فونیکسریمکسبهتام

حضور شرکت های مطرح ژاپنی در اتومکانیکای شانگهای ۲۰۱۶

عصر خودرو: شرکت های مطرح ژاپنی حضور خود در اتومکانیکای شانگهای ۲۰۱۶ را تایید کرده اند و بازار خودرو رو به رشد چین شرکت های ژاپنی را به توسعه ظرفیت تولید آنها ترغیب کرده است.

حضور شرکت های مطرح ژاپنی در اتومکانیکای شانگهای ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷:۰۰
  • حضور شرکت های مطرح ژاپنی در اتومکانیکای شانگهای 2016
  • حضور شرکت های مطرح ژاپنی در اتومکانیکای شانگهای 2016
  • حضور شرکت های مطرح ژاپنی در اتومکانیکای شانگهای 2016

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، انتظار می رود اتومکانیکای شانگهای 2016 به موفقیت خود ادامه داده و به دلیل تداوم رشد بازار چین، به نقطه عطف تازه ای برسد. بسیاری از شرکت های خارجی به ویژه تولیدکنندگان ژاپنی در حال سرمایه گذاری بیشتر در زمینه تحقیق برای شناسایی فرصت های توسعه تجاری در چین هستند.

خودروهای ژاپنی به دلیل اعتباری که در زمینه تولید دقیق و کنترل کیفیت دارند روز به روز در چین از محبوبیت بیشتری برخوردار می شوند. ژاپن در سال 2015 بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری به چین بوده است. براساس بررسی که توسط سازمان تجارت خارجی ژاپن(JETRO) انجام شده خودروسازان ژاپنی بیشتری در حال برنامه ریزی برای افزایش تیراژ تولید خود در چین هستند.
براساس گزارش شرکت های قطعه سازی گاسگو و اتو سوهو، فروش خودروهای ژاپنی در چین در فاصله ژانویه تا ژوئن سال جاری میلادی به یک میلیون و 700 هزار دستگاه رسیده است. این امر بیانگر اینست که این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل 12.7 درصد رشد داشته و میزان فروش خودروهای ژاپنی در چین با پشت سر گذاشتن خودروهای آلمانی، آمریکایی و فرانسوی، پس از خودروهای چینی در رده دوم قرار گرفته است.

شرکتهای خودروسازی ژاپنی به ویژه اشتیاق خود را به اتومکانیکای شانگهای 2016 نشان داده و فضای نمایشگاهی آنها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. بسیاری از شرکت های مطرح ژاپنی هم اکنون حضور خود در این نمایشگاه را تایید کرده اند. این برندها شامل 100 قطعه ساز برتر جهانی همچون AISIN، دنسو، جی وورکز، NGK، المپیوس و پاناسونیک هستند.
شرکتهایی که برای اولین بار در این اتومکانیکا شرکت خواهند کرد شامل دو شرکت سازنده موتور به نامهای KYB و اکسل G هستند.

در این میان نه تنها شرکت های حاضر بلکه سازمانهای صنعتی ژاپن از اتومکانیکا شانگهای 2016 حمایت کرده اند. علاوه بر انجمن صنایع قطعه سازی خودرویی ژاپن(JAPIA)، کمیته قطعه سازان نیپون(NAPAC) که روی قطعات جانبی و بخشی شخصی سازی خودروها تمرکز دارد، مشارکت خود را به عنوان حامی جدید نمایشگاه اعلام کرده است. اتومکانیکا شانگهای 2016 یک سکوی تاثیرگذار و آشکار برای کمک به اعضای هر دو سازمان برای حضور بهتر در بازار چین است.
علاوه بر حضور بسیاری از شرکت های مطرح ژاپنی در بازار خودروی ژاپن، چندین برند برجسته بین المللی نیز تازه ترین محصولات خود را در اتومکانیکا شانگهای 2016 به نمایش خواهند گذاشت. نامهای برجسته جهانی همچون ای سی دلکو(AC DELCO)، BASF، بیل استین(Bilstein)، بوش، برمبو(Brembo)، کانتیننتال، دایکو، دوپونت(DuPont)، الرینت، فدرال موگول(Federal Mogul)، هلا(Hella)، هنگست(Hengst)، لانچ(Launch)، لیکومولی(LiquiMoly) مگنتی مارلی ماله(Mahle)، ام تی ان، آر ای وی(RAV)، راواگلیولی(Ravaglioli)، سایک، ساتا، شافلر(Schaeffler)، SK نتوورکز، سوناکس(Sonax)، یو اف آی، والوولین و زد اف در این نمایشگاه حضور دارند.

دوازدهمین دور از اتومکانیکای شانگهای در سال جاری یک مکان مهم برای تبادل اطلاعات، بازاریابی، تجارت و آموزش خواهد بود. این نمایشگاه از 30 نوامبر تا سوم دسامبر 2016 در شانگهای برگزار می شود و انتظار می رود میزبان 5700 شرکت کننده و 120 هزار بازدیدکننده باشد. این نمایشگاه توسط شرکت برگزارکننده Messe فرانکفورت و شرکت بین المللی صنایع خودروسازی ملی چین(CNAICO) برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اتومکانیکای شانگهای مراجعه کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو