فونیکسریمکسبهتام

معاون فرماندار بانه:

گشت های نامحسوس شبانه برای کنترل خودروهای سنگین تقویت می شوند

عصر خودرو- معاون عمرانی فرماندار بانه گفت: گشت های نامحسوس شبانه برای کنترل خودروهای سنگینی که بیش از حد مجاز بار حمل می کنند، تشکیل می شود.

گشت های نامحسوس شبانه برای کنترل خودروهای سنگین تقویت می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از ایرنا، جعفر توان شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه ساماندهی ترافیک شهرستان بانه افزود: در جاده بانه - سردشت بسیاری از خودروها بیش از حد مجاز بار حمل می کنند که برای کنترل این خودروها گشت های نامحسوس شبانه در این مسیر مستقر می شود.
    وی اظهار داشت: گشت های شبانه با همکاری فرمانداری و ادارات مربوطه به صورت نامحسوس خودروهای سنگین را کنترل می کند تا خسارت جانی و مالی را به حداقل برسانند.
    توان گفت: برای کاهش بار ترافیکی باید نهادهای مربوطه باهم تعامل و همکاری داشته باشند و بار ترافیکی را در سطح شهر کاهش دهند.
    وی افزود: شرح وظایف هرکدام از نهادها را ابلاغ می کنیم و انتظار داریم هرکدام در حد توان و با استفاده از منابع موجود به طرح کاهش ترافیک کمک کنند.
    معاون فرماندار بانه خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات بزرگ ترافیکی شهر بانه ضعف فرهنگ پارک است.
    جانشین پلیس راهور بانه نیز در ادامه این نشست گفت: باید فرهنگ راهنمایی و رانندگی را از ابتدا به بچه ها بیاموزیم و کودکان را از همان ابتدای زندگی با این فرهنگ آشنا کنیم.
    کرامت زینی وند افزود: گاهی ترافیک سطح شهر با جریمه های سنگین هم قابل کنترل نیست باید قوانین راهنمایی و رانندگی را از ابتدا در افراد نهادینه کنیم.
    وی گفت: متاسفانه بعضی از افراد در هنگام رانندگی در شهر نظم عمومی را برهم می زنند و خسارت های زیادی هم به بار می آورند که این کار ناشی از عدم آموزش صحیح رانندگی است.
    زینی وند تاکید کرد: باید برای روان شدن ترافیک شهر با همکاری ادارات مربوطه راهکارهای اساسی را بکار بگیریم چراکه ما مسوول هستیم رفاه و آسایش شهروندان را تامین کنیم.
    وی اظهار داشت: در مسیر بلوار ورزش اگر یک ماشین پارک کرد ماشین دیگر نمی تواند در این مسیر عبور کند باید برای حلال این مشکلات راهکارهای عملی بکار گیریم.
    جانشین پلیس راهور بانه افزود: بسیاری از خیابان های شهر با مشکل ترافیکی مواجه هستند که برای حل این مشکلات در هر مسیر راهکار اجرایی وجود دارد و می توانیم با بکارگیری این راه حل ها، ترافیک شهر را به حداقل برسانیم.
    بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو