فونیکسریمکسبهتام

با اسنپ بیشتر آشنا شویم؛

بزرگترین شرکت درخواست خودرو با موبایل در ایران چگونه کار می‌کند؟

عصر خودرو- احتمالا اسنپ برای شما هم نام آشنایی باشد؛ شاید برای شما هم سوال باشد که اسنپ چگونه رانندگان خود را انتخاب می‌کند.

بزرگترین شرکت درخواست خودرو با موبایل در ایران چگونه کار می‌کند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، این شرکت محصولی را ارائه داده که به وسیله موبایل و نرم‌افزار اسنپ می‌توانید مبدأ و مقصد خود را مشخص و درخواست خودرو کنید. شاید برای شما هم سوال باشد که اسنپ چگونه رانندگان خود را انتخاب می‌کند.

      «شخصی که قصد دارد به عنوان کاربر راننده عضو اسنپ شود، باید در مصاحبه حضوری شرکت کند. از هر فرد متقاضی مدارک مورد نیاز مانند گواهی عدم سوءپیشینه، گواهینامه، کارت ماشین، کارت ملی، بیمه‌نامه و معاینه فنی اخذ، بررسی و در پروفایل وی ثبت می‌شود. در صورت موفقیت در مصاحبه و بازرسی کامل وسیله نقلیه راننده توسط متخصصین کنترل کیفی اسنپ، گام بعدی یعنی آموزش کامل رفتار با مسافر و استفاده از نرم‌افزار اسنپ توسط واحد آموزش اسنپ به انجام می‌رسد. در نهایت پس از طی تمامی مراحل ثبت‌نام، کاربر راننده فعالیت خود را در اسنپ آغاز می‌کند.»

    حفظ امنیت مسافر و بالا بودن کیفیت سرویس‌دهی برای این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا در صورتی که فرد متقاضی در هر کدام از مراحل فوق نتواند پیش‌نیازهای گفته شده را تامین کند، امکان پیوستن به اسنپ را هم نخواهد داشت. به نظر می‌رسد به دلیل وجود این سیستم گزینشی، روش جابجایی مسافر اسنپ از دیگر روش‌ها مثل دربستی بسیار مطمئن‌تر بوده و در همین راستا این شرکت در طی کردن مراحل فوق حساسیت بالاتری خرج می‌کند.

    برای بالاتر رفتن امنیت کار و مسافر، نرم افزار اسنپ به گونه‌ای طراحی شده که کاربر مسافر تمام مشخصات راننده مثل عکس، نام، نام خانوادگی، مدل و شماره پلاک خودرو را می‌بیند. همچنین در صورت نیاز امکان بررسی دقیق مکان کاربر راننده و کاربر مسافر وجود دارد. این دو مورد از جمله مواردی هستند که اسنپ را با دیگر روش‌های حمل و نقل متمایز می‌کند.

    «علاوه بر ارائه مدارک ضروری و گواهی عدم سوءپیشینه، فرایند گزینش و افزایش کیفیت سفر با اسنپ در همین جا ختم نمی‌شود و فرد در طول فعالیت خود نیز دائما مورد بررسی قرار می‌گیرد. اسنپ برای این مهم روش‌های مختلفی دارد، از جمله امتیازی که خود مسافران به کاربران راننده می‌دهند و در صورتی که این امتیاز از حد نصاب پایین تر باشد، فعالیت فرد با اسنپ قطع شده تا بررسی های لازم توسط اسنپ صورت پذیرد یا برای آموزش مجدد راهنمایی شوند. در تمام این مراحل، بخش های مختلف اسنپ چون، پشتیبانی 24 ساعته و کنترل کیفی همیشه ناظر بر بالا بردن کیفیت این روند هستند. همچنین کاربران از طرق مختلف مثل شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی داخل اپلیکیشن، ایمیل و تماس، می‌توانند موارد پیشنهادی خود را به ما اعلام کنند.»

    ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ)، شرکتی فناور و فعال در حوزه اینترنت و تکنولوژی است. با بیش از 2 سال سابقه فعالیت که روند اتصال میان رانندگان شهر تهران و مسافران را راحت تر کرده و پل ارتباطی این دو با هم است. به این صورت که شما با نصب اپلیکیشن اسنپ و انتخاب مبدا و مقصد خود می‌توانید از طریق کاربران راننده که عضو اسنپ هستند به راحتی و اطمینان در تهران سفر کنید. قابل ذکر است که هزاران کاربر راننده در شبکه اسنپ مشغول به فعالیت هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو