فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه همدان عنوان کرد:

ثبت یک میلیون و ۶۳۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدان

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه همدان از تردد یک میلیون و ۶۳۱ هزار خودرو از زمان آغاز سفرهای زائرین اربعین حسینی در جاده‌های استان به خصوص در محور های اصلی خبر داد.

ثبت یک میلیون و ۶۳۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ رضا عزیزی در مورد تردد زائران ایام اربعین حسینی در جاده‌های استان همدان اظهار داشت: با توجه به آمارها طی 5 روز گذشته در جاده‌های استان همدان یک میلیون و 631 هزار تردد ثبت شده است.

    وی گفت: این ترددها بیشتر در سه محور اصلی آزادراه همدان از همدان به سمت کرمانشاه، محور رزن-همدان به سمت کرمانشاه و  محور اراک-ملایر، ملایر- نهاوند و از نهاوند به سمت کرمانشاه ثبت شده است.

    سرهنگ عزیزی با بیان اینکه  پلیس راه در این ایام با تمام استعداد نیرو و خودرو به همرا ه تیم های خودرویی و پیاده کمکی از انتظامی و ادارات دولتی استان و همچنین خودرو و نیروی کمکی از راهور ناجا و استان اصفهان برای تامین امنیت سفر زائرین در آماده باش کامل است، از وقوع 24 تصادف فوتی و جرحی در این ایام خبر داد.

    عدم توجه به جلو و رانندگی در حالت خستگی بیشترین علت تصادفات

    رئیس پلیس‌راه همدان گفت: بیشترین علت تصادفات در این ایام عدم توجه به جلو و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به میزان 41 درصد از کل تصادفات بوده است.

    وی به زائرینی که قصد عزیمت به مرزهارا دارند توصیه کرد: قبل و حین سفر از سلامت خودروی خود به خصوص سیستم روشنایی اطمینان حاصل کنند.

    عزیزی با بیان اینکه افراد باید از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند، گفت: رانندگان با توجه به شرایط آب و هوایی و مسیر کوهستانی تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

    وی یادآور شد: رانندگان باید هنگام نیاز به توقف و استراحت در پارکینگ های مطمئن و موکب های مستقر متوقف شوند و مواظب افراد سالخورده و کودکان همراه باشند.

    وقوع یک تصادف دیگر در استان همدان

    رئیس پلیس‌راه همدان همچنین از وقوع یک تصادف در ساعت 6 صبح امروز در استان همدان خبر داد و افزود:‌ امروز یک دستگاه پژو پارس که راننده آن از استان قم و سرنشینان آن زائران افغانستانی بودند، در همدان دچار سانحه شد.

    رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در این تصادف 2 نفر افغانستانی فوت و 5 نفر نیز مجروح شدند، افزود: طی چند روز اخیر 5 نفر فوتی در تصادفات محورهای استان همدان داشته‌ایم.

    وی با بیان اینکه علت تصادف سبقت غیر مجاز راننده خودروی پژو اعلام شده است، افزود: دیروز نیز یک مسافر از استان قم به علت تصادف فوت کرد.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط