فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۸۵۵»

دفاع معاون شهردار از اقدامات شهرداری در راستای کاهش آلودگی هوا

عصر خودرو- معاون برنامه ریزی شهرداری تهران از اقدامات شهرداری در خصوص کاهش آلودگی هوا دفاع و ازنامهربانی دولت در تامین ناوگان اتوبوس و کمک به توسعه مترو انتقاد و گلایه کرد.

دفاع معاون شهردار از اقدامات شهرداری در راستای کاهش آلودگی هوا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در واکنش و پاسخ به تذکرات اعضای شورای شهر به شهرداری تهران گفت: آباد در خصوص سقوط یک زن به کانال شهری صحبت کرده که باید بگویم این زن حین پیاده شدن از خودرو کیف دستی‌اش درون کانال می‌افتد و او برای آنکه کیف دستی‌اش را بردارد خم شده اما پایش لیز خورده و متاسفانه جریان آب آن را با خود می‌برد و هیچ کس جز دخترش نیز شاهد این موضوع نبوده است.

    وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع آتش نشانی، ماموران در سه نقطه در مسیر کانال کارگاه می‌زنند گفت: آنقدر جستجوها دقیق صورت گرفته که حتی یک اسلحه غیر مجاز نیز در کانال کشف شده اما پیکر این زن پیدا نشده است.

    وی با بیان اینکه سقوط این فرد به درون کانال غیر عادی نبوده گفت: خانواده این فرد نیز از محل عملیات‌های آتش نشانی بازدید کرده‌اند اما هنوز پیکر این شهروند تهرانی پیدا نشده است.

    وی در پاسخ به تذکر سرخو نیز گفت: شهردار تهران تنها یک بار عنوان کرده است که اگر اختیارات و منابع 16 دستگاه دخیل در امر کاهش آلودگی هوا را به شهرداری تهران بدهند در یک برنامه زمانبندی شده هر سال آلودگی را کاهش می‌دهد.

    وی با بیان اینکه درست است که در برنامه احکامی برای شهرداری تهران در راستای کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شده اما منابع و شرایط اجرایی نیز باید فراهم شود.

    وی با اشاره به نامهربانی دولت در تامین ناوگان اتوبوس و کمک به توسعه مترو که بر اساس قانون جزء وظایف دولت است گفت: سوخت اگر استاندارد نباشد نصب کاتالیست موثر نیست و قطعا با سوخت فعلی ، کاتالیست‌ها نیز اثر خود را از دست می‌دهند.

    وی با بیان اینکه برای ورود موتورسیکلت‌های برقی با وزارت صنایع جلساتی متعددی گذاشتیم و حتی طرح آن به کمیسیون زیربنایی دولت نیز ارسال شده است گفت: ما چه کار باید می‌کردیم که نکردیم؟! و نباید بیاناتمان به گونه‌ای باشد که مردم تصور کنند شهرداری مسئول ایجاد این آلودگی‌ها است و باید بگویم ما مسئول توسعه حمل و نقل عمومی و فضای سبز هستیم که در این زمینه نیز توانسته‌ایم موفق باشیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد سد معبر گفت: نمی‌توان وضعیت معیشتی سال 95 را با هیچ سال دیگری مقایسه کرد چرا که مشکلات اقتصادی مردم زیاد شده و تعداد بیکارها افزایش یافته و مردم مجبور هستند که به دست فروشی روی بیاورند و نمی‌توانیم که به مردم بگوییم که نانی برای خانواده‌هایتان نیاورید.

    به گزارش ایسنا سخنان امانی در خصوص دست فروشان موجب اعتراض چمران رئیس شورای شهر شد و گفت: دست فروشان باید ساماندهی شوند و نباید به گونه‌ای باشد که نتوانیم از مسیرها و معابر به دلیل وجود دست فروشان عبور کنیم.

    وی با بیان اینکه باید دست فروشان در بازارهای روزانه ساماندهی شوند گفت: دست فروشی در مترو و خیابان‌ها به نوعی سد معبرند و باید جلوی آنها گرفته شود.

    وی افزود: از مدتی دیگر خریدهای عیدانه مردم آغاز می‌شود و قطعا شاهد هجوم دست فروشان خواهیم بود که باید شهرداری برای آن چاره‌ای بیاندیشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو