فونیکسریمکسبهتام

با قید یک فوریت در شورای شهر تصویب شد

انتشار ۳۰۰۰ میلیاردتومان اوراق مشارکت برای مترو و اتوبوس

عصر خودرو- اعضای شورای شهر تهران با تصویب یک فوریت لایحه ای به شهرداری تهران اجازه انتشار ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را به شهرداری تهران دادند.

انتشار ۳۰۰۰ میلیاردتومان اوراق مشارکت برای مترو و اتوبوس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، صبح امروز بررسی یک فوریت اعطای مجوز انتشار اوراق مالی 30هزار میلیارد ریالی به شهرداری برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و لطف الله فروزنده معاون مالی شهرداری تهران در تشریح یک فوریت این لایحه گفت: انتشار اوراق مشارکت در توسعه حمل و نقل به ما کمک می کند و کلا دولت امکان انتشار 12 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را دارد که تأمین صد درصدی 3000 میلیارد تومان اوراقی که مطرح شده،به عهده شهرداری است.

    وی ادامه داد: این 3000  میلیارد تومان اوراق مشارکت به طور کامل بر عهده شهرداری است و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه می توان آن را منتشر کرد که 2000 میلیارد تومان برای مترو و یک هزار اوراق نیز به اتوبوسرانی اختصاص داد.

    به گزارش ایسنا، یک فوریت فوریت اعطای مجوز انتشار اوراق مالی 30هزار میلیارد ریالی به شهرداری برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر با رأی موافق اعضای شورای شهر  به تصویب رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط