 دستگاه کامیون به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه می‌شود تولید بیش از 118 هزار دستگاه خودرو در دو ماهه نخست 1400 شرکت های بهمن موتور و بهمن دیزل برترین رتبه های رسیدگی به شکایات مشتریان را کسب کردند طرح فروش نقدی پیکاپ فوتون ویژه عید سعید فطر انتقال تکنولوژی ، تاثیر تولید 85 هزار خودرو ایسوزو در ایران نوسازی ناوگان حمل و نقل با اراده دولت امکانپذیر است بهمن دیزل اِسنا و سیباموتور مکمل یکدیگر هستند همکاری مجدد با ایسوزو حتمی است مدیرعامل بهمن دیزل: 60 درصد "شیلر" را ایرانی ها می سازند ایران خودرو دیزل امسال را با جهش تولید آغاز کرد شرایط فروش کامیونت 6 و 8 تن ایسوزو و 6 تن شیلر اعلام شد افزایش سهم بازار ایران خودرو دیزل خودروسازان در سال 99 چند دستگاه خودرو تولید کردند؟ قدردانی وزیر بهداشت از تامین داخل اتوبوس آمبولانس ناوگان اورژانس کشور اتوبوس آمبولانس ساخت داخل به تولید انبوه رسید کامیونت NPR75K جدیدترین محصول پنج ستاره بهمن دیزل استقلال در صنعت با همت و اراده بخش خصوصی دست یافتنی است بسیاری از قطعات محصولات بهمن دیزل تولید مهندسان ایرانی است بهمن دیزل با حمایت ویژه دولت و افزایش ظرفیت می تواند وارد بازار صادراتی شود استاندار قزوین: بهمن دیزل اقدامات قابل تقدیری در تولید کامیونت و مینی بوس انجام داده است مجلس حامی بخش خصوصی کارا و توسعه گرا است گروه بهمن به درستی مسیر پیشرفت خود را طی می کند کامیونت ایرانی شیلر8 تن رونمایی و خط تولید انبوه مینی بوس پگاسوس افتتاح شد مینی بوس بهمن دیزل اولین 5 ستاره کیفی را از آن خود کرد عرضه محصولات ایران خودرو دیزل با قوای محرکه جدید رونمایی از 60 دستگاه اتوبوس و 50 دستگاه مینی‌بوس در ناوگان حمل و نقل اتوبوس‌رانی شهر تهران طرح فروش نقد و اقساطی کشنده فوتون ویژه دهه فجر + قیمت طرح فروش نقد و اقساط کامیون بنز 1924 ویژه دهه فجر + قیمت 25 ستاره در آخرین ارزیابی کیفی خودروهای تجاری از آن بهمن دیزل شد اعلام قیمت کامیونت ایسوزو از سوی بهمن دیزل +جدول دعوت از قطعه سازان برای داخلی سازی محصولات جدید افزایش تولید و داخلی سازی هفتاد درصدی شیلر محقق می شود خرید محصولات ایران خودرو دیزل تضمین می‌شود تحویل 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به شهرداری‌ها صادرات خودروهای تجاری ساخت داخل به دیگر کشورها 2 هزار دستگاه کامیون دست دوم بدون مجوز وارد کشور شده است آغاز تحویل اتوبوس‌های ساخت داخل به شهرداری‌ها ارتقای کیفی سه محصول تجاری ایران خودرو دانش بنیان‌ها در خدمت تولید اتوبوس‌های ساخت داخل تولید اتوبوس برقی در دستور کار ایران خودرو دیزل تولید اتوبوس با موتور ساخت داخل آمادگی برای ساخت سالانه 4 هزار اتوبوس بهمن دیزل رکورد تولید خود در مقایسه با سال گذشته را ثبت کرد توسلی مهرمدیرعامل ایران خودرو دیزل شد با توسعه کاربری سازی در بهمن دیزل، گستره ی محصولات آن تکمیل شد بهمن دیزل یکه تاز بازار خودروهای تجاری ایران خودرو دیزول متعهد به کاهش ارزبری تولید اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل شد برای اولین بار 5 ستاره کیفی در خودروهای تجاری را کسب کرد کامیونت شیلر ایرانی به سوی بازارهای صادراتی منطقه حرکت کرد رشد 200 درصدی تولید در بهمن دیزل، نشان دستیابی به جهش تولید شرایط فروش کامیونت شیلر اعلام شد ثبات نسبی تولید خودرو تولید 263.5 هزار خودروی سواری در 4 ماهه 99 تحویل 30 دستگاه کامیونت شیلر با کاربری حمل پسماند های کرونایی بیمارستانها بهمن دیزل تنها شرکت دارای گواهینامه استاندارد ملی در تولید کاربری آتش نشانی مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بهمن دیزل برگزار شد آغاز فروش نقدی و اقساطی فوتون تانلند+جدول جزئیات افزایش تولید خودرو در بهار امسال+ جدول تعمیق داخلی سازی در بهمن دیزل، نشانه پیشرفت صنعت کشور است جهش تولید در ایران خودرو دیزل، کلید خورد قیمت جدید کامیون‌های ایران خودرو دیزل اعلام شد خط تولید اتوبوس شهری احیا شد بهمن دیزل برترین واحد صنعتی این استان است عرضه محصولات با کیفیت داخلی سازی شده در شرایط تحریمی مایه افتخار است تولید بخشی از قطعات اتوبوس در داخل کشور رونمایی از مینی بوس های جدید بهمن دیزل در سال جاری افزایش قیمت محصولات ایران خودرو دیزل اعلام قیمت جدید پیکاپ فوتون بنزینی و دیزل خودروسازان توان افزایش تیراژ خودرو را دارند؟ تولید جهانی خودروهای تسلا به صفر رسید افت 14.5درصدی تولید خودرو در سال98 خودروسازان سال جدید را با افت تولید شروع کردند نزول 2 پله ای ایران در رده بندی جهانی تولید خودرو + جدول حفاظت از محیط زیست با تولید موتورهای دیزل یورو 4 و 5 تولید دوگانه‌سوزها نصف شد تولید خودرو کاهش یافت انقلاب تولید در اردیبهشت ایران خودرو آمار تولیدخودروسازان بزرگ در سال 98 کاربری آتش نشانی، دستاورد دیگر بهمن دیزل در سال 98 بیش از 697 هزار دستگاه خودروی سواری تا پایان بهمن ماه تولید شد قیمت جدید پیکاپ فوتون بنزینی و دیزل تحویل 63 دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت تحویل 63 دستگاه آمبولانس پیشرفته ایران خودرو دیزل به وزارت بهداشت خطوط تولید ایران خودرو از شنبه اورهال می‌شوند تولید تجاری‌ها با وانت بالا رفت شکست رکورد تولید خودروسازان در دى ماه 50 دستگاه آمبولانس ایران خودرو دیزل آماده تحویل به ناوگان امدادی کشور ایران خودرو دیزل از تجهیز و تحویل 63 آمبولانس جدید در هفته آینده خبر داد افزایش قیمت نداشته‌ایم افت تولید خودرو همچنان ادامه دارد توقف افت تولید در بهمن‌ماه آمار فعالیت‌های ایران‌خودرو در بهمن‌ماه آخرین آمار تولیدات سایپا تولید سایپا در 11 ماهه 98 از مدت مشابه سال گذشته عبور کرد ارتقای استاندارد موتورهای دیزل خودروهای تجاری تولید 612 هزار دستگاه خودروی سواری در 10 ماهه 98 گروه بهمن بومی سازی تولید موتورهای کم مصرف و پرقدرت یورو6 را کلید زد سود 1148ریالی «خدیزل» در 9ماه اعتمادکنید، ما می توانیم نیاز وزارت راه و شهرسازی را تامین کنیم مشکلی در تامین خودروهای آتش نشانی نداریم آغاز تحویل خودروهای آتش نشان ایران خودرو دیزل به فرودگاهها دولت در تولید خودروهاى تجارى به خودروسازان داخلى اعتماد کند داخلی سازی کامیونت و مینی بوس شیلر، گام دیگر بهمن دیزل در راستای رونق تولید همزمان با سالگرد تولد گروه بهمن از کاربری آتش نشانی بهمن دیزل رونمایی شد گزارش تصویری از بازدید خط تولید بهمن دیزل آمار تجاری‌ها با وانت بالا رفت وزیر کشور سوار بر شیلر کاهش 18 درصدی تولید خودرو در 10 ماهه تولید ایران خودرو در دی ماه به حدود 52هزار دستگاه رسید تولید خودروسازان بزرگ در دی‌ماه از 103 هزار دستگاه گذشت عبور خودروسازی از یخبندان تولید بهمن دیزل نشان داد اعتماد به بخش خصوصی واقعی سبب رونق تولید می گردد دو روی سکه بهبود تولید خودرو تولید روزانه خودرو به 4 هزار دستگاه رسید تیراژ تولید ایران خودرو در آذرماه دوبرابر شد بهار تولید سایت‌های شهرستانی در پایان پاییز تولید اتوبوس و کامیون نصف شد+ جدول کاهش 25 درصدی تولید خودرو در 9 ماهه امسال نرخ رشد منفی خودرو تک رقمی شد تکمیل و عرضه 6340 دستگاه خودرو در دو روز رشد ماهانه تولید خودروسازان خصوصی محمد محمدی مدیر عامل بهمن دیزل شد محمد زالی مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد اعلام آمادگی ایران خودرو دیزل برای تامین نیاز ناوگان ون افت دامنه‌دار تولید تاکید ایران خودرو دیزل بر آمادگی تامین نیاز حمل و نقل کشور با استفاده از توانمندی داخلی کاهش 32 درصدی تولید خودرو در 8 ماهه امسال حدود 395 هزار دستگاه خودروی سواری در هفت ماهه امسال تولید شد دوپینگ تولید مقطعی است؟ تولیدات ایران خودرو از 211.8 هزار دستگاه عبور کرد آخرین وضعیت تولیدات پارس‌خودرو در آبان 98 فروش اعتباری وانت کاپرا2 از سوی بهمن موتور آغاز شد قرارداد ساخت 150 دستگاه کامیون بین ایران خودرو دیزل و قرارگاه خاتم به امضا رسید تولیدات پارس خودرو از 54.7 هزار دستگاه گذشت آسمان خاکستری تجاری‌سازان سایپا بیش از 25.5 هزار دستگاه خودرو در مهرماه تولیدکرد تولیدات ایران خودرو تا پایان مهرماه از 174 هزار دستگاه گذشت فروش خودروهای شیلر و ایسوزو آغاز شد خودروسازی در لاین کندرو فروش خودروهای تجاری بهمن دیزل آغاز شد سقوط تولید خودرو در 3 سال گذشته + جدول آخرین وضعیت خودروسازی سایپا در مهر 98 دلایل کاهش 35 درصدی تولید خودرو چرا تولید محصولات خودرویی کاهش یافت؟ کاهش 35 درصدی تولید خودرو در نیمه اول امسال کاهش 48 درصدی تولید خودرو الاکلنگ تولید ماهانه خودرو ایران خودرو دیزل برای سودآوری و خودکفایی در تولید قطعات تلاش کند خودروسازان رکورددار کاهش تولید در مردادماه امسال+ جدول پیش‌بینی وضعیت تولید در نیمه دوم سال اعلام آمادگی یک شرکت خودروساز داخلی برای نوسازی ون‌های فرسوده تولیدات پارس خودرو به بیش از 48 هزار دستگاه رسید افت 40 درصدی تولید خودروی سواری تا پایان مرداد زیرساخت لازم برای استفاده از فیلتر جذب دوده را فراهم کنید پاداش توسعه و اشتغال زایی بهمن دیزل حمایت است تولید خودرو نصف شد چرا تولید خودرو 22 درصد کاهش یافت؟ شیلر نماد فعل خواستن در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن است تولیدات پارس خودرو از مرز 39 هزار دستگاه گذشت باید از شیلر و شیلر آفرینان حمایت کنیم حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی توسط شرکت خودروساز شیلر را به یاد رزمندگان دفاع مقدس نام گذاری کرده ایم بهمن دیزل هیچ تعهد معوق و مشکلی براى ارائه محصول ندارد گزارش تصویری مراسم رونمایى از محصولات شیلر ظرفیت تولید ٢٥هزار دستگاه خودروى تجارى توسط بهمن دیزل «فیلتر دوده» داخلی سازی شود ماجرای درخواست حذف فیلتر جذب دوده توسط خودروسازان چه بود؟ شرایط فروش ایران خودرو دیزل اعلام شد یونسیان به ایران خودرو دیزل رفت سقوط تولید خودروهای تجاری افت تولید سواری رشد تولید وانت ایران خودرو و سایپا، 4 ماه نخست سال را کاهشی به پایان بردند کاهش 38 درصدی تولید خودرو تا پایان تیر روزهای سرد تولید خودرو تولید خودرو از 600 دستگاه در روز به بالای 2 هزار دستگاه رسید تحویل 70 هزار محصول سایپا به مشتریان در دو ماه تولید 197 هزار خودرو در سه ماه نخست امسال حضور فعال گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در نخستین نمایشگاه ضرورت‌های ساخت داخل و رونق تولید واکنش ایران خودرو در خصوص برخی شایعات ایران خودرو و سایپا بهار 98 را کاهشی به پایان بردند تولیدی که افت دارد کاهش حدود 41 درصدی تولید خودرو در بهار 98 از راز قیمت‌گذاری در حاشیه بازار تا پژوی ایرانی مجمع عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بهمن دیزل برگزار شد بازدید سفیر ارمنستان از شرکت بهمن دیزل تحویل هزار دستگاه مینی بوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ساماندهی دستوری بازار خودرو بازسازی اتوبوس های فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی کشور مدیرعامل ایران خودرو دیزل: برکنار نشدم! کاهش 92 درصدی تولید مینی‌بوس و میدل‌باس در فروردین ماه تولید سواری عقب ماند جدیدترین وضعیت تولید خودروهای داخلی دو خودروساز بزرگ کشور، سال 98 را کاهشی آغاز کردند کاهش تولید خودرو در فروردین کاهش 30 درصدی تولید خودرو در سال جدید رشد تورم تولید‌ خودرو در زمستان 97 تولید خودرو در سال جاری به یک‌ میلیون و 220 هزار دستگاه می‌رسد تولید خودروهای سواری 38 درصد کاهش یافت کاهش 76.6 درصدی تولید مینی‌بوس و میدل‌باس در اسفند 97 افت 85 درصدی تولید کامیون در اسفند 97 کارخانه مشترک تولید اتوبوس و کامیون ایران و آذربایجان افتتاح شد روند تولید خودرو افزایشی است تولید خودرو در 6 ماه گذشته به سه برابر افزایش یافت تولید دو خودروساز بزرگ کشور پارسال 38.5 درصد کاهش یافت امسال تولید 1.2 میلیون خودرو را در برنامه داریم سقوط 40درصدی تولید خودرو در ایران سیبا موتور مقام اول و بهمن دیزل مقام دوم خدمات فروش در سال 97 را کسب کردند نمودار صعودی تولید دو خودروساز کشور ابرپروژه اسقاط پشت دروازه تولید تداوم ریتم منفی تولید خودرو ترمز تولید کامیون کشیده شد تولید مینی‌بوس و میدل‌باس 70.4 درصد افت داشت کاهش 73.3 درصدی تولید ون سالن تولید اتوبوس ایران خودرو دیزل تعطیل است تولید خودرو در 11 ماهه امسال 37.8 درصد کاهش یافت بن‌بست تجاری‌سازان نخستین جلسه شورای اسلامی کار جدید شرکت ایران خودرو دیزل برگزار شد تولید روزانه سایپا به 1500 دستگاه رسیده است کاهش 39 درصدی تولید 10 ماهه ایران خودرو افزایش تولید روزانه خودرو تولید خودرو در کشور 35 درصد کاهش یافت تحویل 63 دستگاه اتوبوس جدید ایران خودرو دیزل به ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز افزایش 14.4 درصدی تولید انواع اتوبوس، مینی بوس و ون آمادگی ایران خودرو دیزل برای مشارکت در طرح بازسازی اتوبوسهای حمل و نقل شهری تولید اتوبوس معطل تامین نقدینگی خودروسازان است دنده سنگین کامیون و اتوبوس در جاده تولید 800 هزار دستگاه خودرو تا هفدهم دی ماه 97 تولید شده است حرکت کند تولید کامیون در آذرماه تولید ون کمتر از نصف شد تولید مینی‌بوس 3.5 درصد افزایش یافت چشم‌انداز تولید خودرو تا پایان سال ترجیح واردات بر تولید وضعیت تولید خودروهای افزایش قیمت یافته تولید خودرو در مهرماه منفی شد + جدول تولید مینی‌بوس 33 درصد افزایش یافت پژو پارس رکورد رشد تولید را شکست جدیدترین وضعیت تولید در سواری‌سازان داخلی تولید اتوبوس به نزدیک صفر رسید رشد 140 درصدی تولید ون در 8 ماه تولید دوگانه‌سوزها نصف شد 2 عامل زیان‌دهی تجاری سازان در 8 ماهه امسال با گرانی خودسرانه قیمت خودرو برخورد می کنیم تولید بیش از 670 هزار خودروسواری در 8 ماهه امسال تولید خودرو 57 درصد کاهش یافت آغاز خزان خودروسازی تولید 5 خودرو سواری متوقف شد ورود خودروسازان به محدوده قرمز تولید تولید مینی‌بوس 124 درصد افزایش یافت تولید خودرو 40درصد کاهش یافت افزایش نرخ تورم تولید خودرو در تابستان کارنامه نیمسال خودروسازان در دست چپ کاهش بیش از 11 درصدی تولید خودرو در 5 ماه اول امسال تولید مینی‌بوس نزدیک به دو برابر شد مدیر ارتباطات و اموربین الملل ایران خودرو دیزل منصوب شد تولید خودرو 46 درصد کاهش یافت باید بهترین ها دراختیار مردم باشد عزم جدی ایران خودرو دیزل برای تامین ناوگان اورژانس کشور آمبولانس های پیشرفته ایران خودرو دیزل به ناوگان وزارت بهداشت پیوست ظرفیت خالی تولید، با واردات کارکرده‌ها تولید خودروسازان روی ریل نزول تولید وانت کاهش یافت جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین تولید اتوبوس کاهش یافت تولید ون نزدیک به 3 برابر شد تولید مینی‌بوس 2 برابر شد کاهش تولید خودرو به بهانه اعمال استاندارد شوکی جدید بر بدنه اقتصاد تولید ون چند برابر شد 436 هزار دستگاه در چهار ماه تولید 3 اتوبوس متوقف شد کاهش تولید دوگانه‌سوزها رشد تولید خصوصی‌ها درتیر ماه جدیدترین وضعیت تولید "سواری" گردهمائی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو دیزل تحویل مینی بوس های ایسوزو در طرح نوسازی ناوگان فرسوده در یزد یونسیان دوباره مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد تولید انواع خودروی سواری 4.5 درصد افزایش یافت سنگین‌وزن‌های خودرویی در مسیر رشد تولید گزارش تصویری از حضور گروه بهمن درهفدهمین نمایشگاه خودرو شیراز افزایش تولید خودروهای تجاری در بهار کاهش تولید دوگانه‌سوزها سهم 40 درصدی زامیاد از خودروهای تجاری کشور تولید اتوبوس کاهش یافت مینی‌بوس‌ها در جاده رشد تولید می‌رانند بیش از یک میلیون دستگاه خودروی سواری در 9 ماه تولید شد افزایش 17.5 درصدی تولید خودرو در سال 97 نوسازی بیش از 60 هزار خودرو تجاری توسط ایران خودرو دیزل بهمن دیزل و سیبا موتور با کاربری های جدید در نمایشگاه مواد غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته شناختی از برخی ویژگی‌های خاص خودروهای تجاری تولید بیش از 227 هزار خودرو در 3 خودروساز بزرگ رشد 71 درصدی تولید بهمن موتور تا پایان اردیبهشت ماه آخرین وضعیت قرارداد "ولغدر" با ایران خودرو دیزل تولید اتوبوس در 2 شرکت متوقف شد ناوگان محلی مازندران با محصولات گروه بهمن نوسازی می شود تداوم کاهش تولید دوگانه‌سوزها تولید مینی‌بوس افزایش یافت محصولات جدید رامک خودرو در راه است رشد قابل توجه تولید خودرو در اردیبهشت ماه ارائه خدمات متفاوت و طرح بازدید برای خودرو "B30" و کامیونت Tiger V سنگین‌وزن‌های خودرویی در مسیر رشد تولید در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟ معرفی ایسوزو در قالب یک فرایند علمی و عملی تولید وانت افزایش یافت تولید اتوبوس در چند شرکت متوقف شد تحویل 500 دستگاه مینی بوس ایسوزو به مشتریان روند تولید خودروهای ملی تسریع شود شروع مثبت خودروسازان از عرش تا فرش دوگانه‌سوزها تولید 2 مینی‌بوس متوقف شد شرایط فروش کامیونت هیوندای HD65 اعلام شد تولید اتوبوس ثابت ماند نمره قبولی خودروسازان در تیراژ افزایش 13.7 درصدی تولید انواع خودرو در سال 96 افزایش 15 درصدی تولید خودرو در سال 96 کارنامه سال 96 خودروسازان منتشر شد افزایش 15.4 درصدی تولید خودروی سواری در 11 ماه 96 توضیحات خودروسازی کارمانیا در خصوص عدم انتشار آمار تولید این شرکت + سند تداوم کاهش تولید دوگانه‌سوزها آرامش در سفر با ون هیوندای سروش دیزل مبنا پاسخ ایران خودرو دیزل به یک شایعه تولید اتوبوس کاهش یافت پژو 2008 بالاخره به تولید رسید سهم 9 درصدی خصوصی‌ها از بازار افزایش 14‌درصدی تولید سواری ‌ها در امسال شرایط فروش نوروزی سروش دیزل اعلام شد آمار جدید از تیراژ خودروهای تجاری وقت واگذاری خودروسازان تجاری به خارجی‌ها آمار تولید و فروش ایران خودرو در بهمن ماه کلنگ احداث کارخانه خودروسازی سایپا در بیجار به زمین زده شد تولید یک اتوبوس متوقف شد پژو 2008 از آمار تولید 10 ماهه خودروسازان حذف شد جدیدترین وضعیت تولید مینی‌بوس زمان و قیمت پایه مشخص شد افزایش نرخ تورم تولیدکننده خودرو تولید اتوبوس افزایش یافت تداوم روند صعودی تولید خودرو افتتاحیه نمایندگی مرکزی شماره 2 سروش دیزل مبنا خط تولید مینی بوس در سمنان افتتاح شد سروش دیزل در حال تحویل اچ 350 کامیون 26 تن FZV ایسوزو رونمایی شد تولید خودرو افزایش یافت قرارداد همکاری میان ایران وبلاروس تولید کامیون در دو شرکت متوقف شد جدیدترین وضعیت تولید اتوبوس در ایران جشنواره زمستانه خدمات محصولات بهمن دیزل آغاز شد تولید مینی‌بوس افزایش یافت لوبو شماره‌گذاری شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 دی 96 شرایط فروش خودروهای تجاری جدید "بهمن دیزل" اعلام شد تولید چند سواری متوقف شد وضعیت تولید دوگانه‌سوزها تداوم روند صعودی تیراژ خصوصی‌ها 65 درصد نیاز ایران به کامیونت از سوی بهمن تامین شد رکورد تولید خودرو در سایپا شکسته شد تولید خودرو افزایش یافت خودروهای قدیمی روی دنده افت نمایش ون 13 نفره وانا در نمایشگاه خودرو کرمان نگاهی به ایران خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری؛ ستاره‌های سنگین وزن حضور ایران خودرو دیزل در نمایشگاه حمل‌ و نقل عمومی و خدمات شهری گزارش تصویری از حضور بهمن دیزل در نمایشگاه حمل و نقل تهران گزارش تصویری از غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل تهران نمایش 14 محصول در غرفه ایران خودرو دیزل افتتاح خط تولید کامیونت‌های هیوندای در ایران خودرو دیزل تولید مینی‌بوس افزایش یافت افت تولید دوگانه‌سوز‌ها تولید اتوبوس سرعت گرفت! طرح جدید فروش نقدی وانت پیکاپ بنزینی فوتون آغاز شد رشد 5 درصدی سود "خدیزل" به دست حسابرس بازدید رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از غرفه شرکت ایران خودرو دیزل نگاهی به جدیدترین دستاورد‌های ایران خودرو دیزل در نمایشگاه امسال ؛ستاره‌های سنگین وزن برنامه تولید 6/ 1 میلیون دستگاه خودرو تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود خط تولید اتوبوس سال آینده در ساوه آغاز به کار می کند روند کاهشی نرخ تورم خودرو تولید اتوبوس افزایش یافت تداوم کاهش تولید دوگانه‌سوزها خودروسازان خصوصی در مدار صعود دوز خودروهای چینی بالا رفت ریزنمرات خودروسازان در هفت ماه برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ایران خودرو دیزل تولید خودرو افزایش یافت انتقاد از تصویب ورود کامیون های دست دوم به ایران رشد 14 درصدی تولید ایران خودرو در سال 96 احداث خط تولید اتوبوس با مشارکت ایران در جمهوری آذربایجان بررسی می شود گزارش تصویری از رونمایی جدیدترین کامیونت ایسوزو در ایران جدیدترین کامیونت ایسوزو به ایران آمد تولید چند سواری متوقف شد دعوت سهامداران "خاور" به مجمع افزایش 1.3 برابری تولید در ایران خودروی تبریز امیر هنرمندیان جانشین کاوه سجادی در مدیریت ارتباطات ایران خودرو دیزل شد تولید اتوبوس افزایش یافت تداوم روند صعودی تولید خودرو تولید خودرو 13 درصد افزایش یافت نرخ تورم تولیدکننده خودرو افزایش یافت حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است چراغ سبز "خاور" به خریداران قرارداد جدید "خاور" با «بنز» به روایت مدیرعامل تولید بیش از 100 هزار دستگاه خودرو بهمن دیزل در اولین روز هشتمین نمایشگاه بین المللی لبنیات ، نوشیدنی ها ، چای ، قهوه و صنایع وابسته تولید کامیون در سایپا کم شد؛ در ایران‌خودرودیزل متوقف! بهمن دیزل همراه با مشتریان خود در نمایشگاه لبنیات و نوشیدنی ها ارتقای کیفیت خودروهای تجاری با همکاری های بین المللی تولید اتوبوس افزایش یافت تولید ون افزایش یافت حذف خودروهای قدیمی جدی شد "ایران خودرو دیزل" سهام "تولید محور خودرو" را به مزایده گذاشت کارخانه تولید خودرو در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود امضای قرارداد صادرات 500 دستگاه کامیونت از سوی سروش دیزل بهمن دیزل در چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران حاضر شد گزارش ویدئویی از صادرات اولین محموله تولیدخودروهای نیمه سنگین به کشور عراق افزایش 18 درصدی تولید خودرو کشور در 4 ماهه نخست امسال مدیرعامل بهمن دیزل خواستار افزایش قیمت خودروهای تجاری شد آغاز بهره‌برداری از 130 دستگاه اتوبوس ایران خودرو دیزل در شهر شیراز تولید 4 اتوبوس متوقف شد تولید مینی‌بوس کاهش یافت تولید و فروش کامیون های واگن هود با موتور ارتقاء یافته یورو 4 افزایش 9. 20 درصدی تولید خودروی سواری درچهارماهه امسال افزایش تیراژ دوگانه‌سوزها در چهار ماهه امسال افت 15 درصدی تولید ون در تیر ماه تیراژ خودروسازان خصوصی رشد کرد 400 کیلومتر با نواده SAIC Motor سروش دیزل مبنا بیشترین امتیاز تلفیقی رضایتمندی مشتریان را کسب کرد امضای قرارداد آغاز مجدد همکاری ایران خودرو دیزل و هیوندای فروش ویژه اقساطی مینی بوس وسواری کار هیوندای گردهمایی نمایندگان بهمن، در استان فارس برگزار شد تولید خودروهای تجاری افزایش می‌یابد مدیربازاریابی گروه بهمن: B30 باکیفیت‌ترین خودرو تولید داخل است بازدید قطعه سازان اسپانیایی از ایران خودرو دیزل گزارش تصویری از حضور گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز حضور پرقدرت سروش دیزل در طرح توسعه و نوسازی ناوگان مینی‌بوس کارنامه تولید خودروسازان خصوصی در فصل بهار تولید اتوبوس افزایش یافت داغ شدن موتور تولید خودرو در پسابرجام گزارش تصویری از حضور ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو البرز جدیدترین وضعیت تولید مینی‌بوس استقبال شرکت های معتبر دنیا برای انتقال دانش فنی به ایران مروری بر تصمیمات مهم "خدیزل" صادرات 500 دستگاه کامیونت با کاربری حمل زباله رزازی بنزسوار شد تولید بیش از172 هزار دستگاه انواع خودرو در 2 ماهه اول 96 ساجی مدیر عامل ایران خودرو دیزل شد شروع پرشتاب خودروسازان در سال 96 بخش خصوصی‌ با مشارکت خارجی‌ها صعودی شد حرکت خودرو بر مدار افزایش تولید تولید خودرو 1.5 درصد افزایش یافت تحلیل بنیادی "خدیزل" در یک نگاه تولید 200 دستگاه آمبولانس از سوی سروش دیزل مبنا آغاز فروش پیکاپ تونلند جدید از هفته آینده در ایران یونسیان جای ساجی در مهرکام پارس را گرفت توضیحات یک خودروساز درباره توقف تولید یک محصول مذاکره برای تجهیز ناوگان نیروی انتظامی با خودروهای داخلی مدیرعامل بهمن دیزل تغییر کرد کارنامه تولید خودروسازان خصوصی در سال 95 سایه بحران تقاضا بر تولید؟ قطار تولید خودرو روی ریل افتاده است سهم تجاری‌سازان در بازار خودرو کشور "خاور" زیان کم کرد پیش‌بینی تداوم رشد تولید خودرو در سال 96 امضای قرارداد ایران‌خودرو دیزل و بنز تا فروردین ماه تولید 2 مینی‌بوس متوقف شد بی‌تاثیری آگهی بلوک خکاوه بر معاملات کم رمق گروه خودرو جزئیات مزایده فروش بنز توسط خاور میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران کارنامه 11 ماهه خودروسازان خصوصی پیش‌فروش کامیونت جدید پرسیکا ایران خودرو دیزل آغاز شد گزارش تصویری از گردهمایی مشتریان کامیونت ایسوزو با پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر کیفیت ایسوزو تبلیغ نیست؛ واقعیت است ایرانی‌ها از کیفیت چه خودروهایی راضی‌اند؟ ایجاد مرکز اهداکنندگان سلول‌های بنیادی خون‌ساز در مؤسسه خیریه محک طرح فروش ویژه محصولات ایران خودرو دیزل توضیحات سازمان بورس درخصوص آخرین وضعیت "خاور" در شاخص بهره وری کل میان خودرویی ها شرکت بهمن دیزل اول شد لوح تقدیر هشتمین مسابقه ملی بهره وری به بهمن دیزل رسید شفاف سازی "خاور" از فروش سهام تا راه اندازی خط تولید جدید نمایش محصولات جدید ایران خودرو دیزل در نمایشگاه راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته راه‌اندازی نخستین خط تولید ون در شرکت ایران خودرو دیزل ایران خودرو دیزل و یک مزایده مهم فروش نقدی و اقساطی ون وانا نشان عالی برترین مدیریت در طراحی و تولید خودرو به بهمن دیزل رسید اصلاحیه خاور، زیان را کاهش داد فروش نقدی و اقساطی ون وانا آغاز شد صعود تیم بسکتبال بانوان "گروه بهمن" به مرحله حذفی رقابت های سوپرلیگ A فعالیت مطلوب آبان ماه خاور اصلاحیه خاور در کدال عملکرد مطلوب مهرماه "خاور" آزمایش اتوبوس گازسوز یورو 6 تولید ایران خودرو دیزل مدیرعامل شرکت سروش دیزل مبنا: هدف نهایی؛ داخلی سازی 40 درصدی کامیونت‌ها و مینی‌بوس های هیوندای نگاهی به آمار