فونیکسریمکسبهتام

در شرکت ساپکو ؛

پنجمین نمایشگاه بین المللی قالب ،ابزار و مواد اولیه گشایش یافت

عصر خودرو- پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت قالب ، ابزار و مواداولیه با مشارکت صنعتگران و سازندگان قالب های صنعتی از ایران و ۱۰ کشور از اروپا و آسیا در شرکت ساپکو گشایش یافت.

پنجمین نمایشگاه بین المللی قالب ،ابزار و مواد اولیه گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، در این نمایشگاه 4 روزه که تا 8 مهر ادامه دارد 190 قالبساز و سازندگان ابزارهای کنترلی ، صنایع وابسته و تامین کنندگان مواد اولیه شامل 130 شرکت داخلی و 60 شرکت خارجی از کشورهای آلمان ، پرتغال ، تایوان ، سوئد ، فرانسه ، چین ، کره جنوبی ، ژاپن ، ترکیه و سنگاپور در فضائی بالغ بر 2200 مترمربع در ساپکو برپا شده است.

    ارتقاء صنعت قالبسازی داخلی و رفع نیازهای قطعه سازان در جهت افزایش کیفیت محصولات همچنین توانمندی بیشتر قطعه‌سازان داخلی از جمله مهمترین اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی قالب ، ابزار و مواد اولیه اعلام شده است.

    براساس نیازهای صنعت قطعه‌سازی و فرصت‌های بهبود در صنعت قالبسازی داخلی از شرکت های داخلی و خارجی و تخصص های مورد نیاز در بخش های مختلف نمونه سازی سریع ، فیکسچرهای کنترلی و اندازه‌گیری ، عملیات حرارتی ، قطعات استاندارد قالب ، ریخته‌گری ، آهنگری ، تزریق پلاستیک ، قالب‌های قطعات پرسی ، چرم کاری سطح قالب و نیز تامین کنندگان مواد اولیه و فولاد برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط