فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/ ۴ آبان ۹۵

ساز مخالف خزامیا، در روز سبز خودرویی ها

عصر خودرو- امروز گروه خودرویی سبزپوش بود، شاخص گروه خودرو و ساخت قطعات با ۱۰۰ واحد افزایش به ۲۰ هزار و ۸۸۶ رسید، حجم معاملات ۲ میلیون از دیروز بیشتر و ارزش معاملات ۱ میلیارد تومان کم تر شد یا به عبارتی، در این روز ۱۲۲ میلیون سهم خودرویی به ارزش ۲۱ میلیارد تومان در حدود ۱۱ هزار دفعه مورد دادو ستد قرار گرفت.

ساز مخالف خزامیا، در روز سبز خودرویی ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، امروز همه نمادهای گروه خودرویی به جز خزامیا با افزایش قیمت پایانی مواجه شدند، تا جایی که قطعه سازانی مثل خنصیر،خمحرکه،ختوقا و خاهن صف خرید تشکیل دادند و نماد خپویش تا آستانه صف خرید پیش رفت اما نهایتا به 4 درصد افزایش قیمت پایانی رضایت داد، پس از آن خمهر با 3.5 درصد افزایش قیمت پایانی، بیشترین رشد قیمتی را  بدون تشکیل صف داشت.
    از طرفی، با انتشار وضعیت آمار تولید و فروش 7 ماهه قطعه سازان از روز گذشته، درمجموع خفناور، خمهر،ختور و خدیزل پوشش خوبی از بودجه داشتند ولی خنصیر، ختراک،خکار،خمحور،خکمک و خلنت موفق به پوشش بودجه در این مدت نشده بودند، لذا در کل برخی قطعه سازان پوششان از تولید و فروش  بودجه در این 7 ماه چنگی به دل نمی زد.
    با این وجود، خمهر 273 درصد تولید و 424 درصد فروش بودجه را پوشش داه بود، ولی خنصیر که از زمان بازگشایی نماد صف خرید تشکیل می دهد تنها 28 درصد تولید و 49 درصد فروش تعدادی بودجه را در این 7 ماه محقق کرده و با 16 میلیارد تومان درآمد فروش در این مدت توانسته نیمی از مبلغ فروش بودجه را عملی کند.
    امروز نیز آمار تولید و فروش ایران خودرو در ساعات پایانی معاملات منتشر شد که براساس آن ایران خودو موفق به پوشش 64 درصدی تولید و 62 درصدی فروش بودجه طی 7 ماه از سال شده است.
    همچنین امروز، وزیر تجارت و صنعت بین‌الملل مالزی در جریان دیدار با مدیرعامل سایپا از ورود سه مدل جدید پروتون به بازار خودرو ایران خبر داد.
    در مجموع، خودرویی ها امروز را متعادل و مثبت پشت سر گذاشتند و در این میان قطعه سازان همچنان از اقبال بیشتری برخوردار بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو