مراقب شمع و فیلتر هوای اسپرت تقلبی باشیم

شمشیر دولبه

عصر خودرو- دو تا از رایج‌ترین کار‌ها برای تقویت موتوری خودرو‌ها در بین جوانان و علاقه‌مندان به این کار، استفاده از فیلتر هوای اسپرت و شمع‌های سوزنی است که می‌توان گفت در بین دیگر وسایل موتوری برای تقویت و بهینه‌سازی از بقیه بیشتر طرفدار دارند و البته قیمت کمتری نیز دارند و در مقابل متنوع‌ترین و البته پر تقلب‌ترین قطعه نیز همین دو وسیله هستند که این وضعیت آنها را تبدیل به یک شمشیر دو‌لبه می‌کند.

Saturday 20 May 2017 - 15:03:00

شمشیر دولبه

 به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، فیتر هوای اسپرت، حجم بیشتری از هوا را وارد پیشرانه  می‌کند که همین باعث می‌شود تا راندمان کاری موتور تا حدودی بهتر شده و در کنار آن صدای پیشرانه نیز تغییر کند.
اما فیلتر هوای غیر‌اصلی دقیقا می‌تواند اثری منفی داشته باشد و از ورود حجم مناسب هوا به داخل پیشرانه خودداری کرده و یا نمی‌تواند به‌درستی ذرات و ناخالصی‌های موجود در هوا را جذب و فیلتر کند. ضمن اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فیلتر هوای اسپرت اصلی، قابلیت شست‌وشوی آن است که باعث می‌شود یا کارکردی بسیار بالا و حتی مادام‌العمر داشته باشند که این ویژگی اگر با خرید یک نمونه تقلبی فرض شود، اثرات منفی زیادی در دراز‌مدت خواهد داشت.
شمع‌های سوزنی نیز دیگر قطعاتی هستند که بیشترین وسوسه برای خرید را در بین علاقه‌مندان به تقویت پیشرانه دارند و این در حالی است که اکثر شمع‌های موجود در بازار از نوع غیر‌اصلی بوده و هم عملکردی در حد شمع‌های معمولی دارند و هم اختلاف عمر زیادی با نمونه‌های اصلی این قبیل شمع‌ها پیدا می‌کنند. هر دو این وسایل باعث می‌شوند تا در صورت اصلی‌نبودن، بار زیادی به پیشرانه وارد شود و مشکلاتی مثل گرم‌کردن را پدید آورند.

برچسب ها

شمع خودروفیلتر خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
بومی‌سازی تجهیزات تست فیلترهای خودرویی قیمت انواع فیلتر سوخت خودرو در بازار چقدر است؟ فیلتر بهینه‌ساز احتراق موتورهای درون‌سوز تولید شد شمعی که نمی سوزد ولی روشن می کند آماده سازی خودرو برای سفرهای نوروزی چقدر آب می‌خورد؟ +جدول قیمت قلب الکتریکی خودرو این روزها گران می‌تپد! راه کاهش آلودگی هوا، نصب فیلتر دوده نیست فیلترهای خودروی شما در بازار چند؟ چه نوع شمعی برای خودروی ما مناسب است؟ فیلترهای تقلبی، بلای جان بازار فروش فلیترهای تقلبی 20 هزار تومانی در بازار انواع فیلتر خودرو چند؟ +جدول امکان صرفه‌جویی صدمیلیون لیتر بنزین با فیلتر هوای ایرانی تعادل قیمت تایر، روغن و فیلتر خودرو در بازار انحصار 70 درصد بازار تولید فیلترهای ایرانی توسط یک شرکت ایرانی شمع خودرو چند؟ مظنه وایر شمع خودرو چند است؟ بازاری پرتلاطم و البته نایاب! قیمت انواع فیلتر هوای خودرو در بازار کارکرد فیلتر روغن تا ویژگی‌ها و تعویض آن نانوفیلترهای هوای خودرو به تولید انبوه رسید لیست انواع شمع خودرو ارزانقیمت در بازار کارگاه خانوادگی تولید فیلتر خودرو در خرم آباد تولیدکنندگان فیلتر خودرو در انتظار محاسبه قیمت نهایی بک‌فایر و علت‌های آن را بشناسیم بازار شمع در قبضه NGK بررسی بازار انواع فیلتر مختص خودرو در ایران + فهرست قیمت خرید شمع خودرو چقدر تمام می شود؟ چند نوع فیلتر هوای خودرو داریم؟ قیمت فروش انواع فیلتر خودرو در بازار چقدر است؟ تولید فیلتر هوا خودرو هم زیرپله‎ای شد 15 روش برای طول عمر اتومبیل‌های تقویت‌شده تولید فیلترهای خودرو با فناوری نانو توسط محققان کشور نرخ فروش شمع خودرو در بازار واردات شمع جرقه زن به کشور چقدر ارز از کشور خارج کرده است؟ آغاز طرح جمع‌آوری فیلترهای هوای غیراستاندارد خودرو در البرز بازار فیلتـــر، صنعتی جـــذاب قیمت انواع تجهیزات خودرو+جدول خودروهای دیزلی باید به فیلتر دوده مجهز شوند فیلتر ایرانی، پادشاه بازار مهلت 12 روزه خودروسازان برای نصب فیلتر دوده جدول قیمت فیلتر هوا خودرو سواری تاثیر فیلتر دوده برکاهش آلودگی هوا روغن‌ موتور تقلبی بازار را قبضه کرد فیلتردوده به جنگ آلاینده‌های هوا می‌آید پیشرفته ترین فیلتر خودرو جهان ساخته شد جرقه‌ای در تاریکی
Back to top