فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازار شرکت بورس خبر داد:

ادامه رقابت بلوک‌های ایران خودرو

عصر خودرو : مدیر بازار شرکت بورس با اعلام نبود مشکل در نرم افزار معاملاتی و انجام روال عادی داد و ستد سهام از ادامه رقابت بلوک‌های ۴.۹ درصدی ایران خودرو و ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم حفاری شمال و عرضه ۱۷.۳ درصد از سهام سرمایه گذاری صنعت نفت در روز جاری خبر داد.

ادامه رقابت بلوک‌های ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱:۱۴

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از فارس علی صحرایی ، با اشاره به رفع مشکل فنی نرم افزار معاملاتی و انجام روال عادی داد و ستد سهام شرکت های بورسی در روز جاری اظهار داشت: روزگذشته به دلیل کمبود وقت امکان ادامه رقابت متقاضیان برای خرید بلوک های 4.9 درصدی ایران خودرو و 50 درصد بعلاوه یک سهم حفاری شمال وجود نداشت، اما امروز زمینه ادامه رقابت این بلوک ها فراهم شده است.
    وی در رابطه با عرضه بلوک 4.9 درصدی ایران خودرو که از سوی شستا با واگذاری 310 میلیون سهم به قیمت هر سهم 5 هزار و 688 ریال به صورت یکجا و نقد و یا 10 درصد نقد و مابقی اقساط انجام شده توضیح داد: چهارشنبه گذشته برای این بلوک 4 متقاضی با هم رقابت کردند که در نتیجه آن بهای هر سهم به 5 هزار و 745 ریال افزایش یافت و ادامه رقابت به امروز موکول شد.
    صحرایی همچنین درباره بلوک 50 درصد بعلاوه یک سهم حفاری شمال هم توضیح داد: سازمان خصوصی سازی به وکالت از شرکت ملی نفت ایران یک میلیارد و 302 میلیون و 702 هزار و 201 سهم حفاری شمال را به قیمت هر سهم 3 هزار و 732 ریال و به صورت 20 درصد نقد و باقی اقساط 4 ساله از سوی کارگزاری راهنمای سرمایه گذاری برای سومین مرتبه روی میز فروش گذاشت که به دنبال حضور 4 متقاضی قیمت هر سهم آن به 4 هزار و 199 ریال افزایش یافت.
    وی همچنین به عرضه بلوک 17 .3 درصدی سرمایه گذاری صنعت نفت توسط شرکت خدمات مدیریت صبا تأمین به وکالت از شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین اشاره کرد و گفت: این بلوک قرار بود روزگذشته عرضه شود اما این عرضه به امروز موکول شد.
    براین اساس، کارگزاری صبا تامین 24 اردیبهشت ماه 145 میلیون و 652 هزار و 537 سهم سرمایه گذاری صنعت نفت را به قیمت پایه هر سهم هزار و 352 ریال و به صورت یکجا و نقد و یا 30 درصد نقد و مابقی اقساط در بازار دوم معاملات بازار سهام روی میز فروش می گذارد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو