فونیکسریمکسبهتام

قالیباف مطرح کرد:

توسعه مترو مهم‌ترین راه مقابله با آلودگی هوای تهران است

عصر خودرو- شهردار تهران گفت: موثرترین راه برای مقابله با آلودگی هوا به عنوان مهم‌ترین چالش پایتخت، توسعه حمل ونقل عمومی است.

توسعه مترو مهم‌ترین راه مقابله با آلودگی هوای تهران است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم افتتاح ایستگاه مترو شهید صیاد شیرازی که امروز (دوشنبه) باحضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار داشت: این ایستگاه مترو به نام شهیدی نام گذاری شده که از چهره های ماندگار و انقلاب اسلامی است و نقش این شهید در زنده نگه داشتن یاد و راه امام خمینی(ره) انکارناپذیر است.

    وی با اشاره به اینکه مجموع فعالیت های شهرداری تهران منطبق بر اولویت های شهری است افزود: فعالیت‌های قابل توجهی در رابطه با مدیریت شهری و هوشمندسازی در حوزه زیرساخت‌های بخش‌های مختلف از جمله حمل ونقل، بافت فرسوده و غیره انجام شده است.

    قالیباف در ادامه تصریح کرد: برای رفع آلودگی هوا به عنوان مهم‌ترین چالش پایتخت، یکی از موثرترین راه‌ها توسعه حمل ونقل عمومی مخصوصا حوزه ریلی است که سعی شده تا بسیار جدی گرفته شود به طوری که امیدواریم با وجود سختی ها، رکود اقتصادی و کاهش نقدینگی و اعتبارات تا قبل از پایان این دوره از مدیریت شهری بتوانیم هفت خط مترو در حدود 100 کیلومتر به بهره برداری برسد.

    وی درباره ایجاد حاشیه‌هایی که گاهی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: بعضی اوقات حاشیه ها و مشکلاتی ایجاد می‌شود که سدی بر سر راه خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم است که تحمل آن بسیار دشوارتر از مشکلات کاری بوده و باعث ایجاد نگرانی تنها بخاطر مردم و انقلاب خواهد شد.

    شهردار تهران با بیان اینکه رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است، افزود: دغدغه ما برای ملتی است که بعد از گذشت 50 سال که خون فرزندانشان را تقدیم کشور کرده و سختی‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند، امروز نیز باید مشکلات اقتصادی، معیشتی، شغلی و غیره را نیز تحمل کنند.

    قالیباف در پایان گفت: امیدواریم مجموعه مدیران شهری به جای ایجاد چالش، بیشتر به فکر مشکلات مردم،رفع آن‌ها و پیشرفت کشور باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو