فونیکسریمکسبهتام

توانمندی جدید به دوربین‌های ثبت تخلفات معابر شهری مشهد افزوده شد

عصر خودرو - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ثبت ۳ تخلف به توانمندی دوربین‌های ثبت تخلفات معابر شهری مشهد افزوده می شود.

توانمندی جدید به دوربین‌های ثبت تخلفات معابر شهری مشهد افزوده شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مهدی امامی میبدی اظهار کرد: سه تخلف دیگر توسط دوربین‌های ثبت تخلفات معابر شهری مشهد ثبت و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

    وی افزود: سرعت غیرمجاز بین دوربین‌های ترافیکی، حرکت در خط سرعت معابر برای خودروهای سنگین و توقف روی خطوط عابر پیاده سه تخلف دیگری هستند که توسط دوربین‌های ثبت تخلفات معابر شهری ثبت می‌شوند.

    مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد درباره ثبت سرعت غیرمجاز بین دوربین‌های ترافیکی بیان کرد: اگر خودرویی قبل از دروبین ترافیکی اول از سرعت خود بکاهد اما در فاصله بین دوربین بعدی بیش از حد سرعت مجاز براند با ثبت سرعت راننده در دوربین بعدی اعمال قانون می‌شود که در حال حاضر این طرح به صورت آزمایشی در محور بولوار وکیل‌آباد اجرایی شده است.

    وی عنوان کرد: بر اساس قوانین و مقررات حرکت خودروهای سنگین از خط سرعت معابر غیرمجاز است و در همین راستا دوربین‌ها این تخلف را ثبت می‌کنند و راننده متخلف جریمه می‌شود که این دوربین‌ها در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان فجر تا میدان قائم(عج)  قرار گرفته‌اند.

    امامی میبدی خاطر نشان کرد: توقف روی خطوط عابر پیاده به عنوان سومین تخلف جدید است که در وهله اول به راننده خاطی تذکر داده می‌شود و در حال حاضر تقاطع‌های امام خمینی (ره)، پاسداران، کامیاب، عبادی و سه‌راه خیام به صورت آزمایشی و پایلوت تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط