فونیکسریمکسبهتام

بارش باران در ۲ استان شمالی

ترافیک نیمه سنگین در جاده های مرزی

عصر خودرو- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از ترافیک نیمه سنگین در جاده های منتهی به مرزهای غربی خبر داد و گفت: در حال حاضر مرز مهران با کندی تردد همراه است.

ترافیک نیمه سنگین در جاده های مرزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باندجنوبی آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا گرمدره شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

    وی افزود: در استان ایلام نیز در محور ایلام - مهران محدوده ورودی شهر مهران، استان کرمانشاه محور کرمانشاه - اسلام آباد و اسلام آباد - حمیل و غرب استان تهران محور اندیشه ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.

    رحمانی با اعلام اینکه در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است افزود: بر همین اساس در استان گیلان محور رشت لاهیجان بارش پراکنده باران و در استان مازندران محور بابل  و در استان اردبیل محور مشکین شهر- پارس آباد دارای مه گرفتگی و کاهش دید و در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

    رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر 13 تا 19 از شنبه تا سه شنبه از ساعت 7 تا 17 و چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 به دلیل عملیات روکش آسفالت تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می شود.

    وی در مورد مسیرهای مسدود نیز گفت: در حال حاضر فقط کمربندی دهلران محور فرعی اولنگ – شاهرود و شمشک به دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط