فونیکسریمکسبهتام

در نشست هم اندیشی مدیرعامل ساپکو و اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو مطرح شد

عدالت محوری در تعامل با زنجیره تامین در صدر اولویت های ساپکو

عصر خودرو- مدیرعامل ساپکو قیمت‌گذاری دستوری را در صدر مشکلات صنعت خودرو و قطعه‌سازی عنوان و اظهار امیدواری کرد، با توجه ویژه دولت، مجلس، نهادهای تاثیرگذار، شورای رقابت و همراهی و همدلی شبکه تامین و خودروسازان، عبور از این گذار دشوار میسر شود.

عدالت محوری در تعامل با زنجیره تامین در صدر اولویت های ساپکو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، کیانوش پورمجیب در نشست هم‌اندیشی با اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو که در راستای بهبود تعامل و ارتباط ساپکو و شبکه تامین برگزار شد، ضمن استماع مشکلات و تنگناهای موجود شبکه تامین اظهار کرد: با تعامل سازنده و برداشتن گام های درست و منطقی، امکان دستیابی به اهداف توسعه‌ای گروه صنعتی ایران خودرو فراهم می شود.

    وی ضمن اظهار امیدواری در خصوص حل بحران نقدینگی در کوتاه مدت گفت: با اعمال تغییراتی در روند و ترکیب تولید در نیمه دوم سال و گام‌های مثبتی که در راستای تامین نقدینگی در گروه صنعتی ایران خودرو برداشته شده، دستیابی به اهداف تولید و توسعه در گروه صنعتی ایران خودرو امکان پذیر خواهد بود.

    مدیرعامل ساپکو، موفقیت‌های فناورانه و توسعه ای زنجیره تامین را بالنده و مایه مباهات صنعت خودرو دانست و تاکید کرد: برای دستیابی به اهداف بزرگ و توسعه ای، همراهی و همدلی اعضای زنجیره ضروری است.

    پورمجیب کیفیت را تنها عامل تاثیرگذار در مناسبات با شبکه تامین دانست و با اشاره به تعاملات مطلوب ساپکو و ایساکو، آن را الگویی قابل تعمیم در شبکه تامین دانست و گفت: با تعامل سازنده و همسویی شرکت‌های قطعه‌ساز و خودروساز، می توان از تهدیدات، فرصت هایی را ایجاد کرد تا در راستای دستیابی به اهداف عالی گروه صنعتی ایران خودرو، راهگشا باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط