خط تولید اتوبوس سال آینده در ساوه آغاز به کار می کند

عصر خودرو- معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه از فعالیت مجدد خط تولید اتوبوس تحت برند ولوو در ساوه خبر داد و گفت: این اتوبوس ها قرار است مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شود.

Tuesday 14 November 2017 - 16:05:00

خط تولید اتوبوس سال آینده در ساوه آغاز به کار می کند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمد بهاروند روز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند تکمیل خط تولید اتوبوس در کارخانه رانیران واقع در شهر صنعتی کاوه گفت: این شرکت از سال 92 بخاطر تحریم ها غیرفعال شد و در آن زمان به کمترین سطح تولید خود یعنی روزانه یک دستگاه تنزل یافت در حالی که پیش از اعمال تحریم های ظالمانه بر صنعت کشور، این کارخانه توان تولید روزانه چهار دستگاه اتوبوس داشت.
به گفته معاون استاندار مرکزی، با توافقی که با شرکت ولوو سوئد انجام شده، قرار است از سال آینده این کارخانه با ظرفیت کامل تولید و بهره گیری از 200 نفر اشتغال، فعالیت خود را آغاز کند.
بهاروند اظهار کرد: استانداردهای مورد نیاز برای این اتوبوس ها از نظر محیط زیست و ایمنی بررسی شده که تامین استانداردهای جهانی در مورد مصرف سوخت آنها نیز در دستور کار قرار دارد.
بهاروند گفت: به جز موتور این اتوبوس ها که از کشور سوئد وارد می شود، سایر قطعات در ساوه تولید و مونتاژ می شود.
فرماندارساوه بر لزوم شتاب بخشی در ارائه خدمات اداری مرتبط به این شرکت از سوی دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد و گفت: در صورت فعالیت مجدد این شرکت، شاهد افزایش اشتغال و تولید در صنعت خودرو سازی ساوه خواهیم بود.
شرکت رانیران تولیدکننده اتوبوس از سال 75 در ساوه مستقر شد و فعالیت های خود را در زمینی به مساحت 120 هزار مترمربع آغاز کرد.
بن رو، کاریزان و رانیران سه کارخانه خودروسازی ساوه هستند و بیش از 10 شرکت نیز در زمینه تولید قطعات خودرو در این شهرستان فعالیت دارند.

برچسب ها

تولید اتوبوس
مطالب مرتبط بیشتر
افزایش 14.4 درصدی تولید انواع اتوبوس، مینی بوس و ون تولید اتوبوس معطل تامین نقدینگی خودروسازان است دنده سنگین کامیون و اتوبوس در جاده تولید ترجیح واردات بر تولید تولید اتوبوس به نزدیک صفر رسید ظرفیت خالی تولید، با واردات کارکرده‌ها تولید اتوبوس کاهش یافت تولید 3 اتوبوس متوقف شد تولید اتوبوس کاهش یافت تولید اتوبوس در 2 شرکت متوقف شد تولید اتوبوس در چند شرکت متوقف شد تولید اتوبوس ثابت ماند تولید اتوبوس کاهش یافت تولید یک اتوبوس متوقف شد تولید اتوبوس افزایش یافت خط تولید مینی بوس در سمنان افتتاح شد قرارداد همکاری میان ایران وبلاروس جدیدترین وضعیت تولید اتوبوس در ایران تولید اتوبوس سرعت گرفت! تولید اتوبوس افزایش یافت احداث خط تولید اتوبوس با مشارکت ایران در جمهوری آذربایجان بررسی می شود تولید اتوبوس افزایش یافت تولید اتوبوس افزایش یافت کارخانه تولید خودرو در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود تولید 4 اتوبوس متوقف شد دوران خوشی و ناخوشی تجاری‌سازها تولید اتوبوس افزایش یافت
Back to top