فونیکسریمکسبهتام

پارکینگ اصلی چذابه تکمیل و پارکینگ ذخیره به روی خودروها باز شد

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: با تکمیل ظرفیت پارکینگ اصلی خودروها در مرز چذابه، پارکینگ کمکی به روی خودروها باز شد.

پارکینگ اصلی چذابه تکمیل و پارکینگ ذخیره به روی خودروها باز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ قاسم قدرتی   اظهار کرد: با توجه به بسته شدن مرز مهران و سرریز شدن بار ترافیکی زائران در محورهای خوزستان در مرزهای شلمچه و چذابه طی سه روز گذشته شاهد بار ترافیکی بالائی در مسیرهای چذابه و شلمچه بوده ایم.
    وی گفت: به همین منظور و طبق پیش‌بینی به عمل آمده نیروهای کنترل ترافیکی را افزایش داده‌ایم و تمام امکانات را برای کاهش بار ترافیکی به خدمت گرفته ایم.
    وی ادامه داد: همه ماموران راهنمایی و رانندگی در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه بسیج و به حالت آماده باش درآمده‎اند تا تردد زائران اربعین تسهیل و روان شود.
    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان بیان کرد: در حال حاضر از خروجی‌های شهر بستان مرز را برای خودروهایی که تردد برون استانی دارند آزاد کرده‌ایم تا بتوانیم حجم ورودی به نقطه صفر مرزی را کمتر کنیم.
    وی افزود: با توجه به بازگشت زائران از کربلای معلی حجم 2 تا سه برابری از خودروهای زائرین را شاهد بوده‌ایم که با مدیریت و تدابیر ترافیکی در هیچ نقطه از محورهای منتهی به مرز بار ترافیکی سنگین وجود ندارد.
    قدرتی اظهار کرد: با توجه به محدودیتی که در پارکینگ‌های مرزی وجود دارد تاکنون حدود 40 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌های مرزی شلمچه و چذابه توقف کرده‎اند و ظرفیت‌های پارکینگ های اصلی تکمیل شده است.
    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان توصیه کرد با توجه به حجم ترافیکی، ورود روزانه هشت هزار نفر از مرز، و احتمال سنگین شدن بار ترافیکی برگشت و خستگی راه، رانندگان حتما پیش از حرکت استراحت کنند.
    وی از زائران اربعین حسینی نیز خواست در جاده‌های منتهی به مرزها توقف نکنند چراکه احتمال تصادف و ایجاد ترافیک سنگین در جاده‌ها وجود دارد.
    به گزارش ایرنا حدود یکصد هزار زائر از مجموع 450هزار زائری که تاکنون از چذابه به عتبات عالیات مشرف شده اند؛ به کشور بازگشته اند.
    گذرگاه مرزی چذابه یکی از سه کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو