فونیکسریمکسبهتام

کشف جسد زن ۵۰ ساله در صحنه تصادف رانندگی

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از کشف جسد زنی ۵۰ ساله در اطراف صحنه یک تصادف در بزرگراه آزادگان خبر داد.

کشف جسد زن ۵۰ ساله در صحنه تصادف رانندگی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 23:11 شب گذشته حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان نرسیده به بزرگراه ساوه به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 87 به محل حادثه اعزام شدند.

    وی افزود: در این حادثه دو دستگاه خودرو سواری پراید و 206 با یک دستگاه کامیون برخورد کرد بطوری که خودرو پراید با پنج سرنشین زیر کامیون قرار گرفته بود.

    ملکی با بیان اینکه بطور معجزه آسایی هر پنج سرنشین خودرو پراید با کمترین آسیب خود موفق شده بودند خود را از داخل خودرو خارج کنند، ادامه داد: درست 50متر قبل از این صحنه تصادف آتش نشانان جسد یک زن 50 ساله را هم کشف کردند

    وی افزود: رانندگان هر سه خودرو در صحنه تصادف مدعی شدند که با این خانم برخورد نکردیم و شاید این خانم با دیگر خودروهای بزرگراه برخورد کرده است.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم به این عملیات پایان دادند و محل برای بررسی دقیق در اختیار کارشناسان پلیس راهور و نیروی انتظامی قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط