فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان:

حقایقی را که نگفته ام بازگو می کنم

عصر خودرو : ۱۲ اردیبشهت ماه جاری قرار است تا برای سومین بار انتخابات هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ملغی گردد و یا اینکه برگزار شود!

حقایقی را که نگفته ام بازگو می کنم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹:۰۸

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر خودرو به نقل از موج ، فرهاد بهنیا عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو که در فاصله کمتر از شش روز مانده به ششمین دوره انتخابات هیات مدیره این انجمن به میان خبرنگاران آمده بود، لغو دوباره انتخابات را منتج به بیان ناگفته هایی از برخی مسائل اعضای فعلی هیات مدیره دانست!
    وی در خصوص این ناگفته ها سخنی به میان نیاورد و ادامه داد: 26 دی ماه سال گذشته و 24 فروردین ماه امسال دو تاریخ قبلی اعلام شده برای انتخابات هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو بود که در هر دو تاریخ طی 24 ساعت مانده به آغاز انتخابات شاهد لغو بدون دلیل و سند آن بودیم!
    بهنیا که در این نشست از دل پر درد قطعه سازان نسبت به هیات مدیره سنتی و فعلی انجمن سخنانی به میان آورد، اظهار داشت: عده بسیاری از اعضای انجمن خواهان ورود چهره های جدید و تزریق خون تازه در رگ های این تشکل تاثیرگذار هستند.
    عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با تاکید بر نبود اطلاع رسانی به موقع و صحیح حتی برای اعلام زمان دو انتخابات قبلی متذکر شد: متاسفانه به فاصله چند روز مانده به برگزاری انتخابات جاری(12 اردیبشهت ماه) روز گذشته نامه ای از سوی دبیر انجمن برای اعضاء ارسال می شود با این مضمون که اعضا نمی توانند با روش های قبلی و ارائه وکالت نامه رای دهند!
    به گفته بهنیا، در انتخابات پیشین اعضاء می توانستند با معرفی فرد دیگری با مهر و سربرگ رسمی شرکت در انتخابات حضور داشته باشند اما با این نامه اخیر، این روش ملغی و بر ارائه وکالت نامه محضری تاکید شده و باید بگویم که این اقدام بدون هماهنگی با مسوولان وزارت کار و امور اجتماعی صورت گرفته است.
    مدیرعامل شرکت پیوند صنعت پیشرو، این اقدامات را تنها با هدف کاهش حضور اعضا در جریان انتخابات و اخذ رای دانست و اضافه کرد: طبق تبصره 20 ماده 13 اساسنامه انجمن هر یک از اعضای مجمع عمومی می تواند وکالت یکی از اعضا را بر عهده گیرد، که این وکالت به منزله حضور با حق رای تلقی می شود.
    عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان تاکید کرد: در پی این اقدامات نامه های متعددی را برای انجمن و وزارت کار ارسال کردیم تا علت امر را جویا شویم، اما تاکنون هیچ پاسخی از سوی انجمن ارائه نشده و آنها به درستی می دانند در صورت حضور گسترده اعضا در انتخابات آتی ترکیب هیات مدیره به طور کامل تغییر خواهد کرد.
    بهنیا تصریح کرد: در حال حاضر این سوال برای بسیاری از اعضا مطرح است که چگونه قوانین و نحوه برگزاری انتخابات بدون برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و بدون هماهنگی با وزارت کار تغییر می کند!
    به گفته وی، در حال حاضر بسیاری از اعضای انجمن قطعه سازان خواهان رسیدگی فوری به مشکلات پیش روی این صنعت هستند چراکه مشکلاتی همچون رشد قیمت مواد اولیه، افزایش هزینه های تولید، مطالبات معوق و همچنین عدم افزایش قیمت قطعات طی سال های اخیر موجب شده تا فضای نگران کننده ای بر این صنعت حاکم شود.
    عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با طرح این سوال که \\\\\\\\\\\\\\\\\\"به چه علت هیات مدیره فعلی از حضور گسترده اعضا در انتخابات واهمه دارند؟\\\\\\\\\\\\\\\\\\" گفت: بسیاری از اعضای انجمن قطعه سازان از وضع کنونی رضایت ندارند و چنانچه انتخابات آتی، سالم و به دور از هر گونه حاشیه برگزار شود با ورود گروهی جدید و ایجاد تحول، مشکلات متععد پیشروی این صنعت نیز برطرف خواهد شد.
    بهنیا با تاکید بر اینکه انجمن قطعه سازان اجازه ندارد یک طرفه قانونگذاری کند، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد طیف سنتی حاضر در هیات مدیره انجمن تلاش می کند شرایط سختگیرانه ای را برای شرکت در انتخابات به وجود آورد تا از حضور پر رنگ اعضا جلوگیری کند و به همین دلیل تاکنون از ارائه فهرست افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات امتناع کرده است!

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو