تغییر رویکرد مشتریان از قیمت به کیفیت؟

عصر خودرو- پرتیراژترین خودروی تولیدی کشور، در شرایطی ارزان‌ترین خودرو موجود محسوب می‌شود که کارشناسان همواره بر قیمت به‌عنوان اصلی‌ترین عامل موثر بر تقاضای بازار تاکید دارند.

Sunday 19 February 2017 - 00:13:00

تغییر رویکرد مشتریان از قیمت به کیفیت؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، در حال حاضر خودروهای زیر 50 میلیون تومان در زمره خودروهای پرتقاضا در بازار محسوب می‌شوند این در شرایطی است که خودروهای یاد شده نه از کیفیت مطلوبی برخوردارند و نه از تکنولوژی روز دنیا بهره‌ای برده‌اند با این حال قیمت، نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب مشتریان دارد. اما طی سال‌های گذشته با ورود هر خودرو جدید به بازار، شاهد تغییر رفتار مشتریان بودیم؛ به‌طوری‌که برخی کارشناسان هجوم خریداران به سایت‌های خرید این خودروها را که عموما بالای 40 میلیون تومان نیز قیمت داشتند را به تغییر رویکرد مشتریان از قیمت به کیفیت تعبیر می‌کنند.

تجربه پیش‌فروش خودروسازان طی چند سال اخیر نشان‌دهنده آن است که عرضه خودروهای جدید ازسوی خودروسازان با حجم انبوهی از تقاضا مواجه بوده است؛ تقاضایی که در نهایت انتقاداتی را متوجه خودروسازان کرده است؛ در این زمینه می‌توان به پیش‌فروش محصولاتی همچون ال90، دنا، ساندرو، I20 و در حال حاضر نیز ساندرو استپ‌وی اشاره کرد؛ با آنکه عرضه اولیه این خودروها ازسوی خودروسازان با هجوم متقاضیان همراه بوده اما بعد از اتمام زمان ثبت‌نام، بازار دلالی خودروهای یاد شده رونق زیادی داشته است.

در تازه‌ترین اتفاق می‌توان به پیش‌فروش ساندرو استپ‌وی و حواشی عرضه این خودرو اشاره کرد؛ به‌طوری‌که بسیاری از مشتریان همزمان با فعال شدن سایت فروش از ثبت‌نام جا ماندند؛ این موضوع در شرایطی است که بسیاری از مشتریان در اولین پیش‌فروش این خودرو نیز در مراجعه به نمایندگی‌های فروش دست خالی برگشتند. آنگونه که گفته می‌شود حجم عمده خودروهای پیش‌فروش شده ازسوی دلالان خریداری شد. در نهایت این ماجرا منجر به اختلاف قیمت چند میلیونی ساندرواستپ وی در بازار و کارخانه شد؛ در این میان بازار خرید و فروش حواله‌های استپ وی نیز داغ است. در شرایطی بار دیگر انگشت اتهام به سمت نمایندگی‌ها و دلالان خودرو نشانه رفته که به‌نظر می‌رسد پیش‌فروش خودروی مذکور به‌گونه‌ای بوده که شرایط مساوی را برای خرید همه متقاضیان به‌وجود آورده است.

اما در مورد هجوم خریداران به سایت فروش خودروهای جدید، کارشناسان تحلیل‌های متفاوتی ارائه می‌کنند؛ به‌طوری‌که برخی عمده تقاضای شکل گرفته را ناشی از دلال‌بازی می‌نامند و در مقابل دسته دیگری از کارشناسان تاکید می‌کنند که در این رفتار نمی‌توان نسبت به خواست تقاضا برای خودروهای جدید و باکیفیت در بازار چشم‌پوشی کرد. این کارشناسان همچنین معتقدند که هجوم مشتریان خود نمایانگر تغییر رویکرد مشتریان از قیمت به کیفیت است و بر همین اساس آنها حاضرند قیمت بیشتری را برای خرید خودروی باکیفیت تقبل کنند.

دلالان یا مشتریان واقعی؟

قیمت خودرو از سال 91 که تحریم‌های بین‌المللی تشدید شد چند بار روند جهشی پیدا کرد؛ این در حالی است که کیفیت خودروهای تولیدی خودروسازان هیچ‌گاه در تناسب با قیمت رشد نکرد. همین موضوع موجب شد، مشتریان ایرانی همواره خواستار خودروهای با قیمت و کیفیت مناسب باشند؛ درحالی‌که مشتریان همیشه از منتقدان جدی تولیدات خودروسازان هستند، اما تولیدکنندگان خودرو هیچ‌گاه نتوانستند رضایت مشتریان را جلب کنند. بنابراین قیمت و کیفیت دو چالش اساسی مشتریان در کشور شده است. تحریم‌های بین‌المللی نیز که موجب قطع ارتباط خودروسازان ایرانی با تولیدکنندگان غربی شد بر چالش‌ عدم تغییر در ترکیب تولیدات خودروسازان افزود؛ به‌طوری‌که چالش دیگری تحت‌عنوان تنوع محصول نیز بر چالش‌های خودروسازان افزود. در چنین شرایطی بازار خودرو کشور با تعداد معدودی خودرو تاریخ مصرف گذشته که با مشکلات کیفی عدیده‌ای مواجه بودند روزگار می‌گذراند؛ مجموع این موضوعات موجب افت تقاضا در فروش و در نهایت تولید خودروسازان شد. حال در شرایطی عرضه خودروهای جدید ازسوی خودروسازان با تقاضای بالایی مواجه شده که برخی از کارشناسان تقاضای موجود را از سوی مصرف‌کننده نهایی عنوان نمی‌کنند؛ به اعتقاد آنها در صف طولانی خرید این خودروها، مشتریان همواره در انتها قرار دارند و نفعی نمی‌برند. این در حالی است که نمایندگی‌های خودروسازان و دلالان اولین کسانی هستند که با خرید خودروهای یادشده و فروش آنها در بازار کسب سود می‌کنند. در این زمینه فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» اعتقادی به تغییر رویکرد مشتریان ندارد و با اشاره به اینکه تقاضای خرید خودروهای جدید هیچ‌گاه از سوی مصرف‌کننده نهایی نبوده است، می‌گوید: از آنجا که عرضه این خودروها کم است و حاشیه بازار بسیار خوبی نیز دارد؛ بنابراین دلالان عمده خریدها را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه به دلیل تغییر و تحولات جدی در بازار خودرو بخشی از سرمایه دلالان سرگردان است که قطعا به این سمت گرایش پیدا کرده، می‌گوید: حضور دلال‌ها در این بخش به دلیل آنکه عرضه با تقاضا همخوانی ندارد، صورت می‌گیرد؛ بنابراین زمانی که عرضه افزایش پیدا می‌کند، مشکل اختلاف فاحش قیمت و حتی تقاضای بسیار زیاد نیز کاهش پیدا می‌کند.فربد زاوه تاکید می‌کند: قطعا محصول جدید ایران‌خودرو و پژو که قرار است اسفندماه نیز عرضه شود به همین وضعیت دچار خواهد شد.

هرچند زاوه معتقد است که تقاضای شکل گرفته برای خودروهای جدید از سوی مشتریان واقعی خودرو نیست و مشتریان متضرران اصلی در این شرایط هستند، اما برخی دیگر از کارشناسان معتقدند که وجود تقاضا در بازار و نیاز مشتریان به خودروهای جدید است که موجب می‌شود دلالان با عرضه خودروهای جدید برای خرید صف بکشند. حال آنکه این خودروها در نهایت در بازار ازسوی مشتریان خریداری می‌شوند. به اعتقاد این دسته، بازار خودرو ایران تشنه محصولات جدید و کیفی است؛ به همین دلیل این خودروها با قیمتی بسیار بالاتر در بازار به فروش می‌رسند. موضوع مهم دیگر اینکه، معمولا مشتریان ایرانی استقبال خوبی از خودروهای جدید به‌عمل می‌آورند، اما چون حجم تولید و عرضه این محصولات، جوابگوی تقاضای ایجاد شده نیست و آنها خواهان خرید خودروی به روز هستند بنابراین برخی از مشتریان حاضر می‌شوند این خودروها را از بازار با قیمت بالاتری خریداری کنند. این موضوع نشان می‌دهد که مشتریان برای خرید خودروی جدید و کیفی حاضر به پرداخت هزینه بیشتر نیز هستند.

در این مورد حسن‌کریمی‌سنجری، کارشناس خودرو در گفت‌وگو با «دنیای ‌اقتصاد» می‌گوید: درصورتی‌که براساس هرم تقاضا به این موضوع نگاه کنیم به خوبی مشخص است که قیمت و کیفیت در بالاترین سطح انتظارات مشتریان قرار دارد. بر این اساس در‌صورتی‌که خودروی جدید با کیفیت خوب به مشتری عرضه شود و قیمت آن متناسب با قدرت خرید مشتریان باشد، تقاضا برای آن وجود دارد.کریمی سنجری با اشاره به اینکه میزان کیفیت حاصله از یک خودرو در مقایسه با میزان پولی که پرداخت می‌شود، سنجیده خواهد شد، می‌گوید: قطعا مشتریانی که 50 میلیون تومان پول برای خرید یک خودرو هزینه می‌کنند براساس انتظارات کیفی که از خودروی مدنظر دارند به خرید آن می‌پردازند؛ چراکه آن خودرو دارای عنصر مطلوبیت است.

وی تاکید دارد که نباید فراموش کرد در بازار ایران میزان تقاضا برای خودروهای 50 میلیون تومانی از میزان تقاضا برای خرید خودروهای 20 میلیون تومانی کمتر است. وی یکی دیگر از عوامل موثر در وجود تقاضا برای خودروهای جدید را دلزدگی مشتریان از خودروهای قدیمی می‌داند و می‌گوید: از آنجا که خودروهای کنونی خودروسازان پلت‌فرم قدیمی دارند و کیفیت آنها نیز مناسب نیست؛ بنابراین تناسبی میان قیمت و کیفیت آنها نیز وجود ندارد، همین موضوع موجب می‌شود که بخشی از مشتریان حاضر شوند پول بیشتری برای خرید خودروی کیفی و به روز پرداخت کنند. در حالی که کارشناسان نبود تنوع در میان محصولات خودروسازان را یکی از عوامل اصلی برای استقبال مشتریان از خودروهای جدید می‌دانند، اما بیوک علیمرادلو، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» با بیان اینکه تنوع در بازار خودرو ایران افزایش پیدا کرده است، می‌گوید: در دو سال اخیر تنوع خودروهای تولید داخل افزایش پیدا کرده در نتیجه حق انتخاب مشتریان نیز افزایش یافته است، اما در هر صورت عرضه محصولات جدیدتر موجب می‌شود، مشتریانی که خواهان خودروهای به‌روزتر هستند برای خرید آنها صف بکشند. وی با اشاره به اینکه اولویت مشتریان، خرید خودروی جدید و کیفی است، می‌گوید: هر چند قیمت خودرو نیز برای مشتریان مهم است، اما مشتریان حاضرند برای خرید خودروهای جدید و کیفی هزینه بیشتری بپردازند.

مشاور وزیر صنعت با اشاره به اینکه مشتریان در خرید یک خودرو به عواملی چون کیفیت، قیمت، برند و خدمات پس از فروش خودرو دقت دارند، عنوان می‌کند، از آنجا که خودروهای جدید می‌تواند نیازهای مشتریان را پاسخ بدهد؛ بنابراین تقاضا برای آنها زیاد است. بیوک علیمرادلو یکی از بخش‌های مهمی که در تقاضای بازار اثر جدی دارد را خدمات پس از فروش می‌داند و معتقد است که قطعا تولیدکنندگان خودرو با شناختی که از بازار دارند، محصولات خود را ارائه می‌کنند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار کسب کنند. در این ‌میان مشتریان نیز خواهان خرید خودروی جدیدی هستند که دارای امکانات مناسب باشد تا بتواند در شرایط کنونی نیازهای آنها را پاسخ بدهد.

برچسب ها

بازار خودرو ایرانتولید خودروکیفیت خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
شارژ خارجی خودرو در میانه زمستان 10 پرسش خودرویی سال آتی تولید سواری در سایپا 6 درصد کاهش یافت رشد 10 درصدی فروش و ثبات قیمت بازار محصولات زامیاد در سال 1402‌ نقطه پایان رکود 6ماهه خودرو کیفیت محصولات ایران‌خودرو بالاتر از امتیاز متوسط صنعت قرار گرفت چرا واردات خودروهای کارکرده اجرایی نمی‌شود؟ محصول پوپولیسم خودرویی یک میلیون و 230 هزار دستگاه از ابتدای سال افزایش 5 درصدی قیمت خودرو وزیر صمت: روزانه 5 هزار خودرو تولید می‌شود تولید تویوتا افزایش یافت سایپا موفق به شکستن رکورد تولید سال گذشته خود شد سیگنال افزایش قیمت خودرو در 1403 تولید خودروسازان داخلی در سال‌جاری به حدود یک میلیون و دویست و سی هزار دستگاه رسید عامل «پولی» نزول تولید خودرو آخرین وضعیت تولید خودرو توسط یک شرکت صنایع غذایی 4 دوربرگردان قیمت‌دستوری بازار خودرو آرام گرفت تمهیدات تولید خودرو برقی در اهواز فراهم شد بررسی تاثیر واردات بر روی قیمت خودرو در بازار جای چه خودروهایی در بازار خالیست؟ سهم خودروسازان دولتی و خصوصی از تولید چقدر است؟ عبور از رکود خودرو ؟ قیمت کارخانه‌ای خودرو تغییر نمی‌کند تولید خودروها مرز یک‌میلیون دستگاه را رد کرد آرامش به بازار خودرو باز می‌گردد؟ روند واردات خودرو تسریع شود، قیمت بازار شب عید شکسته خواهد شد رهبری انقلابی تازه در بازار خودرو ایران را آغاز کردیم تولید خودروسازان داخلی از مرز یک میلیون و یکصد هزار دستگاه گذشت مظنه قیمت خودروها در سال آتی کاهش تدریجی قیمت خودرو بومی‌سازی سامانه پیش‌رانش موتورسیکلت برقی و پرنده‌های بدون سرنشین توسط یک شرکت دانش‌بنیان سهم تولید تویوتا در سال 2024 اعلام شد بهای خودرو در بازار 5.7 درصد افزایش یافت رکورد تولید وانت 151 در بن رو شکسته شد چین در تولید و فروش خودرو اول شد وزیر اختیار بیشتر برای مدیریت بازار می‌خواهد به مجلس اعلام کند ‌بازار سیاه حواله خودرو رای اعتماد به قیمت بازار سایپا: 46 هزار خودرو مازاد برای فروش آزاد داریم ابلاغ واگذاری قیمت‌گذاری خودرو به صمت طی 2 روز آینده مصوبه فروش 120 هزار خودرو 5 درصد زیر قیمت بازار فنر بازار خودرو در رفت ثبت سفارش برای واردات 100 هزار خودرو وزیر صمت: با کاهش قیمت‌ خودرو مواجهیم دولت می‌تواند از واردات خودروهای کارکرده برای ساماندهی بازار استفاده کند آوتواز روسیه تولید خودرو را به 500 هزار دستگاه در سال 2024 افزایش می‌دهد با آزادسازی قیمت‌ها، قیمت خودرو در بازار کاهش می‌یابد این سدان برای درخشش می‌آید انحراف سواری‌سازان نیمه‌دولتی از رشد گروه سایپا تولید خودروهای برقی و هیبرید را با جدیت دنبال می‌کند رشد 69 درصدی تولید خودرو در بخش خصوصی استارت اکستریم برای پیشتازی در بازار خودرو ایران آرامش پاییزی بازار خودرو خودروهای داخلی 26 درصد و مونتاژی‌ها 43 درصد ارزان شدند رشد 13 درصدی تولید انواع خودرو در کشور + جدول تولید خودروسازان داخلی در سال جاری از مرز یک میلیون دستگاه گذشت ده هزار لاماری ایما تولید شد علی آبادی برنامه خودروهای برقی کشور را به مخبر اعلام کرد پیش‌بینی درآمد 10 همتی از واردات خودرو ثبات بازار خودرو طی 2 هفته گذشته رکود «خودرو» پنج‌ماهه شد پیش‌فروش خودروهای وارداتی غیرقانونی است پژو پارس 35 میلیون تومان گران شد افزایش شش درصدی تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو رقابت داغ برای تولید خودروی برقی ارزان درس بزرگ بازار خودرو به شورای رقابت ایران بیشتر از فرانسه و انگلیس خودرو تولید کرد آخرین قیمت خودرو در بازار 16 آذر 1402+ جدول فروش خودرو به تولید نرسید تولید خودرو سواری در سال جاری به 742 هزار دستگاه رسید خودروهای وارداتی در بهترین حالت 5 درصد از بازار خودرو سهم می‌گیرند ‌تولید وانت در کشور 43 درصد رشد کرد‌ پاییز سرد خودروسازان آرامش و ثبات بر بازار خودرو حاکم می‌شود تولید خودرو در پایان برنامه توسعه هفتم به 3 میلیون دستگاه می‌رسد رشد 26 درصدی تولید خودروی سنگین افت تقاضای خودروهای مونتاژی افزایش 20 درصدی تولید سواری آرامش پاییزی در بازار خودرو رشد 1 تا 5 میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو + جدول افزایش تولید ایران خودرو تا 2500 دستگاه در روز حضور خودرو‌های برقی در شهرها تا پایان سال محسوس خواهد بود تولید جهانی تویوتا رکورد زد واردات 3488 دستگاه خودرو سواری به کشور در 8 ماهه امسال منطقی: با روش "CKD"و "SKD" خودرو برقی تولید نمی‌کنیم روزهای آرام بازار خودرو تعرفه‌های سنگین واردات خودرو هدف ساماندهی بازار را خنثی می‌کند تعرفه خودروهای وارداتی باید کاهش یابد برنده اصلاح قیمت خودرو کسی خودرو نمی‌خرد+ جدول قیمت چرا خودرو از سکه افتاد؟ کاهش 21 تا 69 درصدی قیمت 18 خودرو در بازار + جدول واردات قطره چکانی خودرو نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد بازار خودرو در رکود کامل به سر می‌برد اوج نارضایتی از کیفیت خودرو خودروسازان امسال به رقم یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو نخواهند رسید بلیت بخت‌آزمایی جدید بازار خودرو کاهش محسوس قیمت خودروهای مونتاژی+ جدول وضعیت بازار خودرو مطلوب می‌شود حمایت از ساخت داخل قطعات با رویکرد ارتقای کیفیت و عرضه محصولات با قیمت هدف الزام ساخت خودرو با مصرف سوخت استاندارد کشف قیمت وارداتی‌ها در بازار خودرو؛ سرعت‌گیر صنایع در مهرماه چهارگانه تازه سایپا برای بازار ایران رکورد رکود «خودرو» دستاوردهای کیفی ایران خودرو تشریح شد بلاتکلیفی خریدار و فروشنده در بازار خودرو + جدول قیمتی رشد 84 درصدی تولید خصوصی‌ها تولید خودرو‌های پرمصرف جریمه دارد ردپای تولید ضعیف خودرو در بازار فلزات تولید حدود 763 هزار دستگاه خودرو از فروردین تا پایان مهر سال جاری ایران خودرو تولید 10 مدل را متوقف کرد+ جدول دنا پلاس دستی EFP ابتدای آذر روانه بازار می شود منتظر افزایش دوباره قیمت خودروهای داخلی حداکثر تا اول دی باشید چرا قیمت وارداتی‌ها «سقف دولتی» را رد کرد؟ افزایش 22 درصدی تولید خودرو در 7 ماه نخست سال کشور باید به سمت تولید خودروهای برقی گام بردارد وعده‌های دو وزیر روی زمین ماند تولید خودرو از اهداف عقب ماند نخستین نمایش عمومی دو محصول برند اکستریم تاثیر مثبت تولید و واردات خودروهای برقی برای ایجاد تعادل در بازار عرضه خودرو از مرداد ماه محدود شد آیا شرایط جهش تولید در خودروسازی فراهم است؟ خودروسازان ژاپنی قدرت گرفتند تولید تویوتا افزایش یافت افت فشار خودروسازان در پاییز پیش‌بینی تولید سالانه 3 میلیون خودرو در طول اجرای برنامه هفتم پیش‌بینی خودروسازان از تیراژ 1402 آیا انتخاب وارداتی های جدید «کیا» ارزش دارد؟ تولید خودروهای برقی ضروری است اعتبارسنجی توصیه خودرویی شاهین اتوماتیک هم قیمت ایکس22 پرو تولید 1.7میلیون دستگاهی خودرو منتفی شد رشد 44 درصدی تولید خودروی سنگین در 6 ماه نخست امسال زمزمه افزایش قیمت شرکتی خودروها حذف تدریجی سواری‌های دوگانه‌سوز رکورد تولید روزانه سایپاسیتروئن شکسته شد افزایش 2 تا 3 درصدی قیمت خودرو با تداوم عرضه قطره چکانی + جدول رشد 39درصدی تولید خودروهای تجاری نقشه راه جدید شورای رقابت قعرنشینی «خودرو» فروش خودرو طی یک ماه افزایش یافت «مازندران» در مسیر تولید خودروی برقی تولید و عرضه خودرو از مرز 300 هزار دستگاه عبور کرد ناامیدی خودروسازان در سایه رکود قیمت آهن، فولاد و پتروشیمی واقعی نشود قیمت خودرو واقعی نمی‌شود رشد 23 درصدی تولید انواع خودرو + جدول تولید 643 هزار دستگاه خودرو در نیمه اول سال جاری خودروسازان نتوانستند رضایت مردم را جلب کنند سامانه یکپارچه فروش خودرو، ابزار نظارتی برای کنترل بازار است کیفیت خودرو و قطعات معلول نوع قیمت گذاری بازار بر مدار رشد رونمایی از سامانه استعلام سوابق و اصالت خودرو «خودرو» با ارز همراه نشد علت عدم تحویل خودروهای تولیدی، الزامات استاندارد است تفاوت حضور خودرویی چین در ایران و روسیه 10 خودرو در شیب منفی قیمت مدیریت سرزده بازار خودرو! افزایش تولید خودروساز آمریکایی رکورد 27ساله تولید ماهیانه کرمان موتور شکسته شد 7 تجدیدی در کارنامه نیمسال خودروسازان واردات خودروهای کارکرده بازار خودرو را فلج می‌کند حقیقت پشت پرده بازار نزولی خودرو بررسی چشم انداز صنعت خودرو در نیمسال دوم انباشتگی«تعهدات معوق» خودروسازان هدف گذاری تویوتا برای افزایش تولید خودرو برقی نیمسال کاهشی 10 خودرو خودروسازان طی 6 سال گذشته چقدر تعهد ایجاد کردند؟ «ری را» در آستانه ورود به بازار روایت شش‌ساله از نسبت تعهد و تولید خودروسازان سایه رکود بر بازار خودرو فورد تولید پیکاپ هیبریدی F-150 را دو برابر می‌کند رانت 11میلیارد دلاری بازار خودرو در پنج سال گذشته رکود بازار خودرو در 30 سال گذشته بی‌سابقه است قیمت‌های جدید خودرو به‌زودی اعلام می‌شود روزهای آرام «خودرو» کاهش قیمت خودرو تداوم می‌یابد چرا تصمیم به واردات خودرو گرفته شد؟ رکوردزنی در رکود خودرو خروج دلالان از بازار خودرو با روند نزولی قیمت‌ها افزایش چشمگیر تولید خودروهای سنگین‌ باری کارخانه تسلا در شانگهای به نقطه عطف تولید دو میلیون خودرو رسید برند جدید خودروسازی JAECOO در راه ایران سوزوکی های هندی در راه ایران بازار خودرو در سراشیبی قیمت آیا خودرو با واردات ارزان می‌شود؟ تولید‌ خود‌روهای تجاری د‌ر سراشیبی ماهانه تولید خودرو از 1.5 میلیون دستگاه عبور می‌کند بیشترین رشد تولید برای "ون‌" بازار متلاطم خودرو چگونه آرام شد؟ پرفروش‌ترین خودروساز جهان دوباره استارت زد تداوم روند نزولی تولید در نیمه تابستان سازوکار راه اندازی سامانه استعلامات وضعیت وسیله نقلیه در معاملات بررسی شد تولید 537 هزار دستگاه خودرو تا پایان مرداد الگوی هندی توسعه خودروهای برقی آدرس عبور از شورای رقابت ایران در سکوی چهاردهم تولید خودرو در جهان تولید خودرو افزایش یافته است افزایش دو برابری تولید خودروسازان خصوصی هدف‌گذاری تولید 3 میلیون خودرو در برنامه هفتم توسعه ریزش قیمت خودرو ادامه دارد+ جدول هیج مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد پارادایم شیفت بازار خودرو پیش‌بینی نهایی شدن آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تا10روز آینده خودرو برقی بهمن موتور را بشناسیم! اندازه بازار خودروهای برقی در ایران نزدیک به صفر است ورود 5 هزار دستگاه خودرو وارداتی به گمرکات و بنادر ‌کشور آغاز دوران سیاه خودروسازی ایران فروش اقساطی خودرو آغاز می‌شود؟ تاثیر واردات خودروهای کارکرده بر بازار ورود 20 هزار خودروی وارداتی به گمرک به هیچ وجه تولید خودرو در کشور انحصاری نیست واردات خودرو فقط برای پنج درصد متقاضیان رشد 77 درصدی تولید خودرو سنگین در 4 ماه اول امسال تحقق 95 درصد برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه تولید خودرو طی سال‌ جاری برنامه های ایران خودرو برای عرضه و تولید خودروهای برقی و هیبریدی پیشنهاد استفاده از ارز صادراتی برای واردات خودرو زنگ خطر تولید خودرو کسی برای خرید خودرو صف نکشیده افزایش تولید خودرو در بریتانیا رشد قیمت خودرو پا به پای دلار پیگیری عدم تحویل خودورهای وارداتی باگذشت 5 ماه کاهش 30 درصدی قیمت خودروها در سه ماه اخیر خودروهای وارداتی به زودی راهی بازار می‌شوند واردات راه‌حل پایدار مشکل بازار خودرو نیست هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودروهای داخلی انجام نشده است قیمت خودرو کاهشی شد رشد 200 درصدی تولید در سیبا موتور خودروهای چینی عقب ماندند کاهش 22 تا 30 درصدی قیمت خودرو در 2 ماه گذشته موتور معیوب «رشد» یک میلیون و 500 هزار خودرو باید در سال تولید شود کاهش قیمت تا 100 میلیونی برخی خودرو‌ها ارتقای کیفیت خودروها با همکاری دانش بنیان ها محقق می شود ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو شدت گرفت سه مانع نامرئی واردات خودرو برآورد خودروسازان از تولید و فروش 1402 رویای «نسیه» به جای دغدغه «نقد» خودرو! گره جدید در خودروسازی؟ رونمایی از 5 مدل خودرو جدید برند اشکودا اذعان وزیر صمت به عقب ماندگی صنعت خودروی ایران تولید خودروهای گازسوز افزایش می‌یابد واردات خودرو رقابت‌پذیری و افزایش کیفیت تولیدات داخلی را به همراه دارد ضرورت برنامه‌ریزی برای تقویت تولید داخلی و ایجاد رقابت در بازار خودرو بازار خودرو در رکود کامل و معاملات تقریبا صفر است رشد 5/ 2برابری تولید گازسوزها ایران‌خودرو برنامه‌ای برای شاسی‌بلند سمند و وانت تارا ندارد خودروسازی ایلیا برند جدید VGV را به بازار عرضه می کند افزایش رقابت بین تولیدکنندگان و کاهش تقاضا دو اثر واردات خودرو کاهش 5 تا 6 میلیون تومانی قیمت انواع خودروهای داخلی در روز جاری تاثیر واردات خودروهای کارکرده بر ادامه کاهش قیمت ساماندهی بازار با واردات خودروهای کارکرده تولید بیش از 300 هزار خودرو در دستور کار سال جاری قیمت خودرو تا پایان سال افزایش نخواهد داشت برنامه ریزی تولید براساس فروش محصولات روزانه بیش از 2 هزار 200 دستگاه خودرو در سایپا تولید می شود افزایش 15 تا 25 میلیون تومانی نرخ خودرو مجلس باید شورای رقابت را حذف کند تولید 6 خودرو در بهار امسال متوقف شد جزئیات تولید بهار 1402 خودروسازان داخلی منتشر شد رشد 26 درصدی تولید خودرو در شرکت زامیاد کیفیت؛ حلقه گمشده صنعت خودروسازی کشور زیان انباشته خودروسازان 130 همت شد تولید کمّی با ارفاق کیفی آپشن‌های اجباری جدید ماشین های داخلی را بشناسید افزایش عرضه خودرو در دستور کار است استارت دومین مرحله جهش کیفیت توسط ایران‌خودرو رکوردشکنی تولید خودرو در سال 1402 خصوصی‌سازی صوری خودرو افزایش تولید با خصوصی سازی محقق می‌شود جاده ناهموار پیش روی صنعت و بازار خودرو تداوم روند نزولی قیمت خودرو با تصویب لایحه واردات خودروی کارکرده دور جدید کاهش قیمت خودرو آغاز شد لایحه واردات خودرو در انتظار تایید نهایی شورای نگهبان است آیا روند کاهش قیمت خودرو ادامه‌دار خواهد بود؟ روند کاهش قیمت خودرو ادامه خواهد داشت آرامش در بازار خودرو، سیاستی که جواب داد کاهش 10 تا 25 میلیون تومانی قیمت خودرو ظرف چند ساعت عقبگرد بازار خودرو به قیمت‌های بهمن 1401 ‎ افزایش فروش گروه سایپا به جهت رشد تیراژ تولید و تنوع سبد خودرویی است مسیر سبز اصلاح بازار خودرو رد پای فولکس واگن در ایران قیمت خودرو همچنان بر مدار نزول خریداران رغبتی به حضور در بازار خودرو ندارند کاهش 100 تا 300 میلیون تومانی قیمت خودروها در 2 ماه اخیر+ جدول تب بازار خودرو با ازسرگیری واردات فروکش خواهد کرد شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار تثبیت ارزی افسار رشد قیمت‌ها را کشید خودرو در مسیر کالای مصرفی بخشی از نیاز بازار خودرو با واردات رفع می‌شود تولید خودرو در گروه سایپا پایدار شده است کارخانه خودروسازی در بهشهر احداث می‌شود ریزش قیمت‌ها همچنان ادامه دارد تولید گروه صنعتی ایران خودرو از مرز 100 هزار دستگاه عبور کرد گروه خودروسازی سایپا بیش از 87 هزار خودرو تولید کرد «اسقاط» قیمت خودرو افزایش 42 درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو ریزش قیمت خودرو تا کجا ادامه خواهد داشت؟ تداوم کاهش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار تولید 7 خودرو در ایران خودرو متوقف شد + جدول رشد 48 درصدی تولید خودرو تا پایان اردیبهشت روند کاهشی قیمت خودرو در بازار+ جدول فولاد هیچ نقشی در افزایش قیمت خودرو ندارد رشد 40 درصدی تولید خودرو در سال 1401 معاملات بازار خودرو به صفر رسید آیا اخذ مالیات به تعدیل قیمت ها در بازار خودرو کمک می کند؟ وضعیت 15 ماهه تولید خودرو پیش بینی بازار خودرو در ماه‌های آتی ‌چرا سرمایه‌گذاری در خودرو دیگر سودآور نخواهد بود تست بازدهی خودروی ایران و جهان برنامه وزارت صمت برای تولید خودروهای باکیفیت و رقابتی قیمت برخی خودرو‌ها نسبت به زمستان سال گذشته تا 200 میلیون تومان کاهش یافت سهم تجاری‌سازان از رشد تولید مردم، خودروساز و حاکمیت، از بازار خودرو ناراضی‌اند کراس اوور جدید 8 ثانیه ای وارداتی برای بازار ایران کنترل بازار با رشد 86 درصدی تولید ایران خودرو تولید یک میلیون و 700 هزار دستگاه خودرو رشد 30 درصدی تحویل خودرو به مشتریان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 86 درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو کاهش قیمت‌ها به 18 درصد رسید + جدول چالش‌های حرکت در مسیر جهانی "برقی شدن محصولات خودرویی" تولید روزانه سایپا به 2300 دستگاه رسید کاهش 10 تا 16 درصدی قیمت خودروها وعده تولید 1.7 میلیون خودرو تا پایان سال عملیاتی می‌شود؟ شکسته شدن رکورد تولید روزانه سایپا راه‌حل رقابتی شدن بازار خودرو واردات است با واردات خودروهای کارکرده زمینه کاهش قیمت‌ها فراهم می‌شود رشد تولید 57 درصدی وانت 151 در شرکت بن رو تولید حداقل 1.7 میلیون خودرو در سال جاری همه محصولات جدید سایپا که امسال می آیند را بشناسید شتاب خودروسازی در فروردین کاهش 8 تا 15 درصدی قیمت خودرو‌های داخلی در بازار متخلفانِ واگذاری رانتی خودرو معرفی شدند الزامات مهار تورم و رشد تولید در صنعت خودرو امسال بیش از 700 هزار دستگاه خودرو تولید خواهیم کرد ‌ریزش قیمت خودرو در بازار کماکان ادامه دارد مافیای خودرو نمی‌خواهند قیمت‌ها کاهش پیدا کند خریداران خودرو منتظر تصمیم مجلس رشد 116 درصدی تولید خودروهای خانواده کوییک رشد 57 درصدی تولید خودرو در فروردین 1402 درخشش ایران خودرویی ها در جشنواره نخبگان کار و تولید رشد 12 درصدی تولید خودرو در شرکت زامیاد رشد 74 درصدی تولید گروه صنعتی ایران خودرو تولید و صادرات خودروی تایلند بر مدار صعود تسلا در بازارهای جهانی کولاک می‌کند پیش‌بینی کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد تا ‌‌اواسط امسال‌ تولید خودرو در سایه تردید رشد 41 درصدی تولید محصولات سایپا در فروردین ماه هفته آخر فروردین؛ هفته کاهش قیمت خودرو رشد 58 درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو تا زیان انباشه قطعه سازان برطرف نشود، افزایش تولید خودرو ممکن نیست کاهش 40 تا 90 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار با عرضه خودروهای جدید نباید از بازار آزاد غافل شد قله و دره تولید خودرو در 12 سال گذشته بیشترین تولید خودرو در چه سال‌هایی بود‌؟ عرضه ساندروی ایرانی و 8 خودروی جدید در سال 1402 چگونه قیمت خودرویی در کمتر از دو ماه به 400 میلیون می‌رسد؟ تشدید نظارت بر پارکینگ‌ها برای شناسایی خودروهای احتکارشده توسط دلالان ال‌نود ایرانی به زودی رونمایی می‌شود رشد 21 درصدی تولید دو خودروساز بزرگ کشور در فروردین 1402 میزان ارزبری تولید خودروی داخلی و مونتاژی چقدر است؟ خودروهای ایرانی با قیمت‌های میلیاردی طرح عرضه یکپارچه خودرو موجب تثبیت قیمت‌ها در بازار می‌شود عرضه 9 خودروی جدید به بازار در سال جاری عرضه زیاد نشود قیمت خودرو رکورد می زند تیراژ و کیفیت خودرو را بالا می بریم صنعت خودروی مکزیک شتاب گرفت واکنش بازار خودرو به قیمت‌های جدید بازار خودرو زیر سایه قیمت‌های جدید قیمت خودرو باید طبق مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین شود اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودروها، سبب افزایش تولید و افت قیمت‌های بازار می‌شود بازی غیرقانونی وزارت صمت با بازار خودرو خطر بیخ گوش خودروسازان چینی اطلاع‌رسانی مصوبه شورای رقابت قانوناً با شوراست توضیح شورای رقابت درمورد منتشر نکردن افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها 800 هزار دستگاه خودرو امسال تولید می شود پرتیراژهای خودروسازان در بازار امروز چند؟ سنگ بزرگ تولید در 1402؟ تولید 1.6 میلیون خودرو قطعی است دلالان خودرو در تعطیلات «تعطیل» نبودند شرط مهار تورم خودرو فرجام 4 پروژه خودرویی کارنامه مردودی پسرخوانده در جاده مخصوص سود 25 هزار میلیارد تومانی تولیدکننده و مصرف‌کننده با عرضه خودرو در بورس تولید حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در سال جاری 2 شوک بزرگ که به زودی قیمت خودرو را منفجر می کند افزایش 31 درصدی تحویل خودرو در سال 1401 راهکار‌های افزایش تولید خودرو رشد 39 درصدی تولید خودرو در سال 1401 برنامه افزایش 50 درصدی تولید در سال 1402 رتبه ششم رشد تولید خودرو در جهان به ایران رسید شاخص گروه خودرو در سال گذشته 47 درصد رشد داشت ایران رکورددار رشد تولید در جهان شد رتبه 13 جهان در تولید خودروهای سواری به ایران رسید سمت و سوی خودروی 1402 بیش از 568 هزار دستگاه خودرو تولید شد اعلام قیمت فروش کارخانه‌ای خودروها در نیمه دوم فروردین جهش دوبرابری در خودروسازی روسیه سنگین‌های باری رکورد زدند رشد 25 درصدی تولید خودرو رویای حذف سوداگران خودرو مجوز وزارت دفاع برای تولید انواع خودروهای سبک و سنگین لغو شد افزایش 80 درصدی شاخص تولید صنایع خودرو رشد تولید در میانه زمستان تولید خودروی اقتصادی در دستورکار صنعت خودروسازی خودرو پناهگاه نقدینگی در اسفند افت 20 درصدی قیمت‌ها در سه روز گذشته افت 7 تا 13 درصدی قیمت خودروهای داخلی سایپا چگونه رکورد تولید ده ساله را شکست؟ افزایش 40 درصدی تولید خودرو عرضه خودرو در بورس به دولت واگذار شد شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار برنامه دولت برای تولید1.7 میلیون خودرو در 1402 ممانعت از تولید اتوبوس‌ برقی ایرانی با وجود صادرات ارزبری 2 هزار دلاری تولید هر خودرو افزایش 45 درصدی تولید خودرو نسبت به سال قبل چشم‌انداز صنعت خودرو تا پایان 2023 نگاهی به سه گام عظیمی در ایران خودرو فرجام هشت فرمان خودرو صعود خودروسازان تسلا شتاب گرفت خیال تویوتاسواران راحت شد هفت ابهام خودروی 1402 تلاطم در بازار خودرو هویت ممتاز کیفیت برنامه ایران خودرو برای سال 1402 فروش خودرو در آمریکا، صعودی یا نزولی؟ پیش فروش خودرو‌های داخلی از 10 اسفندماه تیراژ تولید خودرو پس از چهار سال میلیونی شد استقلال به سبک ایران خودرو ثبت رکورد بی سابقه تولید هفتگی در ایران خودرو ایران یازدهمین تولیدکننده بزرگ خودرو‌های سواری در دنیا وانت زامیاد سه ستاره کیفی شد افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه محصولات ایران خودرو رکورد تولید ماهانه خودرو شکسته شد افزایش تولید خودرو در تایلند تولید مشترک خودرو از جمله توافق‌های صنعتی ایران و چین عبور از رکورد تولید ماهانه ایران خودرو در پنج سال اخیر شفافیت بورس کالا دست مافیای خودرو را قطع می‌کند تولید خودرو و قطعات رکورد زد نقش مافیای خودرو و دلالان در افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد نخستین خودروهای وارداتی‌ در ویترین کیا در تهران نارنجی ها در مسیر رشد کیفیت مشارکت با پلتفرم‌های موجود در دنیا باید در دستورکار خودروسازان قرار گیرد بی‌رمقی خودرو در دی دستاوردهای طرح تحول کیفیت ایران خودرو تایید شد در 2 سال آینده تولید خودرو‌های جدید را خواهیم داشت با افزایش عرضه، میزان افزایش قیمت خودرو زیر نرخ تورم خواهد بود واردات خودروهای کارکرده برای جبران کسری عرضه خودرو و تثبیت بازار است تعداد خودروهای قابل عرضه ایران خودرو از مرز 600 هزار دستگاه عبور کرد دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز 1404 در حوزه خودرو امکانپذیر است تولید تجاری‌ها بر مدار صعود واکنش بازار به خبر توقف تولید پژو 206 چه بود؟ 2 عامل گران‌تر شدن خودرو در روزهای اخیر انتقاد رییس مجمع نمایندگان تهران از فضای دلالی در بازار خودرو «شامخ» خودرو در مرز رکود صنعت خودرو ایران فرصت ترمز ندارد تحقق برنامه های رشد کیفیت سایپا ورود دوباره ایران به باشگاه تولیدکنندگان میلیونی خودرو+ جزئیات امکان واردات یک خودرو برای هر فرد بالای 18 سال فراهم شود خودروسازان خصوصی از دولتی‌ها جلو زدند تولید خودرو از برنامه صمت عقب ماند عبور ایران‌خودرو از رکورد 17 ساله تولید برند ملی آینده بازار خودرو چه خواهد شد؟ حرکت رو به رشد گروه سایپا حاصل ثبات مدیریتی است تولید خودرو به مرز 1 میلیون دستگاه رسید+ جدول فرمول «دست دوم» تنظیم بازار خودرو رکورد تولید سالیانه چهار سال اخیر گروه خودروسازی سایپا شکسته شد تجویز مسکّن ناکارآمدی بازار خودرو عرضه خودرو در بورس، افزایش تولید و ارتقای کیفیت را محقق می‌کند لوکس ترین و قدرتمندترین سدان ها در سبد محصولات ایران خودرو کم بودن تولیدکنندگان خودرو به معنای انحصار نیست محموله 1000 دستگاهی خودروهای وارداتی سایپا در حال رسیدن به کشور است مسافری از چین دربرابر هموطنان مقیم ایران کوچولو دوست‌داشتنی ایتالیایی خودرو پیش رفت، اما عقب ماند رشد 32 درصدی تولید خودرو بهبود کیفیت تولیدات سایپاآذربایجان رشد 32 درصدی تولید و تکمیل انواع خودرو در کشور تا پایان دی‌ماه معمای ترمز تولید خودرو شورای رقابت قبلا ما را به بیراهه و بن‌بست کشانده است آینده روشن صنعت خودروی کشور گودرزی: نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟ فاطمی‌امین: شاهد کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات هستیم نیش‌ترمز تولید خودرو ایثارگری یعنی کاهش وابستگی به غرب و افزایش تولید داخلی ایران بیشتر از آلمان، ژاپن، فرانسه و کره تولیدکننده خودروی سواری دارد حدف قرعه کشی خودرو تا پایان سال اقدامات خوبی در سایپا انجام شده که قابل تقدیر است معاملات پنهانی خودرو خارج از بورس کنار رود قیمت امروز خودرو در بازار آزاد 8 بهمن ماه + جدول تولید بالغ بر 777 هزار دستگاه خودرو تا پایان پاییز امسال ثبت رکورد جدید تولید هفتگی در ایران خودرو تولید خودرو در کشور میلیونی شد تولید خودرو در بریتانیا به پایین‌ترین سطح خود از سال 1956 کاهش یافت مصرف‌کنندگان واقعی شناسایی می‌شوند ادامه رانت‌های «مادرانه» و «فرسوده» در بازار خودرو با قرعه‌کشی نمی‌توان بازار خودرو را تنظیم کرد در این خاک خودرو می‌روید دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در حال جمع‌بندی است تنها کراس اوور AWD صفرکیلومتر بازار ایران با برند فونیکس آماده همکاری با ایران برای تولید خودرو هستیم کمبودهای خودرو با واردات جبران می‌شود کاهش قیمت برخی خودروها نسبت به نیمه دی ماه رشد 13 درصدی تولید خودرو سواری در 9 ماه از ‌سال 120 ‌خودروی وارداتی دیگر به ایران رسید پیش‌بینی رشد تولید خودرو در سال آینده عبور زیان خودروسازی از 80 همت گامی مهم در تغییر روند تولید خودرو افزایش کیفیت با ایجاد رقابت در بازار خودرو بورس رانت را از بازار خودرو حذف کرد اما و اگر‌های برقی سازی خودرو‌ها در کشور تویوتا شتاب گرفت موتور خودرو در آذرماه گرم شد ثبت‌نام 9 میلیون متقاضی برای طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو حاوی چه پیامی است؟ شکسته شدن رکورد تولید شرکت طیف سایپا در سال جاری رشد تولید و حذف بازار سیاه با عرضه کل تولید خودرو در بورس قیمت کارخانه‌ای خودرو تغییر می‌کند؟ رکورد تولید 11 ساله شرکت زامیاد شکسته شد درخواست از استادان دانشگاه و اقتصاددانان برای کمک به سامان‌دهی بازار خودرو تولید ایران‌خودرو از مرز نیم میلیون دستگاه گذشت قیمت شانس در بازار خودرو بیش از 952 هزار دستگاه خودرو تولید شد ایجاد تعادل در بازار و حذف رانت و دلالی مزیت عرضه خودرو در بورس است رکورد بی سابقه عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا رشد فروش و عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در سال جاری بورس ترمز قیمت‌ خودرو را کشید ورود صد هزار خودرو تا پایان سال قیمت خودرو در 1 ماه 40درصد گران شد بازار سیاه کد ملی مادران کراس‌اوور جدید «خودروسازان بم» اردیبهشت ماه وارد بازار می‌شود مردم خودرو را در بورس ارزان‌تر از بازار آزاد خریدند چین بازار خودروهای الکتریکی را صاحب می‌شود ریزش 5 تا 30 میلیون تومانی قیمت‌ خودروها عرضه خودرو در بورس، بازار را به ثبات می‌رساند وقتی تولیدکننده و مصرف‌کننده منتفع می‌شوند 60 درصد بازار دست دلالان است قیمت برخی از خودروها تا صددرصد تغییر داشته است قرعه‌کشی ادامه دارد بازار خودرو شب عید به کدام سمت می‌رود؟ میزان تولیدات ایران خودروی خراسان رضوی 25 درصد افزایش یافت واردات خودروهای فرانسوی اصلا در دستور کار دولت قرار ندارد رشد عرضه خودرو در بورس به تعادل بازار ختم می شود جزئیات تولید خودرو در 9 ماهه 12 خودروی جدید طی امسال و سال آینده وارد بازار می‌شود کاهش نسبی قیمت خودرو طی 3 روز گذشته رشد 18 درصدی تولید خودرو تا پایان آذرماه خودروسازان در جاده رشد پراید 250 میلیون شده است ادامه سیر نزولی قیمت‌ها در بازار امروز خودرو + جدول کاهش قیمت انواع خودرو‌ بعد از ریزش نرخ ارز رکورد تولید خودرو در آذرماه شکسته شد کاهش 5 تا 12 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار + جدول سلتوس در کلاسی جدید به ایران می‌آید بررسی نسخه وزارت صمت برای طوفان بازار خودرو رشد بی‌سابقه تولید ایران خودرو به روایت آمار حذف سفته بازی و سوداگری در بازار با عرضه خودرو در بورس برنامه تولید 900 هزار دستگاهی ایران خودرو در سال 1402 فصل جدیدی در ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه برند فونیکس تشریح علت گرانی خودرو از زبان وزیر صمت خودروهای کمتر از 10 هزار دلار وارد کردیم ثبت رکورد جدید تولید توسط پارس خودرو ایران خودرو از رکورد عرضه هم عبور کرد خودروساز شماره یک جهان، اول شد ایران‌خودرو رشد 45 درصدی صدور فاکتور را تجربه کرد ­رشد 40 درصدی کیفیت خودرو رشد عرضه خودرو در بورس راهکار تعادل بازار ایران دهمین خودروساز دنیاست رکورد تولید ماهانه تاریخ 60 ساله ایران‌خودرو دیزل شکسته شد شیب تند افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو ایران خودرو راه یکساله را 9ماهه رفت رشد بی‌سابقه سهم تولید داخل در رکورد جدید ایران‌خودرو فولکس‌واگن متوقف می‌شود؟ افزایش 145 هزار دستگاهی تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید خودرو به بالاترین سطح 4 سال اخیر رسید بازار خودرو بزودی با واردات و افزایش تولید به نقطه اشباع می رسد نخستین خودروهای وارداتی که راهی جاده‌های ایران می‌شوند، کدامند؟ خودروهایی که به زودی وارد بازار می‌شوند سد مالیاتی دلالان خودرو نبود مالیات بر عایدی سرمایه دلالی در بازار خودرو را داغ کرد بازار خودرو به وقت «حذف رانت» دلار، عاملی گرانی قیمت‌ها در بازار آزاد بازار بی قاعده خودرو در بورس کالا شفاف شده است کنترل ویژه قبل از تحویل هایما و سورن پلاس در ایران‌خودرو ثبت سفارش‌های واردات خودرو نهایی شد شمارش معکوس برای شکستن رکورد تولید در ایران خودرو افزایش 40 درصدی قیمت خودرو در 20 روز عامل جهش افسارگسیخته قیمت‌ها در بازار خودرو چیست؟ تداوم عرضه خودرو در بورس کالا از الزامات تعادل بازار است بازار خودرو در انتظار کاهش قیمت‌ها واردات خودرو ابزاری برای رقابت بین خودروسازان است رکود تولید در منطقه یورو فروکش کرد وزارت صمت ترمز گرانی را می کشد؟ ثبت رکورد تولید هفتگی سه سال گذشته و تولید ماهیانه در طول 4 سال اخیر در سایپا رشد 35 درصدی تولید خودروی کامل فرصت سوخته اصلاح قیمت خودرو مانده تعهدات ایران خودرو از 94 به 55 درصد کاهش یافت قیمت خودرو ترمز برید تحول در صنعت خودروسازی در گرو کناره‌گیری دولت از آن نصف خانوارها بدون خودرو شاخص تولید خودرو و قطعات رکورد زد قیمت خودرو امروز به ثبات نسبی رسید گروه سایپا در سال 1402، 8 محصول جدید وارد بازار خواهد کرد بازگشت هاچ‌بک شهری کیا به ایران خودروهای ناایمن؛ پاشنه آشیل تصادفات افزایش 44 درصدی تولید کامل در ایران خودرو تداوم روند صعودی قیمت ها در بازار خودرو رفتارها و سیاست‌های مالی؛ عامل موج افزایش‌ قیمت خودرو اولین خودروهای وارداتی هفته آینده در گمرک خواهد بود چرا خودروهای تولید داخل را 3 برابر قیمت آن به مردم می‌فروشیم؟ صرفه‌جویی 2100 میلیاردی دستاورد عبور مستقیم در ایران خودرو ثبات و پایداری در تولید خودرو در کشور حاصل شد قوانین جدید عرضه خودرو در بورس ابلاغ شد + تعیین تعداد عرضه عاملان اصلی التهاب این روزهای بازار خودرو کدامند؟ شناور بودن تعرفه گمرکی واردات خودرو از ایجاد رانت جلوگیری می‌کند واردات خودروی چینی ممنوع می‌شود؟ افزایش 32 درصدی تحویل خودرو به مشتریان نسبت به سال 1400 رشد « موقت» شاخص‏‏‌های خودرویی کدام خودرو پرفروش‌ترین خودروی بازار ایران است؟ تولید خودرو برقی در کشور شدنی است؟ پژوپارس 450 میلیون تومان شد رونق سال آینده برای خودروسازان چینی تجاری‌سازان در جاده رشد بی‌محلی خودرو به ارز جزئیات قیمت انواع محصولات داخلی در بازار امروز 16 آذر اما و اگر‌های افزایش تولید خودرو در کشور تصویر خودروسازی در قاب تحریم خودروهای وارداتی در مسیر گمرک فاصله 850هزار دستگاهی خودروسازان با برنامه صمت تورم تولید در بخش خودرو در فصل تابستان 2 درصد شد رشد 14.8 درصدی تولید خودرو تا پایان آبان‌ماه نوسانات یک ماهه بازار خودرو آغاز تبلیغات واردات برند زیرمجموعه فولکس واگن رشد تولید خودرو با ماشین‌حساب صمت تعدادی از خودروهای وارداتی به پشت مرز رسیدند این خودرو با طراحی الگوگرفته از قایق های لوکس به ایران می آید سقوط بورس جهش قیمت خودرو را رقم زد افزایش کیفیت خودروی داخلی با اجرای قانون ساماندهی خودرو سه شرط آزادسازی قیمت خودرو رکورد تولید خودرو بعد از 5 سال شکسته شد نقطه روشن در بازار خاکستری خودرو قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان صعودی علت گرانی خودرو را باید در بازار آزاد و فضای مجازی جست و جو کرد عبور تولید پارس خودرو از مرز 90 هزار دستگاه افزایش سرعت تولید خودرو با عرضه خودرو در بورس دست دلالان قطع می‌شود ثبت قیمت های کاذب در بازار خودرو افزایش تولید جهانی تویوتا سایه سنگین کرونا بر صنعت خودروسازی چین ایران دهمین خودروساز دنیا در میزان تولید است تولید ایران خودرو پس از دستاورد عبور مستقیم شتاب گرفت حذف دلال‌ها و کاهش قیمت خودرو در بازار با تداوم عرضه‌ها به بورس کالا حرکت سایپا روی شیب رشد تولید ایران خودرو راه 12 ماهه سال 1400 را 9 ماهه رفت 2 عامل طولانی‌شدن فرآیند واردات خودرو از زبان وزیر صمت عرضه بی‌سابقه ایران‌خودرو در آبان ماه طی 4.5 سال گذشته رکورد تولید ماهانه خودرو در کشور پس از 5 سال شکسته شد قیمت خودروها تا پایان سال افزایش می‌یابد؟ ثبت رکورد تولید هفتگی سه سال گذشته در سایپا عبور ایران خودرو از مرز تولید 400 هزار دستگاه ایران دهمین تولیدکننده بزرگ خودرو سواری در دنیا شد با 100 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ دلیل افزایش قیمت خودرو چیست؟ 155 میلیارد تومان از رانت دلالان خودرو، به جیب سهامداران بازگشت معاون وزیر راه: خودروسازان کیفیت محصولات را افزایش دهند اسقاط بدون جایگزینی خودرو تداوم عرضه خودرو در بورس سبب کاهش قیمت‌ها در بازار می‌شود خودروهای قابل اطمینان کدامند؟ صعود چند پله‌ای قیمت خودروها در بازار طی یک‌ماه قیمت جدید پژو، تیبا، سمند و تارا در بازار امکان همکاری در خودروسازی با فرانسوی‌ها میزان فروش رنو و پژو در بازار ایران چقدر بود؟ قیمت خودرو از کجا آب می خورد؟ شانس ضعیف مشتریان عادی در لاتاری خودرو کیفیت در خودروهای قدیمی قابل ارتقا نیست کنترل تورم تولید توام با افزایش تیراژ در 3 ماه تابستان روند ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی مناسب است افت تولید خودرو و دپو در پارکینگ ها از سال 96 آغاز شد دولت سهم و نقش خود را در واردات خودرو انجام داد افزایش 10 درصدی تولید خودروسازان گسل 1401 بازار خودرو کاهش 41 درصدی شکایات کیفی محصولات ایران‌خودرو بازار خودرو بدون مشتری! پارادوکس ارزی خودرو پیش‌بینی بازار خودرو در ماه‌های پایانی سال نوع خودروهای وارداتی به میدان داری تولیدکنندگان داخلی می‌انجامد کاهش تولید خودرو در برزیل رکود بازار خودرو عمیق‌تر شد اضافه کردن پلاس به اسم خودروها صرفاً برای افزایش هزینه نه کیفیت افزایش 5 تا 15 درصدی نرخ خودروهای داخلی وزارت صمت چگونه از قاعده عرضه خودرو به مشتری واقعی فاصله گرفت؟ چالش گذر از گلوگاه‌های عبور مستقیم در صنعت خودرو نتایج عینی طرح جهش کیفیت محصولات ایران‌خودرو برنامه احداث پایگاه علمی بررسی کیفیت خودروهای ایران‌خودرو و سایپا در مازندران استپ کیفی خودروهای قدیمی تشدید نظارت‌ها و نارضایتی مردم از کیفیت خودروها شعار سایپا بهترین کیفیت با بهترین سازنده رشد 4.2 درصدی تولید در سایپا حال ناخوش تولیدکنندگان سومین اقتصاد بزرگ جهان رانت سه‌گانه قیمت خودرو ایران خودرو امسال 40 هزار دستگاه پژو پارس در کرمانشاه تولید می کند رشد 400 درصدی تیراژ تولید محصولات ایران خودرو دیزل رانا از 350 میلیون‌ تومان گذر کرد عراق با مشارکت مصر خودرو می‌سازد افزایش تولید در مهر ماه از سوی خودروسازان بزرگ تیراژ تولید هفتگی ایران‌خودرو به بیش از 14 هزار دستگاه رسید تولید خودروهای برقی 600 هزار فرصت شغلی در اروپا را نابود می کند خرید خودرو به صفر رسید جزییات افزایش نرخ خودرو در روزهای اخیر رکورد شرکت در لاتاری خودرو شکست بیش از 60 درصد کیفیت خودرو به قطعه بر می‌گردد رشد تولید و فروش تجاری‌سازان خودرو TF21 در مرداد 1402 به تولید انبوه می‌رسد خودروهای وارداتی چه زمانی وارد کشور می‌شود؟ روند صعودی قیمت‌ برخی خودروها طی 10 روز اخیر تویوتا دنده معکوس می‌رود تحقق 70 درصدی برنامه‌های طرح جهش کیفیت ایران‌خودرو طی هفت ماه ایران خودرو خراسان در تولید خودروهای شاسی‌بلند رکورد زد رشد پاییزی تولید خودرو پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در روزهای آینده دو توقع بزرگ در پساواردات تویوتا رکورد زد تولید 490 هزار دستگاه خودرو‌ی کامل تا 4 آبان بهبود یکساله صنعت خودرو پس از 8 سال عقبگرد تولید روزانه سایپا به مرز 2000 دستگاه رسید افزایش 30 درصدی تولید تویوتا علی‌رغم ادامه کمبود قطعات ادامه روند افزایشی تولید سال 1401 نسبت به سال 1400 رونمایی از داشبورد کیفیت صنعت خودرو از نگاه مشتریان کیفیت رمز بقای زنجیره تامین و خودروسازی 9 خودروی جدید داخلی در راه بازار 90 هزار خودرو وارد می‌شود فصل پایانی خودروهای دوگانه‌سوز؟ آزاد کردن واردات، قیمت خودروهای خارجی را در بازار می شکند عبور از بحران عرضه و تلاطم‌های بازار خودرو پس از چند سال متوالی 60هزار برنده در مقابل 85 میلیون بازنده؟ پیشتازی تجاری‌سازان در رشد تولید تمرین آزادسازی قیمت خودرو عبور از بحران و تثبیت جریان تولید خودرو پس از 4 سال رشد 300 درصدی تولید خودروی کامل سیمای اف ایکس (FX)، خون تازه در رگ‌های بازار خودرو صعود 2 تا 22 میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار عرضه خودرو به بازار کم شد منتظر توضیحات وزیر صمت درباره بازار خودرو هستیم دومین محصول جدید ایران خودرو در سال 1401 چه مشخصاتی دارد؟ رشد 20 درصدی تولید در زامیاد رکورد تولید روزانه خودرو در شرکت سایپاسیتروئن شکسته شد دو وعده‌ای که در صنعت خودرو محقق شد خودروسازان متناسب با قدرت خرید افراد کم‌درآمد خودرو تولید کنند آیا رشد تولید خودرو محقق می‌شود؟ خودروسازان جهان به حمایت از تولید خودرو برقی شتافتند تویوتا تولید را کاهش خواهد داد؟ رشد 10 درصدی تولید بزرگ‌های جاده مخصوص در نیمه نخست امسال افزایش تولید خودروهای برقی استلانتیس قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز 27 مهرماه لکوموتیو صنایع در شهریور شارژ تولید و فروش از مسیر تجاری‌ها هنوز زمان مشخصی برای آغاز واردات خودرو اعلام نشده است کاهش 38 درصدی شکایات کیفی مشتریان ایران‌خودرو تعهدات معوق مشتریان سایپا صفر شد تولید خودروی سواری با برند روز دنیا در آذربایجان شرقی افزایش تولید خودرو در گرو اصلاح قیمت گذاری وجود خودروهای اقتصادی؛ مقدمه‌ای برای برداشتن قیمت‌های دستوری استفاده سایپا از توان شرکت های دانش بنیان در تولید خودروهای آینده خودروسازان به خود آمدند پیش‌بینی سقوط 40 درصدی تولید خودرو در اروپا کاهش هزینه در زنجیره ارزش خودرو با همکاری مشترک دو خودروساز ظرفیت تولید سالانه 330 هزار دستگاه خودرو سبک را داریم ای کیو اس 580؛ ماهی لغزان مرسدس بنز و کیفیت مثال زدنی در صنعت خودرو+عکس اصلاح قیمت خودرو قطعی شد تولید خودرو با کیفیت در گرو آزمون قطعات و تصادف دالان 40 ماهه تولید خودرو تولید هوندا نزولی شد افزایش 5 تا 10 میلیونی قیمت خودرو رشد 2 تا 20 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار خصوصی سازی پیش نیاز ارتقای بهره وری و بهبود کارایی خودروسازان تیراژ خودرو همچنان کمتر از برنامه سیاستگذار تولید ایران خودرو در نیمه دوم سال شتاب گرفت رشد بیش از 283 درصدی تولید خودروی سواری کامل در کشور رشد تولید انواع خودرو در 4 ماهه امسال سکون نسبی قیمت‌ در بازار خودرو واردات گسترده قطعات موتورسیکلت، مانعی بر سر راه داخلی‌سازی این صنعت کسری 300 هزار دستگاهی تولید خودرو نسبت به برنامه «صمت» فرصت اسقاط تجاری های فرسوده رشد 5.7 درصدی تولید خودرو سواری تا پایان مردادماه تولید انواع خودروها افزایشی شد تولید خودرو کشور تا سال 1404 از انحصار خارج می‌شود هدف از واردات خودرو، انتفاع اکثر مردم است نه گروه خاص هر ماه یک دستاورد، ضرب‌الاجل خطیبی برای جهش ایران‌خودرو لاتاری 6‌هزار‌میلیارد‌تومانی دولت از جیب صنعت خودرو فشار دلار و برجام به بازار خودرو لزوم ایمن بودن خودرو‌های اقتصادی وارداتی بازار خودرو در تعلیق هدف‌گذاری سه مسیر برای تولید خودروی باکیفیت بهبود هفت نمره‌ای کیفیت محصولات ایران خودرو ناکامی خودرو در تحقق اهداف برنامه ششم خواب زمستانیِ بازار خودرو احتمال واردات خودرو از آذرماه شناسایی تمام گلوگاه‌های تولید انبوه ایران خودرو با عبور مستقیم امید خودروسازان به عبور از رکود افزایش قیمت ها در بازار راکد خودرو رشد تولید خودرو در جاده ناهموار و پرمانع قیمت‌ها در بازار خودرو ثابت ماند افزایش 47 درصدی تولید کامل بالغ بر 48 هزار دستگاه خودرو بیش از تولید فاکتور شد رشد 26 درصدی تولید در مرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید 4.6 درصدی ایران‌خودرو و سایپا در مردادماه استمرار رشد تولید و عبور مستقیم خودروها در گروه خودروسازی سایپا آغاز صادرات خودرو از سال 1402 تاریخ چک خودرویی وزیر «صمت» رشد 75 درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته عبور ایران خودرو از رکورد تولید روزانه موتور ملی تاثیر قرعه کشی خودرو بر بازار عرضه خودرو در بورس کالا، اقدام مثبت در صنعت خودرو تولید خودروسازان داخلی در حال کاهش است رشد 279 درصدی تولید خودرو کامل برگزاری سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه طی هفته جاری بلاتکلیفی بازار خرید و فروش خودرو کاهش 47 میلیونی تا افزایش 25 میلیون تومانی قیمت خودرو تاکید مدیر عامل گروه سایپا بر تولید و‌ عرضه قطعات استاندارد و با کیفیت خودرو واردات خودرو بالاتر از 20 هزار دلار به ایجاد شکاف طبقانی بیشتر می‌انجامد رکود سنگین بی‌سابقه در بازار خودرو آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهرماه حذف نرم قیمت دستوری خودرو تضمین سود خودروسازان در تولید انبوه خودروی اقتصادی سهم‌خواهی از واردات خودرو؟ تویوتا هدف سالانه‌اش را زیر سوال برد زیاندهی خودروسازان ادامه دارد تابستان سرد خودروسازان افزایش 238 درصدی تولید کامل خودروسازان استفاده از رمزارز برای واردات خودرو امکانپذیر است جهش عجیب قیمت خودروها در بازار کدام خودروها امکان واردات دارند؟ تثبیت جریان تولید خودرو در پنج ماهه نخست سال با مصوبه جدید دولت چه خودرو‌هایی می‌توان وارد کرد؟ نقش مؤثر محصولات رایزکو در ارتقای کیفیت خودروها دیگر خودروی ناقص تولید نمی‌شود سقوط آزاد قیمتی ساینا و دنا قیمت خودرو به کف رسید مسیر ناهموار کاهش قیمت در مبدأ 2میلیون راننده پرخطر داریم اعلام سقف قیمت خودروهای وارداتی ریزش قیمت خودروهای داخلی در روزهای اخیر تولید محصولات با کیفیت، رمز موفقیت در بازار خودروی روسیه کدام صادرکننده فرش می‌تواند خودرو وارد کند؟ قیمت خودرو در سراشیبی سقوط رعایت استانداردهای 85گانه موجب ارتقای کیفیت خودروها می‌شود جزئیات واردات خودرو در مقابل صادرات فرش با تکمیل ناقص‌های گذشته، بالغ بر 347 هزار خودرو تجاری شد افزایش تولید دلیل کاهش قیمت خودرو خانوارهای ایرانی دیگر‌ خودرو نمی خرند! کاهش 3 تا 9 میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو نخستین محموله خودروهای خارجی آذر وارد کشور می‌شود نشانه های تحول کیفیت و تولید در سایپا منتظر نسل جدید خودروهای هفت نفره در بازار ایران باشید خیز سه تفنگدار هایما بیش از 50 درصد خانوارهای ایرانی خودرو ندارند احیای برجام با قیمت‌ خودرو چه می‌کند؟ رشد 50 درصدی تولید خودروهای تجاری جایگزین حذف قرعه کشی خودرو چیست؟ بازاری پر از فروشنده، اما خالی از خریدار سهم کم‌درآمدها در بازار خودرو تولید و فروش خودروسازان نسبت به خرداد ماه کمتر شد 4 دستاورد عرضه خودرو در بورس کالا ادعای بهبود نیافتن کیفیت خودروهای داخلی نادرست است کاهش قیمت برخی‌ خودرو‌های داخلی با افزایش عرضه در بازار بورس کالا، راه نجات صنعت خودرو ظرفیت عرضه های بورسی در بهبود بازار خودرو خودروهای ناقص کوییک.اس به اتمام رسیده و مشکلات تامین قطعات خاص آن درحال حل شدن است ارزبری 5/ 2 میلیاردی تولید خودرو بازار خودرو همچنان بر مدار رکود خودرو؛ پناهگاه سرمایه‌های خرد نانو عایق‌هایی برای ارتقای ایمنی خودروها در برابر تنش‌های محیطی راهکارهای پنجگانه تولید ارزان خودرو کیفیت خودرو هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است مشکل کیفیت پایین خودرو‌های داخلی در صنعت قطعه سازی کشور است دوپینگ آماری تولید خودرو سیگنال برجام به بازار خودرو کاهش سفارش خودروهای لوکس پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده خودروهای جدید در انبارهای جهان ماندگار می‌شوند؟ گام سوم تنظیم بازار خودرو ترس بازار خودرو از خبرهای منفی برجامی؛ آتش قیمت‌ها روشن می‌شود؟ امید تسلا به تولید 5/ 1 میلیون خودرو تحقق رویای حذف قرعه کشی با رشد تولید و عرضه سایپا قیمت خودرو شکست تولید خودروی اقتصادی کلید خورد راه اندازی خط مونتاژ رباتیک بدنه SUV در بهمن اتفاق نوینی است خودروهای ناقص در سایت فارس ایران خودرو به صفر رسید پایان خودرو ناقص در سایت خزر ایران‌خودرو فرصت‌ها و تهدیدها ی آزادسازی واردات افزایش تولید خودرو در گروه سایپا رهگیری «خودروهای ناقص» هوندا تولید خود را در کارخانه‌های ژاپن تا 30 درصد کاهش می‌دهد شکاف عرضه و تقاضا کاهش یافت؟ ثانیه‌شمار زیان خودروسازان چهار میلیارد نفر در دنیا توان خرید خودرو گران قیمت را ندارند فرمان اشتباه وزارت صمت برای تعدیل عرضه و تقاضا در بازار خودرو نظر پلیس درباره خودروساز شدن یک کارخانه ماکارونی شانس 1.3 درصدی برنده شدن متقاضیان مرحله دوم قرعه کشی خودرو جان دوباره در بازار خودرو با کمک بورس تولید مرسدس بنز صعودی می‌شود عبور مستقیم محصولات سایپا به بیش از 95 درصد رسید خودرو، رکورد دار رشد بخش تولید در اقتصاد پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده اسلام پناه: تولید 4 خودرو بی کیفیت را متوقف کردیم ابهامات در مورد زمان واردات خودرو خروج تیبا، ساینا، سمند و 405 از چرخه تولید موتور رشد تولید خرداد سایپا نقش موثری در تولید و عرضه خودرو داخلی دارد ثبات قیمت‌ها در بازار بی‌رمق خودرو عرضه بیشتر خودرو بازار را از رکود خارج می‌کند سه مسیر تا خودروی اقتصادی شامخ خودرو شتاب گرفت تغییرات نسبی قیمت خودرو در بازار راکد + قیمت‌ها رشد 53 درصدی تولید کامل در گروه صنعتی ایران‌خودرو پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده مصرف کننده دیگر توان پرداخت افزایش قیمت خودرو را ندارد کنترل سوداگری با عرضه خودرو در بورس کالا عملگرایی ایران خودرو در تحول کیفیت عرضه خودرو در بورس تقاضاهای کاذب را حذف می‌کند درخواست خودروسازان؛ قیمت در حاشیه بازار و عرضه در بورس ماجرای تولید خودرو توسط یک شرکت صنعتی جزییات تولید خودرو توسط شرکت ماکارونی در ایران هر 30 ثانیه یک خودرو تولید می‌کنیم چرا خودروساز و بازار، دوگانه‌سوزها را پس زدند؟ عبور مستقیم، پروژه بهبود و محصول جدید؛ راهکارهای جهش کیفیت پایان تیرماه، زمان صفر شدن خودروهای ناقص کف پارکینگ ایران‌خودرو ثبات قیمت‌ها در یک ماه اخیر تولید خودرو‌های گاز سوز در گرو سیاست‌های وزارت نفت رکوردزنی در تولیدات محصولات سایپا ادامه دارد قرعه کشی تا پایان سال حذف می‌شود بیش از 226 هزار دستگاه خودرو تولید و 250 هزار دستگاه تجاری شد توقف شماره گذاری سمند رسما اعلام شد آمار خودرو رسما حبس شد منتظر کاهش قیمت خودرو باشیم؟ چین برای تسلا گل کاشت توافق دو کشور برای تولید مشترک خودرو و تراکتور 1273 دستگاه خودروی ایران‌خودرو تجاری‌سازی نشد جهش کیفیت در زنجیره ارزش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بازار خودرو با راهکار تولید و واردات، مدیریت و کنترل می‌شود فروش از تولید سبقت گرفت قیمت خودرو ارزان می‌شود؟ طراحی و تولید خودروی مشترک ایرانی- روسی- ترکی تولید واردات خودروی اقتصادی نظارت بر کیفیت خودرو‌های داخلی بر عهده کیست؟ ورود خودرو‌های اقتصادی از سال آینده به بازار خروج خودرو‌های بی کیفیت از خط تولید ادامه دارد موتور خودروسازی گرم شد تولید خودروی بریتانیا رکود را شکست رشد 11.2 درصدی تولید خودروسازان بزرگ در بهار 1401 ثبت رکورد پایین‌ترین کیفیت خودرو آمریکایی در 36 سال گذشته لغو قرعه‌کشی خودرو؟ ماهانه 80 هزار خودرو کمتر از نیاز بازار تولید می‌شود عبور ایران خودرو از گردنه سخت تحریم و فشارهای داخلی شکاف 45 درصدی بین عرضه و تقاضای خودرو کارنامه خاکستری خودرو در بهار واردات خودرو به امسال می‌رسد؟ افزایش 51 درصدی صدور سند محصولات گروه صنعتی ایران خودرو ادبیات خودروسازی ایران برای 25 سال پیش است خودروی اقتصادی در تقاطع چالشی تولید حدود 44 هزار دستگاه خودرو در خردادماه و 100 هزار دستگاه در سه ماهه اول سال در سایپا ایدم از رکورد تولید 30 سال اخیر عبور کرد رشد 289 درصدی تولید خودروی کامل در بهار 1401 تولید عبور مستقیم در ایران خودرو یک اقدام جهادی بود خودروی با کیفیت وارد شود نه 6000 دلاری هندی تولید روزانه از مرز سه هزار دستگاه گذشت مروری بر قیمت خودروها در بازار در بازار خودرو پرنده پر نمی زند با توجه به واردات خودروی خارجی، خودروسازان داخلی به فکر افزایش کیفیت باشند خطیبی: رشد تولید خودرو کامل به 62 درصد رسید به‌دنبال گزینه نهایی کرمان‌موتور در کلاسی تازه جزئیات تولید خودرو ایرانی – روسی زیان‌سازی با خودروسازی قیمت ها ثابت ماند کدام خودروهای کارکرده ارزان شدند؟ رکورد چهارساله تولید کامل در ایران‌خودرو شکست منابع دخل خودروسازان چیست؟ فروش خودرو بیشتر از تولید شد تلاش سایپا در افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده قابل تقدیر است پافشاری بر فروش سامانه‌ای خودرو افزایش 54 درصدی تیراژ تولید و رشد 40 درصدی کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو «فروش» از «تولید» پیشی گرفت بازار خودرو گرفتار نامه های رد و بدل شده میان وزارت صمت و بورس کالا هفته آرام بازار خودرو؛ قیمت‌ها تقریبا بدون تغییر ماند وعده‌های وزارت صمت تو خالی از آب درآمد ریزش شدید تولید خودروهای ناقص چه سرنوشتی در انتظار بازار خودرو است؟ فروش از تولید پیشی گرفت وزارت صمت باید هرچه سریعتر بازار خودرو را سامان دهد تولید و عرضه بیش از 50 هزار دستگاه خودرو تجاری در سال جاری کاهش 39درصدی مراجعه مشتریان ایران‌خودرو به نمایندگی‌ها نه «صمت» به انتشار آمار خودرویی سبقت تعهد از تولید خودرو افزایش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو رکورد تولید روزانه 3 سال اخیر پارس خودرو شکسته شد مونتاژ به جای خودروی ملی قرعه کشی خودرو حذف نمی‌شود! سیگنال تورمی خودرو واردات خودرو با جدیت دنبال می شود عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند رشد 236 درصدی تولید خودروی کامل در دو خودروساز بزرگ کشور آمادگی شبکه تامین ایران خودرو برای تحقق تولید روزانه سه هزار دستگاه گام دوم برای ایجاد ثبات در بازار خودرو افزایش 212 درصدی تولید تسلا در چین نکاتی مهم در مورد قانون ساماندهی صنعت خودرو نتایج دستورات رییس جمهوری در بازدید سرزده از ایران خودرو به دنبال تبدیل شدن به قطب تولید خودروهای تجاری هستیم افزایش تولید، کیفیت و کاهش قیمت با متناسب‌سازی ساختارها جوابیه وزارت صمت به تذکر یک نماینده مجلس درباره مشکلات صنعت خودرو ریزش قیمت ها با شیب ملایم بهبود کیفی وانت زامیاد با کاهش 100 نمره منفی برنامه های وزارت صمت برای خودرو هیچ پیشرفتی نداشته است! کژراهه سیاستگذاری در تنظیم بازار خودرو ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو آیا عرضه خودرو در سامانه، مشکل بازار را حل می‌کند؟ تکمیل و تجاری سازی 5660 دستگاه در گروه صنعتی ایران خودرو شفافیت بازار خودرو با عرضه در بورس کالا رکورد تولید روزانه و هفتگی در سایپا شکست هدف افزایش تولید خودرو محقق شده است معاملات خودرو صفر شد شفافیت بازار خودرو با عرضه در بورس کالا کاهش حدود 40 درصدی خودروهای ناقص در سال جاری افت قیمت خودرو قبل از آغاز واردات بورس کالا بازار خودرو را شفاف می‌کند گزارش ایران‌خودرو و سایپا برای توسعه و ارتقای کیفیت به مجلس رسید برنده و بازنده جهش تولید خودرو افزایش 56 درصدی تولید کامل و رشد 43 درصدی صدور سند در ایران‌خودرو تویوتا هدف تولید جهانی را از دست داد دولت چگونه می‌تواند ترمز قیمت خودرو را بکشد؟ عقب‌ماندگی 50 درصدی تولید خودرو محقق شدن یکی از فرامین 8 ماده‌ای رییس‌جمهور با حداقل شدن خودروهای ناقص شورای سیاستگذاری خودرو تشکیل شود تولید روزانه بیش از 500 دستگاه خودروی کامل در‌ پارس خودرو تولید ایران خودرو به 2900 دستگاه در روز می‌رسد بازار خودرو راکد شد رشد 3.1 درصدی تولید خودروسازان بزرگ در 2 ماهه 1401 بازیگر جدید واردات خودرو تویوتا تولید را دوباره کاهش داد؟ خرید و فروش در بازار خودرو به مرز صفر رسید خودروسازان انگیزه‌ای برای افزایش کیفیت خودرو ندارند بهبود کیفی خودرو با شعاردرمانی؟ ایران نوزدهمین خودروساز جهان شد کارنامه خودروسازی در آزمون تحریم افت 4 درصدی تولید سواری‌ها در مقابل رشد 101 درصدی سنگین‌های باری رانت‌زایی با رمز رانت‌زدایی پیشنهاد هند برای فروش خودروهای برقی 10 هزار دلاری به ایران واردات خودروهای خارجی در چه بازه قیمتی است؟ خودروهای خارجی که با 300 تا 500 میلیون تومان می‌توان خرید چرا در فروردین، خودرو کم تولید شد؟ کیفیت خودروهای داخلی در حال ارتقاء است تولید سالانه 100 هزار دستگاه محصول پروژه K125 تویوتا برنامه تولید جهانی خود را 100 هزار دستگاه کاهش می‌دهد مسیر مه آلود واردات خودرو تحقق 99 درصدی برنامه تولید وزارت صمت در سایپا قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی شد واردات خودرو ارزان حباب قیمت ها را می شکند؟ قیمت خودرو کاهشی شد اما هنوز گران است خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو حذف شد جزئیات احتمالی واردات خودرو+جدول تعرفه‌ها واردات دروازه‌ای برای ارتقا کیفیت خودروهای داخلی قیمت خودرو بالاخره کاهشی شد کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو تداوم دارد اختصاص 35 هزار خودرو ظرفیت فروش برای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تولید سورن پلاس دوگانه سوز در ایران خودرو تبریز واردات خودرو و لزوم تغییر و تعدیل برخی محدودیت‌ها اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا در حوزه تحول کیفیت محصولات و خدمات خودرو شاخص تولید صنعتی را منفی کرد تولید 1.6 میلیون دستگاه خودرو در سال جاری محقق می‌شود؟ افت 10 تا 60 میلیون تومانی قیمت‌ها کاهش قابل توجه تولید خودروسازان در فروردین 1401 خودرو خارجی در پیچ آیین نامه واردات ‌تعهد 15 گانه خودروسازان به سازمان ملی استاندارد برای ارتقای کیفیت + سند واردات خودرو موجب افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده می‌شود کاهش 50 درصدی تولید خودروی ناقص نظارت بر شرکت های خودروسازی بیشتر شده است تولید روزانه1800 دستگاه خودرو با عبور مستقیم 90 درصدی خودروها خبر آزادسازی واردات خودرو هم دلالان را آرام نکرد ایران خودرو رکوردشکنی کرد روند اصلاح ساختار سایپا با جدیت دنبال می شود اصلاح صنعت خودرو با واردات حساب شده تولید بنز در ایران دوباره آغاز خواهد شد تولید خودروهای ناقص‌ 50 درصد‌ کمتر شد تولید 3616 دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو در یک روز/ 68درصد تولید محصولات سواری کامل و بدون کسری قطعه اعلام قیمت های کاذب در بازار راکد خودرو دنا 507 میلیون تومان شد بررسی نقش کیفیت خودروهای داخلی در تصادفات جاده‌ای در کمیسیون امور داخلی کشور فروش خودرو از تولید پیشی گرفت چرا خودروسازان حق فروش ندارند؟ واردات خودرو، اهرمی مناسب برای الزام خودروسازان به افزایش تیراژ تولید و ارتقا کیفیت اجرای مصوبه خودرویی مجلس حباب قیمتی خودروها را کاهش می‌دهد تولید بالغ بر 45 هزار دستگاه خودرو سواری سایپا پیشرو در خصوصی سازی صنعت خودرو خواهد شد پازل ورود خودرو به کشور تکمیل شد؟ عقب ماندگی صنعت خودرو از اهداف تولید اجرای مشروط استانداردهای جدید خودرو تعدد مصوبات مانعی برای واردات خودرو بازار خودرو آرام و راکد است گروه خودروسازی سایپا 3 درصد جلوتر از برنامه فروردین 1401 مدیران گروه صنعتی ایران خودرو متعهد به تولید خودروی بدون کسری شدند خودرو هر روز گران تر از روز قبل آیا طلسم تولید خودرو در تبریز شکسته می شود؟ لزوم واردات خودروهای در کلاس متوسط برای تنظیم بازار شروع کاهشی تولید خودروی 1401 تولید در تیراژ بالا قیمت خودرو را اقتصادی می کند منتظر افزایش قیمت باشیم؟ پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده خودروسازان بزرگ 45 هزار دستگاه خودرو تولید کردند اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار 2 برابر شد کیفیت خودروها زیر ذره‌بین پلیس منتظر ریزش قیمت خودرو نباشید تعدیل قیمت خودرو با واردات و افزایش تولید قیمت خودرو هر روز تغییر می کند واردات خودرو در انتظار مصوبات اجرایی تولید خودرو از انحصار خارج شود در شرایط بدون تحریم، می‌توان خودرو با کیفیت تولید کرد عملکرد مثبت ایران خودرو در تجاری سازی خودروهای دارای کسری قطعه ارتقای کیفیت محصولات، مهم‌ترین اولویت‌ ایران خودرو است تولید در کارخانه فورد میشیگان متوقف می‌شود کاهش تولید خودرو با ادامه شرایط موجود آسیب جنگ گازی به مرسدس بنز نرسید گپ قیمتی بالای 100 میلیون شد افزایش تولید جهانی تویوتا رکورد شکست شفافیت و رشد تولید با ورود خودرو به بورس کالا فروش خودرو در بازار بر اساس دلار 34 هزار تومانی! حذف خودخواسته یا ناخواسته محصولات خودروسازی خودروسازی به صنعتی سودده و با کیفیت تبدیل می‌شود تشکیل شورای هماهنگی صنعت خودرو برای رفع موانع تولید و افزایش کیفیت غریبه‌هایی از شرق دور پایین بودن کیفیت خودروها در شأن ملت ما نیست آینده مشارکت‌های خارجی خودرو رشد 10 تا 13 درصدی قیمت خودرو در بازار جزئیات خودروی اقتصادی هنوز به قطعه‌سازان اعلام نشده است پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو افسار قیمت خودرو پاره شده است تولید مشروط یک‌میلیون و 600‌هزار دستگاه خودرو 4 خودروی ارزان قیمت 150 میلیون تومانی می‌آیند تولید خودرو افزایش نیافت و قرعه کشی حذف نشد! نوسان قیمت ادامه دارد؟ کاهش 50 درصدی تولید هوندا در یک کارخانه فرمایش مقام معظم رهبری درباره ارتقاء کیفیت خودرو در سایپا اجرایی شد واردات، نسخه تنظیم بازار خودرو پراید 200 میلیونی را هم دیدیم! اطمینان از تامین آهنربای خاکی کمیاب در خودروهای الکتریکی قول‌های مدیر عامل ایران خودرو برای سال 1401؛ تولید تارای برقی تاثیر طرح‌های فروش خودروسازان بر قیمت بازار قیمت پراید در فضای مجازی تا 200 میلیون تومان رسید ترمز واردات خودرو کشیده شد؟ اعلام برنامه های تولید سال جاری به کارگران احتمال افزایش 20 درصدی بهای خودرو امسال فاصله کهکشانی کیفیت خودروهای داخلی با استانداردهای روز دنیا تقاضا در بازار خودرو افزایش پیدا کرده است اعطای اختیارات کامل به مدیران عامل زیرمجموعه سایپا حذف حباب قیمت‌ها در بازار خودرو با عرضه در بورس اجرای برنامه‌های بهبود کیفیت در حوزه تحویل خودرو به مشتریان خط پایان قرعه‌کشی خودرو‌کجاست؟ زنگ خطر خودرویی در فروردین 1401 قیمت خودرو در بازار آزاد بازهم صعود کرد! خودروسازان خصوصی پشت دست‌انداز تحریم شروط خودروسازان برای حذف قرعه‌کشی دومینوی گرانی خودرو با حذف خط تولید سمند و پژو405 بدون معرفی خودروی جایگزین 5 مساله مخالفان واردات خودرو جهش قیمت خودرو در بازار کاهش قیمت خودرو با تولید یک میلیون و 800 هزار خودرو است خودرو به میزان کافی تولید نمی‌شود با تولیدات بهمن طبقه متوسط زندگی لاکچری را تجربه می کنند رؤیاهای برباد رفته تولید مازاد در انتظار خودروسازان؟ خودروسازان در ماه پایانی سال 1400 چه کردند؟ دوگانه سوزها در خط پایان تولید 23 رگولاتور برای یک بازار بررسی امکانات لاماری ایما در آستانه عرضه به بازار برنامه افزایش 59 درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو 4 عامل افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر نه کیفیت درست شد نه افزایش تولید ثبات تولید تجاری‌ها در 1400 افزایش 45 درصدی تولید سایپا در سال جدید خودروسازان بیش از آنکه تولید کنند، فروختند واردات کنترل شده خودرو اهرمی برای الزام خودروسازان به ارتقا کیفیت گره اول و آخر رشد تولید شیوع خفیف «انتظارات تورمی» در بازار خودرو افزایش تقاضا برای مدلهای 1401 میزان تولید خودرو در سال 1400 چقدر بود؟ مسیر دولتی واردات خودرو افزایش 10 تا 18 میلیون تومانی خودروهای مدل جدید تولیدات ایران خودرو کرمانشاه در سال 1400 پنج درصد افزایش یافت توقف موج سواری بر آمار تولید رشد 10 تا 20 میلیون تومانی قیمت خودروهای مدل 1401 در بازار تولید 867 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان بزرگ در سال 1400 برنامه دولت برای افزایش تولید خودرو در کنترل قیمت‌ها موثر است تولید با وعده‌ها پیش نرفت برای تولید خودروی ایرانی، پلتفرم بومی نداریم! 30 اقدام سایپا برای افزایش کیفیت و تولید اقتصادی محصولات در ایام نوروز تنظیم بازار خودرو 2 کلید واژه مهم دارد کیفیت پایین خودروهای داخلی عامل موثر در تلفات بالای جاده‌ای است پایان توقف 7 روزه تولید کارخانه تسلا حباب قیمتی خودرو کاهش خواهد یافت تولید خودروی سواری در 10 ماهه نخست سال 1400 کارنامه خودروسازان در 1400 قصه پرغُصه و ماجرای واردات خودرو در سال 1400 نقش خودروهای داخلی و وضعیت راه‌ها در تصادفات جاده‌ای از نگاه نایب رئیس کمیسیون عمران خودروسازی، گلایه رهبری از بی‌کیفیتی تولیدات و لزوم قرار گرفتن صنعت در ریل درست فضای رقابتی باعث بهبود کیفیت خودروهای داخلی می‌شود افزایش سه برابری تولید و ارتقای کیفی محصولات، دستاوردهای سیبا موتور در سال 1400 امسال خودرو‌های با کیفیت‌تر تولید می‌شود سه سکانس مهم از خودروی ایرانی در سالی که گذشت دانش‌بنیان شدن، کلید دست یافتن به منافع نهفته در زنجیره ارزش خودرو و توسعه این صنعت است رشد پنج درصدی تولید در ایران‌خودرو مازندران اعلام آمادگی کروز برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین مقدمات افزایش تولید در سال 1401 مهیا شد رشد 1.5 برابری تولید خودرو در سال آینده دست یافتنی است 38 هزار دستگاه خودرو پارکینگی تا شنبه به بازار می‌آید سازوکار واردات خودرو در 1401 تلاش قطعه‌سازان برای حفظ تولید خودرو فرمان رشد تولید 1401 خودرو در دست کیست؟ الزامات رشد 50 درصدی تولید خودرو افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات، محور برنامه های ایران‌خودرو حمایت دادگستری از افزایش تولید ایران خودرو فارس سرنوشت قیمت خودرو در 4 سناریو مطالبات قطعه‌سازان؛ مانع جهش تولید خودرو تصویر خودروسازان خصوصی در 1401 تولید خودروسازان بزرگ مدام آب می‌رود خوش بینی به «خودرو» در 1401 8 فرمان رئیس جمهوری به خودروسازی فصل‌الخطاب است تولید پورشه به دلیل جنگ در اوکراین موقتا تعطیل شد افزایش خفیف تولید خودروهای تجاری تغییر ریل سیاستگذاری و فساد در زنجیره تولید قطعات، افت کیفیت تولید خودروها را رقم زد افت 4 میلیونی قیمت خودروهای داخلی در پی صدور دستورات 8 ماده‌ای رییس‌جمهوری سقوط آزاد «فروش خودرو» در بهمن افزایش 60 درصدی تیراژ تولید ایران خودرو در سال 1401 خودروهایی که با پول خرید سمند می‌توان وارد کرد سه مسیر ورود خودروهای خارجی کیفیت خودرو به 500 صنعت بستگی دارد زیان انباشته دو خودروساز به 45 هزار میلیارد تومان رسید آمادگی ایران جهت سرمایه‌گذاری مشترک برای تولید خودرو در ارمنستان دستورات رییس جمهور تحویل خودروهای ثبت نامی را تسریع و تسهیل می‌بخشد ظرف پنج سال آینده هیچ یک از خودروهای قدیمی فعلی تولید نخواهد شد کاهش خودروهای دارای کسری قطعه ایران خودرو به میزان تولید دو هفته تا پایان تعطیلات نوروز واردات مدیریت‌شده خودروی خارجی، مرهمی بر آشفته بازار خودرو بازدید از پیش اعلام نشده رییس‌جمهور از ایران خودرو و صدور دستورهای مهم در حوزه خودرو برنامه تولید 750 هزار دستگاه خودرو توسط بزرگ‌ترین خودروساز کشور در سال 1401 پیش‌بینی ثبات قیمت خودرو تا پایان سال حرکت سینوسی بازار خودرو همچنان ادامه دارد واردات خودرو و تاثیر آن در بازار پیشنهاد ایجاد پردیس مشترک تخصصی صنعت خودرو سقوط خودرو از قله تولید حمله روسیه به اوکراین چه تاثیری بر بازار خودرو ایران داشت؟ واکنش پلیس راهور به عبور تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین «خودرو»، میوه کل صنعت است رونق بازار خودروهای سفر و جاده راهکار اشتراک منافع و زیان‌ها با شرکای خارجی تولید خودرو در ایران جدیت سایپا در تجاری‌سازی خودروهای ناقص چرایی کیفیت پایین خودروها از زبان معاون کیفیت ایران‌خودرو تدارک بازیگر جدید واردات خودرو «نعمت زاده» انحصار در صنعت خودرو را زنده کرد امیدی به رشد عرضه تا پایان سال هست؟ رکود در بازار شب عید خودرو و نوسان محدود در قیمت‌ها رشد 1.1 درصدی تولید خودرو در سال جاری خودرو بخریم یا صبر کنیم؟ آدرس اشتباه کیفیت خودرو چرخش مخالفان واردات خودرو تولید خودرو افزایش نیافته، قیمتش بالا رفت وعده خروج خودرو از تورم 1401 ریزش قریب‌الوقوع قیمت‌ها در بازار خودرو از بازار خودرو چه خبر؟ محصولات جدید شرکت زامیاد چهار ستاره کیفی می شوند وزارت صمت شرایط رقابتی شدن بازار خودرو را فراهم کند تمرکز مدیرعامل جدید ایران خودرو بر اصلاح و توسعه هم‌زمان کیفیت محصولات افزایش خواهد یافت تولید 912 دستگاه خودرو در قم تا انحصار نشکند، ارتقا کیفیت خودروها آرزوست برجام و بازار خودرو؛ قیمت‌ ها کاهش می یابد؟ فورد تولید خود را به علت ادامه بحران جهانی تراشه باز هم کاهش می‌دهد بررسی افت قیمت خودروهای چینی در بازار نبض بازار خودرو در دست مافیای قطعه‌سازان است خودرو چتر نجات تولید صنعتی شد کاهش قیمت ها در بازار خودرو 912 دستگاه انواع خودرو امسال در قم تولید شد توقف واردات به پایان خط رسید؟ خودرو در بازار ارزان‌تر شد حرف‌های تازه «تارا» تکمیل و تجاری سازی بیش از 15 هزار دستگاه خودرو در هفته سوم بهمن‌ماه رونق بازار خودروهای برقی؛ بهای جهانی لیتیوم 500 درصد افزایش یافت حداکثر توان و ظرفیتمان را برای تولید به کار خواهیم بست کاهش تولید نیم میلیون خودروی دیگر تویوتا با ادامه بحران کمبود تراشه قیمت ها چه تغییری کرد؟ رایزنی خودرویی با مجمع تشخیص مصلحت رفتار استثنایی کوئیک در بازار خودرو یک خودرو چینی در ایران چگونه قیمت‌گذاری می‌شود؟ تولید دو میلیون و 500 هزار خودرو جوابگوی نیاز کشور است برای ساخت خودرو با کیفیت ابتدا باید پرسنل با ایمان و اعتقاد به کیفیت داشته باشیم بی‌توجهی به تحقیق و توسعه منشا نارضایتی‌ها از کیفیت خودرو است واردات، خودروسازان را وادار به کیفی‌سازی می‌کند دو خودروساز بزرگ چه تعداد خودرو تولید و عرضه کرده‌اند؟ قیمت کارخانه‌ای خودرو افزایش یافت وعده تولید و عرضه 5000 دستگاه آریسان تا پایان سال محقق می شود؟ خطیبی: همکاری خودروسازان، سبب سرعت در طراحی و کاهش هزینه های تولید است ریزش قیمت در بازار خودرو ادامه دارد؟ ارتقای کیفی و افزایش تولید، دستاورد یک دهه تلاش گروه بهمن جزئیات تصویب واردات 50 هزار خودرو راهکار بنیادین سایپا برای افزایش کیفیت خودروها ریزش سنگین قیمت برخی خودروهای پرمشتری واردات خودرو به تولید داخل لطمه نمی‏‏‌زند آمارتولید خودروهای تجاری در دی‌ماه سپاه و ارتش می توانند خودروی با کیفیت و ارزان تولید کنند؟ اختلاف قیمت خودرو بنزینی و دوگانه‌سوز; 70 میلیون تومان! حرکت خصوصی‌ها در جاده برفی رشد تولید خودرو در دست‌‏انداز دهه 90 با قدرت به تولید ادامه می دهیم دوران حمایت از خودروهای بی‌کیفیت به سرآمد فرمول ضعف کیفی خودروهای داخلی تحقق 60 درصدی تکلیف صمت کیفیت خودرو، قربانی هزینه‌های تولید شروط تولید 1.6 میلیون خودرو جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین مسئولیت کیفیت خودرو را می‌پذیریم «کیفیت» جدی شد؟ وزارت صمت برای ارتقا کیفیت و کاهش قیمت خودرو ضرب‌الاجل تعیین کند تشکیل جلسه ویژه هیات مدیره سایپا برای افزایش کیفیت و اصلاح قیمت محصولات کیفیت خودروهای داخلی خوب نیست و حق با مردم است 260 هزار خودرو در 3 ماه پایانی سال به بازار عرضه می‌شود خودرو زیر ذره بین استاندارد و دستگاه قضا تولید و فروش فورد سری اف از 40 میلیون دستگاه گذشت تولید خودروسازان بزرگ از 760 هزار دستگاه گذشت رشد 45درصدی عرضه در بازار خودروهای صفر کیلومتر تولید ایران‌خودرو از مرز 400 هزار دستگاه گذشت خودروسازان در قله تولید ماهانه برنامه دولت سیزدهم برای کنترل بازار خودرو با کاهش هزینه‌های تولید کاهش تولید خودرو انگلیس به پایین‌ترین رقم طی 66 سال گذشته پژوپارس 425 میلیون تومان شد مقصر اصلی بی‌سامانی خودروسازان در کشور کیست؟ تویوتا امسال چند میلیون خودرو تولید می‌کند؟ سنگ بزرگ تولید میزان افزایش قیمت خودروهای پرطرفدار در یک سال گذشته بازار خودرو در انتظار سقوط قیمت است؟ خودرو در بازار کمی ارزان شد کیفیت خودروهای سواری در آخرین ماه پاییز آرین سرمایه یازده ساله شد نگاهی تازه به ستاره بازار خودرو ایران اغماضی در ایمنی خودرو‌های داخلی نیست بیراهه رانت‌زدایی از بازار خودرو سه دوره است که گزارش ارزیابی کیفیت خودروی ایرانی به مجلس نیامده است کاهش 14‌درصدی زیان تولید خودروسازان صنعت خودرو سازی کشور عملکرد خوبی در کیفیت و قیمت نداشته است استانداردهای تعلیق شده خودرو کدامند؟ امسال 45 هزار دستگاه خودرو تجاری نشد کدام کشور خودروهای الکتریکی تسلا را تولید خواهد کرد؟ بازار خودرو، کاهش 5 درصدی قیمت‌ها و بازاری که سرد است تاکنون هزاران نفر قربانی بی‌تدبیری خودروسازان شده‌اند تنها برنده کاهش ارزش لیر و افزایش قیمت خودرو در ترکیه خریدار و فروشنده واقعی در بازار نیست الزامات موفقیت برنامه‌های تحولی وزارت صمت برای صنعت خودرو کشور با بودجه 180 تا 250 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ مجلسی‌ها از کوتاهی خودروسازان گلایه دارند؛ خودروسازان از نبود قطعات الکترونیکی کاهش 6 درصدی قیمت خودرو چرا پلیس راهور خودروهای بدون استاندارد را شماره‌گذاری می‌کند؟ روابط خودرویی ایران و چین بیمه کیفیت خوردو راه اندازی می شود میانگین استاندارد خودروهای داخلی یورو 2 است حذف تدریجی سمند و پژو 206 مقایسه قیمت خودروهای SUV در چین و ایران دلالان خودرو دوباره قیمت‌ها را بالا بردند کاهش 3 تا 50 میلیون تومانی قیمت انواع خودرو در بازار مهلت یک ماهه سازمان استاندارد به خودروسازان برای رعایت ویژگی‌های فنی در خودرو تاوان تیراژسازی خودرو قیمت‌ها در پی ریزش نرخ دلار، کاهشی شد+ جدول بررسی چرایی روند کند کاهش قیمت خودرو نسبت به کاهش نرخ ارز مجلس در باند مخالف سیاستگذار خودرو تداوم کمبود تراشه و پردازشگرهای نیمه هادی در سال 2022 سهم 6‌درصدی خصوصی‌ها از بازار خودرو تولید 30 هزار خودروی برقی تا 1404 نابرابری در بازار عرضه و تقاضای خودرو وضعیت را بدتر خواهد کرد عرضه ماهانه دست کم 55 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار کمیسیون صنایع بر مصوبه ساماندهی خودرو اصرار دارد چرخش انتظارات در خودرو خبری از کاهش قیمت ها نیست زمین بازی جدید بازار خودرو 1401 تداوم گرانی خودرو به دلیل عرضه قطره چکانی خودروسازان سایه بحران جهانی کمبود ریزتراشه ها بر صنعت خودرو ایران خانواده پرستاره ایران خودرو کم‌ایرادترین خودروها در ایران نفع خودروسازی از تولید محصولات ناقص؟ هزینه تولید خودرو کاهش می‌یابد؟ تولید خودروهای تجاری در پاییز قد کشید خودروسازان 100 هزار خودرو به بازار عرضه می‌کنند بیش از 742 هزار دستگاه خودرو تا پایان آذرماه تولید شد دو عامل افت کیفی خودرو در دوران تحریم چرا خودروهای ناقص تکمیل و راهی بازار نمی شود؟ خبری از افزایش عرضه خودروسازان نیست عرضه خودرو افزایش نداشته است تولید دوگانه‌سوزها نصف شد صدور زودهنگام دعوتنامه‌های 206 سه شاهد رونق زمستانه در خودروسازی خبری از کاهش قیمت خودرو نیست افزایش آمار خودروهای ناقص، کار دست خودروسازان داد نماینده مجلس: رشد کمی و کیفی محصولات ایران‌خودرو مازندران چشم‌گیر است سواری‌های پرتقاضا، اما با کمترین میزان رشد تولید سود 120 هزارمیلیارد تومانی دلالان خودرو در 20 ماه گذشته عیارسنجی برنامه دولت برای خودرو درصد تغییر قیمت خودروهای مونتاژ واکنش متفاوت همتی به افزایش قیمت خودرو چرا واردات خودرو آزاد نمی شود؟ منبع شارژ تولید خودرو خودرو 9.5 میلیارد تومانی در بازار تهران خودروسازی ناجی رشد اقتصادی ژاپن شد تولید لاستیک خودرو کاهش یافت واردات خودرو در شرایط فعلی بازار را ساماندهی می‌کند رانت 55 هزار میلیارد تومانی در بازار خودرو روند کیفی محصولات خودروسازان در آبان 1400 تولید خودروسازان بزرگ از 669 هزار دستگاه گذشت گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان 1400 منتشر شد راه مقابله با سونامی خودروهای فرسوده راه‌اندازی خطوط تولید خودرو ایرانی، از قفقاز تا غرب آفریقا بدترین عملکرد صنعت خودروی انگلیس زیان فروش خودرو صفر می‌شود؟ افزایش تولید، حباب قیمت خودرو در بازار را کاهش می‌دهد منتظر کاهش قیمت خودرو نباشید تنظیم‌گر قیمت خودرو کیست؟ دلایل کاهش خوش‌بینی خودروسازان افزایش 500 هزار دستگاهی تولید خودرو در سال 1401 قیمت خودرو پس از جراحی ارزی برنامه‌های پرشتاب سایپا برای کنترل و تنظیم بازار خودرو کاهش 2 تا 7 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی رکود بازار و تاخت و تاز دلالان خودرو تولید خودرو ایرانی در دیگر کشورها از سر گرفته شد واردات خودرو باعث ایجاد رقابت و افزایش کیفیت می‌شود رشد سالانه و ماهانه خودروسازی خصوصی ثبت1700میلیارد تومان زیان لغو قیمت‌گذاری خودرو منجی تولید افزایش قیمت خودرو بر کالاهای دیگر اثر می‌گذارد قیمت‌ها در بازار خودرو شروع به ریزش کرد مجلس در انتظار و مافیای خودرو یکه‌تاز از سرگیری تولید سایت ایران خودرو در سنگال دولت سیزدهم بهترین تصمیم را برای بازار خودرو گرفت افزایش قیمت 10 درصد است، نه 18 درصد! شکاف حداقل 100 میلیون تومانی خودرو از کارخانه تا بازار رشد 4.7 درصدی تولید خودرو تا پایان آبان‌ماه نرخ خودروهای پرتقاضا پس از افزایش قیمت ایران خودرو و سایپا فعلا به واردات خودرو فکر نکنید واردات خودرو باید منتفی شود عرضه مستمر خودرو به بازار در «سه‌شنبه‌ های سایپایی» چشم‌انداز خودرو با روش «مسکن درمانی» تیراژ تولید محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به روزانه 2500 دستگاه می‌رسد رشد عجیب قیمت خودرو در بازار ثبات تولید تجاری‌ها در آبان آمادگی تولید سالانه 100 هزار دستگاه خودروی دوگانه سوز فراز و نشیب‌های یک چشم بادامی خودرو نباید کالای سرمایه‌ای باشد برنامه‌های وزارت صمت برای افزایش تولید خودرو افزایش 1.4 درصدی تولید خودرو سواری در 7 ماه امسال رانت 55 هزار میلیاردی در بازار خودرو افزایش 1.4 درصدی تولید خودرو سواری در 7 ماه بهبود تولید خودرو در میانه پاییز تولید خودروسازان بزرگ به بیش از 583 هزار دستگاه رسید خریدار و فروشنده معطل افزایش 29 درصدی تولید ایران خودرو نقشه‌های سایپا برای تحول در بازار خودرو احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودرو افزایش 22 درصدی تولید خودرو در سایپا در آبان 1400 افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو پیش از حذف هزینه‌های سربار خودروسازان منطقی نیست تولید 5 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در مهرماه 1400 واردات خودرو بر سر دوراهی رفع انحصار و ایجاد رانت خودرو بدون واسطه به دست مصرف کننده برسد 5 عامل تعدیل قیمت خودرو ستاد تنظیم بازار هنوز تصمیمی در مورد خودرو نگرفته است قیمت خودرو در 100 روز اول دولت بازار در انتظار تعیین تکلیف قیمت گذاری خودرو نزدیک به 18 هزار دستگاه از تولیدات خودروسازان ناقص ماند ارائه گزارش از روند افزایش تولید خودرو مکانیزم دولتی برای قیمت‌های غیرواقعی بازار ابهام‌های بی پاسخ طرح واردات خودرو روند کاهشی قیمت خودرو‌های داخلی در بازار سود 170 هزار میلیارد تومانی خریداران خودرو در سه سال مجلس یازدهم بر شکستن انحصار بازار خودرو اصرار دارد شرایط بهره‌مندی افراد از خودروی ارزان قیمت فراهم می شود 9 محصول جدید سایپا در راه است واردات خودرو انحصار موجود در بازار را از بین می برد جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین وانت‌سازان تکانی به خود دادند؛ 4 ستاره‌ها 2 تا شدند سرگیجه بازار خودرو خودروسازان داخلی در بحث کیفیت محصولات چه عملکردی دارند؟ حذف قیمت‌گذاری دستوری بدون آزادسازی واردات ممکن نیست گزارش ارزشیابی کیفی خودرو مهر 1400 منتشر شد «صمت» رگولاتور جدید بازار خودرو؟ کسی نه خودرو می‌خرد نه خودرو می‌فروشد قیمت خودرو باید براساس واقعیات بازار منطقی شود وزارت صنعت برنامه‌هایش را برای ساماندهی بازار خودرو ارایه و اجرایی کند واردات، خودرو را ارزان می کند؟ تولید خودرو بدون تعطیلی آیا قیمت خودرو در بازار هم برگشت؟ پنج لطمه بزرگ قیمت‌گذاری دستوری به صنعت خودرو و اقتصاد کشور دوگانه‌سوزها در نزدیکی خط پایان شوک 48 ساعته به قیمت خودرو نخستین همایش«نقش خبرنگاران در حلقه کیفیت خودرو» برگزار شد افزایش قیمت‌ها در بازار راکد خودرو آغاز پاییزی خودروسازان افزایش تولید خودرو طی 2 هفته ممکن است؟ تیراژ تولید ایران خودرو به روزانه 2500 دستگاه می‌رسد افزایش تولید خودرو در سایپا کلید خورد بیش از 10 هزار دستگاه از تولیدات مهرماه خودروسازان تجاری نشد فعالان بازار در انتظار تصمیم سیاستگذاران خودرو در سرگردانی صنعت خودرو از تحریم به صورت مطلوب بهره گیری کرد افزایش 2 تا 6 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار تنوع محصولات ایران خودرو نشان از حضور نیروهای متخصص با توان مهندسی بالاست رونمایی از ترکیب تولید خودرو در 1404 طرحی که زیان تولیدکننده را متوقف و مشکلات مصرف‌کنندگان را افزایش می‌دهد خودنمایی قیمت های کاذب در بازار خودرو روزانه 700 دستگاه به تولید خودرو افزوده می‌شود نارضایتی کانادا از قوانین جدید آمریکا برای خودروهای برقی بدون واردات بازار خودرو همچنان ملتهب می‌ماند کاهش خفیف تولید خودروهای تجاری رشد 1.8 درصدی تولید خودرو در سال 1400 درخواست‌های کاذب برای خرید خودرو چگونه از بین می‌رود؟ تیگو 8 پرو مدیران خودرو به روزترین خودروی بازار کشور آشفتگی بازار خودرو ماحصل قیمت گذاری دستوری است مشتری ها از بازار خودرو پر کشیدند تکمیل و تجاری‌سازی بیش از 21 هزار دستگاه خودرو در هفته گذشته رسانه‌، عنصری اساسی در حلقه‌ی کیفیت خودرو رکود دست از سر بازار خودرو برنمی‌دارد میزان تولید سالانه خودرو یک سوم ظرفیت خودروسازان است سد جدید مقابل وعده‌های خودرویی صمت عرضه محدود خودرو را گران کرد خودروسازان به دلیل زیان، تولید را افزایش نمی‌دهند اشکودا امسال به دلیل کمبود تراشه 250 هزار خودرو کمتر تولید می‌کند ارزانی خودرو در راه است؟ قول وزیر صمت برای سامان‌دهی بازار خودروی داخلی راستی‌آزمایی رشد تولید خودرو موج جدید افزایش تولید خودرو از دو هفته آینده افت 28 درصدی تولیدی خودرو در ژاپن افت و خیز قیمت‌ در بازار خودرو تولید 1.6 میلیون دستگاه خودرو در 1401 شدنی است؟ بازار خودرو کاهش قیمت را تجربه می کند؟ طرح «مشارکت در تولید» کلید خورد نردبان جهانی غول‌های خودرو فروشنده و خریدار خودرو دست از معامله کشیدند وعده‌های خودرویی وزیر صمت محقق می‌شود؟ بازار خودرو بر مدار رکود قیمت خودرو در دوراهی دیگنیتی تنها خودرو SUV تولید داخل با پنج ستاره کیفی حذف انحصار در صنعت خودرو به ارتقای کیفیت منتهی می شود حذف قرعه‌کشی مشروط به واردات و افزایش تیراژ تولید خودرو نگاه مثبت مجلسی‌ها به طرح ساماندهی خودرو سد «زیان» مقابل وعده خودرویی جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین ایران با همکاری ترکیه خودرو می‌سازد؟ کاهش 500 هزار دستگاه تولید رنو به دلیل نبود تراشه‌های الکترونیکی سه پیشنهاد خودرویی به رئیس‌جمهور ورژن جدید قیمت دستوری خودرو تشکیل کمیته ویژه بررسی واردات خودرو در مجلس کاهش تولید خودرو در جمهوری چک به دلیل بحران تراشه تازه واردان به گزارش کیفی خودروهای داخلی در شهریور ماه رونمایی از پروژه خودرویی «صمت» نرخ‌های جدید خودرو به زودی تعیین می‌شود وزارت صنعت در موضوع واردات خودرو تابع تصمیمات نظام است یک میلیون تومان از قیمت پراید کم شد خودروهایی که در کشور صاحب برند تولید نمی‌شود قفل واردات خودرو باز می‌شود؟ تاکید نمایندگان بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در تولید خودروی باکیفیت تولید 4 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در شهریور 1400 تشدید رکود در بازار خودرو سقوط تولید دوگانه‌سوزها تفاوت کیفیت بنزین از پالایشگاه تا جایگاه سوخت رایزنی برای رفع ابهام طرح واردات خودرو نقش شورای رقابت در کنترل قیمت خودرو کاهش تولید خودرو در چین به‌دلیل بحران کمبود تراشه گزارش خودروسازان از تعهدات معوق و ناقص سقوط خصوصی‌ها در خودروسازی رشد 25 درصدی تولید خودرو در شش ماهه نخست امسال معاملات در بازار خودرو قفل و قیمت‌ها کاهشی شد معاملات خودرو در بازار مشهد به صفر رسید نوسان 1 تا 5 میلیونی قیمت‌ها روند تخلیه خودروهای انباری کند شد بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف واردات صحبت از صادرات و واردات خودرو بازار را ملتهب می کند خودروسازان در نیمه نخست 1400 چند دستگاه خودرو تولید کردند؟ اما و اگرهای آزادسازی واردات خودرو در صورت رفع ممنوعیت کاهش قیمت ها در بازار خودرو چالش واردات خودرو بازار خودرو در نیمه دوم امسال به‌ کدام‌ سو می‌رود؟ تولید خودروهای سنگین رشد کرد تاکتیک پاییزی خودروسازان بررسی ماشین هایما S7 در بازار خودرو بازار در انتظار تعیین تکیلف طرح واردات افت تولید خودرو در انگلیس دپوی 140 هزار خودرو باعث افزایش قیمت می‌شود تولید خودروی انگلیس به دلیل کمبود تراشه بیش از یک چهارم کاهش یافت پنج درصد مردم از واردات خودرو سود می برند نوسان 1 تا 5 میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار کمبود تراشه مانع تولید 7 میلیون خودرو شد 212 هزار خودرو در 6 ماه تولید شد تولید خودروسازان بزرگ به حدود 430 هزار دستگاه رسید موضع خاکستری وزارت صمت درباره واردات خودرو عقب‌ماندگی 24درصدی از برنامه تولید تولید یک میلیون و پانصد هزار خودروی داخلی با کمک بخش خصوصی شدنی است 270 میلیارد دلار خسارت و فرصت از دست رفته ترمز کاهش قیمت خودرو در بازار کشیده شد کاهش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو پرسش‌های واردات خودروی خارجی و هزار و یک اما و اگر! اعتماد مردم؛ بهترین ابزار توسعه سایپا پیش بینی کاهش 40 درصدی نرخ‌ها انحصار واردات خودرو می‌شکند رشد 10 درصدی تولید سواری در ایران‌خودرو پشت پرده بازار بعد از مصوبه آزادسازی ایران بیستمین خودروساز بزرگ دنیا شد چالش ‌استاندارد در ابرپروژه خودرویی صمت دهک های متوسط و پایین جامعه سودی از واردات خودرو نمی برند برنامه بلندمدت سروصنعت سپاهان برای آغاز تولید خودرو وضعیت موجودی انبار خودروسازان کاهش 40 تا 50 میلیون تومانی خودروهای چینی آدرس غلط بازار خودرو شروط تولید سه‌میلیون دستگاه خودرو خدمات ویژه مدیریت ارتباط با مشتریان به دارندگان تارا همراهی مردم با واردات خودرو کاهش 5 تا 10 درصدی قیمت همه خودروها خطر داغ‌ شدن بازار امضاهای طلایی با اجرای طرح واردات خودرو ریزش قیمت‌ها پس از موافقت با واردات خودرو کاهش قیمت خودرو با تصویب طرح ساماندهی صنعت خودرو ریزش 50 درصدی تقاضای خودرو در 15 روز اخیر اگر استانداردهای خودرویی را پیاده کنیم، همه پلتفرم‌ها باید جمع شود آیا تولید 3‌ میلیون دستگاه خودرو در افق 1404 امکان‌پذیر است؟ یارکمکی آزادسازی واردات خودرو افت 5 تا 10 درصدی قیمت خودروهای خارجی در بازار موافقت مجلس با واردات مدیریت شده خودرو با رویکرد تقویت تولید انجام گرفت بازار خودرو قفل شد منتظر واردات خودروی خارجی باشیم یا نباشیم؟ احتمال ایجاد رانت با قانون آزادسازی مشروط واردات خودرو بدترین ماه بازار خودروی 1400 طرح واردات خودرو با بازار چه کرد؟ موتور تولید سرد شد وزارت صمت خودتحریمی ها را چاره کند تولید هوندا به 40 درصد ظرفیت سقوط کرد وزیر صمت مجری مصوبه واردات مشروط خودرو خارجی است واردات خودرو موتور خودروسازان برای تولید محصولات باکیفیت را روشن می‌کند برندگان و بازندگان مصوبه خودرویی مجلس رشد 1.5 درصدی تولید خودرو تا پایان مردادماه باز شدن پای خارجی‌ها چه تاثیری در بازار خودرو داخل خواهد داشت؟ 50 هزار میلیارد تومان رانت در بازار خودرو، ماحصل تفاوت بین قیمت کارخانه و حاشیه بازار! دیگنیتی خودروی متمایز و خاص بازار ممنوعیت واردات بعد از 3 سال لغو می‌شود؟ کمیت و کیفیت مسئله خودرو در مجلس یازدهم باید مشخص شود تغییر ظرفیت تولید خودرو، برنامه جدید وزارت صمت بهترین خودروهای تولیدی ایران خودرو برنامه‌ریزی برای تولید خودروی ارزان‌قیمت واردات خودرو آزاد نمی‌شود پیامدهای توقف پیش فروش در بازار خودرو دست‌انداز در مسیر عرضه خودروهای جدید بازار خودروهای خارجی در رکود کامل فرو رفت تشدید رکود در بازار خودرو با زمزمه آزادسازی واردات تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو به تعویق افتاد چه زمانی شاهد عرضه خودرو‌های با قیمت مناسب خواهیم بود؟ زیرساخت‌ ارتقای کمی و کیفی خودرو تولیدی در فارس فراهم است ساماندهی بازار خودرو ضرورت فعلی کشور است بحران کمبود تراشه خودرو وخامت یافت سایه ورود کارکرده‌ها بر بازار خودرو تولید 3 میلیون خودرو تا سال 1404 قابل تحقق است تولید 3 میلیون خودرو و کاهش 20 درصدی قیمت فروش90 درصد خودروهای ثبت نامی در بازار ارزان‌ترین خودرو بازار را با چه قیمتی بخریم؟ فورد تولید خودرو در هندوستان را متوقف می کند نگهبانان دیوار خودرویی اعلام 4 پیش شرط رسیدن به تولید سه میلیون دستگاه خودرو در سال بازار خودرو در آستانه یک تحول بزرگ است نیم رخ بازار خودرو در یک ماه گذشته قیمت خودروهای وارداتی شکسته می‌شود؟ بررسی نهایی طرح آزاد‌سازی واردات خودرو در صحن سهم 53 درصدی ایران خودرو در بازار خودروهای سواری کام چینی سازان از واردات خودرو شیرین نمی‌شود سه میلیون خودرو برای کدام تقاضا؟ صفر شدن تعهدات معوق سایپا از شهریور 1400 کاهش 5 تا 8 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار 2 راهکار مجلس برای واردات خودرو خرید خودرو شیوه مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیست نخستین سال سایپای نوین چگونه گذشت؟ شرط ارزان شدن خودرو چیست؟ قیمت خودرو با بهانه‌های مختلف افزایش می‌یابد کاهش 4 تا 5 میلیون تومانی قیمت خودرو ارتقای کیفیت وانت آریسان مازاد تولید در انتظار بازار خودرو؟ فرود قطب سوم خودروسازی قیمت خودرو چرا پیاپی ترمز می‌بُرد؟ قیمت خودرو در بازار نزولی شد افت تولید دوگانه سوزها بازار خودرو بدون مشتری ماند پراید دوباره محبوب شد سنگین‌های باری در عرش؛ وانت‌ها در قعر دهه مردود تولید خودرو تغییر قیمت خودرو بعد از شهریورماه اعلام می‌شود کسری خودرو در نیمه تابستان تولید خودروسازان از مرز 345 هزار دستگاه گذشت شرط اصلی واردات خودرو چیست؟ بحران در خودروسازی انگلیس تولیدات ایران خودرو کرمانشاه 23 درصد افزایش یافته است صنعت خودروی کشور تا 3 سال آینده به افتخار ملی تبدیل می‌شود ثبات کیفی خودرو در تیر روند شتابان افزایش قیمت خودرو متوقف شد تولید بیش از 292 هزار دستگاه خودرو سواری تا پایان تیرماه جای خالی خودروهای برقی در کشور خودرو از ابتدای تیر ماه تاکنون چقدر گران شد؟ تورم خودرو شتاب گرفت تولید خودروی انگلستان به شدت افت کرده است افزایش 40 تا 50 میلیونی قیمت خودروهای داخلی در بازار اهواز تولید خودروی شاهین به 150 دستگاه در روز رسید سکته انتظارات خودرو کسی رغبتی به خرید خودرو ندارد صنعت خودرو طی 3 تا 4 سال آینده افتخار ملی می‌شود نقطه‌کور «جاده 90» تولید خودرو قرعه کشی خودرو جواب داد؟ افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها در بازار راکد خودرو سرکشی قیمت خودرو در بازاری که راکد است خودرو پیشتاز تولید در تیر توزیع قطره‌چکانی خودروسازها به گرانی‌ها دامن می‌زند پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته اول شهریور دلایل افزایش قیمت خودرو در بازار قیمت خودرو قرنطینه را شکست تبیین اهداف کوتاه‌‌مدت و بلندمدت خودرویی رشد 12درصدی تولید در دستور کار سایپا 1400 رشد حوزه تولید آمریکا با جهش بخش خودرو در ماه جولای پژو 206 از خط تولید خودروسازان خارج شد؟ تولید خودرو در کشور باید به 3 میلیون دستگاه تا پایان سال 1404 برسد قیمت خودرو ترمز برید دولت جدید چه برنامه‌ای برای مدیریت بازار خودرو دارد؟ ساماندهی صنعت و بازار خودرو مطالبه جدی از وزیر آینده صمت سایپا، رتبه اول تولید خودرو در کشور کدام خودروهای سنگین 5 ستاره کیفی گرفتند؟ قیمت تمام شده تولید خودرو با حذف هزینه‌های سربار کاهش می‌یابد بررسی چگونگی ساماندهی بازار خودرو توسط وزیر پیشنهادی صمت بازار خودرو در انتظار کاهش قیمت؟ گزارش ارزشیابی کیفی خودرو خرداد 1400 منتشر شد دولت سیزدهم خودرو را در کدام مسیر خواهد راند؟ رشد تورم فصلی و سالانه خودرو صعود قیمت خودروها در رکود بازار! قیمت خودرو باز هم ترمز برید خودروسازان خصوصی در کندرو ایران خودرو در مسیر درآمد و تولید تولید حدود 323 هزار خودرو در 4 ماه نخست 1400 کاهش 43 درصدی تولید خودرو در 3 سال گذشته دهه عبرت در بازار خودرو تداوم رکود تورمی در بازار خودرو عرضه خودرو به بازار محدود شد ضرورت افزایش همکاری مشترک سایپا با نیروی دریایی ارتش صنعت خودرو سفره‌ای برای ارتزاق افراد خاص است درس عبرت ممنوعیت واردات خودرو چالش های جدید بی‌ام‌و برای تولید خودرو گزارش اشپیگل از بازار خودرو ایران وضعیت بازار خودروهای خارجی پس از نوسانات نرخ ارز گران‌ترین کوپه‌های بازار ایران موج جدید تولید خودروهای ناقص بررسی بازار خودرو در مناطق آزاد 3‌ اشکال مالیات‌ستانی از خودرو افزایش 10 تا 20 میلیونی قیمت خودرو در یک ماه خودرو عقب نشست تولید خودروسازان به بیش از 289 هزار دستگاه رسید همان بهتر که تشریف نیاوردید! تورم خودرو در مسیر نزولی افزایش 2 تا 3 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار نیمه تعطیل از شکست تحریم ها با تولید تارا تا جهاد در تولید و توسعه محصول با اتکا به دانش ایرانی خودروسازی در جاده افت زیان سبقت تولید خودروسازان از فروش آن‌ها آخرین وضعیت خودروهای میلیاردی در بازار حذف دلار از معاملات، آب روی آتش تورم بازارها سواری‌ها تنها 6.5 درصد رشد تولید داشتند توقف تولید و فروش خودروهای پاسات فولکس واگن در آمریکا روسیه خودرو برقی می سازد پرتولید ترین خودروهای جهان انبار خودروسازان دوباره شارژ شد رشد سایپا در اوج سختی ها آدرس اشتباه التهاب بازار خودرو قیمت خودرو خلاف انتظارات خودروی تارا نتیجه اعتماد ایران خودرو به صنعت قطعه سازی کشور است انحصار بازار خودرو باید از بین برود رشد 86 درصدی زیان ایران‌خودرو چرا بازار خودرو خلاف دلار و طلا عمل می‌کند؟ ترفندهای جدید دلالان خودرو در بازار آزاد سه مسیرخروج از زیان‌دهی خودروی تارا می تواند خلا موجود در بازار خودروهای ایرانی را پر کند دو عامل گرانی خودروهای داخلی جهت‌یابی با کاهش زیان تولید رضایتمندی مشتریان، اصل بنیادین در ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو جهش قیمت در بازار خودرو علی رغم تعطیلی بازارهای رسمی سرمایه‌گذاری میلیاردی اسپانیا در تولید خودروهای برقی چرا خودرو همچنان گران است؟ افزایش قیمت ها در بازار خودرو شدت گرفت سند ضدرقابتی برای تولید رقابتی تعطیلی نمایشگاه ها و قیمت‌هایی که توقف ندارند آیا کشورها با تغییرات بازار خودرو همراه می‌شوند؟ رشد خفیف تجاری‌ها در بهار اطلاعات کامل خودروهای لوکس در اختیار سازمان مالیاتی امضاء تفاهم نامه تولید خودروی الکتریکی در استان فارس تولید 4 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در اردیبهشت 1400 نفس‌های آخر دوگانه‌سوزها رشد 9.5 درصدی تولید خودرو در بهار 1400 خودروی ارزان قیمت ایران خودرو ظرف 2 سال آینده به بازار عرضه خواهد شد محبوب‌ترین نیسان مورانو در بازار ایران میزان تولید و فروش خودرو در بهار تولید خودروهای سنگین در وضعیت خوب بازار خودرو معطل برجام بازار خودرو در هفته ای که گذشت رشد 35 درصدی تولید خودرو در سال گذشته تولید خودرو پیشتاز تولیدات منتخب صنعتی استان مازندران آخرین ارزیابی کیفیت سواری‌های تولید داخل کیفیت متوسط خودروهای داخلی روی کاغذ گزارش ارزشیابی کیفی خودرو اردیبهشت 1400 منتشر شد تولید خودروسازان از مرز 203 هزار دستگاه گذشت ایست قیمت در بازار خودرو تعهد خودروسازان به تحویل 30 هزار دستگاه خودرو به خانواده‌ ایثارگران قیمت‌ ها به کدام سمت می‌ روند؟ خروج مشتریان از بازار کساد خودروهای خارجی رشد 55 درصدی تولید محصولات بهمن دیزل رشد 22 درصدی تولید در ایران خودرو کرمانشاه شرکت ایران خودرو کرمانشاه امسال هفت هزار و 732 دستگاه خودرو تولید کرد درجا زدن قیمت خودرو در بازار یک هفته بعد از انتخابات خودروها از حیث کیفیت ستاره‌دار می‌شوند خودرو در دولت رئیسی ارزان می‌شود؟ رشد 115 درصدی خودروهای انباری کاهش قیمت خودروهای پرتیراژ افزایش تعداد تولید ایران‌خودرو در سه ماهه نخست امسال نسخه درمان رکود بازار خودرو ثبات قیمت‌ها است درس عبرت از پنج بن‌بست خودرویی قیمت ها در بازار خودرو 2 روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری آیا خودروسازان خارجی «فرمول تولید خودرو» را به ایران می‌فروشند؟ تولید خودرو 8.8 درصد رشد کرد عرضه خودروی باکیفیت توسط خودروسازان ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار خودرو راهکارهای دور زدن محدودیت های واردات خودرو به ایران طی 60 سال گذشته کامیون‌ها در صدر جدول افزایش تولید کوچ مشتریان و فروشندگان از بازار رصد انتخابات در سه بازار معاملات بازار خودرو به بعد انتخابات موکول شد دو پیام افت تولید پرتیراژها ابعاد کدام پیکاپ جدید بازار ایران بزرگتر است؟ افزایش سرعت در جاده فروش فوق‌العاده شتاب خودرو از انبار به بازار بازار راکد خرید و فروش خودرو کلید قیمت خودرو گم شد افزایش مستمر قیمت کارخانه ای خودرو ثبات بازار را از بین می‌برد دوگانه افزایش زیان و کاهش تولید خودرو تولید خصوصی‌ها روی غلتک افتاد رشد 11.2 درصدی تولید خودرو در 2 ماهه اول سال جاری سایپا در دوران تحریم نقش مؤثر و مفیدی در تولید و افزایش تولید داشت خودروسازان بزرگ در اتفاقی عجیب دنده معکوس کشیدند بازیگران نقش اول رکود بازار خودرو کاهش تولید دوگانه‌سوزها افزایش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت انواع خودرو در بازار دیدگاه کارشناسان در مورد آزادسازی واردات خودرو دو رنگ‌ها وارد بازار می‌شوند دیپلماتیک به سبک تارا 5 نشانه چینیزاسیون خودروسازی ایران تولید 8200 دستگاه خودروی تجاری در ایران خودرو دیزل سیل متقاضیان پشت سد قرعه‌کشی رشد 114 درصدی تولید خودرو فروشنده خودرو زیاد شد افزایش 2 تا 3 میلیون تومانی قیمت خودرو تولید 2/ 1 میلیون خودرو در 1400 رشد بالای تولید خودرو در ماه فروردین ریزش 35 درصدی قیمت خودروهای خارجی با لغو تحریم‌ها روسیه 150 هزار خودروی برقی در سال تولید می‌کند 70 درصد نمایشگاه‌های خودرو تعطیل شدند قفل بازار خودرو با نهایی شدن تحقیق و تفحص ها باز می‌شود + اینفوگرافی «صمت» به خودروسازان سخت گرفت رکود در بازار خودرو همچنان ادامه دارد 3 خودرو سنگین 5 ستاره و 5 خودرو 4 ستاره واردات خودرو با بیت‌کوین صحت دارد؟ رشد تولید تجاری‌ها در اردیبهشت 1400 شیفت واردکنندگان خودرو به تولید بازهم وانت‌های تک ستاره آمدند و خبری از چهار ستاره نیست برنامه فروش 7500 میلیارد ریالی در سال 1400 دلار خودرو را گران کرد افت 21 درصدی تولید در اردیبهشت‌+جدول تولید 4 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در فروردین 1400 سرعت‌گیر قیمت در بازار ایستگاه آخر سفته‌بازی خودرو رشد بیش از 50 درصدی تولید خودرو نوبرانه‌های غایب در گزارش کیفی فروردین تولید بیش از 118 هزار دستگاه خودرو در دو ماهه نخست 1400 کاهش 10 درصدی قیمت خودروهای خارجی قیمت خودرو این هفته آزاد می‌شود؟ «تارا» خودروی مشتری پسند گزارش ارزشیابی کیفی خودرو فروردین 1400 منتشر شد تثبیت تولید بهاری تردید در تحقق هدف خودرویی «صمت» آیا ریزش بزرگ قیمت در راه است؟ بازار به کدام سو می‌رود؟ کاتالوگ "اسکیلاس" ؛ کراس اوور جدید بازار ایران واردات خودرو در 4 سناریو بازار خودرو در رکود کامل است واکنش سرد بازار به قیمت‌های جدید خودروسازان هدف ساخت داخل،‌ مقاوم سازی تولید در برابر تحریم‌ها است علت کاهش عرضه خودرو توسط ایران خودرو و سایپا به بازار چیست؟ خودرو در اردیبهشت ماه چقدر ارزان شد؟ رانت 100 هزار میلیارد تومانی بازار خودرو روند قیمت‌ها صعودی شد کنترل قیمت در بازار خودرو را چه کسی در دست دارد؟ افت و خیز تولید تجاری‌ها در 1400 موتور رشد تولید در فروردین بازار بدون مشتری خودرو در انتظار سرنوشت قیمت ارز شاهین سایپا پرچمدار ایمنی و کیفیت خودروهای داخلی با تحقق بومی سازی تابعیت ایرانی برای خودروهای خارجی امکان تولید یک میلیون و 200 هزار خودرو وجود دارد قلمرو کُره‌ای‌ها 4 مرکز همگانی خرید و فروش خودرو تهران از فردا بازگشایی می‌شود بازار خودرو از مشتری خالی شد بازار خودرو از مشتری خالی شد سایپا ظرفیت جهش تولید خودروهای باکیفیت و متنوع را دارد پیش‌بینی قیمت خودرو در سال 1400 بازار خودرو در سراشیبی سایپای نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم در کشور است پیش بینی مهم از قیمت خودرو بعد از انتخابات کدام خودروها ارزان شدند؟ شبهه در لغو قیمت‌گذاری کم‌تیراژها 80 درصد رانت نصیب دلالان می‌شود 6 پیچ بازار خودرو در یک سال رشد 76 درصدی تولید دوگانه‌سوزها تخفیف 30 درصدی به علت نبود مشتری ریزش قیمت ها در بازار خودرو ایران‌خودرو و سایپا در مدار افزایش تولید کاهش حباب قیمت خودروهای وارداتی آلارم تولید خودروهای پرفروش احتمال افزایش قیمت خودرو در خردادماه تکلیف خودروهای جدید با مجوز شورای رقابت انتظار ریزش بیشتر قیمت ها در بازار خودرو ادامه ریزش قیمت خودرو با کاهش نرخ دلار رکود تورمی میهمان بازار خودرو افت نرخ ارز رکود بازار خودرو را عمیق‌تر کرد کدام خودروها در 24 ساعت گذشته ارزان شدند؟ شوک دوباره "شورای رقابت" به خودرویی‌ها قیمت‌ها در بازار خودرو ریخت ریزش 80 میلیون تومانی قیمت در بازار خودروهای خارجی افت و خیز تولید خودرو در آغاز 1400 حمایت از کارگر حمایت از تولید ملی است قیمت خودرو در مدار کاهش جاده های ایران پذیرای چه خودروهای خارجی هستند؟ حسگر رونق تولید خودرو خودروهای 200 تا 300 میلیونی بازار کدامند؟ گام بلند تویوتا در تولید خودران‌ها رسیدگی به وضعیت بازار خودرو در کمیسیون اصل نود مجلس قیمت خودرو روند کاهشی گرفت جهش تولید خودرو کلید خورد؟ خودروسازان سال 1400 را با رشد 117 درصدی تولید آغاز کردند تاکید وزیر صمت بر تلاش حداکثری برای تحقق شعار سال در صنعت خودرو پیش بینی کاهش تولید فولکس واگن با کمبود جهانی تراشه عملیات ناموفق کشف قیمت «تارا» و «شاهین» وضعیت کیفی سواری‌ها در آخرین ماه سال 1399 نخستین وانت 4 ستاره تولید شد کدام روش قیمت گذاری بازار را کنترل می کند؟ هدف‌گذاری برای تولید 1.2 میلیون دستگاه خودرو در سال 1400 آرامش نسبی در بازار خودرو غیبت خودروهای جدید در گزارش ارزشیابی کیفی رکود ادامه‌دار بازار خودرو و انتظار برای کاهش قیمت‌ها گزارش ارزشیابی کیفی خودرو اسفند 99 منتشر شد راننده ناشی بازار خودرو تولید خودرو در 1400 افزایش می یابد؟ نوبرانه های نارنجی پوش در صف 1400 استارت ایران خودرو درسال 1400 با رکورد در تولید وتحویل به مشتریان نفع خودرو از حذف رانت نجومی صادرات خودرو با وجود کمبود در بازار؛ الزام استانداردهای 85 گانه برداشته شد! افزایش تولید در ایران‌خودرو کارنامه 99 صنعت خودرو برنامه تولید 50 هزار دستگاه تارا در سال 1400 رشد 19.1 درصدی تولید خودروی سواری در سال 99 تولید خودرویی که در انبوه برف و یخ زمین گیر نمی‌شود ضرر تولید هر دستگاه خودرو توسط ایران‌خودرو و سایپا چقدر است؟ آیا عرضه خودرو در بورس در شرایط فعلی بازار مناسب است؟ قیمت‌گذاری دستوری به نفع مردم یا انحصار تولیدکننده؟ تولید 108 هزار دستگاه خودرو در سال 1400 خرید و فروش به حداقل رسیده است مردم به قیمت‌های فضای مجازی اعتنا نکنند شرط بازگشت خودروسازان خارجی به ایران کاهش قیمت خودرو پس از عقب‌نشینی شورای رقابت رمز افت و خیز قیمت در بازار خودرو رنو استحقاق بازگشت به ایران را ندارد دنا پلاس شش‌سرعته دستی در آستانه تولید انبوه شیوه کنونی عرضه خودرو همانند لاتاری است مقصر اصلی افزایش قیمت خودرو کیست؟ بازار خودرو به سمت خصوصی‌ها می رود طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار امروز مجلس تولید 130 هزار دستگاه خودرو بیشتر از سال گذشته ورود کدام ون مکسوس به ایران محتمل تر است؟ نابسامانی بازار خودرو به دلیل وجود واسطه‌گران بود تولید بیش از 420 هزار دستگاه خودرو در سال 99 در گروه خودروسازی سایپا تامین قطعات 630 هزار دستگاه خودرو با تعمیق داخلی‌سازی تولید محصولات ایران خودرو در روسیه شکست برنامه99 تولید خودرو دولت برنامه ای برای مدیریت قیمت خودرو در بازار ندارد ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو در نیمه فروردین‌ماه پایان فریز قیمت خودرو اولین قیمت خودرو در سال 1400 اعلام شد برنامه تولید خودرو در سال 99 محقق نشد+جزئیات دستپخت «پینین فارینا» در راه ایران رشد 4.3 درصدی تولید خودروسازان بزرگ داخلی در سال 99 تولید خودروی ارزان مطالبه مردم است توافق هسته‌ای چه تاثیری بر روی قیمت خودرو می‌گذارد؟ مسیر صنعت خودرو در سال 1400 به چه اصلاحاتی نیاز دارد؟ محصولات جدید مدیران خودرو در سال 1399 3 نکته مهم درباره وضعیت بازار خودرو در 1400 پنج نقطه عطف خودرو در 99 عرضه مستمر محصولات ایران‌خودرو به بازار در سال جدید برنامه تولید خودرو در سال 1400 اعلام شد تحریم‌ها و کم‌رنگ شدن تولید مونتاژی‌ها در جاده مخصوص هوشمندسازی مراکز خرید و فروش خودرو در تهران؛ بزودی فروش خودروی شاسی بلند روسی در ایران خودرو ارزان می شود اگر تحریم داخلی تولید برداشته شود! شرط کاهش قیمت خودرو در بازار چیست؟ فراز و فرود قیمت خودرو در سال 99 تولید بیش از 829 هزار دستگاه خودرو سواری تا پایان بهمن ماه رتبه بازار خودرو در بازدهی رشد عوارض 86 درصدی بر واردات خودرو منجر به گرانی می‌شود قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه فروردین ماه 1400 اعلام شد نسخه نهایی شاهین را ببینید+ تصاویر «شاهین» براساس سیستم کیفی منحصر به فرد تولید شده است تولید و تحویل شاهین برابر با "شکست تحریم" است افزایش 25 درصدی تولید ایران‌خودرو در سال آینده تولید ایران‌خودرو از نیم میلیون دستگاه گذشت قیمت‌ خودرو دوباره کاهشی شد گزارش ارزشیابی کیفی خودرو بهمن 99 منتشر شد آخرین وضعیت بازار خودرو در هفته پایانی سال تعیین قیمت منصفانه خودرو از کدام مسیر کلید می‌خورد؟ تولید بیش از 829 هزار دستگاه خودروی سواری تا پایان بهمن‌ماه بازار خودرو شب عید کساد شد تولید 500 هزار خودرو از ابتدای سال خرید خودرو در روزهای پایان سال منطقی است؟ ترمز «قیمت خودرو» کشیده خواهد شد؟ قیمت خودرو در سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ اقتصادی‌ترین خودرو اتوماتیک بازار راهنمای خرید خودرو کارکرده در بازه 100 تا 200 میلیون تومان عکس جدید نمای داخلی تارا منتشر شد ثمرات همکاری نهادهای نظامی با خودروسازان جهش فراتر از تولید ایران خودرو در سال 99 چرخش چرخ های صنعت و اقتصاد کشور با جهش تولیدخودرو راه فرعی کاهش سوداگری در بازار خودرو خودروی 1400 در سه سناریو شب عید کسی خودرو نمی‌خرد خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده قیمت خودرو را کاهش داد بازار شب عید خودرو بی‌رمق شد سهم بازار محصولات ایران خودرو به بیش از 55 درصد رسید نفع مصرف‌کننده و تولید کننده از آزادسازی خودروهای کم‌تیراژ چیست؟ خودرو باز هم موتور «رشد» شد کاهش فروش در بهمن‌ماه نوسان دلار معاملات خودرو را متوقف کرد بازار خودرو به کجا می‌رود؟ تقاضای واقعی بازار خودرو نصف برآوردهاست جزییات بسته جهش تولید خودرو اعلام شد ایران خودرو در آستانه عبور از تولید نیم میلیون دستگاه خودرو توقف تولید دو مدل از محصولات تسلا علت مردودی تولید خودرو زمان احتمالی آزادسازی واردات خودرو عرضه خودرو در بورس باید بدون سقف قیمت باشد خودرو‌های بالای یک میلیارد تومان بدون مشتری مانده اند معیار تشخیص خودروهای لوکس؛ قیمت یا مصرف سوخت؟ پیش‌ بینی قیمت خودرو در شب عید بازار خودرو در اسفند چگونه است؟ ارز، خودرو را از سکه انداخت صرفه‌جویی 684 میلیون دلاری در یارانه سوخت نمره منفی کیفی بالا در تسلا «تارا» برای ورود به بازار آماده می‌شود معمای زیان بیشتر با رشد فروش! واردات خودروهای پلاک مناطق آزاد بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق آزاد شد نسخه‌های جدید بر بازار خودرو مؤثرند؟ جتور X70S؛ کراس اوور چینی با احتمال حضور در بازار ایران +عکس مشتریان،‌ دوام و کیفیت محصولات ایران خودرو را تایید کردند واردات خودروی دست دوم در کمیسیون صنایع و معادن مطرح نیست از 14 خودرو مورد بررسی؛ 8 خودرو 4 ستاره به بالا و الباقی 3 ستاره‌اند ارزیابی کیفی خودروها چرا وانت‌سازان را تکان نمی دهد!؟ درخواست 27هزار میلیاردتومان منابع جدید با وعده رشد 50درصدی تولید خودرو گره کور بازار خودرو با عرضه در بورس باز می‌شود؟ تولید دوگانه‌سوزها در مدار رشد تولید 3 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در دیماه 99 بنزی که 25 سال پیش قیمتش طی یک سال 4برابر شد بازار خودرو برعکس صحبت های مسئولان حرکت می کند؟ بزودی طرح ساماندهی بازار خودرو نهایی می‌شود 1400 بازار بهتری برای خرید خودرو است؟ بازگشت بازار خودرو به شرایط عادی تولید بیش از 700 هزار دستگاه خودرو در 10 ماهه امسال آگهی فروش خودروهای صفر افزایش یافت برنامه تایلند برای برقی کردن یک سوم خودروهای تولیدی رسیدن به ظرفیت تولید 2میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در سال رشد 13.9 درصدی تولید سواری‌ در 10 ماهه امسال کیفیت و فناوری در تولید ایران‌خودرو مشهود است افزایش کیفیت خودرو راه صادرات را باز می‌کند تقاضای واقعی خودرو چقدر است؟ افزایش عرضه خودرو در بازار قیمت ها را کاهش می دهد؟ بازار خودرو در شب عید کساد است ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو با کاهش تقاضای کاذب رشد حدود 17 برابری ظرفیت تولید خودرو پس از پیروزی انقلاب اسلامی بازار خودرو؛ بهشت سوداگران نادیده گرفتن هزینه تولید خودرو در قیمت‌گذاری دستوری قهرمانی از سرزمین‌های شرقی لغو قیمت‌گذاری دستوری خودرو مشروط به آزاد سازی واردات خودرو بازار خودروی صفر، دست دلالان است توقف خودرو به وقت آذر افزایش تیراژ خودروسازان نیازمند نقدینگی کافی وزیر صنعت 2 خودرو جدید را به بازار معرفی کرد افت تولید دی ماه علیرغم افزایش آمار تولید خودروسازان اصلی طی 10 ماهه امسال تداوم روند افزایشی تولید و کاهش قیمت خودرو سراب جهش خودرو با مصوبات متغیر ممنوعیت تولید خودرو 2 ستاره یک سال بعد از اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو تولید خودرو 4.7 درصد کاهش یافت کاهش تقاضای خودرو استمرار افزایش تولید خودرو با تعامل نهادهای پولی و مالی تولید خودروهای تجاری سبک در زامیاد از 30 هزار دستگاه عبور کرد بازگشت خریداران خودرو به بازار تولید خودرو در انگلیس به پایین‌ترین حد در نزدیک به 4 دهه گذشته رسید تولید اولین خودروی هوشمندِ کشور در سایپا با مشارکت پژوهشگاه وزارت ارتباطات راهکار دولت برای کاهش قیمت خودرو چیست؟ تولید بیش از 730 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان بزرگ داخلی افزایش‌ سه برابری تولید خودرو در گروه بهمن افزایش تیراژ تولید خودرو در کشور به 1.5 میلیون دستگاه در سال آینده باکیفیت‌ترین سواری‌های داخلی کدامند؟ استارت تولید کوپا و JMC S350 زده شد عربستان سعودی از سال 2022 خودروساز می شود تولید 3 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در آذر‌ماه 99 قیمت خودرو باز هم کاهش یافت قیمت خودرو به‌روزرسانی می‌شود سکته 30 تا 50درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو چه خودروهایی قرار است 2021 عرضه شوند؟ اپیدمی رکود «خودرو» در 1400؟ تا پایان سال افزایش قیمت نخواهیم داشت انحصار در تولید خودرو یا مدیریت آن بازار خودرو همچنان راکد است دنده عقب قیمت‌ها در بازار خودرو خرید و فروش خودرو در بازار آشفته این روزها جزئیات واردات رسمی خودرو از مناطق آزاد به سرزمین اصلی بازار خودرو مجدد آرام گرفت 100 هزار میلیارد تومان رانت توزیعی در بازار خودرو چرا بازار خودرو آرام نمی‌شود؟ رغبت مردم به شرکت در قرعه کشی خودرو کاهش یافت قیمت خودرو در بازار کاهش یافت طرح ویژه دولت برای افزایش تولید خودرو رکورد تازه تسلا در عرضه خودرو بازار خودرو از تب و تاب افتاد تولید یک میلیون و 350 هزار خودرو در صورت واگذاری قیمت گذاری به خودروسازان تغییر مسیر در خودروساز هندی افت فروش همراه با رشد 52 درصدی درآمد تیوولی 2020 رخ نمایی کرد روزانه دو هزار دستگاه خودرو راهی بازار می‌شود رشد تولید خودروسازان بزرگ به همراه ورود محصولات جدید تغییر پاییزی معادلات خودرو تولید خودرو در نیمه دوم امسال 50 درصد افزایش می یابد آغاز نوسان قیمت خودرو از مرکز رقابت افزایش قیمت از بهمن‌ماه اعمال خواهد شد تولید بیش از 653 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان بزرگ داخلی دلایل عدم تولید انبوه خودروهای الکتریکی در ایران ارتقای کیفی سه محصول تجاری ایران خودرو بهبود تولید با طعم خودروهای جدید وضعیت تولید خودرو طی 9 ماهه امسال دلالان از بازار خارج شدند اگر به دنبال خرید کراس اوور جک هستید این مطلب را از دست ندهید افت 10 میلیونی قیمت خودروهای داخلی در یک هفته کیفیت خودرو با عذرخواهی افزایش پیدا نمی‌کند افتتاح رسمی خط تولید شاسی بلند جدید بازار ایران +عکس چرا قیمت خودرو در ایران شفاف نیست؟ مشتاقان واردات خودرو به دنبال تنظیم بازار یا خروج ارز؟! تیراژ سواری‌ها بالا می‌رود اما کیفیت آن‌ها درجا می‌زند تولید اتوبوس با موتور ساخت داخل تولید 2 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در آبا‌ن‌ماه 99 پیشنهاد تشکیل کنسرسیومی از قطعه سازان برای ایجاد رقابت در تولید خودرو پیشی گرفتن قیمت کارخانه برخی خودروها از نرخ‌های بازار مجلس از تولید خودروی ارزان قیمت استقبال می‌کند بازارخودرو کشش آزادشدن قیمت را دارد؟ جهش تولید و افزایش کیفیت در محصولات ایران خودرو مشهود است سه سناریوی واردات خودرو افزایش تولید خودرو با کمک ظرفیت قطعه‌سازان داخلی ثبات کیفیت در خودروهای سنگین همه منتظر کاهش بیشتر قیمت هستند پیشنهاد وزارت صمت برای بازار خودرو روی میز سران قوا گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان99 بازار خودرو شب عید چگونه خواهد بود؟ عبور از رکورد تولید یک ساله، در 9 ماه روایت کاغذی از کیفیت خودرو بازار خودرو در جاده آرامش گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان 99 منتشر شد خیز خودروهای دوگانه‌سوز پارادوکس عرضه در بازار خودرو تولید سالانه 20 هزار خودرو در شرکت ایران خودرو فارس حمایت ویژه از افزایش ساخت داخل تولید خرید برای سرمایه‌گذاری خودرو به صفر رسید پیش بینی تغییرات در قیمت گذاری خودرو تا پایان هفته متضرر شدن دلال‌ها با ایجاد تعادل در قیمت خودرو در پی افزایش تولید خودروسازی روی غلتک رشد تولید روزانه خودرو به سه هزار دستگاه می‌رسد اگر خودرو با کیفیت می‌خواهیم باید بازار را رقابتی کنیم رشد 27.3 درصدی تولید انواع خودرو آزادسازی واردات خودرو چه تاثیری روی بازار داخلی می‌گذارد؟ چند دستگی بر سر قیمت خودرو قیمت خودرو تا پایان آذر اُفت چشمگیری خواهد داشت قیمت گذاری خودرو این هفته اصلاح می شود بهمن دیزل رکورد تولید خود در مقایسه با سال گذشته را ثبت کرد کیفیت خودرو باید افزایش پیدا کند پیش بینی تاثیر آزادسازی قیمت خودرو بر بازار انحصار تولید خودرو را می‌شکنیم چرا خودرو در ایران گران تولید می‌شود؟ وقفه در تولید خودروهای گرانقیمت تسلا همه فناوری‌های حوزه ماشین سازی را داریم امکان ریزش قیمت خودرو در بازار به زیر نرخ‌ کارخانه‌ تولید 543 هزار دستگاه خودروی سواری تا آبان شروط «صمت» برای خیز«خودرو» واردات محدود خودرو بازار را آشفته‌تر می‌کند کاهش 5 درصدی قیمت پراید و خودروهای خارجی هدف‌گذاری افزایش 50 درصدی تولید خودرو تا پایان سال خودروهای پرتیراژ داخلی ارزان می‌شوند تولید روزانه 4500 خودرو توسط ایران خودرو و سایپا سنگ بزرگ رشد 50 درصدی تولید خودرو آماده‌باش بازار به ریسک‌های غیراقتصادی قیمت‌گذاری در بازار خودرو سلیقه ای شد 11 خودروی با 4 ستاره کیفی در مهرماه امسال تولید شد برنامه ریزی برای تولید بیش از یک میلیون و 300 هزار خودرو در سال آینده تشکیل کمیته‌ای برای تدوین راهکارهای افزایش 50 درصدی تولید خودروی باکیفیت کاهش تقاضای کاذب برای خرید خودرو واردات خودرو آزاد می‌شود؟ افزایش 50 درصدی تولید خودرو شدنی است؟ به دنبال شکستن انحصار در حوزه خودرو هستیم شیب نزولی قیمت‌ها در بازار آرام خودرو 152 هزار خودرو در پارکینگ تولید خروج تدریجی دلالان از بازار خودرو باید تلاش کنیم التهاب بازار خودرو کاهش یابد رقابت دقیقه ای تولید خودرو بین بزرگترین شرکت ها رکوردشکنی های پی‌در‌پی تولید در ایران خودرو عرضه خودرو در بورس کیفیت تولیدات داخلی را ارتقا خواهد داد قیمت های فعلی خودرو به زیان خودروساز و مشتریان است الگوی چینی خیز خودروسازی افزایش تولید در اوج تحریم واردات خودرو با طرح مجلس چه سرانجامی پیدا می‌کند؟ آزمایش موفق محصولات مدیران خودرو بر اساس سیستم مدیریت کیفیت جهانی با استاندارد های بین المللی سرازیری قیمت خودرو در جاده ارز فرزندی غریبه از خاندانی آشنا صدرنشینی «خودرو» در بازدهی منفی کیفیت خودروهای سنگین از سواری‌ها جلو زد ممنوعیت واردات خودرو، کمک به جهش تولید یا ایجاد چالش خودرویی؟ نگاه مردمی برای استقبال از تولید خودروهای مدرن و ارزان قیمت ریشه‌های ریزش قیمت خودروهای وارداتی رشد 10 درصدی تولیدات خودروسازان اصلی طی 8 ماهه امسال تولید روزانه ایران خودرو در مرز سه هزار دستگاه افزایش تولید خودروسازان ژاپنی تولید خودروهای شاسی بلند در ارس کلید خورد خریداران، چشم انتظار ریزش بیشتر قیمت ها لزوم عبور «واردات خودرو» از قوانین لرزان سرعت‌گیر رشد تولید خودرو مشتری در بازار نیمه تعطیل نیست ریزش قیمت‌ها ادامه دارد بهای تیبا 10 میلیون تومان کاهش یافت تولید بیش از 566 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان بزرگ داخلی قیمت خودرو در هفته‌های آینده کاهش خواهد یافت ریزش 19 درصدی قیمت خودرو سبقت تعداد فروشندگان خودرو از متقاضیان خرید در بازار اغفال خودروسازان از مبحث کیفیت ریزش قیمت پراید به کمتر از 100 میلیون تومان کوچ نقدینگی از بازار به تولید حرکت پرشتاب سایپا در مسیر توسعه سبد محصولات تولید 1.4 میلیون دستگاه خودرو امکان‌پذیر است رکورد تولید روزانه ایران خودرو شکسته شد کاهش تولید خودروهای سنگین‌ مسافربری افزایش تولید خودرو با اجرایی شدن بسته جهش تولید صنعت خودرو تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو اما و اگرهای عرضه خودرو در بورس بهبود روند تولید خودرو در نیم‌سال دوم 99 وضعیت بازار خودرو نسبتا آرام است بازار خودرو در خواب الزامات کاهش ریسک در بازار خودرو تشکیل کمیته مشترک سایپا و انجمن صنایع همگن قطعه سازی دولت و مجلس دنبال نسخه شفابخش خودرو شرایط خرید خودرو در بورس آزادراه تخلیه حباب‌ها تحریک تولید خودرو از گمرک تولید بیش از 478 هزار دستگاه خودروی سواری تا پایان مهرماه موج مهرماه انبار خودرو احتمال ریزش قیمت خودرو در هفته جدید گام سایپا در طراحی و تولید خودروهای جدید اقدام مثبت است حباب قیمت خودرو‌های داخلی همچنان پابرجاست از قیمت‌گذاری دستوری تا تب داخلی سازی مسیر متفاوت دو غول تجاری ساز ریزش 30 درصدی قیمت خودروهای خارجی در 3 روز تحقق تولید ده ‌ماهه سال گذشته در کم‌تر از هشت ماه قیمت خودرو همچنان کاهشی است؟ اولویت ایران‌خودرو، ارتقای کیفیت محصولات است مقایسه تولید خودروی ایران با جهان تولید دوگانه‌سوزها در مدار رشد کاهش 25 درصدی قیمت خودرو داخلی و خارجی در بازار رشد تولید خودروسازی خصوصی با تیراژی ضعیف ریزش قیمت‌ها و نگرانی دلالان رشد تولید 13 درصدی با تولید بالغ بر 496 هزار دستگاه ریزش قیمت خودرو آغاز شد ریزش 500 میلیون تا 2 میلیارد تومانی قیمت‌ خودروهای خارجی در بازار سود ناشی از تفاوت قیمت بازار و کارخانه خودرو به جیب دلالان می‌رود ال 90 با بیش از 85 درصد ساخت داخل به تولید انبوه می‌رسد قیمت‌ها در بازار خودرو، همچنان بر مدار کاهش ریزش پاییزی خودروسازان واردات 672 دستگاه خودرو دست دوم از اروپا طی 2 سال ایران خودرو محدودیت‌ها را مدیریت کرده است معادلات بازار خودرو تغییر کرد 2 چشم‌انداز متفاوت بازار خودرو 18 درصد خودروهای تولیدی، ناقص است+جدول قیمت خودرو 10 درصد دیگر کاهش یافت خودرو در سکوی دوم بازدهی بازارها رشد 54درصدی تولید ایران خودرو با فروش 250 هزار خودرو در 7 ماه بابت کیفیت پایین خودرو‌ها از مردم عذرخواهی می‌کنم اختلاف 100هزار میلیارد تومانی فروش خودرو در کارخانه و بازار طی یک سال گذشته مقیمی: با توسعه محصول و حفظ و ارتقای کیفیت،‌ مطالبات مشتریان را محقق می‌کنیم قیمت خودرو در بازار آزاد کاهش یافت 3 پیشنهاد قطعه‌سازان برای ساماندهی بازار خودرو قیمت جدید 5 محصول سایپا اعلام شد ادامه ریزش نرخ خودرو با وجود مجوز افزایش قیمت شورای رقابت تهیه طرح موقتی برای قیمت گذاری خودرو فاصله تجاری‌سازان با هدف‌گذاری صمت غایبین بزرگ ایران خرید و فروش خودرو در نقطه صفر است بازار خودرو از دلار و سکه پیشی گرفت ورود نظارتی مجلس به بازار خودرو بازار بی‌مشتری خودرو بر مدار ریزش حمایت از صنعت خودرو با اصلاح قیمت ها آغاز می شود گزارش ارزشیابی کیفی خودرو شهریور 99 هنوز درباره عرضه خودرو در بورس با وزیر صمت به توافق نرسیده ایم تولید 5 خودرو سواری چهار ستاره پیش‌بینی کارشناسان از آینده بازار خودرو کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو فقط روی کاغذ تولید خودرو 19 درصد افزایش یافت اقتصاد دانش بنیان در صنعت خودرو با تمرکز بر فناوری‌های پاک در تولید لرزش بازار خودرو با موج ارزی تداوم کاهش قیمت خودرو‌ در بازار افزایش 100 هزار دستگاهی تولید ایران خودرو بازار شرقی زده رشد تولید دوگانه‌سوزها شمارش معکوس آزادسازی خودرو قیمت‌ها در بازار خودرو ریزشی شد بهتر است به جای واردات خودرو دست دو به فکر معیشت مردم باشیم سراب تعیین قیمت واقعی خودرو برندهای چینی تازه‌وارد نمی‌توانند شریک استراتژیک صنعت خودرو ما باشند قیمت خودرو سقوط می‌کند قیمت گذاری خودرو آزاد می شود؟ لغو تولید فورد اسکیپ تصمیم نهایی برای صنعت و بازار خودرو آیا قیمت خودرو به زودی کاهش می‌یابد؟ پیشنهادی برای خروج از آشفته بازار خودرو تشریح جزئیات عرضه خودرو در بورس کالا فروش خودرو در بورس باعث قطع دست دلالان می‌شود درخواست وزارت صمت برای قیمت گذاری خودرو 5درصد زیر نرخ بازار راهکارهای پیشنهادی ساماندهی بازار خودرو مورد بررسی قرار گرفت عقبگرد سیاستی در بازار خودرو سرنوشت «خودرو» پس‌از تعویض داور قیمت معاملات خودرو صفر شد فرمول قیمت‌گذاری تغییر می‌کند؟ راهکاری برای مقابله با دلالی در بازار خودرو تنها 10 درصد خریداران، مصرف‌کننده واقعی هستند نقشه راه توسعه مراکز تست و آزمون در صنعت خودرو تدوین شد وعده‌ای از اهالی بهارستان برای آرامش بازار خودرو تا 3 هفته آینده رشد 12 درصدی تولید خودرو در شرکت زامیاد از "خواسته خودروسازان برای گرانی ماهانه" تا "ورود به بورس و زمان ارزانی خودرو" پیشنهاد واردات خودروی کارکرده قیمت‌گذاری سازمان حمایت و بازنگری 3 ماه یک ‌بار در بورس شیوه قیمت‌گذاری و تنظیم بازار خودرو تغییر می‌کند؟ نسخه بورسی بهارستان برای آشفته بازار خودرو گذاری بر طرح تحول بازار خودرو پرداخت مطالبات قطعه سازان، در قالب طرح تحول بازار و صنعت خودرو سبک کاهش قیمت در انتظار بازار خودرو تولید شرکت ایران خودروی مازندران 45 درصد افزایش یافت کاهش فروش، رشد درآمد دو عامل تعیین‌کننده قیمت‌ها چیست؟ شاسی بلند‌های روسی وارد بازار کشور می‌شوند؟ چرا رشد تولید بازار را آرام نکرد؟ تولید خودرو در نیمه اول امسال 23 درصد افزایش یافت قیمت خودرو کاهش می‌یابد پایه‌های بازار خودرو ایران شاگرد اول رشد تولید خودرو زنجیره آشفتگی خودرو درآمد 13 هزار میلیارد تومانی در 6 ماه ابهامات طرح سامان‌دهی بازار خودرو افزایش تولید ایران خودرو 50 درصدی شد برتری‌های ماندگار هیوندای آوانته افزایش امیدواری به کاهش نوسانات قیمتی این روزهای بازار خودرو طرح ساماندهی صنعت خودرو سوداگری و تقاضای کاذب را از بازار حذف می‌کند فروش بی‌پشتوانه خودرو؟ مجلس ترمز گرانی را می کشد؟ رشد 18درصدی تولید خودروهای سواری افت و خیز تولید در خودروسازی خصوصی خودرو در یک قدمی عرضه در بورس کالا قرار گرفت ریشه مشکلات بازار خودرو در اقتصاد کلان است طرح مجلس برای تنظیم بازار خودرو رشد 18.4 درصدی تولید خودروی سواری سیاست‌گذاری به روش آزمون و خطا مجلس چگونه می‌تواند بازار خودرو را ساماندهی کند؟ آشفتگی بازار خودرو به دلیل نبود فرمانده‌ واحد در عرصه اقتصاد است تقاضای تحقیق و تفحص از «کیفیت و قیمت خودرو» در کمیسیون صنایع بررسی می‌شود راهکار حل نابسامانی‌ های بازار خودرو چیست؟ ضرورت حذف سیستم واسطه گری رانت جویانه و اصلاح نحوه خرید و فروش خودرو تولید 5 خودروی سواری 4 ستاره افزایش تولید انواع خودرو ریکاوری تقاضا برای خودرو کاهش 6 تا 13 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار تولید خودرو برای همه تعهدات معوق سایپا رشد تابستانه تولید تجاری‌ها کلید گشایش قفل بازار خودرو کاهش 13 میلیونی قیمت خودرو بورس چگونه دست دلالان را کوتاه می‌کند؟ افزایش 45 درصدی تولید در ایران خودرو رد پای رشد نقدینگی در قیمت‌های نجومی 2 طرح ساماندهی بازار خودرو با یکدیگر ادغام می‌شوند خودروهای برقی و توان تولید داخل با سهام عدالت می‌توان صاحب خودرو شد؟ فروش ویژه خودروسازان ترمز افزایش قیمت را کشید قیمت کنونی خودرو کاذب است فروش فوق‌العاده 150 هزار دستگاه خودرو تا پایان سال 99 کاهش قیمت خودرو در بازار مردم انتظار گرانی خودرو نداشته ‌باشند تشکیل جلسه کمیته خودرو برای پیگیری دستور رئیس جمهور فسخ قراردادهای فروش خودرو افزایش یافت قیمت‌های بازاری خودروها غیرواقعی است تولید خودرو در کشور 15 درصد افزایش یافت ایران خودروی مازندران 14 هزار دستگاه خودرو تولید کرد ماموریت روحانی به وزارت صمت برای بازگرداندن آرامش به بازار خودرو دست ما برای برخورد با گرانفروشی خودرو بسته است! قیمت این روزهای خودرو کاذب است و قطعاً شکسته می‌شود تولید بیش از 43 هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو خراسان عدم انتخاب وزیر صمت در نوسان قیمت‌ها و آشفتگی بازارها اثرگذار است ابتکار انقلابی در نیسان خودروسازان داخلی به لحاظ تولید، چگونه عمل کرده‌اند؟ افزایش تولید در سایپا نسبت به مدت مشابه سال گذشته بحران تقاضا در کمین خودروسازان؟ محصولات جدید سایپا روی مگاپلتفرمSP و با بالاترین استانداردها تولید خواهند شد افت ماهانه و رشد سالانه تولید خودرو رشد 294 درصدی تولید مینی‌بوس و اتوبوس افزایش 13.1 درصدی تولید خودرو سبک در 7 ساله دولت تدبیر و امید تولید بیش از 137 هزار دستگاه خودرو در سایپا بازار خودرو با قرعه‌کشی رام نشد رشد سالانه 12.4 درصدی و عبور تولید از 1 میلیون دستگاه در 2024 تولید 5ماهه ایران‌خودرو به 169هزار دستگاه رسید ریزش شاخص بورس چه تاثیری بر بازار خودرو دارد؟ تولید دوگانه‌سوزها رشد کرد افزایش 21 درصدی تولیدات خودرویی کشور در 5 ماه اول سال 99 کاهش التهاب بازار خودرو با اخذ مالیات بر عایدی سرمایه تولید خودروی ایرانی با بیش از 92 درصد داخلی‌سازی یارانه؛ بهانه جدید تعلل در تحویل خودرو بی‌اثری رشد عرضه بر تقاضا کیفیت وانت‌های داخلی تغییری نکرد وضعیت عرضه خودرو به بازار چگونه است؟ تغییر فرمول ارزیابی کیفی خودرو برنامه‌ای برای تولید خودرو نداریم تولید 10 خودروی سواری 4 ستاره تولید سوزوکی و ال90 صفر شد راهکارهای کارشناسان برای رهایی از آشفته بازار خودرو تولید خودرو گران شد رکود تابستانی بازار خودرو خودروهایی که از تولید بازماندند ارائه 43 هزار خودرو به بازار در هفته های آینده سبقت بهای تولید از قیمت در «تحریم» کوچ قیمت خودرو از کف به سقف رشد تولید خودرو در برزیل روند مطلوب تولید خودرو و انجام تعهدات معوق نباید از خودروسازان توقع کیفیت داشت سیاست وزارت صنعت، منطقی‌سازی قیمت خودرو است تولید خودرو پس از دو سال از رشد منفی خارج شد 3پیشنهاد رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان برای کنترل بازار تولید خودروها افزایشی شد تدوین طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع و معادن فروش سهام راهکار نجات خودروسازان تولید خودروی ارزان در شرایط کنونی امکان‌پذیر نیست تولید بیش از 132 هزار دستگاه خودرو در چهار ماهه نخست امسال از افت‌و‌خیز تولید تا طرح جدید ساماندهی خودرو ثبات نسبی تولید خودرو تولید 263.5 هزار خودروی سواری در 4 ماهه 99 خودروهای موفق در سایه انحصار در بازار ایران آخرین وضعیت خرید و فروش در بازار خودرو تولید و عرضه 13 هزار خودرو رانا پلاس تا پایان امسال تشکیل کمیته مشترک کمیسیون صنایع و وزارت صمت برای تهیه فوری طرح ساماندهی خودرو اعطای رانت خودرویی به یک میلیون و 600 هزار نفر تولید بیش از 117 هزار دستگاه خودرو در سایپا قادر به تولید خودرویی ارزانتر از پراید نیستیم ثبات قیمت در بازار خودرو سیاهچاله قیمت گذاری در صنعت خودرو افزایش حداقلی قیمت خودرو تولید خودروی ارزان، از حرف تا عمل تولید خودرو پراید در ایستگاه آخر اتفاقات خوب خودرویی افزایش 18 درصدی تولید خودرو و رشد 30 درصدی تحویل خودرو فروشنده و خریدار خودرو، هر دو در انتظار تولید خودروی تویوتا در ماه آگوست بهبود می یابد عاملان افزایش قیمت خودرو مشخص شدند! کاهش تولید در نیسان قیمت خودرو اصلاح شود تا بازار خودرو سامان گیرد آمار جدید خودروهای ناقص در پارکینگ خودروسازان مهار تورم، تنها راه کنترل قیمت خودرو سهم 4درصدی در بازار خودرو افزایش 34 درصدی تولید در ایران خودرو میانگین تولید روزانه سایپا به بیش از 2200 دستگاه رسید استمرار صعود بازار و زیان صنعت خودرو ردیابی مسیر سوم برای کاهش التهابات بازار پلت‌فرمی منحصر به فرد یا قرضی؟ تحقق جهش تولید در خودرو طی 7 سال گذشته خودرو به بورسی‌ها ملحق می‌شود؟ رشد 18 درصدی تولید تجمعی خودروسازان تا 24تیرماه به دنبال قطع دست دلالان از بازار خودرو هستیم ظرفیت توسعه زنجیره تولید خودرو در استان کرمانشاه فراهم آید مالیات بستن بر دارندگان چند خودرو تا حدی احتکار خودرو را کاهش می‌دهد ورود مجلس به ساماندهی بازار خودرو رشد 8.4 درصدی تولید خودرو سواری در سه ماهه امسال مالیات بر خودرو‌های صفر بازار را هیجان زده می‌کند تقاضای کاذب در بازار خودرو چگونه از بین می‌رود؟ تولید نمونه اولیه خودروهای ارزان‌قیمت تا 6 ماه آینده تولید بیش از 216 هزار دستگاه خودرو در بهار امسال نام محصول جدید به زودی اعلام می‌شود رشد 22.6 درصدی تولید گروه صنعتی ایران خودرو در بهار امسال رشد منفی تولید خودرو بعد از دو سال 8 درصد مثبت شد جزئیات افزایش تولید خودرو در بهار امسال+ جدول قیمت ‌ها در بازار خودرو کِی منطقی می‌شود؟ محصولات ثبت نامی چه زمانی تحویل داده می‌شوند؟ استراتژی؛ حلقه مفقوده نهضت داخلی‌سازی بلایی که شورای رقابت به جان بازار خودرو انداخت تولید بیش از 2 هزار خودروی دیزلی در فصل بهار کمیسیون صنایع برای بهبود وضع بازار خودرو راهکار می‌دهد صادرات و واردات می‌تواند قیمت خودرو را در داخل به تعادل برساند وانت و تراکتور نقطه مثبت تولیدات خودرویی تولید خودرو امسال 25 درصد افزایش یافت تأثیر حذف سود مشارکت بر کاهش تقاضای سرمایه‌ای خودرو ثبت رکورد تولید بهاری زامیاد در چهار سال اخیر برنامه تولید یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال جاری عرضه در بورس، راهکار خلاصی از هیجان سرمایه‌گذاری در بازار خودرو جزئیات جلسات بازنگری قیمت گذاری خودرو بازار خودرو با حرف کنترل نمی‌شود! میزان تولید در دو خوردوساز بزرگ چقدر بود؟ سنگ محک تقاضای واقعی تولید خودرو در سه ماه امسال 22 درصد افزایش یافت چرا قیمت خودرو در سامانه 124 درج نمی‌شود؟ هوای معتدل خودروسازی تولید 203 هزار خودرو توسط خودروسازان اصلی در فصل بهار افزایش 8 درصدی تولید خودرو در 2 ماهه نخست 99 شارژ قیمت خودرو از چهار منبع صد هزارمین محصول سایپا در سال 99 تولید شد تولید خودروی یورو 4 ادامه خواهد داشت رشد 63 درصد تولید در ایران خودرو فارس نقطه کور عرضه خودرو به بازار بزرگترین تولیدکنندگان خودرو کدامند؟ بازگشت فرآیند قیمت‌گذاری خودرو به نقطه صفر تولید خودرو کشور به روز‌های اوج برگشته است تولید بیش از 126‌ هزار دستگاه خودرو در دو ماه نخست امسال انتظار کشیدن برای خودرو روی نیمکت ذخیره‌ها افزایش 20 درصدی تولید در ایران خودرو افت و خیز تولید خودروهای تجاری نقش موثر طرح های فروش فوق العاده در کنترل بازار هیجان بازار خودرو با پیش فروش‌ها فروکش کرد بازار خودرو کنترل خواهد شد افزایش 18 درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو تعادل بازار خودرو در حوزه عرضه و تقاضا پیگیری می‌شود رشد 5.5 درصدی تولید وانت رشد پنج درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو سال 1399؛ تولد سایپای جدید شمارش معکوس تولید کارخانه‌ای خودروهای دوگانه‌سوز برخورد قاطع بازرسان اصناف با سوداگران ناامنی در بازار خودرو جهش تولید خودرو در سال جاری کاهش 30 درصدی قیمت خودرو با تدبیر در پیش فروش خودرو، آرامش به بازار خودرو باز می‌گردد معاملات خودرو در بازار با قیمت‌های توافقی انجام می‌شود آمار تولید ایران خودرو و سایپا اعلام شد ضرورت ارتقای فناوری و کیفیت تولید داخلی، شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو تولید یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو دستورکار خودروسازان در سال جاری خودروسازها تولیداتشان را از نظر کیفی به‌روز کنند رشد اردیبهشتی تولید خودرو احتمال آزادسازی واردات خودرو صفر است قرعه کشی خودرو فقط در ایران انجام شده است؟ افت محسوس معاملات خودرو سیاست‌های سه‌گانه برای ساماندهی بازار خودرو تولید شرکت ایران خودرو خراسان 22 درصد افزایش می‌یابد رانت‌خواران بزرگ بازار خودرو قرعه‌کشی، تقاضای خاموش را بیدار کرد خیال منتقدان را از تولیدِ پراید راحت کردیم عرضه به بازار افزایش می یابد فروش منظم بهمن موتور به منظور تنظیم بازار آیا فروش 25 هزار خودرو بازار را متعادل می‌کند؟ سناریوهای پیش روی صنعت خودرو تا سال 1404 خودروسازان مکلف به ایفای تعهدات قبلی همزمان باپذیرش تعهدجدید شدند آرامش نسبی بازار آشفته خودرو با ورود شورای رقابت به فرآیند قیمت گذاری شکست رکورد تولید ایران خودرو در اردیبهشت 99 از بایگانی قیمت خودرو تا صدور حکم اعدام چرا قیمت های جدید خودرو اعلام نمی‌شود؟ 2 دلیل عمده التهاب بازار خودرو حذف قیمت خودرو از سایت‌های آگهی تاثیری بر بازار دارد؟ پیش بینی رشد شدید قیمت خودرو! هشدار جدی برای بازگشت خودروهای ناقص قیمت خودرو در بازار هنوز حبابی است خودروسازان از بهمن 97 قیمت های خود را بالا نبردند قیمت پایه سال91+ تورم بخشی سالانه توقف تولید رنو تلیسمان تصمیمات جدید باعث آرامش بازار خودرو می‌شود؟ همه خودروهای داخلی مشمول قیمت‌گذاری می‌شود اجرای مستمر پروژه‌های بهبود در راستای ارتقای کیفیت محصولات فضای دلالی و واسطه‌گری خودرو حذف شود بازار داغ یانکی‌های نه چندان گران! ریزش قیمت خودرو ادامه دارد کاهش قیمت بازار با حذف ابزار دلالان برای افزایش قیمت تغییر پلت‌فرم فروش خودرو دستور افزایش تولید بدون افزایش قیمت امکان‌پذیر نیست راهکارهای اجرایی اخذ مالیات از سوداگران بازار خودرو سرمایه‌گذاری در خودرو بسیار شکننده است تصویب فاصله 10 درصد سود در قیمت‌های بازاری خودروها خودروسازان توان افزایش تیراژ خودرو را دارند؟ قیمت‌ گذاری خودرو در حاشیه بازار چگونه انجام می‌شود؟ تعویض «داور» بازار خودرو اولتیماتوم وزیر صمت برای ساماندهی بازار خودرو در 24 ساعت آینده افت 28 درصدی تولید خودرو در ترکیه مسیر کاهشی قیمت پراید آغاز شده است غولی که "بازار" از پراید ساخت 6 ماه خودرو نخریم، قیمت‌ها تعدیل می‌شود خودروسازان روی هر خودرو 30 میلیون تومان ضرر می‌کنند 840i کانورتیبل؛ بزرگ ترین کوپه "ب ام و" که برای سرعت تولید نشده است! +تصاویر پیشنهاد رئیس قوه قضاییه برای ساماندهی بازار «خودرو» احتمال کاهش 30درصدی نرخ خودرو با قیمت‌گذاری جدید ورود رئیس‌جمهور به بازار خودرو افت 99 درصدی تولید خودرو در برزیل تعیین قیمت خودرو در حاشیه بازار، پایانی بر دلالی دولت جلوی اصلاح قیمت‌ خودرو را نگیرد خودروسازان افزایش قیمت نداشتند، سوداگران خودرو را گران کردند پراید با قیمت بیشتر از 73 میلیون تومان معامله نشده است تولید خودرو در آمریکای لاتین 99 درصد کم شد مظنه خودرو بعد از فرمول جدید قیمت‌گذاری چگونه می‌شود؟ ریشه‌یابی التهابات بازار خودرو فروش فوری خودروسازان در سال 99 آغاز می‌شود نقش اقدامات سودجویانه دلالان در افزایش قیمت پراید تولید جهانی خودروهای تسلا به صفر رسید فرمول قیمت گذاری خودرو هفته آینده اعلام می شود تولید پراید با استانداردهای 85 گانه امکانپذیر نیست چرا تقاضای خودرو ترمز برید؟ دلال‌ها حذف خواهند شد افزایش قیمت خودرو باید مشروط به افزایش تولید باشد نقدینگی بالای مردم قیمت پراید در بازار را بالا برد از سرگیری تولید پراید با مصوبه سازمان استاندارد تعارض دارد فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو به نفع مردم است 2 روش قیمت گذاری خودرو در سال 99 از اعلام فرمول قیمت‌گذاری خودرو تا اصلاح طرح ساماندهی تولید 26 دستگاه فورد در یک ماه کرونا نمودار سایت‌های شهرستانی را نزولی کرد اخبار مربوط به ضرر قطعه‌سازان نادرست است زمان اعلام قیمت خودرو مشخص شد افت تولید خودرو به خاطر کرونا افت 14.5درصدی تولید خودرو در سال98 آیا قیمت کارخانه‌ای خودرو افزایش می یابد؟ خودروسازان سال جدید را با افت تولید شروع کردند زمزمه‌های افزایش قیمت خودرو نزول 2 پله ای ایران در رده بندی جهانی تولید خودرو + جدول سرنوشت خودروهای حذفی در فروردین از افت تولید تا خداحافظی پراید تولید یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال جهش تولید تولید 12 هزار دستگاه انواع خودروی سنگین و تجاری در سال جهش تولید 50 درصد تولیدات سایپا به خانواده پراید مربوط بود حکمرانی هرج و مرج بر بازار خودرو تداوم تولید خودروهای ناقص افت 50 درصدی تولید دوگانه‌سوزها شروع تولید خودروسازان با هفت حذفی خداحافظی با خودروهای ارزان بازار شورایی برای قیمت‌گذاری خودرو تولید دوگانه‌سوزها نصف شد بن بست قیمت‌گذاری خودروهای پرتیراژ تولید خودرو کاهش یافت کاهش قیمت چارچرخ‌ها با ورود شورای رقابت به پروسه قیمت گذاری خودرو پیش‌بینی قیمت خودرو در نیمه نخست سال 99 59 خودرو که در سال 2020 تولید نخواهند شد جهش تولید در ایران خودرو برمدار توسعه محصولات جدید، ارتقای کیفیت و مشتری مداری کرونا تا چه زمانی بازار خودرو را در رکود نگه می‌دارد؟ اعلام مرجع جدید قیمت‌گذاری خودرو خودروسازان آمریکایی از ماه آینده شروع به کار می‌کنند؟ انقلاب تولید در اردیبهشت ایران خودرو کرونا نبود، مرز تولید 97 در سال 98 شکسته می شد تولیدروزانه 85 دستگاه پژو پارس در شیراز تولید 405 کامل متوقف نمی‌شود! تولید خودروسازان خصوصی 65 درصد افت کرد وانت، تنها سیرکننده صعودی آمار ایران خودرو پیشتاز تولید محصول داخلی با کیفیت آخرین وضعیت معاملات خودرو در روزهای کرونایی آمادگی ولوو برای ازسرگیری تولید افزایش 10 درصدی قیمت خودرو موقتی است سایپا خودروساز اول کشور شد تحقق تولید 1.2 میلیون خودرو با وجود شیوع کرونا تولید روزانه ایران خودرو از مرز 2 هزار دستگاه گذشت قیمت خودرو در ماه رمضان ارزان می‌شود آمار تولیدخودروسازان بزرگ در سال 98 نسخه پیچی‌برای تولید خودرو قیمت انواع خودرو 2 سال پیش چقدر بود؟ + جدول منتظر موج گرانی باشیم؟ سقف تولید خودرو در سال 99 بازگشت دوباره بدون تحول؛ عقب‌گرد برای یک صنعت خودرو گران می‌شود؟ اعلام قیمت های جدید خودرو در بازار طی روزهای آینده تولید130هزاردستگاه خودرو در خراسان رضوی پیش‌بینی افزایش نزدیک به 4 برابری تولید خودروهای تجاری در سال 99 برنامه‌ریزی برای تولید 1.2 میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت در سال 99 مردم مراقب خرید ‌و‌فروش‌هاى اینترنتى خودرو باشند تولید تجاری‌ها در 98 افزایش یافت تاثیر بازگشت شورای رقابت بر قیمت‌گذاری خودرو هیاهو در قیمت‌گذاری خودرو احتمال عدم تحقق پیش‌بینی تولید خودرو در سال 99 امسال تولید خودرو کاهش می‌یابد؟ آغاز تولید ایران خودرو پس از تعطیلات بهاره ابر بدهی؛ مانع جهش تولید خودرو خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است سران قوا درباره ممنوعیت تولید خودروی یورو4 تصمیم بگیرند اولین جلسه خودرویی ستاد تنظیم بازار در سال 99 فردا برگزار می شود بازار خودرو هم آنلاین شد «خودرو» در سال 98 محصولات جدید ایران خودرو که امسال به بازار می آیند پروتکل های بهداشتی تدوین و ابلاغ شوند؛ وزارت بهداشت تاییدشان کند چشم انداز وضعیت خودرو در سال 99 قیمت خودرو امسال چقدر بالا می‌رود؟ آخرین استعلام خودروسازان از استاندار تهران برای شروع تولید احتمال افزایش قیمت خودرو در کارخانه رشد 6 درصدی تولید خودرو کارفرما از تعطیلی و کساد بازار خرید و فروش خودرو می‌گوید کرونا فتیله گرانی خودرو را پایین می‌کشد؟ چه کسانی در تعطیلات، خودرو را گران کردند؟ سازکار کنترل بازار خودرو تا پایان فروردین ارائه خواهد شد امکان تولید 1.5 میلیون خودرو در سال جاری خواب زمستانه بازار خودرو در بهار 99 برنامه های ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو در سال جهش تولید تولید بیش از 863 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان در سال 98 وضعیت قیمت و خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی در سال 99 هدف‌گذاری تولید 600 هزار دستگاه خودرو در سال99 تقویت استاندارد‌های خودرو با توجه به شعار "جهش تولید" بهمن موتور بیشترین کیفیت در محصولات خود بین خودروسازان را داراست ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک بازار را بشناسید وانت بیشترین رشد تولید در گروه خودروها تفاهم محیط زیست با خودروسازان برای تولید خودروی یورو 5 در سال 99 تلاش می‌کنیم در سال 1399 پیشگام «جهش تولید» باشیم بیش از 697 هزار دستگاه خودروی سواری تا پایان بهمن ماه تولید شد اوج و قعر قیمتی بازار خودروهای داخلی در سالی که گذشت تولید خودروهای آمریکایی متوقف شد! واردات خودرو در سال 99 آزاد نمی‌شود افت شدید معاملات خودرو خودروسازان فعلا تولید را متوقف کردند دو احتمال از تولید و واردات خودرو هشدار توقف تولید خودرو شکست رکورد تولید خودروسازان در دى ماه تداوم روزهای سخت خودروسازان خصوصی کرونا رشد ماهانه را متوقف کرد تولید سایپا در 11 ماهه 98 از مدت مشابه سال گذشته عبور کرد تولید 612 هزار دستگاه خودروی سواری در 10 ماهه 98 اتفاقی که خودرو را ارزان خواهد کرد آغاز پیش فروش جدید ایران خودرو از صبح یکشنبه کیفیت را فدای افزایش تیراژ تولید نخواهیم کرد بی‌تحرکی در اجرای استاندارد یورو 5 سیر کیفی خودرو از غرب به شرق تولید خودرو در آذر و دی 100 درصد افزایش یافت اخذ مالیات برای کاهش التهابات بازار خودرو تنها راه سروسامان دادن به بازار، واردات خودروی کارکرده است آزاد شدن واردات خودرو چقدر جدی است؟ راه اندازی خط تولید جلو آمپر سه محصول ایران خودرو اولویت ایران خودرو استفاده از توان داخلی در خطوط تولید است هدف اصلی کمک صنعت دفاعی به خودروسازان، شکستن تحریمها است خط تولید آزمایشی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک راه اندازی شد تولید سراتو بالاخره متوقف شد کاهش 18 درصدی تولید خودرو در 10 ماهه روزانه 4000 خودرو در ایران تولید می‌شود زمان توقف تولید پژو 405 و پراید مقایسه خودرو چانگان CS35 و جیلی GC6 مجلس واردات خودرو را آزاد می‌کند؟ خط تولید 2 مدل خودرو متوقف می‌شود مشتریان از روند کیفی خودروها بی‌خبرند دو روی سکه بهبود تولید خودرو رکورد تولید در پارس خودرو شکسته شد تولید روزانه خودرو به 4 هزار دستگاه رسید چرا خودرو مترصد کاهش قیمت است؟ قیمت انواع خودروهای داخلی کارکرده مدل رنو در بازار آزاد قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار 20 دی ماه شک بر سر تولید خودرو با استاندارد یورو 5 آزادسازی واردات خودرو به کشور چقدر جدی است؟ بازار خودرو؛ داغ در فضای مجازی، راکد در عمل رشد 82 درصدی تولید ساینا و کوییک الکترو موتورهای خودرو چگونه در ایران تولید شد؟ تیراژ تولید ایران خودرو در آذرماه دوبرابر شد بهار تولید سایت‌های شهرستانی در پایان پاییز رشد 30درصدی تولید ایران خودرو در آذر ماه کاهش 25 درصدی تولید خودرو در 9 ماهه امسال تولید خودروهای ناقص به صفر می‌رسد نرخ رشد منفی خودرو تک رقمی شد تولیدات ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو از مرز 604 هزار دستگاه گذشت انواع خودرو پژو کار کرده را در بازار آزاد چند بخریم؟ تولید روزانه بیش از 4 هزار خودرو تولید روزانه ایران‌خودرو از مرز دوهزار دستگاه عبور کرد آمادگی ایران خودرو برای تولید روزانه 400 دستگاه خودرو دوگانه سوز پشت پرده افزایش عجیب و غریب قیمت خودرو خرید و فروش خودروهای هیبریدی بیشتر شد افزایش 2 میلیون تومانی قیمت‌ برخی خودروها قیمت خودرو کره‌ای در بازار تهران + جدول با کیفیت ترین خودروهای تولیدی کشور را بشناسید +جدول قیمت پژو 2008 در بازار 3 برابر قیمت کارخانه! رشد خودروهای 4 ستاره در صنعت خودرو ایران جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در بازار+ جدول پیش‌بینی قیمت خودرو تا 3 ماه آینده تولید مشترک خودروهای روسی در ایران جدی شد سایپا حدود 234 هزار دستگاه خودرو تولید کرد تولید روزانه 2هزار دستگاه خودروی بدون کسری در ایران‌خودرو تضمین شد دستگاه برش لیزری بدنه خودرو ساخته شد حداکثر قیمت پراید و تیبا چقدر بود؟ + جدول چالش پیش روی خودرو‌های جایگزین پراید و پژو 405 بازگشت به خطوط تولید؟ پشت پرده افزایش قیمت پراید چیست؟ بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در جهان تیبا 56 میلیون و 500 هزار تومان شد پژو 207 اتوماتیک گران شد پراید از 50 میلیون تومان گذشت چرا خودروهای زیر 100میلیون تومان گران شد؟ آخرین قیمت خودرو‌های پرفروش در بازار 12 آبان 98 + جدول قیمت خودروهای سیتروئن در بازار 12 آبان+ جدول واکنش نعمت‌بخش به اظهارات رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو خروجی تندر 90 افزایش یافت جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در بازار 12 آبان 98 مخالفت دوباره با تولید خودروهای دیزلی‌ دغدغه‌های پایان تولید 207 اتومات دو میلیون تومان بالا رفت با700 میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول آخرین قیمت خودرو‌های پرفروش در 11 آبان 98 + جدول پراید گران می‌شود؟ ایران خودرو برنامه ای برای احداث پایگاه تولیدی در کشور ترکیه ندارد قیمت انواع خودروهای هیوندای در بازار 11 آبان 98 آخرین قیمت محصولات سایپا در بازار 11 آبان 98 تازه ترین قیمت خودروهای خارجی در بازار 11 آبان خودروسازی در لاین کندرو خودروی جایگزین 405 ایران در ترکیه خط تولید خودرو می‌زند فساد چوبی لای چرخ تولید است رکود پاییزی خودرو رقابت نفس‌گیر کراس‌اوورهای بازار آخرین قیمت خودرو‌های پرفروش در 8 آبان 98 + جدول سقوط تولید خودرو در 3 سال گذشته + جدول آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار + جدول نقش «ایران» در کاهش فروش جهانی رنو حذف پرتیراژها همزمان با داخلی‌سازی قطعات قیمت پراید به تیبا نزدیک شد آخرین قیمت خودروهای ایران خودرو در بازار + جدول آخرین قیمت خودروهای سایپا در بازار + جدول آخرین وضعیت خودروسازی سایپا در مهر 98 کشور ظرفیت تولید 1.5 میلیون خودرو را دارد تولید 6 ماهه خودروسازان به 377.5 هزار دستگاه رسید واردات خودروهای دسته دوم خواب و خیال است همه چیز درباره حذف پراید و 405 از خط تولید + تمام جایگزین‌های اعلام شده لیست خودرو‌های زیر 100 میلیون تومان در بازار آزاد+ جدول پراید گران شد قیمت روز محصولات سایپا در بازار 26 مهر 98 قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار 26 مهر 98 آخرین وضعیت بازار خودروهای داخلی + جدول قیمت خودرو و جاده‌ غیراستاندارد، از عوامل افزایش شمار مددجویان بهزیستی در واردات خودرو نیاز به آزادسازی است؟ هفته پرفراز و نشیب بازارها؛ از بورس تا خودرو شمارش معکوس برای توقف تولید خودروهای قدیمی تولید کدام خودروها متوقف خواهد شد؟ الاکلنگ تولید ماهانه خودرو پژو 2008 دوباره 305 میلیون تومان شد آیا تولید سمند و تیبا هم متوقف می‌شود؟ پیشنهاد وزارت صنعت برای توقف تولید برخی خودروها تولید خودرو مطابق استانداردهای مصوب ملی از برنامه‌های مهم ایران خودرو افت کیفی در تب داخلی‌سازی؟ پیش‌بینی وضعیت تولید در نیمه دوم سال خودروی جایگزین پراید چه قیمتی دارد؟ 301 در نیمه نخست سال آینده وارد بازار می شود تولید کدام خودروها افت بیشتری داشته است؟ آیا تولید خودروی مشترک به سرانجام می‌رسد؟ واردات کدام خودروها احتمالا آزاد می‌شود؟ قلب ایرانی خودروی 301 در مدار تولید رشد تولید خودرو در نیمه دوم سال آغاز فروش اعتباری محصولات ایران خودرو عوامل تاثیرگذار بر کاهش قیمت خودرو تولیدات ایران خودرو به مرز 150 هزار دستگاه رسید علت کاهش تولید خودرو در مردادماه امسال تعطیلات تابستانی خودروسازان بوده است هزینه تولید خودروی 400 میلیون تومانی در ایران 800 میلیون است سایپا در شهریور 38 هزار خودرو تولید کرد موتور محرک تولید در خودروسازی سورنتو 100 میلیون تومان گران شد واردات خودروهای روسی به کشور چقدر جدی است؟ گزارش ارزشیابی کیفی خودرو مرداد 98 تولیدات سایپا از مرز 147 هزار دستگاه گذشت افزایش قیمت پراید چقدر محتمل است؟ بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس دولت به ورود شورای رقابت برای قیمت گذاری خودرو تمایلی ندارد با 400 میلیون چه خودرویی می توان خرید؟ +جدول انحصاربه بهانه حمایت از تولیدداخل؟ خودرو بخریم یا نخریم؟ قیمت انواع خودرو خارجی در بازار + جدول انحراف از هدف‌گذاری تولید خودرو افت 38 درصدی تولید انواع سواری در 4 ماهه امسال پیشنهاد یک فعال بازار به فروشندگان خودرو آگهی ژیان 80 میلیون تومانی در بازار چرا خودرو برای کاهش قیمت محسوس مقاومت می‌کند؟ قیمت خودرو تا کجا عقب‌ می‌رود؟ قیمت جدید محصولات پارس خودرو در بازار 15 شهریور 98 قیمت جدید محصولات سایپا در بازار 15 شهریور 98 خودرو نخرید؛ هفته آینده ارزان‌تر می‌شود توقف تولید خودروهایی که ارتقاء کیفیت نداده‌اند خودروهای داخلی از سال 92 به بعد کیفیت لازم را ندارند خودروهای فاقد کیفیت از خط تولید خارج می شوند عرضه سه محصول جدید توسط ایران خودرو تا پایان سال جاری قیمت محصولات ایران خودرو امروز 1398/06/06 بازدید سرزده مدیرعامل جدید ایران خودرو از خط تولید این شرکت خودرویی که با 1.8 میلیون تومان آمد با 50 میلیون تومان می‌رود روند کاهش قیمت خودرو خارجی در بازار تا چه زمانی ادامه دارد؟ کاهش قیمت خودروهای خارجی قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار 1 شهریور 98 قیمت روز محصولات سایپا در بازار 1 شهریور 98 تکمیل 21هزار و426خودروی ناقص و کسری دار در ایام تعطیلات شرکت و تحویل به مشتریان پیش بینی کاهش قیمت خودرو در پی برخورد قوه قضائیه با مافیا قیمت خودرو در نیمه دوم سال ارزان‌تر می‌شود خودروسازان اجازه کاهش قیمت‌ را نمی‌دهند خرید چند هزار خودرو از طریق یک واسطه توقف تولید پراید بدون جانشین، بازار ایران خالی از خودروی ارزان می‌شود؟ تولید انبوه هفت قطعه خودرویی در کشور با تولیدکننده متخلف به شدت برخورد می‌کنیم توقف تولید پراید شدنی است؟ کاهش تولید جهانی خودرو به تقاضای نفت آسیب می‌رساند تکمیل و تحویل بیش از 20 هزار دستگاه خودرو افزایش 90 درصدی قیمت کوییک در یک‌سال قیمت خودرو‌های پرفروش در 21 مرداد 98 + جدول کولئوس 190 میلیون تومان ارزان‌تر از اردیبهشت ماه انجمن واردکنندگان خودرو به دنبال آزادسازی واردات بررسی فنی آلفارومئو میتو + مشخصات ملزومات دستیابی به تولید یک میلیون سواری خودروی ناقص تولید نمی‌شود کدام خودروها در هفته گذشته ارزان شدند؟ کاهش 7 میلیونی قیمت سیتروئن ترخیص خودروهای دپو شده به کجا رسید؟ خودروهای چینی گران می‌شوند چرا لامبورگینی ایرانی به تولید نمی‌رسد؟ سبد محصولات خودروسازان کوچک‌تر می‌شود روزهای سرد تولید خودرو تولید خودرو از 600 دستگاه در روز به بالای 2 هزار دستگاه رسید تحویل 70 هزار محصول سایپا به مشتریان در دو ماه تولید خودرو بوش در سال جاری 5 درصد کاهش می یابد قیمت محصولات مدیران خودرو در بازار +جدول سه محصول جدید در برنامه تولید ایران خودرو جزئیات تکمیل خودروهای ناقص کف کارخانه سایپا 151 به 43 میلیون تومان رسید تخلیه حباب قیمت در بازار خودرو افزایش 31 درصدی تولید سایپا در سال 98 نسبت به سال گذشته تولید خودروهای داخلی در تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان رونق می‌گیرد کیفیت فدای تولید؟ تعداد خودروهای ناقص کاهش یافته است بازدید وزیر صنعت از نخستین محصول جهاد خودکفایی ایران خودرو اطلاعیه ایران خودرو درباره طرح تبدیل محصولات این شرکت ویژه نیمه دوم تیرماه 98 هزینه تولید خودرو در کشور به‌شدت افزایش یافته است خصوصی‌سازی صنعت خودرو تأثیر زیادی بر کیفیت خودروها دارد شرط تولید خودروی جدید از زبان معاون رییس جمهور ساخت خودروی نظامی ایرانی در وزارت دفاع تولید خودرو‌های ناقص به حداقل می‌رسد تولید 13 خودروی سبک با 4 ستاره کیفی در خردادماه 98 خودروهایی که امکان ترخیص نیافتند آخرین قیمت پراید در بازار 10 دلیل برای گرانی خودرو و پایین نیامدن قیمت ها ساینا اتوماتیک 82 میلیون تومان شد قیمت خودروهای خارجی ارزان شد دلیل رشد قیمت‌ها در بازار بی‌مشتری خودرو چیست؟ قیمت محصولات کرمان موتور در بازار ثبات قیمت در بازار خودرو کاهش حدود 41 درصدی تولید خودرو در بهار 98 خودروسازان بازار را تشنه نگه‌ داشته‌اند عدم استقبال از خودروهای تولیدی دانشگاه‌ آغاز تولید آزمایشی پژو 301 از هفته آینده هیأ‌ت عالی نظارت مجمع تشخیص به‌دنبال طرح جامع تولید خودروی برقی و هیبریدی است زیان هنگفت خودروسازان از تولید تکمیل خودروهای ناقص تا 4ماه آینده همه خودروهای ناقص کف کارخانه‌ها تا یک ماه و نیم آینده تکمیل می‌شوند سایپا در هفته گذشته 10 هزار خودرو را تکمیل و تجاری‌سازی کرد حفظ اشتغال 12 هزار نیروی انسانی توسط کروز قابل تقدیر است امکان خودکفایی 100 درصدی در تولید خودرو طی 1 سال چین از تحویل قطعات یدکی خودرو به ایران خودداری می‌کند عوامل پشت پرده افزایش قیمت خودرو چه کسانی هستند؟ به هیچ عنوان ‌خودرو ‌در پارکینگ‌ها انبار نشود شورای رقابت قیمت پایه خودروها را تعیین خواهد کرد آیا خودرو ارزان می‌شود؟ از راز قیمت‌گذاری در حاشیه بازار تا پژوی ایرانی تب خودرو فروکش کرد فشار برای تولید خودروی ناقص؟ سه هزار دستگاه پژو 301 امسال تولید می شود حجم تولید و تحویل محصولات ایران خودرو از ابتدای سال چرا ورق در بازار خودرو برگشت؟ لادای روسیه در راه ایران است؟ پراید باز هم از 50 میلیون تومان عبور کرد نگاهی به قیمت شاسی‌ بلندهای داخلی نقدینگی سرگردان مانند سیل، بازار خودرو را ویران کرد جزییات گزارش بازرسی کیفیت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌ها بررسی فنی بایک سابرینا هاچ بک سمند سورن 2 میلیون تومان ارزان شد خودروهای 500میلیونی تا 1میلیاردی بازار تهران +جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در بازار حباب قیمت خودرو ترکید آغاز تولیدآزمایشی برخی از قطعات 301 در نصف جهان سایپا در زمینه افزایش تولید موفق عمل کرد کیفیت باثبات خودروهای داخلی ورود سازمان تعزیرات به فروش فوری خودروسازان خودرویی‌ها دنده عقب گرفتند رتبه نخست «ایران خودرو» در تولید خودرو سواری کشور مدیریت بازار خودرو با ساماندهی تقاضای واقعی و افزایش تولید انجام شود بیش از 50 درصد سهم بازار خودرو به سایپا رسید شاید نیاز باشد خودروی دست دوم وارد کنیم سایپا 151 به 46 میلیون تومان رسید پارس اتوماتیک 150 میلیون تومان شد عامل اصلی گرانی خودرو معرفی شد دوراهی تولید یا واردات ماشین‌آلات سنگین آیا کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه دار خواهد بود؟ تولید انواع سواری 38 درصد کاهش یافت قیمت خودرو 30درصد حباب دارد تعلیق برگزیت و کاهش 45 درصدی تولید خودرو در بریتانیا آمار تولید خودرو در انگلیس براثر برگزیت نصف شد فعالیت دلالان بازار خودرو، باعث رشد قیمت‌ها شد خودروهای 300 تا 400میلیونی بازار تهران +جدول حباب قیمتی خودرو خالی می‌شود حرکت سینوسی قیمت در بازار برگزاری نخستین نشست مشترک ساپکو و سازندگان پروژه خودرو301 220 هزار خودرو معوق تا مهرماه تحویل می‌شود مجلس خودروسازها را مکلف به تولید 30درصد از تولیدات‌شان بر پایه گازسوز کند افزایش تولید کوییک در ماه‌های آتی افت تولید وتجارت خودرو تیراژ خودرو در سایپا باید به 3 هزار دستگاه در روز برسد کاهش 38 درصدی تولید وانت وعده جدید وزیر صنعت برای مدیریت بازار خودرو خواب خرگوشی سیاست‌گذار در مدیریت بازار خودرو تولید سواری عقب ماند آژیر قرمز در خودروسازان خصوصی وجود 100 هزار خودروی ناقص در کارخانه‌های خودروسازی جدیدترین وضعیت تولید خودروهای داخلی کسری قطعات عامل تجاری نشدن خودروهای تولیدی رکورد تولید روزانه در سایپا باز هم شکسته شد تولید انواع خودرو در فروردین از مرز 42هزار دستگاه گذشت روزانه هزاران هشتگ برای به هم ریختن بازار خودرو ایجاد می‌کنند توقف تولید پراید هنوز در دست بررسی است وزارت اقتصاد وصنعت از تبدیل خودرو به کالای سرمایه‌ای خودداری کنند رشد تورم تولید‌ خودرو در زمستان 97 ایران خودرو در رتبه نخست تولید ایستاد تداوم کاهش تولید خودرو در بریتانیا راهکارهایی برای تحقق شعار رونق تولید در صنعت خودرو حجم تحویل خودرو به مشتری ها با افزایش تولید بیشتر می شود موانع تولید 1/200میلیون خودرو تا پایان سال 4 ضرورت برای تحقق شعار رونق تولید در صنعت خودرو چاره‌ای جز رشد تولید خودرو نداریم تولید خودرو در سال جاری به یک‌ میلیون و 220 هزار دستگاه می‌رسد به این سه دلیل منتظر ارزانی خودرو نباشید تولید در سایپا رونق گرفته است تولید خودروهای سواری 38 درصد کاهش یافت اینفوگرافی / میزان تولید خودرو در ایران طی 6 سال اخیر شش خودروی سنگین 4 ستاره کیفی گرفتند برنامه تولید 1.200.000 دستگاه خودرو محقق می‌شود!؟ پیش‌بینی تولید 6000 دستگاهی خودرو در ایران‌خودرو و سایپا کاهش 76.6 درصدی تولید مینی‌بوس و میدل‌باس در اسفند 97 افت 85 درصدی تولید کامیون در اسفند 97 امیدی برای آزادسازی واردات خودرو نیست پول‌های سرگردان جذب بازار خودرو شدند روند تولید خودرو افزایشی است خودروهای 500 میلیونی تا 1 میلیاردی بازار تهران +جدول رفتارها تغییر نکند؛ خودتحریمی غالب می‌شود ساخت خودروهای پرتیراژ قدیمی همچنان در دستور کار است تولید خودرو 37 درصد کاهش یافت تولید خودرو در 6 ماه گذشته به سه برابر افزایش یافت افزایش تولید خودرو در دستور کار کاهش جهانی تولید خودرو تولید دو خودروساز بزرگ کشور پارسال 38.5 درصد کاهش یافت امسال تولید 1.2 میلیون خودرو را در برنامه داریم جعبه سیاه قیمت خودرو وابستگی ارزی خودروهای پرتیراژ داخلی کاهش می یابد سقوط 40درصدی تولید خودرو در ایران تولید خودرو با وجود مشکلات ، 70 درصد افزایش یافت رونق تولید به صورت دستوری میسر نمی‌شود سهم دولت از تولید خودرو حرکت خودرو در جاده سنگلاخ تولید چشم‌انداز قیمت خودرو در سال98 نمودار صعودی تولید دو خودروساز کشور وقایع نگاری خودرو در سال 97 پیش‌بینی فعالان بازار از آینده قیمت خودرو چیست؟ قیمت انواع پژو پارس در بازار + جدول واردات 15000 دستگاه خودرو در سال 97 زیان تصمیم های عجولانه از تحریم ها بیشتر است پراید 22 میلیونی چطور 50 میلیون تومان شد؟ سونامی قیمت ها؛ آرزوی بزرگ پرتیراژهای ایران‌خودرو و سایپا قیمت خودرو H30 کراس‏ در بازار + جدول امسال خودرو گران می‌شود؟ قیمت انواع سواری سمند در بازار تهران +جدول سال 97، سال بی برنامگی دولت در صنعت خودرو ضرورت حفظ ارتباطات تجاری از سوی دولت در سال جدید مرکز پژهش‌های مجلس 6 راه حل فوری برای بازار خودرو داد پیروزی بر مشکلات با رونق تولید؛ سال 98، سال تحول سایپا خواهد بود تولید در سایپا تا آخرین ساعات امشب ادامه دارد ثبت رکورد تولید و تحویل محصولات سایپا در اسفند 97 خودرو‌هایی که با 40 تا 60 میلیون تومان می‌توان خرید + جدول افت نوروزی تولید خودرو تولید خودرو در سایپا و ایران خودرو به سقف 4 هزار دستگاه رسیده است پراید در یک سال چقدر گران شد؟ قیمت‌ها در بازار خودرو ساعت به ساعت می‌ریزد تولید در سایپا ادامه دارد؛ حتی روز جمعه تولید رنو دوباره در ایران آغاز می‌شود با 80 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول خودروهای 150 تا 200میلیونی بازار تهران +جدول لزوم برنامه ریزی سنگین برای رفع موانع تولید خودرو کدام خودروساز ایرانی با روس‌ها مذاکره کرد؟ خودروهای سنگین باکیفیت‌تر درآمدند پیش‌بینی نرخ خودروهای چینی در سال آینده تولید خودروسازان در روزهای تعطیل ادامه دارد تولید مینی‌بوس و میدل‌باس 70.4 درصد افت داشت روسیه راه چین را در بازار خودروی ایران می‌رود؟ تحویل روزانه ایران خودرو از مرز 1800 دستگاه گذشت افزایش روند تولید خودرو اختصاص 80 درصد تولید خودرو به پیش فروش‌ها آشفته‌سازی بازار خودرو ضرورت تجمیع ظرفیت‌های تولید خودرو عبور تولید روزانه ایران خودرو از مرز 2100 دستگاه خودرو اختصاص 20درصد تولید روزانه خودروها به فروش فوری تلاطم بازار ربطی به خودروساز ندارد برای خرید خودرو دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟ سکته بازار خودرو در فصل داغ خرید و فروش احتمال تولید لادا در ایران دلیل دهان‌کجی بازار به پیش‌فروش خودرو قیمت خودرو، موضوع اصلی تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان مجلس «لادا»های جدید روسی مترصد ورود به ایران رییس‌جمهور درباره ریشه گرانی خودرو و سایر کالاها با مردم صحبت کند درخواست یک نماینده برای بررسی گرانی خودرو در جلسه فوق‌العاده مجلس قیمت خودرو مورد توجه قرار گیرد جدیدترین قیمت خودروهای خارجی در بازار خودروهای صفر کیلومتر با «شیتیل و لابی» نصیب چه کسانی می‌شود؟ شرکت های خودروسازی خراسان رضوی ظرفیت‌هایی برای توسعه تعریف کنند نیروهای مسلح آماده همکاری در تولید خودرو و صنایع نفت هستند کورس قیمت‌ها در بازار خودرو 45 درصد رشد تولید سایپا نسبت به هفته گذشته روزانه بیش از 1500 دستگاه خودرو به مشتریان تحویل می دهیم پیش‌بینی تولید یک‌میلیون خودرو در سال‌98 قیمت خودرو در سال 98 یه کدام جهت می‌رود؟ تولید خودرو درگروه سایپا به بیش از 2000 دستگاه رسید آیا با افزایش قیمت خودرو، کیفیت اتومبیل‌های داخلی ارتقاء پیدا می‌کند؟ کیفیت خودروها در مدار ثبات آذربایجان به ایران خودروهای سنگین GAZ صادر می‌کند افت 35 درصدی تولید خودروهای گروه سایپا در 10 ماهه امسال قیمت جدید انواع سواری سمند در بازار تهران +جدول تولید روزانه سایپا به 1500 دستگاه رسیده است افزایش تولید روزانه خودرو آخرین قیمت خودرو در بازار تهران بازار خرید و فروش خودرو راکد شد نبض بازار خودرو نامنظم می‌زند روند رو به رشد تولید گروه سایپا آغاز شد خودرو ارزان می‌شود؟ خودورهای تولید 93 و 2014 مشمول معاینه فنی شدند رشد تیراژ محصولات رنو در ایران کیفیت بسیاری از خودروهای داخلی قابل قبول نیست تولید در دی‌ماه افزایش یافت رنو پارس تندر را بشناسید بازار کم رونق خرید و فروش خودرو خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول افزایش قیمت خودرو و بلاتکلیفی خریداران اطمینان و کیفیت شاخصه های اصلی خودروی چری آریزو6 جدیدترین قیمت خودروهای خارجی در بازار توقف خط تولید خودروهای کم تیراژ پس از تحریم افزایش قیمت خودرو با هدف حفظ تولید بوده است صنعت فولاد مقصر اصلی پایین بودن ایمنی خودروهای داخلی کاهش قیمت خودرو در بن‌بست تولید نهادهای نظارتی بر قیمت‌گذاری خودرو نظارت کنند آرزوهای بزرگ در خودروسازی افزایش تولید خودرو و عمل به تعهدات فروش، سیاست جدید تنظیم بازار برای آرامش بازار خودرو تحویل مرحله اول خودرو هن تنگ به مشتریان تا پایان سال قیمت انواع محصولات پارس خودرو 20 دی 97 قیمت انواع محصولات سایپا 20 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 دی97 استپ وی 2 میلیون تومان ارزان شد 800 هزار دستگاه خودرو تا هفدهم دی ماه 97 تولید شده است جای خالی شورای سیاست‌گذاری خودرو در ماجرای قیمت‌گذاری صنعت خودرو بین دو تحریم اعلام قیمت خودروهای زیر 45میلیون تومان تا 48 ساعت آینده تولید دوگانه‌سوزها نصف شد توقف تولید خودرو در سال آینده تکذیب شد مشخص شدن تولیدات سال آینده با تعیین تکلیف تحریم‌ها سقوط آزاد تولید خودرو چشم‌انداز تولید خودرو تا پایان سال تولید خودرو 71 درصد کاهش یافت افزایش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت‌ها وضعیت تولید خودروهای افزایش قیمت یافته دلایل اعلام قطره‌چکانی قیمت خودرو تولید خودرو در مهرماه منفی شد + جدول قیمت گذاری خودرو در حاشیه بازار تنها راهکار اجرایی در شرایط فعلی 2 عامل ایجاد تقاضای کاذب خرید خودرو چه کسی پاسخگوی اجرا نشدن تعهدات خودروسازان خواهد بود؟ «بسته جامع ساماندهی بازار خودرو» به مجلس ارائه می‌شود فرمول منصفانه برای قیمت خودروهای پیش‌فروش؟ خرید و فروش کدام یک از خودروهای لوکس وارداتی در شرایط فعلی بازار، رونق بیشتری دارد؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 6 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 ی 97 قیمت انواع محصولات سایپا 4 دی 97 با عادی‌شدن شرایط تولید خودرو قیمت‌ها پایین خواهد آمد بازار خودرو به سمت آرامش می‌رود کاهش قیمت برخی خودروهای داخلی نوسان قیمت در بازار خودرو جدیدترین وضعیت تولید در سواری‌سازان داخلی رکود یلدایی بازار خودرو تناقض‌گویی درباره قیمت خودرو قیمت‌ها متعادل می‌شود کلاف سردرگم قیمت خودرو قیمت جدید احتمالی خودروهای پرتیراژ داخلی اعلام شد خودرو‌ها 5 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود با گرانی خودسرانه قیمت خودرو برخورد می کنیم بازار خودرو آرام گرفت تولید بیش از 670 هزار خودروسواری در 8 ماهه امسال خودروهای 70 تا 100میلیونی بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو 25 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 25 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 آذر 97 سرمایه‌گذاری برای تولید دو نوع خودرو در گیلان طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار درخواست نمایندگان برای بازگشت به طرح اولیه ساماندهی بازار خودرو چه عواملی بر قیمت خودرو تاثیرگذار هستند؟ قیمت خودرو جک صفر کیلومتر در بازار + جدول خودروهای 100 تا 150میلیونی بازار تهران +جدول سقوط یک رویا تولید خودرو 57 درصد کاهش یافت افت 8 تا 20 میلیون تومانی قیمت پژوهای پسابرجامی برای خرید خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 24 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 24 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 آذر 97 بازار خودروهای خارجی هم از سکه افتاد تخته گاز قیمت خودرو؟ قیمت جدید انواع سواری سمند در بازار تهران +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول پیش بینی کاهش تقاضای خرید خودرو با آزادسازی قیمت ها اولین تجربه رانندگی با پژو 207i صندوقدار اتوماتیک جدید راه اندازی لیزینگ های فروش با مشارکت بخش خصوصی تحقق تعیین قیمت در حاشیه بازار با تکیه بر کنترل عرضه خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروهای 300 تا 400میلیونی بازار تهران +جدول قیمت‌گذاری خودرو بر مبنای ضوابط هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها سازمانی که حمایت نمی کند! نرخ‌های عجیب در بازار خودرو فنر قیمت ها در بازار خودرو در رفت ادامه روند نا آرام قیمت ها در بازار خودرو تولید 5 خودرو سواری متوقف شد قیمت نهاده‌های تولید خودرو ترمز برید اطلاعیه بهمن موتور درباره تولید خودرو هاوال تداوم تولید خودرو در گرو تأمین تسهیلات 30 هزار میلیارد تومانی خودروسازان کدام‌خودروها در بازار امروز گران شدند؟ فروش خودرو 5درصد پایین تر از حاشیه بازار اجحاف به مصرف کننده است شرایط کنونی بازار خودرو فقط به سود دلالان است مظنه خرید پراید کارکرده چقدر است؟ قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول ناظر مجلس در شورای رقابت: افزایش قیمت خودرو معقول نیست خودروهای 300 تا 400 میلیونی بازار تهران +جدول آیا دولت به افزایش قیمت خودرو تن می‌دهد؟ فرمان قیمت خودرو دست کیست؟ چری تیگو 7 را بشناسید قیمت انواع محصولات پارس خودرو 8 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 آذر 97 عرضه دوگانه‌سوزها در سراشیبی پیش‌بینی قیمت خودرو در حاشیه بازار ب‌ام‌و صفر چند؟ مرسدس بنز صفر چند؟ با 50 میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول مجلس پیگیر اجرای نشدن استانداردهای 85 گانه خودرو افزایش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت‌ها آغاز بهاری خودروسازان در پاییز سرانجام قیمت گذاری خودروها به کجا رسید؟ بازار خودرو چگونه متعادل می‌شود؟ دنا 80 میلیون تومان شد حواشی یک اظهار‌نظر خودرویی رنو فرانسه از پیدا کردن بازار جایگزین ایران عاجز ماند تویوتا صفر چند؟ محصولات صفر بهمن موتور چند؟ کمبود قطعه عامل اصلی عدم عرضه خودرو به بازار خودروهای 300 تا 400میلیونی بازار تهران +جدول 508 گران شد شرکت کنندگان خارجی نمایشگاه قطعات خودرو: بازار خودروی ایران را آسان ترک نمی کنیم قیمت انواع محصولات پارس خودرو 24 آبان 97 قیمت انواع محصولات سایپا 24 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 آبان 97 قیمت خودرو خارجی ثابت ماند، داخلی افزایش یافت بهبود ایمنی راه ها و نرخ تولید خودرو متعادل نیست نمره مشتریان به کیفیت خودروها قیمت خودرو افزایش می‌یابد؟ با 70 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول با 80 الی 100 میلیون تومان چی بخریم؟ قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو 16 آبان 97 قیمت انواع محصولات سایپا 16 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 آبان 97 خودرو ملی، به روایتی دیگر؟! ‌خط تولید شبانه در شرکت‌های خودروسازی راه‌اندازی می‌شود کدام خودروهای داخلی گران شده‌اند +جدول بورگوارد صفر چند؟ بی‌وای‌دی صفر چند؟ قیمت ها در بازار خودرو افزایشی شد قیمت خودرو بیش از این افزایش نمی یابد با 200 تا 250 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول نحوه رسیدگی به شکایات خدمات پس از فروش خودرو‌های وارداتی برای خرید خودروی جک چقدر باید هزینه کرد؟ با 300 الی 400 میلیون تومان چی بخریم؟ مزدا 3 صفر در بازار چند؟ خودرو باز هم گران شد رسیدگی به وضعیت بازار خودرو با 140 تا 160 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ خودروهای 500 میلیونی تا 1 میلیاردی بازار تهران +جدول رکود بر بازار حاکم شد، تقلای دلالان برای فروش تداوم رکود و کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو جنگ خودرو با قیمت گذاری چاره‌ای جز افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان نیست تعیین قیمت در بازار خودرو از دست خودروسازان خارج شده است تاثیر «قدرت خرید» بر بازار و تولید خودرو تحریم ها در کاهش کیفیت خودروهای داخلی تاثیرگذار است روند ادامه‌دار افزایش تورم خودرو کاهش قیمت آزاد خودروها در محدوده 500 هزار تومان باقی ماند+ جدول رشد یک تا 15 میلیون تومانی قیمت آزاد خودرو با اعلام نرخ‌های مصوب پژو207 اتوماتیک 106 میلیون تومان شد بازار خودرو به نقطه تعادل قیمتی نزدیک می‌شود تویوتا صفر چند؟ رفع هیجان بازار خودرو نیازمند منطقی شدن نرخ های کارخانه است میتسوبیشی صفر چند؟ قیمت های جدید خودرو در انتظار مصوبه ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت خودرو، شامل ثبت نامی های پیشین نمی شود خودروهای 500 میلیونی تا 1 میلیاردی بازار تهران +جدول قیمت های جدید خودرو با بازار چه خواهد کرد؟ ام وی ام X22 اتوماتیک را بشناسید بازار خودرو متاثر از دور جدید تحریم‌ها روز‌های خوب بازار ادامه دارد+ جدول کاهش بیش از 11 درصدی تولید خودرو در 5 ماه اول امسال ماجرای افزایش حبابی قیمت خودرو چه بود؟ رقابت پنهان برای قیمت‌گذاری خودرو افزایش بهای تمام شده، ثمره کاهش تیراژ تولید بررسی دلایل گرانی خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نقشه راه حفظ کیفیت در دوران تحریم افت و خیز در بازار خودروهای داخلی قیمت گذاری خودروها با فوریت تعیین تکلیف شود اینرسی بالای بازار خودرو کاهش 7 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار افزایش قیمت خودرو در بازار ناشی از سوء مدیریت خودروسازان است کاهش 15 درصدی قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد خودروسازان به بهانه کمبود قطعات یدکی از عرضه امتناع می‌کنند ظرفیت خالی تولید، با واردات کارکرده‌ها تعداد خودرو و موتورسیکلت در کشور به 33 میلیون دستگاه رسید تعیین تکلیف خودروهای مانده در گمرک کیا صفر چند؟ هنوز توافقی برای افزایش قیمت خودروها نشده است قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول کاهش 4 میلیون تومانی قیمت پژو 207 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 13 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 13 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 مهر 97 خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول منتظر کاهش بیشتر قیمت خودرو باشید میتسوبیشی صفر چند؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ قیمت خودرو در مشهد همچنان رو به کاهش است موافقت با افزایش قیمت خودرو ساخت رنو در ساوه با برداشته شدن تحریم‌ها خودروهای 500 میلیونی تا 1 میلیاردی بازار تهران +جدول کاهش قیمت 10 میلیون تومانی پژو 301 حباب قیمتی خودروها درحال کاهش است تندر پلاس دنده‌ای 4 میلیون تومان ارزان شد مردم آذربایجان غربی علاقه زیادی به محصولات سایپا دارند احتمال ترخیص خودر‌وهای در گمرگ مانده خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول خرید خودرو را به تاخیر بیندازید! برلیانس H220 اتوماتیک را بشناسید سقوط قیمت خودرو همراه با نرخ ارز قیمت انواع محصولات پارس خودرو 12 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 12 مهر 97 تداوم روند کاهشی قیمت ها در بازار خودرو ریزش قیمتی در بازار خودرو قیمت خودروهای داخلی تا 12 و خارجی تا 50 میلیون تومان کاهش یافت قیمت خودرو در حاشیه بازار تعیین شود کیفیت خودروهای تولید داخل کاهش پیدا کرده است ابهام در خروج شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو بازدید مدیرعامل سایپا از شرکت های پلاسکوکار، لنت پارسیان پیشرو و سایپاشیشه کاهش 1.5 میلیون تومانی قیمت‎ها تداوم روند افزایشی قیمت خودروها بازی های دلالان خودرو برای دور زدن قوانین تولید خودرو در شرایط فعلی زیان‌ده است پیش بینی روند کاهشی قیمت ها در بازار قیمت جدید خودروهای تولید داخل در بازار تهران امروز پنجشنبه بازتعریف مکانیزهای اثربخش پیش نیاز آزادسازی قیمت خودروها قیمت انواع محصولات پارس خودرو5 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 5 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 مهر 97 پیروی خودرو از پیشروی دلار قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 مهر 97 مسیر پیش روی طرح ساماندهی بازار خودرو آشفتگی بازار خودرو باید سامان بیابد تولید 15روز خود را راهی بازار کنید تا قیمت افت کند بازار خودرو دیگر کشش افزایش قیمت‌ را ندارد پاسخگویی به ابهامات خودرویی با حضور جناب اس7 در خیابان‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ ثبات قیمت خودرو در بازار ادامه دارد پیش فروش ایران خودرو سودی برای خریداران دارد؟ هیوندای صفر چند؟ نقص در قطعات خودروهای داخلی تعمدی نیست قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 مهر 97 سکوت شورای رقابت، آتش در خرمن قیمت‌ها افزایش یک میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار ثبات قیمت ها در بازار خودرو بازار خودرو در انتظار برنامه های فروش خودروسازان قیمت انواع محصولات سایپا 31 شهریور 97 تولید خودروسازان روی ریل نزول احتمال دور جدید افزایش قیمت ها در بازار خودرو فولکس‌واگن از ایران نمی‌رود ثبات به قیمت خودرو بر می گردد؟ کیا صفر چند؟ تعداد محدودی خودرو با ارز آزاد وارد کشور می‌شود 207 گرانتر شد آمادگی انجمن واردکنندگان خودرو برای ارایه راهکارهای اجرایی قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول برای خرید خودرو سمند چقدر باید هزینه کرد+ جدول نگاهی به قیمت های کویرتایر در بازار تولید اتوبوس کاهش یافت ب‌ام‌و صفر را چند بخریم؟ واردات بیش از 2 میلیون دلار بلندگوی خودرو + جدول ویتارا کمی ارزان شد ممنوعیت واردات باید منجر به تولید خودرو صادرات محور شود قیمت خودرو در مسیر افزایش قرار گرفت سهم چینی‌ها از بازار خودروی ایران چقدر است؟ افزایش تقاضای خرید خودرو همگام با افزایش نرخ ارز با 200 تا 300 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ تب بازار خودرو پایین نیامد نوسان 2 تا 4 میلیون تومانی قیمت خودرو + جدول قیمت روند تولید و قیمت خودرو عادی می‌شود جدیدترین قیمت خودروهای داخلی پیشنهادی برای قیمت شکنی نرخ ها در بازار خودرو رانت بر صنعت خودروسازی داخلی تاثیرگذار است با 100 تا 150 میلیون چه خودرویی می توان خرید؟ پژو207 اتوماتیک" 106 میلیون تومان" شد سونامی بیکاری و قیمت های افسارگسیخته بازار خودرو تا کجا ادامه خواهد داشت؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 25 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 25 شهریور 97 تولید خودرو، پاییز طبیعی می‌شود آخرین وضعیت قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول دو مدل عملیاتی برای کنترل التهاب بازار خودرو کراس‌اوور‌های ارزان قیمت بازار کدامند؟ تولید مینی‌بوس 2 برابر شد لکسوس صفر چند؟ پراید هاچ‌بک 38 میلیون تومان شد روند صعودی قیمت ها در بازار متوقف شد منحنی عرضه و تقاضا در آزادسازی قیمت استپ وی و ساندرو اتوماتیک گران شد تولید خودرو 38 درصد کاهش یافت دنا پلاس 100 میلیون تومان شد تلاطم قیمت ها در بازار خودروی زنجان بهبود بازار خودرو معجزه می خواهد پیش فروش خودرو همچون سکه و ارز می‌تواند فساد آور باشد وزیر صنعت پاسخگوی کیفیت خودروهای تولید داخل باشد با 200 تا 250 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ مسیر خروج دلالان از بازار نبود مواداولیه علت اصلی خواب خودروها وقت آزادسازی قیمت خودرو نرسید؟ حذف حاشیه سود بازار با مسدود کردن راه های تبانی افزایش قیمت ثبات در کیفیت خودروهای داخلی ستاد تنظیم بازار تصمیم گیرنده اصلی قیمت گذاری خودرو است یا شورای رقابت؟! دناپلاس 13 میلیون تومان گران شد پس از افزایش قیمت وارداتی ها حال چرا داخلی ها ترمز بریدند؟ طرح فروش خودرو و الزامات مدیریت بازار مُسکنی برای سردرد بازار خودروسازان موظف به رعایت استانداردهای 85 گانه هستند پژو405 " 54 میلیون و 500 هزار تومان" شد سازمانی که توان تنظیم بازار نخود و لوبیا را ندارد توان تنظیم بازار خودرو را دارد؟ آزادسازی قیمت خودرو اصلا به صلاح نیست تقاضای خودرو در زنجان بیش از عرضه است خودروسازان قبل از طرح پیش فروش به تعهدات خود عمل کنند آدرس غلط برای مقابله با دلالی در بازار تولیدکنندگان خودرو و موتور سیکلت موظف به اسقاط یک دستگاه فرسوده به ازای تولید هر چهار دستگاه شدند مدیران خودرو به دنبال اجرائی کردن اهداف بلند مدت در حوزه تولید ارزبری بالا و حذف ارز مرجع عامل افزایش هزینه تولید خودرو گردونه گرانی خودرو به نفع دلالان! تقاضای خرید خودرو سیری‌ناپذیر شده است عملکرد انقباضی شورای رقابت بازار خودرو را آشفته کرد سود 9 تا 70 میلیون تومانی در بازار خرید و فروش حواله خودرو نشست مشترک کمیسیون اصل نود با مسئولان وزارت صمت برای بررسی وضعیت نابسامان خودرو با احتکار خودرو برخورد می شود داستان احتکار خودرو از سوی خودروسازان چیست؟! ریشه اصلی تولید ناقص خودرو رشد تولید خودروهای سواری در دولت های نهم و دهم مردم فعلا خودرو نخرند تا این آشفته بازار آرام شود شرایط فروش 40هزار خودرو در بازار چگونه است؟ لازم باشد، خودروسازان از آسمان هم قطعه می‌آورند و تولید می‌کنند معرفی خودروهایی که در ایران تولید شدند، اما امروزه کمتر در یاد ایرانیان باقی مانده‌اند بی ثباتی در بازار علت طرح استیضاح وزیر صنعت چگونه در صنعت خودرو 20 درصد سود بگیریم؟ خودروسازان بازار را تشنه نگه می‌دارند تا قیمت‌ها را افزایش می‌دهند افزایش قیمت خودرو در بازار منطقی است؟ چه کسی قیمت خودرو را بالا برد چرا قیمت خودروهای داخلی سر به فلک کشید؟ دستور کیفی وزارت صنعت به عرضه‌کنندگان خودرو تولید خودرو‌های ناایمن از اول دیماه متوقف می‌شود پراید رکورد 41 میلیون تومانی را زد تولید خودرو‌های نا ایمن متوقف می‌شود خودروهای موجود در انبار با دلار 3800 تومانی پارسال ساخته شده ثبت اطلاعات خرید و فروش راهکار ساماندهی بازار خودرو پالس منفی شورای رقابت به بازار خودرو اسقاط یک دستگاه فرسوده به ازای تولید هر چهار دستگاه پراید به مرز 40 میلیون تومان رسید، سازمان حمایت مصرف کنندگان کجاست؟ روند صعودی تولید خودرو با نقص قطعه ادامه دارد تعلل در انتشار گزارش کیفی خودرو افزایش تلفات انسانی در جاده‌ها به دنبال کاهش کیفیت خودروها بازار نابسامان خودرو و خواب ناظران تعداد خودروهای ناقص به 70 هزار دستگاه رسید شارژ قیمت خودرو از دو منبع معرفی خودرو‌های 100 میلیون تومانی در بازار + جدول بازار خودرو با دریافت مابه‌التفاوت ارز طوفانی‌تر خواهد شد بنز E200 با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار +جدول تولید ون چند برابر شد خودرو، واردات و باقی قضایا قیمت گذاری دستوری راهی برای کسب سود بیشتر واسطه ها ساز دوباره گرانی خودرو کوک شد 436 هزار دستگاه در چهار ماه خودروهای تولید داخل 23 درصد ارزبری دارند نه بیشتر رکود وارداتی‌ها، تداوم نوسان داخلی‌ها تعجیلی در تولید و عرضه خودرو نیست تقویت کنترل تطابق تولید خودرو به منظور ارتقای کیفی محصولات 30 درصد قیمت خودرو حباب است تولید لوازم خانگی کاهش و خودرو افزایش یافت + جدول دلالان و نمایشگاه‌داران، عامل بحران در بازار خودرو بحران تقاضا، در کمین آزاد‌سازی قیمت‌ها قیمت جدید خودروهای وارداتی در بازار تهران کاهش تولید دوگانه‌سوزها تولید مینی‌بوس دو برابر شد جدیدترین وضعیت تولید اتوبوس نوسان قیمت انواع خودروهای داخلی تشدید شد آزاد‌سازی قیمت خودرو توجیه دارد؟ چرا ماشین گران شده است؟ ضرورت اقدام عاجل مسئولان برای ایجاد تعادل در بازار خودرو بازار خودرو در انتظار تصمیم رئیس‌جمهوری خودروسازان داخلی عرضه خودرو را به بازار متوقف کردند قیمت خودروهای داخلی دوباره جهش زد جدیدترین وضعیت تولید "سواری" جدیدترین وضعیت تولید خودرو مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا: تهدید تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد حذف شورای رقابت از صنعت خودرو با قیمت گذاری رقابتی برای خرید پراید چقدر باید هزینه کرد؟ معرفی باسابقه‌ترین خودروسازانی که چندین دهه متوالی در بازار ایران حاضر بوده‌اند مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا: با قدرت به تولید ادامه خواهیم داد قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول مدیرعامل ایران خودرو خراسان تاکید کرد: کسب بیشترین سهم تولید از محصولات شاسی بلند کشور توسط ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 مرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 18 مرداد 97 با وجود تحریم‌ها یک میلیون خودرو تولید می‌کنیم قیمت‌ها در بازار خودرو نزولی شد دو سیگنال مثبت به آزادی قیمت خودرو بسته جدید ارزی قفل ممنوعیت واردات را باز نکرد نوبت آزادسازی قیمت خودرو رسید؟ با بسته جدید بانک مرکزی مردم خودرو را ارزان‌تر می‌خرند بازار خودروی ایران در ژرفای ناآرامی خرید و فروش خودروی خارجی متوقف شد کاهش روند تولید خودرو در تیرماه متوقف شد کاهش 500 هزار تا 2 میلیونی قیمت خودرو خودروهای تولید شده کجا رفتند؟ کاهش 2 تا 3 میلیون تومانی قیمت‌ها کاهش عرضه عامل اختلاف قیمت کارخانه تا بازار خودرو التهاب بازار خودرو قابل پیش‌بینی بود تولید خودرو به میزان رفع نیاز بازار ادامه می یابد تشدید نوسان داخلی‌ها، ثبات وارداتی‌ها نرخ تولید خودرو به میزان تقاضا نیست تولید تندر 90 و ساندرو متوقف نمی‌شود مسیر سوم قیمت‌گذاری خودرو مشکلی برای تولید خودرو تا پایان سال نداریم تولید خودرو هیبریدی در دستور کار وزارت صنایع قرار گرفت در خرداد 20 درصد کاهش تولید داشتیم افزایش 9.8 درصدی تولیدات خودرو در کشور رنو در موقعیت ترک ایران نرخ تعرفه واردات خودرو کاهش می یابد تولید خودروهای هیبریدی فرصت جدید برای صنعت کشور است جمع آوری تعدادی از خودروهای ثبت سفارش جعلی از نمایشگاه‌های تهران پیکاپ آسنا اتومات پاییز رونمایی می شود برای خرید سراتو چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول تولید 2 وانت متوقف شد شورای رقابت با افزایش قیمت خودرو موافقت نکرده است خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول جبران کاهش تولید خودرو با وام 2 هزار میلیاردتومانی سنگین‌وزن‌های خودرویی در مسیر رشد تولید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 مرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 4 مرداد 97 ارز بازار خودرو را از سکه انداخت سلامتی فنی خودرو به چه قسمت‌هایی مربوط است؟ ملاقات با بیوک استیت‌واگن 1970؛ تعریف آمریکایی از خودرو خانوادگی افزایش 1 تا 4.5 میلیون تومانی قیمت‌ها محتکران خودروها را به بازار عرضه کردند دامنه بازنگری ممنوعه‌ها به خودرو می‌رسد؟ افزایش تولید خودروهای تجاری در بهار تشدید نظارت بر بازار خودرو نگاهی به برخی گزینه‌های مناسب مصرف‌کننده‌های واقعی در بازار خودرو کشور جک S5 اتوماتیک در برابر ‌هایما S7 توربو؛ بلندقامتانِ توربو چینی بحران قطعه، خودروهای تولید داخل را زمین‌گیر کرد پروسه طولانی ترخیص قطعات کاهش پیدا کند ورود خودروهای احتکاری به بازار پژو و رنو تحریم ایران را دور می زنند استپ وی 500 هزار تومان ارزان شد بازار خودرو به ثبات رسیده است کاهش تولید خودرو به دلیل کسری قطعه کاهش تولید دوگانه‌سوزها مخالفت آمریکا با ماندن خودروسازان فرانسوی در ایران سرعت‌گیرهای افزایش تیراژ پاسخگویی مدیران ارشد بهمن موتور به مشتریان بازار خودروهای دست‌دوم در رکود فرو رفت کاهش 26 درصدی فروش پژو سیتروئن در پی خروج از بازار ایران واردکنندگانی که به سرعت تولید کننده می شوند دلایل کاهش 36 درصدی تولید خودرو در ایران اعلام شد بازگشت خودروساز‌های خارجی به زودی امکان پذیر نخواهد بود آزمایش فنی پیکاپ آمیکو آسنا؛ 400 کیلومتر با پیکاپ همه‌فن‌حریف مظنه فروش رینگ در بازار چقدر است؟ ناتوانی زنجیره تامین، افت تیراژ خودروسازان را رقم زد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 تیر97 برای خرید خودرو تیبا هاچ بک چقدر باید هزینه کرد؟+جدول کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ بررسی مشخصات و ویژگی JAC Refine A60، محصول آتی کرمان‌موتور بررسی تاریخچه تکامل نگاه ایرانیان به خودرو به عنوان سرمایه و ابزار کار انباشت مواد اولیه در گمرک تولید خودرو را دچار مشکل می‌کند ورود 2 خودروی جدید چینی به بازار ایران + قیمت برنامه زمان‌بندی برای عرضه برقی‌ها سه اقدام دولت برای ساماندهی بازار خودرو راهنمای خرید تویوتا پرادو در بازار ایران 336 هزار خودروی جدید تولید شد تولید 20 خودروی سبک و سنگین با درجه کیفی 4 ستاره در خرداد ماه امسال ساندرو اتوماتیک 2.5 میلیون تومان ارزان شد ممنوعیت واردات، بازار خودرو را به کدام سمت برد؟ بیش از یک میلیون دستگاه خودروی سواری در 9 ماه تولید شد آرامش در بازار خودرو؛کسی خریدار نیست افزایش 17.5 درصدی تولید خودرو در سال 97 بازار خودرو پلیسی شد ملاقات و تجربه رانندگی با فولکس‌واگن گلف GTI مدل 2018 در تهران آزمایش فنی و بررسی لوکسژن U6؛ کراس‌اوور متوسط تایوانی لزوم رسیدگی به نابسامانی بازار خودرو پژو می‌خواهد در ایران بماند پس از گرانی 60 درصدی اتومبیل بازار خودرو در حالت رکود است قیمت خودروهای وارداتی در بازار امروز تهران "استپ وی" 5 میلیون تومان ارزان شد تولید خودرو از اول انقلاب تا کنون 13 برابر شده است پژو 207 اتوماتیک 1.5 میلیون تومان ارزان شد مالزی و اندونزی خودرو مشترک تولید می کنند حذف خودکار شورای رقابت از بازار خودرو ممنوعیت فروش سبدی، موجب کاهش قیمت خودرو در بازار می‌شود تولید خودروهای سنگین افزایش یافت رنو در ایران می ماند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد ممنوعیت واردات خودرو به رسمیت شناختن بازار ارز موازی است قیمت روز خودروهای خارجی در بازار خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول قیمت انواع محصولات سایپا 7 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 تیر97 بررسی خودروهای مجهز به توربوشارژر در بازار زیر 100 میلیون‌تومان معاملات در بازار خودرو قفل شد خودرو سازان کنترل بازار را بدست گرفتند زایش رانت با ممنوعیت واردات خودرو تولید بیش از 227 هزار خودرو در 3 خودروساز بزرگ کاهش قیمت خودرو در بازار خرده فروشی تولید 4 سواری متوقف شد کاهش 40میلیون تومانی مزدا3 تولید سواری افزایش یافت بازتاب جهانی تعلیق پژو و ماندن رنو در ایران حباب بازار خودرو در مسیر تخلیه ارزانی خودرو در راه است نقدینگی سرگردان ضدتولید عمل می کند تعرفه بالا و افزایش نرخ ارز واردات خودرو را غیر‌ممکن کرده است فرمول رنو برای ماندن در بازار ایران چرا طرح ساماندهی بازار خودرو مسکوت ماند؟ جا‌به‌جایی «بحران» در بازار خودرو ابهام در سرنوشت "خودروهای مشارکتی" کاهش تعرفه‌های واردات به معنای تعطیلی صنعت خودرو نیست ساماندهی بازار خودرو در دستور کار مجلس قرار گرفت نوسانات قیمت خودرو با تولید مستمر مهار می شود کسادی بازار برخی خودروها را ارزان کرد تداوم کاهش تولید دوگانه‌سوزها چرا رنو در ایران ماند؟ مدیران رنو هفته آینده به ایران سفر می‌کنند واردات خودرو کاهش یافت بالا بردن قیمت خودرو باعث قهر مردم از بازار می‌شود تولید مینی‌بوس افزایش یافت ساماندهی بازار خودرو ظرف یکماه آینده نگاهی به 10 کراس‌اوور و کراس چینی محبوب و پرفروش در بازار ایران سپرده بانکی، خاکریزی برای کنترل نقدینگی ها شرکت رنو با وجود تحریم‌های آمریکا در ایران می‌ماند دلایل کاهش شدید تولید خودرو تشریح شد ساماندهی نقدینگی های سرگردان بازار خودرو با تعریف نظام مالیاتی نگاهی به کیفیت سنگین‌وزن‌های خودرویی شوک بزرگ به بازار خودرو صنعت خودرو باید بازنگری شود خرید و فروش در بازار خودرو به حداقل رسید افزایش قیمت 50 درصدی برخی خودروها در بازار آزاد دولت بازار خودرو را رها کرده است تقاضای کنونی بازار خودرو صرفا سفته‌بازی است آشفته بازار خودرو بدون نظارت دولت رشد قابل توجه تولید خودرو در اردیبهشت ماه استپ وی مشکی رنگ 89 میلیون تومان شد آمادگی قم برای تبدیل شدن به قطب خودروسازی خودرو به کالای سرمایه ای تبدیل شد شرایط اجرای طرح ساماندهی خودرو فراهم نیست لیست قیمت BMW سری 3 مدل 2018 در ایران اعلام شد اختلاف قیمت خودروهای ارزان به 15 میلیون تومان رسید استپ وی 79 میلیون تومان شد کلیات طرح جدید خودرویی قابل‌دفاع است مجلس برای بررسی"احتکار خودرو" کارگروه ویژه تشکیل داد تحریم‌های آمریکا ترکیب بازیگران صنعت خودرو ایران را تغییر می‌دهد چرا خودرو روز‌ به‌‌ روز «گران‌تر» می‌شود؟ قیمت انواع خودرو کوپه در بازار تهران؟ +جدول H30 یک میلیون و 200 هزار تومان گران شد خودروهای پسابرجامی مشمول قیمت گذاری شورای رقابت نیست کاهش 73 درصدی واردات خودرو در 2 ماهه نخست امسال پژو چطور می‌تواند تحریم را دور بزند؟ افزایش تورم تولید خودرو در فروردین فاز دوم توقف خط تولید، بیخ گوش خودروسازان خرید و فروش خودروهای صفر داخلی هم از رونق افتاد سیاستگذاری سه‌گانه برای افزایش کیفیت خودرو نگرانی زنجیره خودرو از تصمیم شورای رقابت رشد 54 درصدی عرضه محصولات سایپا در کشور از بطن جامعه تا دفتر خاطرات صرفه‌جویی 25 درصدی سایپا در مصرف آب برای تولید هر خودرو بازار خودرو از حالت پیش بینی خارج شد شرایط جدید فروش H30 کراس ویژه خرداد ماه اعلام شد اجرای طرح ساماندهی بازار خودرو در شرایط کنونی توجیه پذیر نیست در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟ سرکش شدن قیمت خودروهای تولید داخل به تبعیت از وارداتی‌ها + جدول قیمت صنعت خودرو نیازمند تجدیدنظر در فرایندهای تولید تا فروش توسعه فناوری‌ها؛ افزایش فراخوان‌ها جدیدترین تغییرات قیمت خودرو در بازار نگاهی دقیق‌تر به توانایی‌های فنی ب ام و سری 5 کاهش 100 تا 200 هزار تومانی قیمت ها در بازار چانه‌زنی در مجلس آغاز طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو با موعد تحویل آبان موفقیت نماینده لوکسژن در تغییر نگرش استاندارد ایران ادامه روند نزولی تولید دوگانه‌سوزها آیا سیتروئن زانتیا گزینه مناسبی در بازار خودرو‌های دست‌دوم است؟ تجربه رانندگی با پژو 301؛ 10 سوال از شیر نوپا توافق 500 میلیون دلاری برای طراحی خودرو توسط یک شرکت چینی رُخ تازه شاسی‌بلند محبوب رنو 10 خودروی پرفروش بازار داخلی 7 دهه، 7‌خودرو بازار خودرو به ثبات رسید افزایش تولید و کیفیت محوری رموز موفقیت سایپا روند تولید خودروهای ملی تسریع شود شروع مثبت خودروسازان رشد تولید خودرو ادامه دارد تولید مدل محبوب خودروسازی فورد متوقف شد کسب مقام نخست اولین دوره مسابقات بین المللی مهارت های فروش توسط مدیران خودرو سایپا بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو کشور در فروردین‌ماه شد پیش‌دستی برای افزایش قیمت دوباره؟ هایما 2 میلیون تومان گران شد سایه روشن عرضه خودرو توسط خودروسازان کنترل دستوری قیمت خودرو با افزایش هزینه ها امکانپذیر نیست چرا قیمت خودرو بالا رفت؟ سه ضربه‌گیر قیمتی خودرو خوش رکاب‌ها نیاز ارزان چهاردرب‌ها به صف انتقاد معاون دادستان از تولید خودرو بی کیفیت و بی قانونی رانندگان تولید 100 هزار دستگاه خودرو در پایگاه ایران خودرو تبریز بی‌تعهدی نسبت به کیفیت خودرو کیفیت خودروهای داخلی در فروردین شرایط اقتصادی کشور توان شوک قیمتی خودرو را ندارد جزئیات گزارش ارزیابی کیفیت خودروها پژو به دنبال داخلی سازی محصولات خود است؛ نه رفتن عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران اعلام افزایش قیمت زیر 45 میلیونی‌ها در چند روز آینده حمل‌بار از انگلیس تا فرانسه میهمانان 97 هر 20 ثانیه یک خودرو در ایران تولید می شود احتمال افزایش قیمت خودروهای وارداتی وجود دارد خودرو 1 تا 4.5 میلیون تومان گران شد+ جدول قیمت خودرو مجوز سرمایه گذاری خارجی شرکت «رنو» در استان مرکزی خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول هرج و مرج در قیمت بازار خودروهای داخلی + جدول قیمت تولید چند سواری متوقف شد شرایط فروش عید تا عید خودرو MG360 برنامه چری در بازار ایران چیست؟ سوء استفاده از نظام ثبت سفارش کشور بخشنامه‎ای که بازار خودرو را بهم ریخت آشفته‌بازار بی‌نظارت خودرو واردات خودرو در پیچ بهارستان 7 سال با بلندقامت چینی گزینه‌های بلندقامت روی میز! خودرویی که 63 نشان استاندارد را رعایت نکند متوقف می‎شود ورود مجلس به قیمت‌گذاری خودروهای بالای 45 میلیون نمره قبولی خودروسازان در تیراژ پرونده واردات خودرو در حال بررسی است افزایش 13.7 درصدی تولید انواع خودرو در سال 96 احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودروهای بالای 45 میلیون تومان بازگشت شوالیه با دست پر به ایران واردکنندگان: تا ارز ندهند خودرو نخواهیم فروخت تولید بیش از 7 هزارخودروی هیوندایی در سال گذشته در ایران (+عکس) بازار خودرو در انتظار تاثیر تصمیم‌های ارزی تولید ون افزایش یافت تولید وانت کاهش یافت کوچ مشتریان از بازار خودرو افزایش 15 درصدی تولید خودرو در سال 96 شرایط جدید پیش فروش پلکانی محصولات ایران خودرو اعلام شد برای خرید خودرو رانا چقدر باید هزینه کرد؟ کارنامه سال 96 خودروسازان منتشر شد ثبت‌سفارش خودرو در سایت بسته رکود بازار فروش خودرو بر اثر نوسانات قیمت دلار تیگو 5 جدید با تجهیزات رفاهی بیشتر رونمایی شد سهم غیرنمایندگی‌ها در ثبت‌سفارش ثبات کیفی خودروهای داخلی دوئل واردات و تولید خودرو در سال جدید تولید 18 خودرو سبک و سنگین با درجه کیفی 4 ستاره در اسفندماه 96 پیرمردهایی برای جوانان! پرسه رکود در بازار خودرو استقبال بالای مشتریان از طرح فروش فوری ایران خودرو قطعات دنده ای گیربکس تیبا داخلی سازی شد مزیت تولید خودرو با ارز تک نرخی افزایش یافت با دلار 4200 تومانی، قیمت خودرو باید کاهش یابد واکنش بازار خودرو به دلار 4200 تومانی چیست؟ ارائه خدمات پس از فروش بین‌المللی ب ام و در ایران افزایش کیفیت راه حمایت از خودروهای داخلی است تخت گاز خودروها در جاده افزایش قیمت ایران خودرو و سایپا عرضه خودرو به بازار را به حداقل رسانده‌اند دلار بازار خرید و فروش خودرو را قفل کرد + جدول قیمت خودرو پیش بینی تولید یک میلیون و 700 هزار خودرو در سال 97 فصل خرید خودرو کمبود عرضه چالش اصلی بازار خودرو فروردین‎ماه خودرو بخریم؟ دور جدید توقف تولید خودروهای غیر استاندارد در تولید خودرو شلخته هستیم خط تولید چند خودرو امسال متوقف می شود؟ تداوم رکود در بازار خودرو افزایش 15.4 درصدی تولید خودروی سواری در 11 ماه 96 وقایع نگاری صنعت و بازار خودرو 96 تولید خودرو در انگلیس کاهش یافت با 50 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول صنعت خودرو سال 96 را چگونه سپری کرد؟ احتمال رکود در بازار خودروهای وارداتی در سال‌97 افتتاح نمایشگاه خودروهای کلاسیک در مجموعه سعدآباد تهران با 100 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ اسپرت‌های پرحاشیه لوکس‌های پرحاشیه مظلومان بازار کوچولوهای بلندقامت شیک‌پوشان اقتصادی یا گران‌قیمت‌های بازار سال پر‌فراز و نشیب صنعت و بازار خودرو گزارش جدید از کیفیت خودروها تصویر بازار خودرو در سال 97 قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول نیمکت ذخیره‌های مرسدس‌بنز ضمانت نامه بانکی واردات خودرو ممنوع شد قیمت انواع محصولات سایپا 27 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 اسفند 96 تداوم کاهش تولید دوگانه‌سوزها پژو 301 با داخلی سازی 50 درصدی تولید می شود رشد 102 درصدی مدل خودروهای تولیدی در سال 96 بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از افزایش قیمت خودروهای کلاسیک در ایران ملاقات با جیپ سیمرغ 1365 در لباس «هانکو» هیوندای آوانته دنده‌ای دست‌دوم بخریم یا دنا پلاس صفر کیلومتر؟ نبرد در مرز‌ 50 تصمیم‌های چندگانه‌ دولت، بازار خودرو‌های وارداتی را آشفته کرد راه و چاه تقاضا در بازار خودرو آغاز جشنواره فروش ویژه پرشیاخودرو چگونه می توان قیمت خودروهای داخلی را به یک سوم کاهش داد؟ تندر پلاس و پژو207 گران شد+ جدول قیمت خودرو روند تغییر «نسبت واردات خودرو به تولید» هم مصرف‌کنندگان و هم تولیدکنندگان از خودروهای داخلی ناراضی‌اند ستاد ملی «رفع موانع واحدهای تولیدی» تشکیل می‌شود گزارش تصویری از هفتمین سالگرد باشگاه هواداران مدیران خودرو رشد 18 درصدی فروش رنو فرانسه به ایران در نخستین ماه 2018 تجربه رانندگی با شورولت کامارو Z28 1978؛ شکارچی آمریکایی! بازار خودرو تعیین تکلیف شود ناامیدی از حذف خودروهای قدیمی آمار جدید از تیراژ خودروهای تجاری ایران محرک فروش جهانی فرانسوی‌ها افزایش و کاهش تولید دوگانه‌سوزها! رشد منحنی قیمت در بازار خودرو بازگشت پرچم‌دار بازار واردات را از بلاتکلیفی خارج کنید ادامه افزایش تیراژ خودروسازان خصوصی شرایط فروش محصولات ایران خودرو در طرح فیروزه ای اعلام شد تولید 3 وانت متوقف شد کاهش 1 میلیونی قیمت‌ها+ جدول قیمت خودرو تشدید اختلاف قیمت کارخانه‌ای و بازار خودروهای داخلی در بازار شب عید افزایش قیمت تا 1.5 میلیون تومانی+ جدول قیمت خودرو پژو 2008 از آمار تولید 10 ماهه خودروسازان حذف شد تولید 3 سواری متوقف شد نوسانات از بازار سکه و ارز به خودروهای داخلی رسید + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول حکمی که ابلاغ شد، اما اجرایی نشد شوک در بازار خودرو احتمال توقف تولید 10 خودرو به‌دلیل مصرف سوخت برنامه ماهیندرا، ماهیندرا (M&M) برای ورود به بازار ایران جشنواره فروش نوروزی سایپا آغاز شد پیش‌بینی خودروسازان از کاهش 3 درصدی تولید در سال 96 + جدول بازار خودروهای وارداتی بلاتکلیف‌تر از همیشه تداوم روند صعودی تولید خودرو قیمت و شرایط فروش جدید رنو سیمبل اعلام شد نسل به نسل با سدان کامپکت دوست‌داشتنی مزدا؛ روایت «3» در سه نسل! بررسی تعدادی از خودروها که با نام خودرو دیگری در ایران عرضه شدند‌؛ نام جدید، خودرو تکراری! تک‌ستاره‌ها در آستانه حذف روی مدار 100 تیبا 2 ستاره شد علت دیده شدن خودرو جدید سایپا در هند آرامش قبل از توفان در بازار خودرو نقاب جدید کوچکترین بنز با 730 میلیون تومان در تهران مک لارن سواری کنید پژو 301 سال آینده وارد بازار خواهد شد فروش برلیانس کراس با 20 میلیون تومان پیش پرداخت وزیر اقتصاد و دارایی از واحد تولید خودرو در سمنان بازدید کرد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 بهمن 96 ابر پروژه اسقاط خودروهای سنگین "ون" راه افتاد! اعلام شرایط فروش فوری و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید پژو پارس 500 هزار تومان دیگر گران شد+ جدول قیمت خودرو تولید خودرو افزایش یافت تغییرات قیمتی در بازار خودرو در جهت مثبت آرامش نسبی در بازار خودرو ضعف عرضه خودروهای جدید در بازه پرتقاضا گزارش تصویری از حضور لوکسژن در نمایشگاه خودرو بوشهر بررسی مشخصات و ویژگی‌های ب‌ام‌و 2002 در مقابل ب‌ام‌و 318؛ تقابل دو نسل! 25 تا 50 میلیونی‌ها، پرتقاضاترین خودروهای بازار 10 خودروی برتر شاسی بلند زیر 100 میلیون از منظر رضایت مشتریان از کیفیت رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری افزایش یافته است دغدغه هیبریدی ابهامات ترخیص خودروهای مانده در گمرک ثبت رکورد جدید پارس خودرو در تولید مراحل همکاری با بنز برای تولید مشترک خودرو در حال طی شدن است تولید 26 هزار دستگاه پژو 2008 در سال 97 جدال کره‌ای‌های خوش‌قامت قرارداد همکاری میان ایران وبلاروس سایپا محصولات مناسب نیاز بازار تولید می کند تولید خودروهای کم‌مصرف داخلی در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست فرش قرمز برای ببر کره ای! جلوگیری از تولید خودروهای غیراستاندارد از سال آینده مجوز پیش فروش عظیم خودرو هم صادر شد ملاقات با فولکس‌واگن بیتل مدل 2013؛‌ خودرو مردم، به سبک جدید رنو در ایران موفق ترین سال حضور خود را گذراند تولید مینی‌بوس افزایش یافت تولید در ایران خودرو تبریز از مرز 70 هزار دستگاه خودرو عبور کرد تولید 2 وانت متوقف شد احتمال توقف خط تولید 10 مدل خودرو تا تابستان 97 قیمت خودروهای پرفروش داخلی ثابت ماند ارتقای روند کیفی خودروهای داخلی چری آریزو5 توربو صفرکیلومتر بخریم یا کیا سراتو 2000 دست دوم؟ جدال شرق و شرق‌تر! تولید چند سواری متوقف شد رکورد روزانه تولید هایما اس 5 شکسته شد تغییر جغرافیای بازار وارداتی ها بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز رکورد تولید بیشترین خودرو در دو شیفت توسط سایپا ثبت شد سکوت خبری رنو کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان توسط سایپا یدک شرایط جدید پیش فروش ساندرو اعلام شد هاچ‌بک اروپایی تویوتا در مسیر ایران؛ کرولا در لباس جدید برگ برنده چینی‌ها در دستورالعمل واردات خودرو تاکید نماینده مردم ساوه و زرندیه بر سرمایه گذاری رنو فرانسه در استان مرکزی قیمت دو خودرو جدید تیگوان و پاسات در ایران اعلام شد حباب قیمتی RAV4 در بازار ترکید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 دی 96 قیمت انواع محصولات سایپا 18 دی 96 وضعیت تولید دوگانه‌سوزها ملاقات با لانچیا فولویا کوپه 3؛ خوش‌تیپ ایتالیایی ملاقات با اُپل آسترا 1400 جی ال 1995؛ کوچک اما با وقار بررسی بلندمدت کیا ریو LS در بازار دست دوم؛ کره‌ای کوچک و بی‌آزار تولید خودرو افزایش یافت تصمیمی برای افزایش قیمت گرفته نشده است هزینه ارتقای کیفی خودروها بازار وارداتی‌ها پس از ابلاغ مصوبه دولت قطعات خودرو در صدر جدول واردات به کشور قرار گرفت واردات خودرو دست دوم ممنوع است دستورالعمل جدید واردات خودرو ابلاغ شد خودرو در لیست 180 کالای وارداتی غیرضروری قرار ندارد شرایط جدید فروش نقدی و اقساط Vela V5 واکنش ها به توقف تولید 25 مدل خودروی غیراستاندارد عامل رهایی فنر قیمت خودرو ایکس22 خودرویی موفق از نگاه بازار مشتریان بازار خودرو تمایل به خرید خودروهای 50 تا 100 میلیونی دارند مقایسه هیوندای i10، کیا پیکانتو و میتسوبیشی میراژ به عنوان ‌هاچ‌بک‌های کوچک بازار؛ جدال بین کوچولوهای شرقی از بین محصولات جدید ایران خودرو دنا پلاس را انتخاب کنیم یا تندر پلاس؟ شاخ‌به‌شاخ پلاس‌ها! متقاضیان خرید خودروهای وارداتی، مواظب کلاهبرداران باشند نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران؛ 1+5 انتخاب اتوماتیک، با کمتر از 50 میلیون! هیوندای اکسنت صفر کیلومتر کرمان‌خودرو در برابر تویوتا کرولا کارکرده ؛ آقای محبوب در برابر فرزند جدید کرمانی‌ها سهم انواع خودرو در آلودگی هوا روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو با باز شدن ثبت سفارش التهاب بازار گرفته خواهد شد اثر معکوس طرح های حمایتی از تولید افت 54 درصدی درآمد دولت از واردات خودرو پوپولیسم خودروسازی ترمز واردات با اهرم تعرفه تعیین تکلیف واردات خودرو تا 3 روز دیگر تاثیر حجم موتور بر میزان واردات خودرو تحلیل بازار خودروهای کراس‌اوور شهری 100 تا 150 میلیون تومان؛ بلندقامتان از دیار شرق و غرب بررسی بازار قطعات و هزینه‌های نگهداری خودروهای لوکس در بازار کشور؛ مصائب لوکس‌سواری در ایران! تولید مینی‌بوس افزایش یافت کپچر 4 میلیون تومان در بازار گران شد قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد به جای هیبریدی، خودروی برقی تولید شود افت تولید دوگانه‌سوز‌ها طرح جدید فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا آغاز شد سراتو 3 روزه 4 میلیون تومان گران شد + جدول قیمت خودرو ضرورت تمرکز بر استانداردهای کیفی تولید در صنعت خودرو تشدید حمایت تعرفه‌ای دولت از خودرو؟ تولید و واردات خودرو در مسیر جدایی آمار تولید خودروسازان خصوصی در هشت ماه امسال پژو 2008 در آبان هم به تولید نرسید تولید خودرو 20درصد زیاد شد+جدول دوئل کراس‌اوور‌های کوچک اروپایی دست‌ دوم‌های 30 میلیون تومانی در بازار خودرو بررسی بازار انواع تایر خودرو؛ خط ترمز تایرهای ایرانی روی بازار لاستیک تکذیب خبر تخفیف 50 درصدی واردات خودرو به شرط تولید در ایران منتظر پاسخ دولت برای واردات پلکانی خودرو هستیم قیمت انواع محصولات سایپا 16 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 آذر 96 تولید ون افزایش یافت کیفیت محصولات جدید پژو-سیتروئن در ایران فدای قیمت نخواهد شد هایما S7 توربو با سه ستاره کیفی وارد جدول ارزیابی شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 آذر 96 قیمت انواع محصولات سایپا 13 آذر 96 شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه هفته وحدت اعلام شد تعرفه‌ 70 درصدی واردات خودرو درست است؟ ساخت خودروی چینی - ایرانی در سمنان + عکس افزایش حبابی قیمت خودروهای وارداتی فرش قرمز دولت برای ورود خودروهای برقی به بازار منتظر یک زانتیای جدید باشیم؟ قیمت انواع محصولات سایپا 12 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 آذر 96 شرط تخفیف پنجاه درصدی تعرفه ای برای وارد کنندگان خودرو افزایش 21 درصدی تولید اتومبیل سواری در 7 ماهه امسال معدنی‌ها به دنبال خرید ماشین‌های دست دوم خارجی راه اندازی مجتمع های منطقه ای به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان از مزیت‌های صنعت خودروی چین استفاده شود تعرفه جدید پیشنهادی واردات خودرو قابل بیان نیست قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 آذر 96 قیمت انواع محصولات سایپا 11 آذر 96 خودروی جدید بدون تست های ایمنی و کیفی به بازار وارد نخواهد شد خروج قیمت خودروهای وارداتی از ریل خارجی‌ها، بازار خود را به ایران نمی‌دهند ایران و کره جنوبی، خودرو مشترک تولید می‌کنند مسوولان باید در تولید خودرو، توان مالی اقشار کم‌درآمد را در نظر بگیرند رفع ممنوعیت از خودروهای بالای 2500 سی‌سی؟ مردم ساوه طومار حمایت از قرارداد رنو را امضا کردند 2 کانال «شارژ» قیمت خودروهای وارداتی افزایش حباب قیمت وارداتی‌ها افزایش قیمت چند خودروی وارداتی رویای رسیدن به تولید 3 میلیون خودرو محقق می‌شود؟ تولید محصول کیفی و با قیمت تمام شده پایین عوامل اصلی حضور در بازارهای جهانی است سراب یا واقعیت رقابت در بازار خودرو فروش دست دوم کدام خودروها به صرفه هست ؟ در صورت لغو محدودیت واردات خودروهای با حجم بالای 2500 سی سی، کدام خودروها احتمال موفقیت بالایی دارند؟ تولید 9 خودرو سبک و یک خودرو سنگین با درجه کیفی 4 ستاره در مهرماه امسال آخرین آمار از تولید پژو 2008 دولت باید در بحث خودرو برقی وارد میدان شود قیمت و شرایط فروش کوییک اتوماتیک پلاس اعلام شد روند تولید خودروهای چینی در ایران معکوس است! افت 72 درصدی درآمدهای دولت از واردات خودرو با پیش پرداخت 17 میلیون تومانی رانا بخرید افزایش فروش تویوتا در شش ماه امسال ایران بارانداز صادرات خودرو می‌شود بررسی تغییرات آپشنی خودرو‌های وطنی در گذر زمان؛ رنسانس ایرانی بی‌اعتنایی بازار به افزایش قیمت خودروسازان فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با شرایط 48 ماهه اعلام شد روزی چند خودرو در ایران تولید می‌شود؟ +اینفوگرافیک بوی خوش ثبات در بازار خودروهای وارداتی تداوم کاهش تولید دوگانه‌سوزها خودروسازان خصوصی در مدار صعود دومین قربانی پسابرجامی بعد از سئات در آستانه فرار از ایران آزادسازی قیمت خودرو ‌در آینده نزدیک تولید ون افزایش یافت دوز خودروهای چینی بالا رفت خرید گواهی اسقاط متوقف شد ریزنمرات خودروسازان در هفت ماه تولید 900 هزار دستگاه خودرو در کشور طی 7 ماه تولید خودرو افزایش یافت گزارش تصویری رونمایی از محصولات بورگوارد در تهران قفل ثبت سفارش چه وقت باز می‌شود؟ آلمانی های باوقار به ایران آمدند پاییز تقاضا در بازار خودرو تداوم افزایش قیمت وارداتی ها در بازار تولید پژو 2008 سرعت می‌گیرد انتقاد از تصویب ورود کامیون های دست دوم به ایران طرح بلندمدت رنو در ایران تشکیل کمیته‌ای برای بررسی افزایش قیمت خودرو سازمان حمایت مسئول تعیین قیمت خودرو شد بررسی فرسودگی یا عدم فرسودگی خودروهای کلاسیک و میزان تاثیر آنها در تولید آلاینده؛ جایی برای پیرمردها هست؟ شفاف‌سازی مجازی واردات خودرو دوگانگی نرخ دستوری ارز بر صنعت خودرو سمند LX سال را با پیش پرداخت 16 میلیون تومانی خریداری کنید طرح تحویل ویژه خودروی B30 همزمان با تولد مشتریان می خواهم سایت کرمانشاه را از ایران خودرو بخرم تور خانوادگی X33S سواران برگزار شد قیمت انواع محصولات سایپا 7 آبان 96 الزام داخلی‌سازی به چینی‌ها رسید ورود 2 خودرو جدید از محصولات سیتروئن به ایران بازار خودرو؛ بی‌رمق اما گران لیست قیمت جدیدترین Mercedes Benzهای موجود در بازار کشور رشد 14 درصدی تولید ایران خودرو در سال 96 با 10میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول بی‌اعتنایی بازار به افزایش قیمت خودرو کپسول قدرت چری فروش خودروهای دست دوم با گارانتی سایپا هزینه تغییر چهره بازار خودرو ناکارآمدی قیمت‌گذاری دستوری تازه ترین لیست قیمت انواع کامیون در بازار کشور تازه ترین لیست قیمت انواع کشنده در بازار کشور شرایط فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات کیا +جدول بهترین شرایط خرید هیوندای از راه رسید+جدول نگران آینده نیستیم سرانجام، خودروهای داخلی حدود 200هزار تومان گران شدند تولید خودروهای پرمصرف با فشار خودروسازان از سر گرفته شده است تازه ترین لیست قیمت انواع تریلر در بازار کشور قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آبان 96 امارات همچنان مبدا اصلی واردات خودرو خودروسازان فرانسوی قصد رفتن ندارند ورود شورای رقابت به افزایش قیمت خودرو تازه ترین لیست قیمت انواع کامیونت در بازار کشور قیمت محصولات شرکت سایپا به روز شد ابراز امیدواری شهردار تهران نسبت به بهبود کیفیت خودروهای داخلی میزان واردات تولیدکنندگان و دارندگان مجوزهای خاص اعلام شد تولید چند سواری متوقف شد تمامی تعهدات در طی ده روز آینده تحویل مشتریان خواهد گردید شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف از امروز از سرگرفته شد دلیل افزایش قیمت برخی خودروهای داخلی شاسی‌بلند های ماهیندرا در راه ایران تمام خودروهای وارداتی باید دارای استانداردهای 51 گانه باشند تکلیف بازار خودرو را روشن کنید رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی عنوان کرد؛ تغییر ضوابط واردات بدون نظرخواهی از بهارستان نشین ها قیمت انواع محصولات سایپا 26 مهر96 در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟ پیامد منفی مقررات دستوری برنامه‌‌هایی مغایر با اهداف کلان اقتصادی طرح‌های ناکارآمد ساماندهی واردات خودرو شورای سیاست‌گذاری خودرو در محاق واردات خودرو سهمیه‌بندی می‌شود؟ سایپا باز هم رکورد زد چرایی مصرف سوخت بالای دوگانه‌سوزها پژو 207 و دنا 500 هزار تومان گران شد + قیمت های جدید انواع خودرو افزایش 1.3 برابری تولید در ایران خودروی تبریز قیمت انواع محصولات سایپا 24 مهر96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 مهر 96 پراید 700 هزار تومان گران شد+ جدول قیمت ها ثبات بازار خودروهای وارداتی از مسیر واردکنندگان رسمی می‌گذرد دو ماه تا موعد توقف تولید خودروهای غیراستاندارد! پیش‌بینی بازار خودرو پس از اظهارات ترامپ سدان دوست‌داشتنی ب‌ام‌و، پرقدرت‌تر از همیشه به ایران بازگشت بررسی میدانی‌ هامر H2؛ قمار میلیاردی! تجربه بلندمدت با جک J5 اتوماتیک؛ برخاسته برای آبروخواهی موقعیت‌سنجی رنو در ایران تداوم روند نزولی تیراژ دوگانه‌سوزها مزایای چندگانه حمایت از واردکنندگان رسمی تلاطم قیمت، بازار خودروهای خارجی را درنوردید تولید بیش از 69 هزار دستگاه خودرو در شهریورماه امسال حباب قیمتی خودروهای وارداتی در بازار آریزو5 توربو در نخستین شوروم اختصاصی چری در تهران؛ قدرت‌نمایی در 9.5 ثانیه بررسی و مقایسه فاو بسترن B30 و جک J5 ؛ چشم‌بادامی‌های دوست‌داشتنی حذف جریمه پرمصرف‌ها با 45 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول اجازه نمی دهم قرارداد رنو در ساوه دچار مشکل شود افزایش قیمت چند خودرو داخلی مروری بر «فوتون ساوانا» و حضور آن در بازار خودرو ایران حذف خودکار خودروهای قدیمی چرا تولید پرمصرف‌ها باید هزینه‌بر باشد؟ شرایط فروش ساندرو با گیربکس جدید اعلام شد تقاضای مهلت 6 ماهه برای اجرای مصوبه دولت نگاهی به کشنده‌های چینی موجود در بازار؛ چینی‌های وسوسه‌کننده کشنده های اروپایی موجود در بازار و وضعیت بازار و فروش آن ها؛ بالا نشین های بازار مقایسه کراس‌اوورهای کامپکت اتوماتیک چینی در بازار ایران؛ رقابت بلندقامتان در مرز 70 میلیون‌تومان تولید خودروسازی کرمانشاه به 30 هزار دستگاه خواهد رسید توضیحات رئیس ستاد شماره‌گذاری ناجا در ارتباط با شماره‌گذاری نشدن 9 خودرو داخلی رشد تیراژ خودروسازان خصوصی تحریک تقاضا از چهار نقطه سد دولت در مسیر ورود بخش خصوصی به خودروسازی بی توجهی به مقوله زمان در اجرای مصوبات توقف تولید خودروهای مغایر با استانداردهای 55 گانه با 30 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ تأکید فرمانده ناجا بر تولید خودروی با کیفیت و رفع نقاط حادثه‌ساز جاده‌ها واردات خودرو درگیر امضاهای طلائی نشود دو تاریخ متفاوت برای حذف خودروهای قدیمی برنامه سولرس برای صادرات خودرو به ایران سواری های ولوو، در طرح پاییزه داتیس خودرو رایگان بازدید می شوند مروری بر مشخصات فنی و جایگاه بازاری کامیونت‌های JAC در کشورمان؛ رو به صعود تولید ون کاهش یافت مقایسه فنی Kia Optima TF و Hyundai Sonata YF مدل 2014 در بازار دست دوم؛ رقابت در مرز 140 میلیون ملاقات با تنها نمونه 455 stage 1 Buick GS در کشور؛ آقای خاص! تست و بررسی فنی جدیدترین محصول بهمن موتور؛ ایمنِ خوش ‌قیمت تولید خودرو 13 درصد افزایش یافت نقش خودرو در آمار تجارت خارجی خرید و فروش خودرو قفل شد خودرو در صدر اقلام عمده وارداتی موتور حمایتی دولت از خودروسازان روشن شد؟ چند دستگاه پژو 2008 تحویل شد؟ رشد 19.8 درصدی تولید سایپا پیش نویس آیین نامه واردات خودرو زیر ذره بین خودرو برند بسازیم دولت از قیمت‌گذاری خودرو دست بردارد الگوی جهانی پژو در ایران سایه روشن تغییر معیار لوکس‌ها طبیعت‌گردِ طبیعت دوست سوگولی‌های محیط زیست، پشت دروازه‌های ایران بهترین انتخاب با بودجه 150 میلیونی کدام است؟ آتش زیر خاکستر آقای بی‌دردسر! اطلاعات واردات خودرو در دسترس قرار گرفت انتخاب‌‌های روتین یا خاص! در آرزوی کامیابی روزهای پاییزی بازار خودرو بی تدبیری در بازار ارزان قیمت ها آمادگی خراسان رضوی برای تولید محصولات برندهای مطرح خودروسازی تغییر معیار خودرو لوکس عاقبت نسیه‌فروشی خودروسازان افزایش قیمت چند خودروی وارداتی کاهش رضایت‌ مشتریان از عرضه‌کنندگان خودرو منطق ساده واردات خودرو بالای 2500 سی سی قیمت انواع محصولات سایپا 1 مهر96 ایران به یازدهمین تولیدکننده خودرو در جهان تبدیل می‌شود چرا برخی خودروها زیان‌ده می‌شوند؟ جزییات تعرفه ای مصوبه احتمالی دولت برای آزاد سازی واردات خودروهای بالای 2500 سی سی این خودروها به خط پایان رسیدند احتمال توقف تولید 20مدل خودرو در سال آینده+اسامی ورود یک خودروساز جدید به بازار خاورمیانه و ایران ثبات در بازار خودروهای داخلی تولید خودرو 24.1 درصد افزایش یافت تولید بیش از 100 هزار دستگاه خودرو قیمت انواع محصولات سایپا 25 شهریور96 آغاز تولید خودروهای ایرانی در آذربایجان از سال میلادی آینده برنامه‌ریزی برای رشد فروش صنعت خودرو به 50 میلیارد دلار تاکید وزیر صنعت بر ایمنی و کیفیت خودروهای ساخت داخل قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 شهریور 96 راه و بیراهه مدیریت واردات خودرو لیست قیمت اتومبیل های کروک کارکرده در بازار خودروهای گازسوز بازار چند؟ +جدول پیشنهاد افزایش قیمت تندر، مگان و پراید جدید در جلسه کمیته خودرو افزایش قیمت چند خودروی داخلی تداوم کاهش تولید دوگانه‌سوزها کاهش هزینه تولید با تثبیت نرخ سود تسهیلات با تولید هر خودروی داخلی، یک خودرو اسقاط می‌شود تولید سواری‌سازان داخلی افزایش یافت 20 درصد قیمت تمام شده خودرو مربوط به تامین مالی است تولید ون افزایش یافت مشتریان در انتظار ترکیدن حباب بازار خودرو الزامات حضور در بازار جهانی حذف خودروهای قدیمی جدی شد تولید خودرو 22.2 درصد افزایش یافت ایران در جمع بازارهای برتر رنو گرمان جایگزین عموزاده در سایپا یدک می شود جعبه‌های تکنولوژی بازار افزایش واردات قطعات منفصله خودرو به کشور سایپا رکورد زد با 70 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت واردکنندگان خودرو چشم‌ به‌راه تصمیم مرد اول ساختمان سمیه رد هر نوع انحصار در ثبت سفارش واردات خودرو مظنه قیمت قالپاق خودروهای داخلی در بازار سونامی افزایش قیمت در بازار خودرو برنامه اشکودا برای تولید خودرو ارزان قیمت در ایران جدول قیمت خودروهای پرمتقاضی در بازار تهران نرخ فروش انواع باتری خودرو تنوع تولید راز ماندگاری در بازار خودرو مظنه قیمت کامیونت در بازار شرایط فروش نقد و اقساط هایما توربو و سوزوکی ویتارا فیس‌لیفت بازار سیاه فروش مجوز ثبت سفارش خودرو با قیمت‌‌های 15 تا 30میلیون سدی به نام دلالی مقابل تک نرخی شدن خودرو دوگانه‌سوزها ریپ زدند! لیست قیمت جدید تمامی محصولات گروه سایپا منتشر شد مرسدس بنز S کلاس جدید به ایران می‌آید؟ جزئیاتی از انتشار تصویر خودروی منتسب به فرزند رئیس مجلس آغاز فروش خودروهای خاص DS با تخفیف ویژه و وام بدون بهره توقف ثبت سفارش واردات خودرو در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی افتتاح نمایشگاه خودرو در منطقه آزاد انزلی با هدف حمایت از تولید داخل با 45 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت رکود تورمی در بازار خودرو ثبات در بازار خودروهای وارداتی حل یک چالش مهم در حذف خودروهای قدیمی بازار ایران حیاط خلوت خودروسازان خارجی؟ افزایش 18 درصدی تولید خودرو کشور در 4 ماهه نخست امسال پاشنه‌بلنـــد‌پوشان تولید چند سواری متوقف شد افزایش داخلی‌ها و ثبات وارداتی‌ها در بازار جلوگیری از شماره گذاری پراید تخلف است مینی اولین مدل تمام الکتریکی اش را ماه آینده رونمایی می‌کند سخت‌تر از فولاد! قیمت انواع محصولات سایپا 23 مرداد 96 قیمت خودرو باز هم افزایش می یابد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 مرداد 96 قیمت خودرو سرعت گرفت +جدول جایگاه صنعت خودرو در کابینه جدید رنو پاداش ماندن در ایران را گرفت بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ صنعت خودرو +اینفوگرافیک رکود بازار مانع افزایش قیمت خودروسازان شد جزئیات تولید انواع خودرو تا پایان تیر96 تولید بیش از 434 هزار دستگاه انواع خودرو در چهار ماهه اول 1396 تولید ایران خودرو خراسان در دولت یازدهم 135 درصد افزایش یافت تولید خودرو 24 درصد افزایش یافت نمی‌گذاریم کره بازار خودرو ایران را تصاحب کند وضعیت قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار تولید خودروهای تجاری به 60 هزار دستگاه می‌رسد قیمت خودروهای خارجی آماده جهش است؟ انحصار بازار خودرو از ایران تا ژاپن رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد شرایط یکسان برای رقابت در بازار خودرو خودروهای صفر کمتر از 30 میلیون + جدول قیمت مدیر کارخانه داچیای رومانی بر همکاری با ایران برای افزایش تولید خودرو تاکید کرد تولید خودرو به 2 میلیون دستگاه می‌رسد قیمت انواع محصولات سایپا 4 مرداد 96 گرانی 5 تا 15 میلیونی خودروهای خارجی در بازار انتشار تصاویر جدیدی از تسلا مدل 3 پس از شروع تولید ثبات در قیمت خودروهای وارداتی قیمت انواع محصولات سایپا2 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 تیر 96 تولید چند خودروی سنگین متوقف شد بازار خودرو گرم نشد تولید خودروهای تجاری افزایش می‌یابد مظنه خودرو دست دوم در بازار؟ +جدول خودروهای مشترک؛ اگر قطعه سازان به چشم خودروسازان بیایند مدعی ساخت خودرو برقی محکوم شد قیمت انواع محصولات سایپا 24 تیر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 تیر 96 بازار خودرو در آرامش حضور کمرنگ نمایشگاهداران خودرو در بازار افزایش تورم تولیدکننده خودرو تصورات نادرست از حذف «گری مارکت» ناکامی دوگانه‌سوزها پس از یک دهه تولید تولید 2 ون متوقف شد بازار خودرو در مسیر آزادسازی کیفیت خودروهای داخلی بهبود داشته است قیمت انواع محصولات سایپا 18 تیر 96 خودروهایی که گران شد، کیفیت‌شان افزایش یافته است امید خودروسازان بین‌المللی به بازار ایران تولید اتوبوس افزایش یافت آغاز تولید خودروهای ایرانی در جمهوری آذربایجان تا 3 ماه آینده ارتقای کیفیت خودروها اولویت اول خودورسازان داخلی باشد تحقق 88درصد از برنامه تولید خودرو تولید 306 هزار دستگاه خودرو در کشور طی 3 ماه اول سال جدیدترین وضعیت تولید مینی‌بوس تولید خودرو افزایش یافت قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 تیر96 با حضور 60 مشارکت کننده از عصر فردا؛ چهارمین نمایشگاه خودرو البرز آغاز به کار می کند تولید بیش از 306 هزار دستگاه انواع خودرو رشد صنعتی و اقتصادی در پی رشد 9 درصدی تولید خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 تیر96 رشد 8 درصدی تولید ایران خودرو در بهار امسال شرایط فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا x100 کرایسلر تولید پاسفیکا را از سر گرفت رشد 8درصدی تولید در ایران خودرو ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان پیرمردهای محبوب بازار تغییر ذائقه مشتریان ایرانی به سمت خودروهای خارجی رمز شکست انحصار پژوسیتروئن در ایران قیمت انواع محصولات سایپا 1 تیر 96 کشیدن ترمز واردات با حمایت از تولید داخل بازار خودرو در انتظار رونق تولید اولین خودرو پارس با موتور «تی یو 5» در مازندران تولید خودروی سبک باید به 1.4 میلیون دستگاه برسد پاسکاری نظارت بر قیمت خودرو بین شورای رقابت و سازمان حمایت ثبات در بازار خودروهای وارداتی خودروهای 30 میلیون تومانی بازار + جدول قیمت کدام خودروها حذف می‌شوند؟ تعلل وزارت صنعت دلیل تاخیر در اعلام قیمت های جدید خودروست تولید چند خودروی سنگین متوقف شد افزایش قیمت خودروهای قدیمی به بن‌بست می‌رسد؟ فروش اعتباری خودروسازان، رقیب بازار شد جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها قیمت انواع محصولات سایپا 24 خرداد 96 طرح توقف تولید پراید در پی تعویق‌های هر ساله قیمت انواع محصولات سایپا 23 خرداد 96 خرید خودروهای لوکس قاچاق توسط وزارت خارجه کذب است تولید 4 اتوبوس متوقف شد قیمت انواع محصولات سایپا 21 خرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21خرداد 96 اتوبوس C12 اسکانیا با کیفیت ترین اتوبوس ایران عامل رکود بازار خودرو به روایت نمایشگاه‌داران تفاوت کارخانه تا بازار خودروهای ارزان‌؟ +جدول قیمت انواع محصولات سایپا 18 خرداد 96 تولید بیش از172 هزار دستگاه انواع خودرو در 2 ماهه اول 96 تولید اتوبوس افزایش یافت ثبات در بازار خودروهای وارداتی شروع پرشتاب خودروسازان در سال 96 بخش خصوصی‌ با مشارکت خارجی‌ها صعودی شد تولید وانت کاهش یافت حرکت خودرو بر مدار افزایش تولید تولید ون افزایش یافت تولید خودرو 1.5 درصد افزایش یافت آغاز عرضه ب ام و X3 و X4 از سوی پرشیا خودرو نوسان در سهم عرضه‌کنندگان خودرو به بازار موج منفی در بازار خودرو جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها قیمت مدل‌های صفر پرفروش‌ترین خودروهای داخلی + جدول قفل معاملات خودرو باز نشد آخرین وضعیت خودرو پس از انتخابات قیمت‌های جدید خودرو تا یک ماه آینده اعلام می‌شود تولید ون افزایش یافت بازار خودرو در کمای انتخابات غایبان سرشناس تغییر معادله فرانسوی‌ها در ایران پیش بینی 98 هزار و 400 میلیارد ریال از واردات خودرو آغاز تولید اولین خودرو پسابرجامی تولید خودرو افزایش یافت سوناتای پاک با قیمت رقابتی آمد ورود رنو کولئوس به ایران UAZ در ایران تولید می‌شود پسابرجام تولید خودرو دو برابر شد ارتباط فرانسوی به سبک ایرانی! سیر نزولی تولید خودرو در کشور پیش از برجام آغاز تولید انبوه اولین خودرو پسابرجامی اثر مولفه توسعه محصول بر منحنی سهم بازار تولید 2 میلیون و 300 هزار دستگاه خودروی سواری در کشور جدیدترین قیمت خودروهای داخلی جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها تبادل سهم تولیدکنندگان خودرو در بازار افزایش سهم وارد‌کنندگان در بازار خودرو رشد 39 درصدی تولید خودرو در کشور تولید 2 اتوبوس متوقف شد پیش‌بینی افزایش واردات از ناحیه خودروسازان پیش‌بینی تولید خودروسازان در سال 96 تولید ون افزایش یافت این هفته کدام خودروهای داخلی گران شدند؟ برای خرید یک پورشه ماکان چقدر باید پول داشت؟ تولید مینی‌بوس افزایش یافت مظنه قیمت رانا کارکرده سناریوهای بهاری بازار خودرو افزایش تولید دوگانه‌سوزها در سال 95 ارزش خودروهای تولیدی به 47.5 میلیارد دلار می‌رسد ورود اولین مرسدس AMG GT به ایران +عکس مظنه قیمت سمند کارکرده در بازار خودروسازی روی ریل رشد بیش از 1.3 میلیون خودرو در سال 95 تولید شد افزایش قیمت خودرو در دولت نهم و دهم 148 درصد رشد تولید اتوبوس و مینی بوس در سال جاری سایه بحران تقاضا بر تولید؟ تولید سه محصول جدید سوزوکی در ایران مونتاژ خودرو با هدف صادرات صورت گیرد هدف‌گذاری تولید 5/ 1 میلیون خودرو در سال 96 سوناتا هیبریدی 2017 را در ایران بهتر بشناسید جاده تولید خودرو هموار شد خودروهای اتوماتیک زیر 50 میلیون تومان بازار ایران + جدول اسپرتی ترین اسپرت های بازار پژو 508 گرانترین محصول ایران‌خودرو در مقابل رقبا + جدول روز داوری برای جان سخت بلندقامت رنو معرفی و مشخصات کامل تویوتا C-HR مدل 2017 در ایران حجم گردش مالی در بازار خودروهای صفرکیلومتر ایران چگونه تولید خودرو دوباره میلیونی شد؟ افزایش تولید خودرو در مازندران بازار بی‌رمق خودرو در آستانه سال نو عرضه‌کنندگان خودرو چقدر درآمد داشته‌اند؟ شب عید کم رونق بازار خودرو جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها سهم عرضه‌کنندگان خودرو در بازار ایران در جایگاه دوازدهم در بین خودروسازان دنیا خودروساز واقعی خواهیم شد خودرو با برند ملی تولید شود پیش‌بینی تداوم رشد تولید خودرو در سال 96 ثبات کیفی خودروهای داخلی خدمات پس از فروش خودرو، تولید مستمر را تضمین می کند تولید خودرو با سوخت الکتریکی در مازندران اجرایی شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 اسفند 95 تولید اتوبوس افزایش یافت در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟ تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو راز رونق اقتصاد خودرو در پساتحریم بانکداری سایه در خودروسازی کشور صعود دوگانه‌سوزها تولید مینی‌بوس افزایش یافت دلال‌ها پشت فرمان بازار خودرو تولید خودرو افزایش یافت پلتفرم برخی خودروهای قدیمی کنار گذاشته می شود برنامه‌ریزی رنو برای تولید مستقل خودروهای ارزان‌ قیمت در ایران برنامه تولید خودرو در سال 96 کیفی‌ترین خودروهای 2016 از نگاه مردم کیفیت خودروها زیر ذره بین وزارت صنعت عرضه و تقاضا به تعادل رسید ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4اسفند 95 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 اسفند 95 قیمت انواع محصولات سایپا 2اسفند 95 روایتی جدید از ماجرای کمپین خودرو خرید خودرو دست دوم چقدر تمام می‌شود؟+جدول قیمت چطور خودرو دست دوم بخریم؟ تکان نسبی در بازار خودرو درآمد 10 ماهه عرضه‌کنندگان خودرو توقف قطعی تولید برخی خودروها در کشور تا سال 97 برای خرید خودرویی بین 80 تا 90 هزار کارکرد چقدر باید پول داشته باشیم؟ پیش به سوی یک‌میلیــــون! نوسان تولید در شرکت‌های خصوصی خودروساز رونق معاملات در بازار خودرو خودروسازان چگونه بازار را میان خود تقسیم کرده‌اند؟ دلیل نقش‌اولی فرانسوی‌ها در بازار خودرو ایران آغاز تولید خودرو 2008 با سهم 6 درصدی قطعه ساز داخلی تولید خودرو در جهان افزایش یافت دولت به دنبال انحصارشکنی در بازار خودرو کیفیت خودروهای داخلی پس از برجام رو به بهبودی گذاشته است گام بلند برای حمایت از سرمایه‌گذار خودرویی خودروسازی ایران روی دنده رشد پیش‌بینی سهم 4درصدی خودرو در تولید ناخالص داخلی افزایش 39 درصدی تولید خودرو در کشور وزیر صنعت خواستار افزایش کیفیت خودروهای داخلی شد تولید کمی مهم است یا کیفی؟ عملکرد درخشان رنو در ایران و بازار جهانی بازگشت تعادل به بازار خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 دی ماه 95 «فراری» 6 میلیارد تومانی وارد کشور شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 دی ماه 95 دلایل عرضه پلاک 96‌ زودتر از موعد مقرر افت قیمت برخی خودروهای داخلی آغاز فروش نقدی خودرو های سایپا با پلاک سال 96 خبری از بهبود کیفیت نیست جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها نکاتی برای انتخاب بهتر در بازار خودرو سهم خودروسازان از کیک بازار خودرو ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 دی ماه 95 قیمت انواع محصولات سایپا 23 دی ماه 95 قیمت انواع محصولات سایپا 22 دی ماه 95 برگ برنده عرضه‌کنندگان خودرو در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟ خودرو سال آینده چقدر درآمد مالیاتی ایجاد می‌کند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو در نمایندگی و بازار الانتـــرا نامه با 10 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ رشد تولید دوگانه‌سوزها سهم یک دوازدهمی خصوصی‌ها از تولید خودرو با 15 میلیون تومان چه خودرویی بخریم تولید 950 هزار دستگاه خودرو در کشور طی 9 ماه افزایش 35 درصدی تولید خودرو افزایش بیش از 38 درصدی تولید خودرو در کشور روند فعلی توزیع سوخت اجازه عرضه خودروهای روز را نمی دهد تفاوت کارخانه تا بازار خودروهای ارزان‌؟ +جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول تحویل خودرو یلدایی شد قیمت برخی خودروهای وارداتی +جدول قیمت یک جذاب آلمانی چقدر است + جدول قیمت برجام رشد تولید خودرو را به دنبال داشت جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ . ام‌ . و +جدول تولید سایپا از مرز تولید سال 94 عبور کرد سایپا رکورد تولید سال گذشته را شکست دستورالعمل جدید واردات خودرو در هیات دولت تولید خودرو افزایش یافت سهم 21 درصدی تجاری سازها از فروش داخلی بازار خودرو نیمه‌جان شد خودرو تیبای 2 در سایپای خمین تولید می شود 820 هزار خودرو جدید در 8 ماه تولید شد تولید پراید و پژو تا زمانی که تقاضا هست ادامه دارد بازار خودرو یخ زد اعلام سهم بازار خودروهای تولیدی کلیدهای انتخاب در بازار خودرو ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو آخرین قیمت خودروهای داخلی+ جدول رقابت نامحسوس برای سهم گیری از بازار تولید خودرو کشور 30 درصد رشد کرد جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟ قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول واکنش بازار به نوبرانه‌های خارجی رشد 27 درصدی تولید خودرو در کشور کیفیت در صنعت خودرو «سنددار» می‌شود تولید خودرو در ایران افزایش یافت افزایش 26درصدی تولید انواع خودرو شوراها بر تولید خودروها نظارت کنند عملیات انحصارزدایی با حضور خارجی‌ها توقف تولید خودروهای گازسوز قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار + جدول آرزوی تولید خودروی ارزان "تعبیر" می‌شود؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول چرا قیمت خودروهای وارداتی بالاست؟ نزدیک به 43 درصد برنامه پیش بینی شده برای تولید خودرو تحقق یافت بازار خودرو ایران در مسیر شبه‌جهانی شدن افزایش 15.6درصدی تولید انواع خودرو تولید مینی‌بوس افزایش یافت رشد 18 درصدی تولید 6ماهه خودروسازان بازار سرد خودرو در آغاز پاییز حباب بازار خودرو می‌ترکد رکود در تولید خودرو نداریم آبنبات‌های گـران قیمت تاثیر هیجانات پایان تعطیلات بر بازار خودرو ثبات در بازار خودروهای وارداتی قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار + جدول دو سناریو برای آینده بازار خودروهای وارداتی تولید اتوبوس افزایش یافت آمار مقایسه‌ای تولید انواع خودرو در مرداده ماه رکورد شکنی ایران خودرو تبریز در نیمه نخست سال جاری جزییات تولید خودرو جدید رنو در ایران قیمت خودرو کاهش می‌یابد کارنامه 5 ماهه تولید خودرو به روایت نمودار و جدول چهره بازار خودرو ایران در سال 97 تغییر مبدا واردات خودرو در پساتحریم انصراف فورد از تولید خودروهای کامپکت جدید افزایش 36 درصدی تیراژ تولید در ایران خودرو برد چینی‌ها در بازار خودرو ایران پنج ایراد اصلی خودروهای داخلی جدیدترین قیمت خودروهای چینی در بازار +جدول بازار خودرو در شوک افزایش قیمت خودرو به رکود بازار معاملات دامن می زند قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول چرا قیمت محصولات سایپا افزایش یافت؟ قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار + جدول تولید 450 هزار خودرو طی پنج ماه در کشور قیمت گران‌ترین خودروهای وارداتی +جدول برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول افتخاری دیگر برای تلاش گران عرصه اقتصاد مقاومتی در گروه سایپا طرح پیش فروش ویژه محصولات ایران خودرو دیزل آغاز شد قیمت کارخانه ای کلیه محصولات ایران خودرو ویژه شهریور 95 قیمت چند خودرو داخلی افزایش یافت سراتو جدید در ایران با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟ + بررسی شرایط فروش محصولات سواری گروه بهمن در شهریور 95 خودروهای گازسوز بازار چند؟ +جدول فرار از ترافیک خیابان‌ها چقدر هزینه دارد + جدول قیمت فروش ویژه محصولات سایپا به مناسبت هفته دولت قیمت موتور سیکلت 125سی سی در بازار +جدول جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی + جدول قیمت خودروهای لوکس وارداتی در بازار + جدول قیمت خودروهای صفر کیلومتر آئودی در بازار + جدول جدال کره و ژاپن در بازار وارداتی‌های ایران قیمت‌ جدید محصولات ایران خودرو +جدول دولتی که ناجی صنعت خودرو شد تمام خودروهای قاچاق معدوم می شوند چرا خودروهای داخلی زودتر مستهلک می‌شوند؟ قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار + جدول قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول برای ویراژ با خودروهای هیبریدی چقدر پول باید خرج کرد + جدول قیمت وقتی هلند خواهان تراکتورهای ایرانی است قیمت‌ روز خودروهای‌ سایپا +جدول قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار + جدول وزارت صنعت محدودیتی برای مذاکره خودروسازان داخلی با شرکای خارجی ایجاد نکرده است کدام خودروها با خط تولید خداحافظی می‌کنند افزایش قیمت در سایه کاهش عرضه خودرو رشد چشمگیر تولید سایپا در 4 ماهه امسال تولید خودرو دوباره میلیونی می‌شود محرومیت 80 درصد مشتریان از خودروهای جدید تولید 339 هزار دستگاه خودروی سواری در 4 ماهه امسال تولید ماشین آلات معدنی استان خراسان جنوبی توسط ایدرو تولید سالانه 10 هزار خودرو ایرانی در آذربایجان افزایش 3 درصدی تولید خودرو در 4 ماهه نخست امسال آخرین وضعیت تولید خودروهای ایرانی در یک جدول تولید جنسیس کوپه بدون معرفی جایگزین متوقف شد؟ آخرین اخبار از تولید خودرو در ایران قیمت ارزانترین خودرو وارداتی+ جدول پایان رکود بازار خودرو؟ شگرد جدید خودروسازان برای بازارگرمی فرجام خوش چینی‌ها پس‌از برجام جدیدترین قیمت خودروهای داخلی قیمت انواع خودرو وارداتی کمتر از 4 میلیارد تومان + جدول ایران خودرو 185 هزار دستگاه خودرو تولید کرد روند سینوسی تولید خودرو در ایران تولید خودرو بر روی مگاپلت فرم ، استراتژی موفق آینده سایپا بخشی از تقاضای وارداتی‌ها به سمت داخلی‌ها رفته است امکان سنجی تولید روزانه 300 خودرو جدید سواری در ساوه بررسی شد جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی گام‌های لرزان بازار برای خروج از رکود حکایت یک سقوط پیش‌بینی نشده جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها آمار تولید خودرو بالاخره افزایشی شد اتفاق مثبتی در حوزه کیفیت صورت نگرفته است مقدمه چینی افزایش قیمت خودرو آخرین وضعیت تولید خودرو در فصل بهار ویژگی‌های بازار خودرو ایران قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول معماری پلت‌فرم‌ها در قراردادهای خارجی واکنش بهبهانی به جنجال پورشه + جوابیه قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار حرکت آهسته رشد تولید خودرو سقوط ایران در رده‌بندی جهانی تولید خودرو قیمت انواع محصولات کیا در نمایندگی و بازار جدیدترین وضعیت تولید خودرو در ایران جای خالی یک «فراخوان» در بازار خودرو ایران بازار خودرو در آستانه رکودی دیگر مداخله در امور اجرایی خودروسازان موردقبول مجلس نیست گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» ( 3 تیر 95) قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول فروش قسطی خودروسازان رقیب «بازار» شد رشد 14درصدی تولید سایپا بازار خودرو ایران با سرعت رشد می‌کند تحریک لایه‌های زیرین تقاضا در بازار خودرو هرگاه در کشور شاهد ثبات در رفتارهای سیاسی باشیم اقتصاد هم پیشرفت می‌کند نامه وزارت صنعت به تولیدکنندگان خودروهای چینی گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» ( 1 تیر 95) دست عربها از بازار خودرو ایران کوتاه شد خودروسازان قراردادهای جدید را برد برد تنظیم کنند کیفیت خودرو های داخلی بر واردات مقدم است واکنش سرد بازار به محرک افزایش قیمت کیفیت خودروها، ناقص اعلام شد مشکل صنعت خودرو قیمت‌گذاری نیست؛ کیفیت است خودرو از این ارزان‌تر نمی‌شود نعمت‌زاده به کیفیت خودرو در سال 94 چه نمره ای داد؟ تداوم افت تولید خودروسازان خصوصی با کیفیت‌ترین خودروهای ایرانی کدامند؟ ارتقای کیفیت و ایجاد رقابت با آزادسازی قیمت خودرو تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان تمایل دو سویه برای سرمایه‌گذاری آزادسازی قیمت دو خودرو، دستوری نبود قفل معاملات خودرویی مهاراجه هندی در ایـران اخذ نمایندگی از دفاتر منطقه‌ای خودروسازان خارجی بلامانع شد تامین نقدینگی از بانک بهتر است یا بازار؟ قیمت خودرو باید کاهش یابد نعمت زاده به دیدار فولکسی‌ها می رود حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران میزان پیش‌بینی سهم خودروسازان خصوصی از سهم آینده بازار ایران شکوفایی صنعت خودرو ایران طی 5 سال فعلا در مورد قرارداد با رنو صحبت نمی کنم ضیافت به سبک اشتوتگارتی تولید 8 خودرو در سال به ازای یک کارگر قیمت خودروهای دست دوم خارجی + جدول جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها لوکس خوش‌شانس ترس آزادسازی قیمت خودرو ریخت؟ قیمت‌های جدید خودرو شنبه به خودروسازان ابلاغ می‌شود قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول تولید سالانه 10 هزار دستگاه خودرو برقی در قزوین بوش 50 پرسنل برای دفتر تهران جذب می کند تولید خودرو کاهش یافت سقوط و صعود یکساله خودرو‌ها در بـازار خط تولید اتوبوس فرودگاهی با حضور استاندار اصفهان در نجف آباد افتتاح شد جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها قیمت روز انواع خودروهای داخلی مقاومت بازار در برابر رشد قیمت‌ها ظرفیت تولید 35هزار خودرو تجاری انواع پژو مدل 95 در بازار چند؟ +جدول سنگ بزرگ وزارت صنعت برای تولید خودرو رونمایی از روش جدید خرید خودرو افت 13.7 درصدی تولید خودرو در سال 94 بسته ضدرکود دیگری در راه است؟ بایک موتور به دنبال تولید خودرو در ایران است تولید 977 هزار دستگاه خودرو در سال 94 کاهش عرضه خودرو به بازار ارزان‌ترین خودرو دنیا 6هزار دلار قیمت دارد قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول تولید در سایه سنگین رکود هدف‌گذاری کیفی جایگزین رشد کمی تعقیب و گریز تولید و فروش خودرو پیش‌بینی درآمد دولت از واردات خودرو در سال 95 برنامه امسال خودرو دستیابی به 84 درصد تولید سال 90 پیش بینی رشد تولید خودرو تا 15 درصد برنامه ریزی برای تولید یک میلیون و 350 هزار دستگاه خودرو در سال 95 قیمت انواع خودروهای داخلی+ جدول غایبـان آینــده برنامه تولید خودرو محقق نشد قهرمان دوست داشنتی گشت ژاپنی بررسی روند واردات و تولید خودرو در 10ماهه 1394 قیمت‌گذاری دولتی خودرو نگران‌کننده است؟ قانون جدید خودرویی اجرایی می‌شود قیمت انواع خودرو داخلی + جدول جدیدترین وضعیت تولید خودروهای داخلی تولید خودرو از 803 هزار دستگاه گذشت هشدار در مورد خرید خودرو از طریق شرکت های واسطه ای در امارات فصل تصمیمات جدید خودرویی مجلس دلیل کاهش تولید خودرو در بهمن‌ماه قیمت خودروهای لوکس در بازار تهران +جدول افت 9.9 درصدی تولید خودرو ایران قیمت انواع خودروهای داخلی+ جدول مدیرکل وزارت صنعت به منتقدان پاسخ داد قیمت انواع خودرو داخلی+ جدول نوروز سایه رکود را از بازار اتومبیل مشهد نراند ولوو در گام نهایی تصمیم برای تولید خودرو در چابهار عقبگرد در پساتحریم تولید خودرو کاهش یافت تولید خودرو امسال به یک میلیون دستگاه نمی رسد جدیدترین قیمت انواع محصولات کرمان موتور روند طولانی مذاکره با فیات خواب خودرو ارزان تعبیر نشد فرزند ارشد هاوال آمد کلید افزایش قیمت خودرو زده شد تولید در ایران خودرو از مرز 450 هزار دستگاه گذشت قیمت انواع خودرو داخلی + جدول فروش 3 هزار دستگاه رنو به ایران در دی امسال اعلام آمادگی خودروسازی "مان" آلمان برای شراکت بلندمدت با ایران تضمین قیمت برگ برنده کارمانیا برای بازار شب عید شماره‌گذاری خودرو 40 درصد کاهش یافت بازار شب عید خودرو همچنان کساد است حضور اعضای هیات‌مدیره فولکس در تهران قیمت روز خودرو داخلی واحد تولید و مونتاژ خودرو در گنبدکاووس آغاز به کار کرد خط تولید موتور وانت آریسان در شرکت ایدم افتتاح شد مکانیزه شدن تمامی مراکز خرید و فروش خودرو در آینده نزدیک افزایش نرخ سود بانکی خودروهای مازاد تسهیلات 25 میلیونی تولید خودرو از 782 هزار دستگاه گذشت نوسان در تولید سواری‌های دوگانه‌سوز احتمال تغییر فرمول قیمت‌گذاری با 45 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ کاهش قیمت خودروهای داخلی بین 100 تا 300 هزار تومان BMW هیبریدی گرانترین خودرو وارداتی آلفا رومئو جولیتا رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی بیش از 125 میلیون تومان رنو فلوئنس رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی 100 تا 125 میلیون تومان کیا سراتو رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان کیا پیکانتو رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی 50 تا 70 میلیون تومان برلیانس H330 رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان ام وی ام110 رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان ساخت دومین کارخانه لاستیک کردستان در دهگلان آغاز شد قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید +جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول قیمت خودروهای داخلی+ جدول لزوم شناسایی مسیر توسعه صنعت خودرو قطعه سازان پژو با قطعه سازان ایرانی همکاری خواهند کرد پژو را شریک قابل اعتماد خواهیم دانست اولویت مشارکت در فاز اجرائی تولید خودرو با واحدهای تولیدی استان معجزه چینی در بازار خودرو ایران! اولین مدل بنز از یک کلاس لوکس در ایران 2 محصول جدید DS در ایران رونمایی شد خانه DS در تهران افتتاح شد سازمان حمایت مسئول قیمت‌گذاری خودرو می‌شود؟ کاهش قیمت خودروهای وارداتی در پسابرجام رنو ZOE را بیشتر بشناسید الزام شرکای خودروساز خارجی به صادرات محصولات تولیدی کیاموتورز به دنبال حضور جدی تر در ایران آینده روابط صنایع خودرو سازی آلمان با ایران درخشان است تولید بیش از 99 هزار انواع دستگاه خودرو در دی ماه جاری صنایع خودروسازی سوزوکی به ایران باز می گردد بازار خودرو پس از برجام جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها دلواپسی‌های پس از برجام چهار شرط وزیر صنعت برای قراردادهای جدید خودرویی آمریکایی‌ها پشت چراغ قرمز بازار خودرو ایران در سواری‌سازان داخلی چه می‌گذرد؟ خیز پاییزی خودروسازان خودروهای داخلی «ستاره‌دار» شدند معرفی ارزان‌قیمت‌ترین‌های بازار خودرو گوشه‌گیران بازار 100 میلیونی قیمت خودرو در مناطق آزاد + جدول گشتی در بازار خودروهای کلکسیونی بالای 100 میلیون انتخابی برای بانـوان! امتحان پنج گزینه‌ای! سکون معاملات در بازار خودرو برندهای خودروساز که بازار ایران را تصاحب می کنند رکود همچنان در بازار خودرو خودنمایی می‌کند قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم محبوب‌ترین خودروهای اجاره‌ای ایران عطش بازار برای ورود خودروهای وام دار آماده باش به خودروسازان برای تامین خودرو در بازار شب عید تکان بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم شهرداری بازار دلالی خودرو راه انداخت بازار خودرو چشم انتظار خرید متقاضیان خیمه رکود، این بار بر بازار خودروهای دست دوم واکنش وزیر صنعت به زمزمه نخریدن خودرو در طرح جدید دولت بررسی اثرات وام بر بازار خودرو نظر خودروسازان درباره وام 25 میلیون تومانی واکنش سرد بازار به وام 25 میلیون تومانی خودرو بازگشت مشتریان به بازار خودرو تاثیرات وام 25 میلیونی بر بازار خودرو با 20 میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ تغییر روند همکاری ایران و فولکس واگن؟ مسکن یا خودرو؛ کدام یک زودتر از رکود خارج می شوند؟ شرکای جدید صنعت خودرو ایران از کدام کشورها می‌آیند گشودن قفل رکود با کلید تقاضا سرایت رکود خودرو به صنایع کشور قیمت خودروهای دست دوم در بازار یک قدم مانده تا افزایش قیمت خودرو؟ تجربه جهانی ارائه مشوق خرید خودرو راهکار کاهش قیمت خودروهای داخلی خرید و فروش خودرو چقدر کاهش یافت؟ خیز فولکس واگن آلمان برای ورود به بازار خودرو ایران ثبات قیمتی در بازار خودرو علت اصلی کاهش خرید خودرو کم شدن قدرت خرید مردم است آیا تولید خودرو در ایران متوقف خواهد شد؟ امسال قیمت خودرو نباید افزایش پیدا کند کاهش فروش خودرو ارتباطی با کمپین نخریدن خودرو داخلی ندارد آزادسازی یا حمایت مشروط؛ خودرو از کدام راه به مقصد می رسد؟ کاهش خرید خودرو به دلیل کاهش قدرت خرید مردم است جریمه تاخیر در تحویل خودرو، 30 درصد روزشمار رئیس‌جمهور به نعمت‌زاده تذکر داد دوئل خودروسازان فرانسه برای تصاحب بازار ایران ثبات قیمت خودرو با وجود تورم، به معنی کاهش قیمت آن است جـدال بر سـر زندگی شهـری! چشم‌بادامی‌های مهـربان! امتیاز بازار ایران برای خودروسازان بین‌المللی اعلام زمان عرضه و قیمت خودروهای جدید بهـای میراث خودرویی خواب سنگین بازار خودرو خواب خوش بازار خودرو انتظاری وابسته به نرخ ارز پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران را بشناسید قیمت خودروهای زیر 100 میلیون تومان شرط بقای خودروسازان چینی در ایران قیمت خودروهای داخلی 12 روز پس از توافق فولکس واگن جایگزین پژو در ایران می‌شود ایران پایگاه خودرو سازی آلمان در منطقه خواهد شد رقابت تنگاتنگ ژرمن‌ها با فرانسوی‌ها در بازار ایران اولویت‌بندی خودروسازان خارجی خودروسازان آلمانی دوشنبه به ایران می آیند اشتیاق خودروسازان آلمانی برای بازگشت به ایران پیرمردهایی که هنوزهم می‌رانند ... خرگوش‌های میانسال جنگ خوشنام‌ها وارداتـی‌های کم‌دردسر تغییر نسل با طعم زلزله در بازار! حکومت رکود در بازار خودرو سلطه رکود بر بازار قیمت خودرو امسال نباید افزایش یابد بازار خودرو در باتلاق رکود آینده بازار خودرو،‌ پس از تغییر نرخ سود؟ ایران پس از فرانسه دومین بازار خودرو پژو محسوب می شود 16 درصد رشد تولید خودرو در شرکت های تحت پوشش ایدرو خبری از کاهش 100هزار تومانی نیست استاندارد کیفیت تولید خودرو در کشور باید به یورو 5 ارتقا یابد اعلام جدیدترین نرخ فروش برخی خودروهای داخلی و وارداتی (16 آذر) عرضه روآ سال با 13 میلیون ریال زیر قیمت بازار! 96درصد بازار ایران در اختیار چهار برند است رشد 7 درصدی تولید خودرو در 8 ماهه امسال
Back to top