فروش" خدیزل" فروش نقدی و اقساطی پیکاپ بنزینی ایران‌خودرو دیزل آغاز شد پوشش 32 درصدی بودجه "خدیزل" طی شش ماه "خدیزل" کندتر از بودجه در نیمه اول سال طرح پیش فروش ویژه محصولات ایران خودرو دیزل آغاز شد امضای قرارداد ایران خودرو دیزل و بنز در روزهای آینده خبر خوش ایران خودرو دیزل برای سهامداران در مجمع عمومی سالیانه موافقت سازمان امور مالیاتی با افزایش سرمایه ایران خودرو دیزل حضور پررنگ شرکت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو آذربایجان غربی - ارومیه آغاز فروش ویژه نقدی اقساطی کامیون باری و کمپرسی 19 تن L/LK 1924 خصوصی‌سازی گروه بهمن با استقبال شرکای خارجی مواجه خواهد شد فروش کامیونت و مینی بوس "هیوندای" با تخفیف ویژه وانت های دو کابین تحویل داده نمی شود خودروهای تجاری در انتظار طرح‌های ترغیبی فروش ویژه محصولات ایران خودرو دیزل انعقاد قرارداد تامین 800 دستگاه آمبولانس وزارت بهداشت توسط ایران خودرو دیزل ظرفیت تولید 35هزار خودرو تجاری هدف گذاری برای افزایش سهم بازار شرکت گواه جعفر صالح مدیرعامل گواه شد نمایش محصولات جدید ایران خودرو دیزل در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو ایران گزارش تصویری آغاز به کار نخستین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران هدف اصلی قرارداد بنز تولید کامیون‌های سنگین و کشنده است فروش ویژه کامیونت و مینی بوس های هیوندای درخواست هیوندای از ایران خودرو دیزل تولید کامیون جدید با موتور ایدم، آریسان از تبریز می رود آمبولانس‌های بنز در راه ایران لیدر خودروسازهای سنگین چگونه وارد فرابورس می‌شود؟ احتمال افزایش 30 ریالی سود برآوردی خبهمن «خدیزل» با قیمت 340 تومانی مهمان فرابورس شد فروش ویژه نقدی و اقساطی فوتون با تحویل 45 روزه 10 درصد از سهام بهمن دیزل با حاشیه سود 10 درصدی فردا عرضه می‌شود زمان قطعی عرضه اولیه 10 درصد " خدیزل" اعلام شد پیکاپ‌های تولیدی ایران خودرو دیزل مشمول وام 25 میلیونی می‌شوند اولین سری از آمبولانس‌ دیزلی مکسوس شرکت بهمن دیزل به مشتریان تحویل داده شد نسل جدید محصولات مرسدس بنز به سبد محصولات ایران خودرو دیزل اضافه می‌شوند آماده عرضه اولین اتوبوس یورو 6 با موتور بنز هستیم آکتروس سال آینده به بازار می آید تحویل سری جدید محصولات ایران خودرو دیزل به کشور عراق و انعقاد قرارداد جدید صادراتی بدون تسهیلات بانکی فروش خودروهای تجاری عملی نیست قراردادهای جدید ایران خودرو دیزل با بنز تا یک ماه دیگر امضا می‌شود صدور محصولات ایران خودرو دیزل به عراق و ساحل عاج آغاز شده است سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو دیزل برای تولید اتوبوس فروش اقساطی محصولات بهمن دیزل آغاز شد دولت باید منابع ارزان قیمت به بازار تزریق کند سال 1394 سال خروج کامل از رکود برای شرکت ایران خودرو دیزل خواهد بود تصمیمات مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق‌العاده ایران خودرو دیزل ایران خودرو دیزل 54 درصد سهام لیزینگ غدیر را می‌فروشد نوسازی ناوگان شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس توسط ایران خودرو دیزل مجمع عمومی شرکت بهمن دیزل برگزار می شود کامیونت شیلر 6 تن بهمن دیزل می آید تداوم صدرنشینی محصولات ایران خودرو دیزل در جدول کیفی خودروهای تجاری مینی‌بوس آرین اولین مینی‌بوس تولید داخل شماره‌گذاری و تحویل مشتریان شد ایران خودرو دیزل نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران است کامیون 18 تن وارد بازار می‌شود فراز مشکلی برای شماره‌گذاری ندارد محصولات ایران خودرودیزل هم طلائی شدند کامیون فراز تاییدیه استانداردهای 55گانه را دریافت کرد احتمال افزایش ٢٥ درصدی تولید امسال بهمن دیزل ‌
Back to top